uhkaa terveydenhoitoa.
https://yle.fi/uutiset/3-12240607
Somessa on synnytetty hoitohenkilökunnan keskuuteen koronaepidemian torjumisen vastainen ryhmä.
Musta taantumus
5
115
Vastaukset
- Anonyymi
Kymmenisin vuotta sitten Yhdysvalloista lähti liikkeelle teoria, jonka mukaan lääketieteeseen on ujuttautunut raamatullinen Paholainen. Se asetuttaa rokotuksen mukana ihon alle sirun, jonka avulla se ottaa sirun kantajan sielun haltuunsa.
Aivan oikein. Teorian keksijät olivat kristillisestä piiristä lähtöisin.
Ylen Uutinen ei kerro, onko rokotevastaisilla tämän laatuinen käsitys kieltäytymisen perusteena. Luultavasti on.
Lääketieteen näkemyksen mukaan rokotukset estävät epidemian leviämistä. Voi vain kuvitella millaiset mittasuhteet olisivat ilman rokotuksia. On myös yksilötapauksissa rokotuksen jättäminen mutta sekin lääketieteellisellä perusteella. - Anonyymi
Kansanedustaja Ano Turtianen, ent. persu, nykyisin perustamansa VKK puolueen johtaja johtaa rokotevastaisuutta ja tukee terveydenhoidon henkilökunnalle vapautta kieltäytyä rokottamisesta.
VKK:n puolueohjelma sisältää samoja vihateesejä kuin ps-puolue.
Turtiainen saa kukkalähetyksiä rokotevastaisilta hoitajilta rokotevastaisuudestaan.!!!
Turtiainen on käytännössä romuttamassa yleismaailmallista terveydenhoitoa. VKK esittää olevansa kristinuskoa tukeva puolue. Yhteys USA:n raamattupiirin rokotevastaisuuteen on ilmeinen. - Anonyymi
Uuden Suomen blogeissa demokraattisemmat porvarit ovat lähes yksimielisiä perussuomalaisten syyllisyydestä rokotuksen tarpeellisuudesta.
- Anonyymi
Kristillinen äärioikeisto toimii edesvastuuttomasti.
- Anonyymi
https://yle.fi/uutiset/3-12257334
Ranskassa uusnatsit/kristilliset uhkailevat väkivallalla rokotteen puolustajia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1204979Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen322741- 342539
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺282173- 1191580
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭191408En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä91267Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351133Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2101104- 811059