Pieni hetki toisen puheessa, kun huomaat toisen valehdelleen sinulle. Hymyilet takaisin etkä paljasta huomanneesi. Tämä ei ollut ensimmäinen kerta, ja järki sanoo, ettei viimeinenkään. Nyt on aika unohtaa petollisuus, välinpitämättömyys ja siirtyä eteenpäin kääntäen uusi sivu matkalla. Muistot jäävät, haalistuvat lopulta jättäen rakkaimmat hetket mieleen. On aika jättää taakse.
Valehtelu ja salailu särkee ystävyydet ja ihmissuhteet
48
2688
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos kun kerroit tämän suoli24 palstalla
- Anonyymi
Tämä on niin tutun kuuloista!
- Anonyymi
Kuulostaa tutulle ja omalla kohdalla virheeni oli, että valehteleva henkilö olisi pitänyt jättää taakse paljon aikaisemmin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa tutulle ja omalla kohdalla virheeni oli, että valehteleva henkilö olisi pitänyt jättää taakse paljon aikaisemmin!
Bipolaarisuus, narsismi, psykopatia, tunnekylmyys, empatiakyvyn puute, patologinen valehtelu ynnä muut yksinään tai yhdessä voivat aiheuttaa kanssaihmisille ja varsinkin läheisille suurtakin kärsimystä monella tapaa. Itse olen tuollaisen henkilön kanssa kokenut pettämiset, valheet ja paljon muuta niin en enää katsoa hetkeäkään pidempään ketään jos tuollaisia piirteitä ihmisestä löytyy. Henkilö ei muuksi muutu, vaikka välillä osaa olla maailman herttaisin ihminen. Sitten taas paska puskee pintaan silmänräpäyksessä vieden sinut mukanaan pimeyteen. Tuollainen henkilö käyttää hyväsydämisiä ihmisiä vain hyväkseen ja jopa nauttii toisen satuttamisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bipolaarisuus, narsismi, psykopatia, tunnekylmyys, empatiakyvyn puute, patologinen valehtelu ynnä muut yksinään tai yhdessä voivat aiheuttaa kanssaihmisille ja varsinkin läheisille suurtakin kärsimystä monella tapaa. Itse olen tuollaisen henkilön kanssa kokenut pettämiset, valheet ja paljon muuta niin en enää katsoa hetkeäkään pidempään ketään jos tuollaisia piirteitä ihmisestä löytyy. Henkilö ei muuksi muutu, vaikka välillä osaa olla maailman herttaisin ihminen. Sitten taas paska puskee pintaan silmänräpäyksessä vieden sinut mukanaan pimeyteen. Tuollainen henkilö käyttää hyväsydämisiä ihmisiä vain hyväkseen ja jopa nauttii toisen satuttamisesta.
Onkohan tuollaisella henkilöllä koskaan omatuntoa satuttamiaan ihmisiä kohtaan?
- Anonyymi
Olen usein joutunut tuon kohteeksi vapaamuurari johtajien taholta.
- Anonyymi
Lääkkeet noihin vaivoihin voi turruttaa tunteet kokonaan. Mikään ei tunnu miltään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkkeet noihin vaivoihin voi turruttaa tunteet kokonaan. Mikään ei tunnu miltään
Kyllä jossain raja kulkee kuinka paljon toiselle voi valehdella tai toista voi loukata?
- Anonyymi
Minuakin vapaamuurarit pökki peppuun porukalla. Sitten sain lääkkeet ja harhani katosivat
- Anonyymi
Minä olen se joka valehtelee. Hän piti minua itsestäänselvyytenä, eikä osoittanut vuosiin tunteitaan, joten päädyin salasuhteeseen. Koska säälin häntä, en raaksinut kertoa.
Pari vuotta meni kuin huomaamatta, kunnes aloin turhautumaan koska sain rakkautta vain tästä suhteestani. Olin kodissani kuin laitosapulainen, siivosin, pesin pyykit ja keitin ruoat.
Kävin töissä ja maksoin ruoat ja puolet laskuista. Hän ei kertaakaan vaivautunut edes kiittämään mistään.
Yritin kertoa ettei meillä enää ole mitään yhteistä, enkä saanut edes siihen kommenttia. Sitten kun olin lähdössä, niin hän heräsi rukoilemaan etten lähtisi. Vuosien kylmyys vain on kylmentänyt minunkin tunteeni.- Anonyymi
Alhainen ihminen olet. Itse en rukoilisi tuollaista naista jäämään vaan potkaisisin tavaroiden kanssa pihamaalle. Takaisin ei olisi asiaa. Pettämällä varmaan sait asiasi kuntoon sen sijaan, että olisit puhunut ongelmista? Säälittävä ämmä, joka puhuu täällä niinkuin olisi joku uhri!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alhainen ihminen olet. Itse en rukoilisi tuollaista naista jäämään vaan potkaisisin tavaroiden kanssa pihamaalle. Takaisin ei olisi asiaa. Pettämällä varmaan sait asiasi kuntoon sen sijaan, että olisit puhunut ongelmista? Säälittävä ämmä, joka puhuu täällä niinkuin olisi joku uhri!
