NHyvää Joulua Suomi24/Pyhä Henki

Näin ilmoitti Jumala jo Moosekselle:
Liha ja veri ei voi olla Henkeni asuinsija ikuisesti.

Näin ilmoitti Pyhä Henki, sen jälkeen, kun Joulun lapsi olin tapettu:

Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta.

Liha haluaa toista kuin Henki, Henki toista kuin liha. Ne sotivat toisiaan vastaan, ja siksi te ette tee mitä tahtoisitte.
Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa.

Saatanalle Golgatalla heitetyt papit eivät näitä tietenkään ole uskoneet, vaan uskollisesti herjaavat Pyhää Henkeä, Jeesuksen verellä ja ruumiilla:

"Herramme Jeesuksen Kristuksen ruumis ja veri kätkeköön teidän ruumiinne ja sielunne iankaikkiseen elämämään.Menkää Herran rauhaan!
Eivätkä ihmisparat tiedä, minkä herran rauhaan he ovat pappiensa johdolla matkalla.

Ei sitä tiedä myöskään nämä keskustelupalstat omakseen omistanut Saatanalle heitetty hoitomies, joka on tehnyt tästä oman veripeltonsa, josta yötä päivää kyntää  Totuutta piiloon nopeudella 30 aloitusta / 30 minuutissa.
Ja tähän on Suomi24 myöskin tyytyväinen.

Minut suljettiin jäähyaition vankeuteen puoleksi vuodeksi, samasta syystä kuin Johannes Patmoksen vankilaan:

Minä, veljenne Johannes, jolla on sama ahdinko, valtakunta ja Jeesukselta tuleva kestävyys kuin teillä, olin joutunut Patmos-nimiselle saarelle, koska olin julistanut Jumalan sanaa ja todistanut Jeesuksesta.

Mutta tämä verihurmoksessa teutaroiva hoitomies saa seisoa verisissä vaatteissa ahtaan portin edessä, kun itse ei päässyt sisälle, tekee kaikkensa ettei enää kukaan muukaan sitä sisälle päääsisi.

7

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3.5 tuntia kesti tämän matka pois ihmisten silmiä.

Ennen juolua totuus piilotettiin parhaimmillaan puolessa tunnissa.

• Anonyymi

Otappa huomioon kuinka iso urakka piilottajalla on, kun joutuu kirjoitteleen tyhjänpäiväisiä kommenttejaan kymmeniin ketjuihin, saadakseen aloituksesi piiloon. Sinähän saat aloituksesi kärkeen yhdellä kommentilla.

• Anonyymi

Siitäpä tulisi yhden sivun mittainen kirja. Muutenkaan lieneekö kyseisen henkilön mielipiteillä laajempaa kiinnostusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Siitäpä tulisi yhden sivun mittainen kirja. Muutenkaan lieneekö kyseisen henkilön mielipiteillä laajempaa kiinnostusta.

Se on kuitenkin Saatanalle heitetyn elämän tehtävä.

Kostaa entiselle ystävälle se, kun ei tullut taluttamaan häntä ahtaasta portisya sisälle.

Vaikka todellisuudessa hän oli Saatanalle heitetty silloin, kun hän ei lähtenyt viemään sitä viestis Oulun piispalle, Paavolan kirkkoherralle, ja rauhanyhdistykselle vuonna 1984, kun minä vielä vihasin Jumalaa.

Ja siitä voitte olla varmat, että yksikään noista, jotka minä kutsuin, ei pääse minun pitopöytääni!

Siksi tekee kaikkensa, ettei kukaan mukaan sinne pääsisi,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläs nyt, onhan sillä se yksi joojoomies, joka myötäilee sen juttuja.

• Anonyymi

No itseähnä tiiraat niitä Hunksejasi

• Anonyymi kirjoitti:

No itseähnä tiiraat niitä Hunksejasi

Vanha on virtesi, jotaa housut kintuissa tiiraat ja veisaat Saatanan veripellolla

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1309
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1088
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      63
      1083
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1009
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1003
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      963
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      876
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      791
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      735
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      734
    Aihe