Se kun pyytänyt apua omalta enkeliltä/henkioppaalta, antanut luvan puuttua elämään. Oletteko löytäneet niitä höyheniä, joka vissiin aika yleinen merkki? Mietin vain kun vastaani leijaili ihan hentoinen höyhen. Sen jälkeen kun annoin luvan puuttua ja opastaa.
Millaisia merkkejä olette saaneet, höyheniä?
6
291
Vastaukset
- Anonyymi
se oli pölyhiukkanen 🤣 mielisairailla jää usein normi toimet suorittamatta 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Pitää varoa näitä henkiä sillä ne ovat riivaajia ja ne tahtoo tuhota ihmisen ja esiintyy hyvinä henkinä. Tässä linkissä opetusta näistä asioista. https://www.youtube.com/watch?v=FYbhk5s6tZk
- Anonyymi
et sinä voi tietää,
eikä tuo maallikkoöyhöttäjä voi tietää, ei voi, ei voi!
- Anonyymi
Kosketuksia, puhalluksia, joskus ollut höyhenkin.
- Anonyymi
Löysin höyhenen munakennosta, ilmeisesti enkeli oli vieraillut kennossa.
Olin löydöksen jälkeen aivan UUH! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löysin höyhenen munakennosta, ilmeisesti enkeli oli vieraillut kennossa.
Olin löydöksen jälkeen aivan UUH!Jos koittaisin myös laittaa munat kennoon, niin seuraisiko siitäkin " aivan UUH!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395732
- 725266
- 994325
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753700Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603348- 442950
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582079- 461975
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381753