Miksi muslimeille pitäisi lähettää vuohi joululahjaksi?

Anonyymi

Outo mainos tuli tv:stä. Osta vuohi, porakaivo tai vastaavaa jollekin kehitysmaa muslimille joululahjaksi.

Miksi, eihän ne vietä Joulua ja ansaitse näin ollen joululahjoja.

Punaisen ristin keräyksetkin kierrän todella kaukaa

30

79

Vastaukset

• Anonyymi

Haluan lähettää niille 10 kg joulukinkun nautittavaksi kera sahti tynnyrin.

• Anonyymi

Ei siinä mainokisessa taidettu puhua sanakaan muslimeista. Kehitysmaissa on kyllä ihan yhtä paljon kristittyjä kuin muslimejakin tai enemmänkin, kuten Afrikassa jonka väestöstä suurin osa on kristityjä, noin 800 miljoonaa ihmistä joista noin 600 miljoonaa kristittyjä.

• Anonyymi

Mutta mahdollisuus että vuohi voisi mennä muslimille, estää minua osallistumasta.

• Anonyymi

Mites vanhat tilastot sulla oikeen on käytössäs? Jos sun Afrikassas on noin vähän asukkaita, kun mun Afrikassa on 1,2 mrd! Joista palttiarallaa puolet kristittyjä. Jos Afrikan tilastot nyt pitää läheskään paikkaansa? … epäilen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mahdollisuus että vuohi voisi mennä muslimille, estää minua osallistumasta.

Aivan kuin sinä olisit koskaan osallistunut mihinkään nyväntekeväisyyteen. Tai muka osallistuisit jos olisit varma että ei mene muslimeille. Minä ostin vuosia sitten vuohen joka meni kenialaiselle kristitylle perheelle. Kenialaisista 90% on kristittyjä, kun Suomessa vain noin 70%.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan kuin sinä olisit koskaan osallistunut mihinkään nyväntekeväisyyteen. Tai muka osallistuisit jos olisit varma että ei mene muslimeille. Minä ostin vuosia sitten vuohen joka meni kenialaiselle kristitylle perheelle. Kenialaisista 90% on kristittyjä, kun Suomessa vain noin 70%.

Kerrothan vielä setämiehelle että mistä sä sait tietää sen että mihin hiivattiin se juuri sun ostamasi vuohi muka meni? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites vanhat tilastot sulla oikeen on käytössäs? Jos sun Afrikassas on noin vähän asukkaita, kun mun Afrikassa on 1,2 mrd! Joista palttiarallaa puolet kristittyjä. Jos Afrikan tilastot nyt pitää läheskään paikkaansa? … epäilen.

Mainos ei kerro että lahjoitukset menisi vain kristityille muslimimaissa. Menisikö ehkä ihan jonkun muun taskuun?

• Anonyymi

En osallistu, viimeksi kun kävin rautatientorilla, huomasin osallistuneeni verojen muodossa - ja paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En osallistu, viimeksi kun kävin rautatientorilla, huomasin osallistuneeni verojen muodossa - ja paljon.

Juu veronmaksajat maksavat itsensä kipeäksi Afrikan sarvesta ja lähi-idästä tulevien moniosaajien takia.

• Anonyymi

Uskon että Saudi-arabiassakin mainostetaan, lähetä Tesla köyhälle suomalaiselle.

• Anonyymi

TOUCHE! 👍🏾

Toi oli hyvä! :D 🤪

• Anonyymi
    • Anonyymi

Pelkkä ystävyys 10 euroa. Halaus sentään kustantaa 15 euroa. Rasistinen halaus naiselle 20 euroa. Jessus, soittakaa poliisi

• Anonyymi

Iski silmään kukat jollekin 20 euroa ja ateria koko kylälle vain 23 euroa.

Ketä tän jutun taustalla on? Toimittajat herätys

• Anonyymi

Olisko jotain se, että vuohi tai kana auttaa ruokkimaan perhettä siellä missä asuvat. Se kai on kehitysavun tavoite.

Mitä vähemmän on elinmahdollisuuksia, sitä useampi miljoona lähtee kohti rikkaita valtioita.

• Anonyymi

Kirkon ulkomaanapuun soitettaessa , en vaan tiedä minkä kirkon puhelujen hinnat melko korkeita miksi?

Puhelun hinta 8,35 snt/puhelu 16,69 snt/min.

Osoite Eteläranta, eikös siellä asu vain ja toimi ökyrikkaat?

• Anonyymi

Vain parhaat kiinteistöt Helsingin kalleimmilla tonteilla ovat riittävä varmuus sille että apu menee täysimääräisesti (miinus kiinteät kulut) perille avun tarvitsijoille!

Ps: Missäs muuten Kirkon ulkomaanavun rahankeräyslupa olis nähtävissä? Ei ainakaan niitten omalta saitilta tunnu löytyvän!?

• Anonyymi

Hyvä kysymys, eikös muslimit tosiaan ole kielteisellä kannalla jouluhulluttelujen suhteen?
      Niillä piisaa näitä halal, eli"sopivaisuus" säännöksiä, mutta säännökset kuitenkin hyväksyvät esim. eläimiin kohdistuvat julmat teurastusmenetelmät.

Itse jättäisin väliin avustamiset juuri syystä, että liikalisääntymistä ei oteta vakavana uhkana näissä kehitysmaissa ollenkaan.
      On totuttu,että näitä keräys-ja kehitysapuja tulee näyttämällä hädänalaisilta vaikuttavia lapsia, niillä kuvillahan nämä monet järjestöt ratsastaa.

Ja Suomen vihervasemmisto dumppaa velkaeuroja molokin kitaan, joka on aivan koko ajan ammollaan :(

• Anonyymi

Pahemmaksi vaan muuttuu nämä pummaukset. Jos kohde olisi suomalaiset sairaat eläkeläiset jotka istuvat kosteissa vaipoissaan ja ilman suihkua viikon kotonaan, antaisin heti ison lahjoituksen.

Kotihoidon piirissä olevien vanhusten jälkeläisille ohje, laittakaa videokamerat asuntoihin.

Hoitajat kotihoidossa joskus mamuja ilman rokotuksia.

• Anonyymi

Joo tuli täs jo itekkin pelastusameijan joulupataan nakattua yks ”vuohi” köyhälle suomalaisperheelle! 👍🏾

Ja Marinin viimesin visiitti EUssa toi taas afrikkalaisille suurperheille 125 miljoonan joulualmun meiltä veronmaksajilta, joten: Mun joulumieli on: DONE!

• Anonyymi

Tuo mainos tulee juuri nyt jokaisen mainostauon kohdalla. Yritetään jouluun vedoten saada hyväuskoisten kukkaron nyörit löysälle.

Varoittakaa vanhoja vanhempianne.

• Anonyymi

En anna kuin korkeintaan sotaveteraanien keräykseen rahaa.

• Anonyymi

Tuo ei voi olla ev-lut kirkon mainos jos on, eroan per heti.

Törkeää

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      53
      1565
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      170
      1315
    3. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      1192
    4. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      61
      1147
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      260
      1123
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      14
      1060
    7. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      33
      903
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      55
      882
    9. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      878
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      347
      805
    Aihe