Don’t know much about biology
Don’t know much about the science books
Don’t know much about the french I took
But I do know that I love you
And If you loved me too
What a wonderful, wonderful world this would be
Don’t know much about geography
Don’t know much about trigonometry
Don’t know much about algebra
I don’t know what a slide rule is for
But I do know that one and one is two
And If this one could be with you
What a wonderful, wonderful world this would be
https://youtu.be/R4GLAKEjU4w
Tyhjentävä tunne kun tajuaa miten vähän tietääkään oikeasti mistään mitään. 🤪😅
Tän kappaleen sanat vain osui ja upposi, näissä on sitä syvyyttä kaiken tusinapaskan seassa.
Dont know much about history
11
93
Vastaukset
>>>Tyhjentävä tunne kun tajuaa miten vähän tietääkään oikeasti mistään mitään.<<<
Myönnät tietämättömyytesi; silti väität kaikesta kaikkea.
Väitteesi ovat tällöin ilmeisesti perusteettomia.- Anonyymi
Niin teet sinäkin kekek.
Anonyymi kirjoitti:
Niin teet sinäkin kekek.
En väitä kaikesta kaikkea, enkä koskaan vakavasti väitä mitään perusteitta.
- Anonyymi
Itse kävin aikanaan peruskoulun ja Lukion enkä voi enää tuollaista väittää.
Mutta tuon tekijä onkin ulkomailla jossa koulutus ei ole sama kuin Suomessa; tosin, ei se ole enää kuulemma Suomessakaan sama kuin se minkä minä kävin läpi. - Anonyymi
Aika lällyä paskaa tuo ”kappale” on.
Keksi itse parempi! Etkö huomaa kappaleen sanomaa? Yksinkertainen, mutta siihen on sisällytetty kaikki oleellinen.
Kukaan ei voi olla kaikessa -tai edes osassa asioista niin perillä, että tietäisi kaikesta kaiken. Edes tekoäly ei tiedä kaikesta kaikkea. Siinäpä on sitä pohtimista kerrakseen. Eli mitä enemmän tietää, sitä vähemmän ymmärtää tietävänsä.- Anonyymi
Perhosvaikutus kirjoitti:
Keksi itse parempi! Etkö huomaa kappaleen sanomaa? Yksinkertainen, mutta siihen on sisällytetty kaikki oleellinen.
Kukaan ei voi olla kaikessa -tai edes osassa asioista niin perillä, että tietäisi kaikesta kaiken. Edes tekoäly ei tiedä kaikesta kaikkea. Siinäpä on sitä pohtimista kerrakseen. Eli mitä enemmän tietää, sitä vähemmän ymmärtää tietävänsä.Kukaan ei varmaankaan tiedä kaikkea kaikesta.
Mutta suurin osa ihmisistä tietää että asutaan pallolla, ja kumpaakaan et pysty muuksi muuttamaan. Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei varmaankaan tiedä kaikkea kaikesta.
Mutta suurin osa ihmisistä tietää että asutaan pallolla, ja kumpaakaan et pysty muuksi muuttamaan.Hähähhäää, pallopää ilmoittautui. :)
- Anonyymi
Perhosvaikutus kirjoitti:
Hähähhäää, pallopää ilmoittautui. :)
Ja et pysty siihen mitenkään vaikuttamaan.
Vituttaako?
- Anonyymi
Sivistä itseäsi edes hieman tällä tiedolla. Auttaa ymmärtämään paremmin, miksi olemme nykytilanteessa.
https://t.me/KayleighKennedy17/70
Oliko yllätys?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992094
- 1341168
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21815- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46557- 9532
