Dont know much about history

Don’t know much about biology
Don’t know much about the science books
Don’t know much about the french I took
But I do know that I love you
And If you loved me too
What a wonderful, wonderful world this would be

Don’t know much about geography
Don’t know much about trigonometry
Don’t know much about algebra
I don’t know what a slide rule is for
But I do know that one and one is two
And If this one could be with you
What a wonderful, wonderful world this would be

https://youtu.be/R4GLAKEjU4w

Tyhjentävä tunne kun tajuaa miten vähän tietääkään oikeasti mistään mitään. 🤪😅
Tän kappaleen sanat vain osui ja upposi, näissä on sitä syvyyttä kaiken tusinapaskan seassa.

11

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • >>>Tyhjentävä tunne kun tajuaa miten vähän tietääkään oikeasti mistään mitään.<<<

      Myönnät tietämättömyytesi; silti väität kaikesta kaikkea.
      Väitteesi ovat tällöin ilmeisesti perusteettomia.

      • Osittain on, osittain ei. Empiiristä tietoa on vaikea perustella.


      • Anonyymi

        Niin teet sinäkin kekek.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin teet sinäkin kekek.

        En väitä kaikesta kaikkea, enkä koskaan vakavasti väitä mitään perusteitta.


    • Anonyymi

      Itse kävin aikanaan peruskoulun ja Lukion enkä voi enää tuollaista väittää.

      Mutta tuon tekijä onkin ulkomailla jossa koulutus ei ole sama kuin Suomessa; tosin, ei se ole enää kuulemma Suomessakaan sama kuin se minkä minä kävin läpi.

    • Anonyymi

      Aika lällyä paskaa tuo ”kappale” on.

      • Keksi itse parempi! Etkö huomaa kappaleen sanomaa? Yksinkertainen, mutta siihen on sisällytetty kaikki oleellinen.

        Kukaan ei voi olla kaikessa -tai edes osassa asioista niin perillä, että tietäisi kaikesta kaiken. Edes tekoäly ei tiedä kaikesta kaikkea. Siinäpä on sitä pohtimista kerrakseen. Eli mitä enemmän tietää, sitä vähemmän ymmärtää tietävänsä.


      • Anonyymi
        Perhosvaikutus kirjoitti:

        Keksi itse parempi! Etkö huomaa kappaleen sanomaa? Yksinkertainen, mutta siihen on sisällytetty kaikki oleellinen.

        Kukaan ei voi olla kaikessa -tai edes osassa asioista niin perillä, että tietäisi kaikesta kaiken. Edes tekoäly ei tiedä kaikesta kaikkea. Siinäpä on sitä pohtimista kerrakseen. Eli mitä enemmän tietää, sitä vähemmän ymmärtää tietävänsä.

        Kukaan ei varmaankaan tiedä kaikkea kaikesta.

        Mutta suurin osa ihmisistä tietää että asutaan pallolla, ja kumpaakaan et pysty muuksi muuttamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei varmaankaan tiedä kaikkea kaikesta.

        Mutta suurin osa ihmisistä tietää että asutaan pallolla, ja kumpaakaan et pysty muuksi muuttamaan.

        Hähähhäää, pallopää ilmoittautui. :)


      • Anonyymi
        Perhosvaikutus kirjoitti:

        Hähähhäää, pallopää ilmoittautui. :)

        Ja et pysty siihen mitenkään vaikuttamaan.

        Vituttaako?


    • Anonyymi

      Sivistä itseäsi edes hieman tällä tiedolla. Auttaa ymmärtämään paremmin, miksi olemme nykytilanteessa.
      https://t.me/KayleighKennedy17/70
      Oliko yllätys?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe