Mun "vanhuksen" hoitoni onko se, kiusaamista vai rääkkäystä?

Anonyymi

Kuolemaa olen odottelemassa, yhdessä kaupungin hoitolaitoksessa ja nyt laitoksemme lääkäri keksi, eilen 20.12.21 , minulle uuden keinon lyhentää elämääni.
Lääkäri antoi määräyksen minua hoitaville, "minulle, annetaan ulostamisen avuksi peräruiske 1-kerta viikossa". Sitä viikon päivää, jolloin tuo peräruiskeenanto tapahtuu, ei ole tietoihini merkitty.
Että kun minulla on tänään ollut kakkahätä koko päivän niin, ulostusta ei ole saanut auttaa ulos tulemaan, Pyysin hoitajia aamulla auttamaan peräruiskeenavulla minua ulostamaan ja toisen kerran nyt illalla ja jo aamulla sain tietää tämän, lääkärin määräyksen, "jota en ymmärrä"? Hoitajat eivät saa auttaa minua, koska se olisi vastoin lääkärin määräystä, joten minun ei auta muuta kun ihmetellä, niin kauan, kun ihmettelemään olen siinä kunnossa, että pystyn ihmettelemään, miten ja miksi, tälläinen rääkkäysmenettely voi olla kaupungin hoitolaitoksessa mahdollinen?
Hain netistä paikkaa, josta olisin saanut neuvoa tässä tapauksessani, en löytänyt, neuvojaa.
Olisin halunnut kirjautua tälle sivustolle, en onnistunut?

9

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinä olet selvästi pannut peräruiskeen väärään paikkaan. - Nm. Korviesi väliin

    • Anonyymi

      Tuota tarinaa nyt ei usko kukaan.

      Mitä sillä oikein haet?

    • Anonyymi

      Onpa lkeämielisiä vastauksia vanhukselle. Lisää lautasellesi vihanneksia ja syö hedelmiä monta päivässä. Varmaan helpottuu olosi.

      • Anonyymi

        Mitä muuta ne voisivat olla? Aloituksessa ei ole päätä eikä häntää eikä mitään järkeä. - Nm. Sitä saa, mitä tilaa


    • Anonyymi

      Samaa mieltä, aloituksessa ei ole minkäänlaista järkeä.
      Miksi peräruiske kerran viikossa, jos ulosteen saa tulemaan suun kautta nautittavilla lääkkeilläkin yhtä hyvin. En tajua.

    • Anonyymi

      Taitaa olla jonkun oeräruiske-fetissin omaavan epätoivoinen aloitus.
      Tällaiselle varmasti löytyy parempiakin keskustelupalstoja.

    • Anonyymi

      äitini oli sairaalassa pystymättä liikkumaan ja ihan terveellä järjellä ja muistilla. eräänä päivänä kun kävin katsomassa niin äiti kertoi olleen viikon niin ettei vatsa ollut toiminut ja kovin tuskainen. kävin kansliassa kysymässä eikö asiaa voinut auttaa , siellä olleet hoitajat sanoivat että seuravana aamuna ja kello oli sinä päivänä 14. istuin siellä vielä n.klo 16 aikoihin kun tuli sairaanhoitaja joka laittoi vatsan toimintaa varten pussin joita oli samassa kertakäyttömukissa jo ennestään 4 kpl. silloin minä sanoin sairaanhoitajalle että tätäkö te tarkoititta että asiat on hoidossa sanoin olevani vain maallikko mutta ymmärrän että jos sitä pussin sisältöä ei kukaan laita veteen ja juota sitä äidilleni niin vatsantoimintoa ei tapahdu. sanoin sitten että luen nimesi ja teidän jotka ovat nyt työvuorossa ja teen valituksen jollei nyt toimeenpanna tyhjennystä tänään ja se sitten tämän painostuksen jälkeen toimitettiin ja äitini sai avun. TIEDÄN HENKILÖN JONKA SUOLI REPESI JA MENEHTYI LEIKKAUKSEN JÄLKEEN KUN VATSAN TOIMINNOT JÄIVÄT .

      • Anonyymi

        Näitä halutaan paljon HUSsin sairaaloihin koska estetään omaisten hoitovalvonta ja -vaatimukset.

        Kun tällaista tapahtuu YHTÄÄN ja kuitenkin PALJON niin on kostotuomio alkanut kaikille hellSinki in sairaaloille.
        Sortukoot perustukset tomuläjäksi.!

        Ei kannata asua HUS-alueella jos haluaa ihmismäistä kohtelua. Onneksi niiden loppu on lähellä, hyvin lähellä.


    • Anonyymi

      Ainakin tästä käy ilmi että sairaanhoitajat (=ammattikunta) ei saa käyttää omia aivojaan eli opintojaan vaan on toteltava tappajalääkäreitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe