Hohhoijaa heräsin justiin

Anonyymi

Vetäsin kätee ja nyt lähen keittää kahvia. Sossumassit on tilillä ja lähen kaupoille kattelee et mitä ostas. Mites teillä.
Vassari Rane.

41

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama homma mut eri järjestys. Meen kaupoille ja vetäsen siellä käteen. Ensin muutama teksti tänne ettei Anoa liikaa parjata. Miten sulla?
      Oikeisto Reiska.

• Anonyymi

Lähetään osteleen. Lähetään hei osteleen. Lähetään osteleen jotain. Lähe nyt osteleen. Lähetään osteleen. Lähetään hei osteleen. Lähetään osteleen jotain. Lähe nyt osteleen.

https://www.youtube.com/watch?v=KloMcANnjJM

• Anonyymi

Moi Rane. Itse menen iltavuoroon töihin, jotta sinä voit toteuttaa itseäsi.
      Olisi minunkin ollut viisaampaa liittyä vasuripuolueeseen, niin ei työt häiritsisi.

• Eipä nuo oo muakaan häirinneet.
        Oikeisto Reiska

• TruthReallyHurts kirjoitti:

Eipä nuo oo muakaan häirinneet.
        Oikeisto Reiska

Minä se siis olin. En malttanut olla heittämättä kommenttia älykkääseen avaukseen.

🤣🤣😭

• Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

Eipä nuo oo muakaan häirinneet.
        Oikeisto Reiska

Sinä oletkin oikeasti viherpunikki.

• Anonyymi

Minä se siis olin. En malttanut olla heittämättä kommenttia älykkääseen avaukseen.

🤣🤣😭

Olisit edes heittänyt älykkään kommentin.
        No olemme jo tottuneet, emme pidätä hengitystä sen suhteen.

• Anonyymi kirjoitti:

Olisit edes heittänyt älykkään kommentin.
        No olemme jo tottuneet, emme pidätä hengitystä sen suhteen.

Ja kuten aina, sinä varmasti annat esimerkkejä omista älykkäistä teksteistäsi?
        🤣🥳🥳

• Anonyymi

Ja kuten aina, sinä varmasti annat esimerkkejä omista älykkäistä teksteistäsi?
        🤣🥳🥳

Ole hyvä🤡

• Anonyymi kirjoitti:

Ole hyvä🤡

Jep. Tuo oli oiva esimerkki. Kiitos.

• Anonyymi

Kivasti joulu lähenee meikäläistäkin. Kansaneläke tuli kyllä jo ryypättyä, mutta palautus pulloilla ja tölkeillä saan joulujuomaksi pahvipaketillisen punkkua.
      Äärioikeistolainen Vieno

• Anonyymi

sehän oli melkoinen näky kun kerran sama vakiotyyppi joka norkoilee aina peliautomaattien luona, tulikin pääovista 2 täpötäyteen palautustölkkejä olutta täytettyjä ostoskärryä.. ihme ku niinki virkeä mies jos yksin semmoisia määriä vetää

• Anonyymi

niitä kärryjä työnsi siis ja oli menossa palauttelemaan.. oliko 2 mutta ehkä jopa 3 vielä veti perässä ..isoja ostoskärryjä

• Anonyymi

Siinä puhuu roskasakki.

• Anonyymi

tähä aikaa kuuta kukaa saa sossu maseja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tähä aikaa kuuta kukaa saa sossu maseja

Et sä saa joka viikko, tajua jo.

• Anonyymi

Minä katselin Tarja Halosen kuvaa niin lähti aamustondis. Helpompi heilua.

• Anonyymi

Minäkin ole ajatellut ryhtyä persuksi. Työt eivät kiinnosta.

• Anonyymi

Elämä uuninpankolla ei ole hullumpaa. Äitee kantaa keikyä.

• Anonyymi

Minäkin teen viitenä päivänä viikossa klo 7-16 työtä ja olen persu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukapa maksaa trollaamisesi? Putin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä mitään töitä tee. Nytkin isut koneella kirjoittelemassa someen, vaikka sinun pitäisi olla työnhaussa, koska työnhaku on työttömän työtä.

Persu epäilemättä kyllä olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukapa maksaa trollaamisesi? Putin?

Andersson.

• Anonyymi

Totuutta ketjussa enemmän kuin hallitusohjelmassa

• Anonyymi

Oli vielä puoli putelia konjamiinia pahimpaan kankaiseen. En kyllä viitsi lähteä pakkaseen, käännän kylkeä.

• Anonyymi

Siis onko teillä oikeasti äänioikeus????????

• Anonyymi

Me ratkaisemme seuraavat vaalit.

• Anonyymi

Niin kauhealta kuin se tuntuukin, vihervasureillakin on äänioikeus, saavutettuaan 18v ikärajan.

• Anonyymi

Älä hyvä mies lähde kaupoille. Kauppojen edessä norkoilee 50 000 työtöntä persuvetelehtijää vetelemässä kessusätkiään ja räkimässä maahan ja pummaamassa rehellisiltä työssäkäyviltä ihmisiltä itselleen kaljarahaa.

• Anonyymi

Minulta kun pyytävät vitosta, ohjaan Hurstin jonoon. Viina ei ole pakollista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulta kun pyytävät vitosta, ohjaan Hurstin jonoon. Viina ei ole pakollista.

Ma ei hursti jono mene, ma puuda, sa anta tai itke ja anta.

• Anonyymi

Määkin heräsin hetki sitten. Pitää varmaan käydä vaihtamassa uusi typy kun tämä nykyinen ollut jo muutaman päivän. Mutta joo, täällä thaikkulassa on komia päivä ja ranta kutsuu taas.

Tehkäähän ahkerasti töitä, voin taas raportoida joskus kuinka tämä työttömän arki kulkee.

• Anonyymi

Heh, kollega löytyi. Oletko Pattayalla vai missä päin? Minä tulin lokakuussa kun määräaikaisuus loppui eikä huvittanut jäädä talveksi Suomeen. Itsellä myös sama tahti, vaihdan yleensä pari kertaa viikossa uuteen tyttöön. No itsenäisyyspäivä oli poikkeus, otin silloin kolmikon hoitoon.

• Anonyymi

Onko vanha typy, 11v?

• Anonyymi

Oikeasti olet persu kaapissa.

• Anonyymi

Valitettavasti Rane on varattu (2v poikakaverina Jykä), joten teidän on turha yrittää saada häntä viettämään laatuaikaa kanssanne.

• Anonyymi

Olin vapailla tyhjennys kuurilla , huomenna töihin 4 päiväksi , saatte hakee tuet sitte taas kun veroherra ensin rokottaa mua . Mamuillahan on omat kortit ja rajaton luotto . Hyvää joulua kaikille !! Toivotaan että kinkku maistuu matuillekkin .

• Anonyymi

YÄK

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1618
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      67
      1591
    3. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      164
      1370
    4. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      66
      1237
    5. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      279
      1195
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      106
      1191
    7. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      60
      1059
    8. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      61
      1056
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      91
      982
    10. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      57
      960
    Aihe