Bipolaarisuus, narsismi, psykopatia, tunnekylmyys, empatiakyvyn puute, patologinen valehtelu ynnä muut yksinään tai yhdessä voivat aiheuttaa kanssaihmisille ja varsinkin läheisille suurtakin kärsimystä monella tapaa. Itse olen tuollaisen henkilön kanssa kokenut pettämiset, valheet ja paljon muuta niin en enää katsoa hetkeäkään pidempään ketään jos tuollaisia piirteitä ihmisestä löytyy. Henkilö ei muuksi muutu, vaikka välillä osaa olla maailman herttaisin ihminen. Sitten taas paska puskee pintaan silmänräpäyksessä vieden sinut mukanaan pimeyteen. Tuollainen henkilö käyttää hyväsydämisiä ihmisiä vain hyväkseen ja jopa nauttii toisen satuttamisesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän sanoo yrittäneensä kertoa, mutta mies ei kuunnellut eikä välittänyt. Mies sai mitä tilasi.
Tyypillinen mies, ei osoita minkäänlaisia tunteita, ei tuo koskaan kukkia, ei kysy päivästäsi, ei mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän sanoo yrittäneensä kertoa, mutta mies ei kuunnellut eikä välittänyt. Mies sai mitä tilasi.
Tyypillinen mies, ei osoita minkäänlaisia tunteita, ei tuo koskaan kukkia, ei kysy päivästäsi, ei mitään.Se oikeuttaa jakamaan itseään? Eikö kannata erota sitten suoraan niin saa heilua rauhassa joka punkassa? Ihme logiikkaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oikeuttaa jakamaan itseään? Eikö kannata erota sitten suoraan niin saa heilua rauhassa joka punkassa? Ihme logiikkaa!
Edellä kuvatunlaisen luonnehäiriöisen pauloihin voi jäädä todella helposti koukkuun. Hän osaa olla maailman herttaisin ja rakastettavin ihminen, joka on sinulle ystävällinen ja osoittaa rakkauttaan. Yhtäkkiä kuin napista painaen hän muuttuu etäiseksi, täysin kylmäksi kuin eri ihmiseksi. Tätä vuoristorataa jatkuu ja jatkuu ellet itse laita sille stoppia. Surullista! Tällä henkilöllä voi olla samaan aikaan useita valloituksia (seksisuhteita), joiden välillä hän hyppii valloitusten toisistaan tietämättä. Käryn käydessä sillä ei ole toiselle mitään merkitystä miten sinä tunnet. Surullista! Itse pidän itseäni ihan järkevänä ihmisenä ja silti tällainen henkilö käytti minua hyväksi useita vuosia. Surullista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edellä kuvatunlaisen luonnehäiriöisen pauloihin voi jäädä todella helposti koukkuun. Hän osaa olla maailman herttaisin ja rakastettavin ihminen, joka on sinulle ystävällinen ja osoittaa rakkauttaan. Yhtäkkiä kuin napista painaen hän muuttuu etäiseksi, täysin kylmäksi kuin eri ihmiseksi. Tätä vuoristorataa jatkuu ja jatkuu ellet itse laita sille stoppia. Surullista! Tällä henkilöllä voi olla samaan aikaan useita valloituksia (seksisuhteita), joiden välillä hän hyppii valloitusten toisistaan tietämättä. Käryn käydessä sillä ei ole toiselle mitään merkitystä miten sinä tunnet. Surullista! Itse pidän itseäni ihan järkevänä ihmisenä ja silti tällainen henkilö käytti minua hyväksi useita vuosia. Surullista!
Minulla on varmaan työkaverina tuollainen nainen? Rakastan häntä, väliin inhoan, mutta enimmäkseen rakastan:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on varmaan työkaverina tuollainen nainen? Rakastan häntä, väliin inhoan, mutta enimmäkseen rakastan:)
Enää koskaan eikä kukaan leiki kanssani! Voi leikkiä ja jatkaa leikkejään muiden kanssa, mutta ei enää koskaan minun! Saman kokenut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enää koskaan eikä kukaan leiki kanssani! Voi leikkiä ja jatkaa leikkejään muiden kanssa, mutta ei enää koskaan minun! Saman kokenut
Bipolaarisuus, narsismi, psykopatia, tunnekylmyys, empatiakyvyn puute, patologinen valehtelu ynnä muut yksinään tai yhdessä voivat aiheuttaa kanssaihmisille ja varsinkin läheisille suurtakin kärsimystä monella tapaa. Itse olen tuollaisen henkilön kanssa kokenut pettämiset, valheet ja paljon muuta niin en enää katsoa hetkeäkään pidempään ketään jos tuollaisia piirteitä ihmisestä löytyy. Henkilö ei muuksi muutu, vaikka välillä osaa olla maailman herttaisin ihminen. Sitten taas paska puskee pintaan silmänräpäyksessä vieden sinut mukanaan pimeyteen. Tuollainen henkilö käyttää hyväsydämisiä ihmisiä vain hyväkseen ja jopa nauttii toisen satuttamisesta!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oikeuttaa jakamaan itseään? Eikö kannata erota sitten suoraan niin saa heilua rauhassa joka punkassa? Ihme logiikkaa!
