Kovat pakkaset, käytätkö villahousuja, onko hyvät, paljonko maksoi?
Käytätkö villahousuja?
28
1416
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, nainen olen. Käytän shortsipituisia ohuita , tiukan mallisia talvella välihousuina. Sääret tarkenee muutenkin.
- Anonyymi
🥰😘🥰
- Anonyymi
Parikymppiä paremmat, halvemmallakin saa boxerimallisia. Pitkät eiköhän samoissa hinnoissa.
- Anonyymi
Ei löydy villahousuja kaupasta mutta tsekkiläiset raappahousut ovat lämpimät. Kadun kun en jo ottanut, selkä kipeytyi kylmästä...
- Anonyymi
Kyllä postimyynnissä näkyy olevan, jotkut on aika hintaviakin näköjään.
Jostain ihan prismasta olen ostanut, ehkei joku hennes myy semmosia. - Anonyymi
Prismasta yritin löytää mutta ei siellä ollut villahousuja. Miksi niitä ei enää myydä?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prismasta yritin löytää mutta ei siellä ollut villahousuja. Miksi niitä ei enää myydä?!
Kärkkäiselläkin on niukasti .. https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/civals-miesten-villahousut?id=301215779&gclid=Cj0KCQiAk4aOBhCTARIsAFWFP9Hsy55zXiES2-gukC2nl4Ome-XV0Jq0pZDgt7sd7lN7-zuQohKMpmgaAh5XEALw_wcB
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kärkkäiselläkin on niukasti .. https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/civals-miesten-villahousut?id=301215779&gclid=Cj0KCQiAk4aOBhCTARIsAFWFP9Hsy55zXiES2-gukC2nl4Ome-XV0Jq0pZDgt7sd7lN7-zuQohKMpmgaAh5XEALw_wcB
Mielettömän kalliit!
- Anonyymi
Käytän lämpösukkahousuja. Ne on mahtavat. Ja vielä ylimääräiset lämpimät nilkkasukat siihen päälle. Kun kävelen pakkasesta huolimatta paljon, niin ei tarkenisi ilman.
Maskikin suojaa pakkaselta. Joten välillä pidän sitä ulkona lämmikkeenä,- Anonyymi
Villa/silkki sukkahousuja, lämpimät ovat. Silkin sekoittamisen johdosta ovat myös hyvännäköiset, toisin kuin pelkät villahousut.
- Anonyymi
Onko miehillekin lämpösukkahousuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko miehillekin lämpösukkahousuja?
Osta naisten joko lämpölegginsit tai lämpösukkahousut. Ostin Saiturinpörssistä alle kympillä paksut lämpölegginsit. Kun ostaa XL tai XXL niin on ihan ok. Ne käy hyvin myös miehille.
- Anonyymi
Villa kutittaa minua.
Nyt olen pitänyt bambuisia pitkiksiä farkkujen alla. Prismasta kai. Oliko alella 12 €.
Mutta eivät ehkä ole tarpeeksi lämpimät. On mulla joku aluskerrastokin. Pitkät välihousut ja paita. Mutta en tiedä mahtuuko enää, kun lihon niin paljon. Stadiumista joskus puoleen hintaan kait.
Paksua paitaa olen pitänyt ja ihanaa uutta chenille neuletakkia. Ongelma vaan kun kaupassa sitten hikoaa ja saa vaihtaa paitaa vähän väliä.
Muuten ostin tori tai kauppakeskusmyyjältä valkoiset nahkatumppuset. Ne ovat olleet lämpimät. 29 €. Vähän vaan hankala toimia niiden kanssa.
Nyt päädyin myös tilaamaan nettihatusta ihanan pinkin pipon, jossa on pussaavia pupuja. Fleecevuorilla, jos olisi vähän lämpimämpi. - Anonyymi
Pysyn kotona näillä asteilla
- Anonyymi
Angora villahousut 50% angora, 30 % villaa ja 20 % polyamidia, lyhyet, sai muistaakseni vanhusten tuki tavara myymälästä, missä esim hyviä työjalkineita ja muuta käytännöllistä.
Suosin kerros pukeutumista. Tänään oli yhdet lyhyet, yhdet pitkät kalsarit ja kahdet housut.
Suunnittelin, että pitäisi olla sellainen pitkä kietaisu villa mekko jonka voisi heittää nopeasti päälle ja pois kylmimpinä taipaleilla. Niinkuin ne kylpypyyhkeet.- Anonyymi
Kaikki pukeutuminen lienee kerrospukeutumista..
- Anonyymi
Käyttääkös etelän vetelät, hesalaiset villahousuja vai lyhyissä kalsareissa paljain päin mennään kesät ja talvet?
- Anonyymi
Käytän, maksoivat reilut 30 euroa.
- Anonyymi
Niitä sanottiin ennen välihousuiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä sanottiin ennen välihousuiksi.
Aluhousut.
- Anonyymi
Ei tarvitse olla villahousut, vaan riittävän monet päällekkäiset housut. Päälle tuulihousut, alle pitkät alushousut, ja väliin jotkut lämpimät oleskeluhousut.
- Anonyymi
No en todellakaan, enkä pitkiä kalsareita. En nimittäin ole nahjus.
- Anonyymi
Välihousut on varmuuden vuoksi vaatekomeron laatikossa varalla.
Vielä ei ole tullut tarvetta. - Anonyymi
En käytä enkä osta niitä ei etelän vetelä tarvi.
- Anonyymi
Juuri näin, Stadin kundi ei käytä edes pitkiä kalsareita, ne ja villahousut on landepaukkujen vaatteita!
T: Kallion Kingi
- Anonyymi
Itse kiihotun naisten toppahaalereista. Mieluisimmat on sellaiset salmiakkikuvioisella tikkauksilla.
- Anonyymi
Niin miksi pakata päällensä paljon paksuja vaatekertoja kun on toppahousut keksitty,itsellä ei ole kun pikkarit,pitkikset ja toppahousut tai jos menee sisälle pitkiksien tilalla legginsit,melkeen samathan ne on mutta kuitenkin eroja löytyy.
- Anonyymi
En käytä villa- enkä raappahousuja, hikoo munat muutenkin ihan liikaa.
Varmaan sopii niille, joilla on tulehdusarkuutta kylmillä keleillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941783
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3591196Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181188- 961058
- 63848
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6774Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.141723- 46716
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690