Mikään laki ei kiellä jakamasta itseään vaikka sadalle. Aloittaja lienee juuri tuon naisen kuvailema toista itsestäänselvyytenä pitävä joka sitten vasta huomaa toisen kun tämä on lähdössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään laki ei kiellä jakamasta itseään vaikka sadalle. Aloittaja lienee juuri tuon naisen kuvailema toista itsestäänselvyytenä pitävä joka sitten vasta huomaa toisen kun tämä on lähdössä.
Jakorasioilla ei päässä kaikki kohdillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä lukee, että tämä on naiskirjoittaja?
- Anonyymi
Turha kitistä jos kotona haarat kiinni kaiken aikaa
- Anonyymi
Tuskin tuollainen ihminen on onnellinen itsekään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin tuollainen ihminen on onnellinen itsekään?
Lääkitys päällä mikään ei tunnu miltään, mistään ei tule iloa eikä mistään nauti. Ilman lääkitystä meno menee taas villiksi ja vastuuttomaksi eikä mitään rajoja ole. Elämä on silloin vuoristorataa, lyhyitä suhteita, pettämisiä ja kaikkea paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkitys päällä mikään ei tunnu miltään, mistään ei tule iloa eikä mistään nauti. Ilman lääkitystä meno menee taas villiksi ja vastuuttomaksi eikä mitään rajoja ole. Elämä on silloin vuoristorataa, lyhyitä suhteita, pettämisiä ja kaikkea paskaa.
Kesä on antamisen juhlaa, kimppakivaa ja rietastelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesä on antamisen juhlaa, kimppakivaa ja rietastelua.
Kyllä pettäminen särkee ihmissuhteet. Niitäkin perheitä löytyy, jossa puoliso saa intoa siitä, kun oma puoliso saa vierasta. Tiedän muutaman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pettäminen särkee ihmissuhteet. Niitäkin perheitä löytyy, jossa puoliso saa intoa siitä, kun oma puoliso saa vierasta. Tiedän muutaman.
Missä näihin sessioihin pääsee mukaan?
- Anonyymi
Tulisit vielä, tahtoisin selittää.
- Anonyymi
Ei enää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei enää!
Jotkut vaan on pettäjiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut vaan on pettäjiä!
Niinko venäjä.
- Anonyymi
Ystävät on muualla https://youtu.be/QHo61qbVsbg
- Anonyymi
Ystävät ei valehtele!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ystävät ei valehtele!
Onko syksy tuonut uutta vipinää metsäautoteille? Nähnyt muutakin menoa kuin marjanpoimintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko syksy tuonut uutta vipinää metsäautoteille? Nähnyt muutakin menoa kuin marjanpoimintaa.
Kyllä vilskettä on havaittavissa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vilskettä on havaittavissa!
Valehtelija jää kiinni ennemmin tai myöhemmin pienestä tai isosta petoksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelija jää kiinni ennemmin tai myöhemmin pienestä tai isosta petoksesta.
Naimisissa olevat naiset hyppää vieraissa harradtusten lomassa naapurikuntia myöten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naimisissa olevat naiset hyppää vieraissa harradtusten lomassa naapurikuntia myöten.
Valehtelemalla saa luottamuksen pois oli kyseessä ystävyys, seurustelu, työsuhde tai mikä tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelemalla saa luottamuksen pois oli kyseessä ystävyys, seurustelu, työsuhde tai mikä tahansa.
Valehteluun, kieroiluun, kaksinaamaisuuteen kyllästyneenä tämmöiset ihmiset saavat jatkossa samaa takaisin samalla mitalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
heh...miks muuten...muijakiekko loppu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
heh...miks muuten...muijakiekko loppu?
Kun huomaat toisen valehdelleen jälleen niin olisiko se nyt tässä viimeisen kerran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun huomaat toisen valehdelleen jälleen niin olisiko se nyt tässä viimeisen kerran.
Miksi muijakiekko loppui?
- Anonyymi
Kuulopuheet on luulopuheita.
- Anonyymi
Onko viikonloppuna taas petetty?
- Anonyymi
Miten niin valehdellut? Kertonut parhaan ymmäryksensä mukaan oman totuuden.
On todella harmillista jos tätä ei ymmärrä ja joutuu elämään muistot seuranaan.- Anonyymi
Ymmärrä eli usko valheita tai kaunisteluita.
- Anonyymi
Onneksi muistot haalistuu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi muistot haalistuu!
Kannattaa ymmärtää se, että manipulointiin kykenevä patologinen valehtelija ei koskaan koe huonoa omaatuntoa siitä, että hän kohteli valheellisilla sanoillaan ja niihin liittyvillä teoillaan toista huonosti. Hänelle tärkeintä on olla jäämättä kiinni valheellisista sanoistaan ja teoistaan. Mikäli hän kokee huonoa oloa ja katuu tekojaan, pohjalla on oma itsekäs tunne epäonnistumisesta, miksi hän ei kyennyt olla jäämättä kiinni.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663015
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252113Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241550- 281301
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161297Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621011