NHyvää Joulua Suomi24/Pyhä Henki

Näin ilmoitti Jumala jo Moosekselle:
Liha ja veri ei voi olla Henkeni asuinsija ikuisesti.

Näin ilmoitti Pyhä Henki, sen jälkeen, kun Joulun lapsi olin tapettu:

Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta.

Liha haluaa toista kuin Henki, Henki toista kuin liha. Ne sotivat toisiaan vastaan, ja siksi te ette tee mitä tahtoisitte.
Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa.

Saatanalle Golgatalla heitetyt papit eivät näitä tietenkään ole uskoneet, vaan uskollisesti herjaavat Pyhää Henkeä, Jeesuksen verellä ja ruumiilla:

"Herramme Jeesuksen Kristuksen ruumis ja veri kätkeköön teidän ruumiinne ja sielunne iankaikkiseen elämämään.Menkää Herran rauhaan!
Eivätkä ihmisparat tiedä, minkä herran rauhaan he ovat pappiensa johdolla matkalla.

Ei sitä tiedä myöskään nämä keskustelupalstat omakseen omistanut Saatanalle heitetty hoitomies, joka on tehnyt tästä oman veripeltonsa, josta yötä päivää kyntää  Totuutta piiloon nopeudella 30 aloitusta / 30 minuutissa.
Ja tähän on Suomi24 myöskin tyytyväinen.

Minut suljettiin jäähyaition vankeuteen puoleksi vuodeksi, samasta syystä kuin Johannes Patmoksen vankilaan:

Minä, veljenne Johannes, jolla on sama ahdinko, valtakunta ja Jeesukselta tuleva kestävyys kuin teillä, olin joutunut Patmos-nimiselle saarelle, koska olin julistanut Jumalan sanaa ja todistanut Jeesuksesta.

Mutta tämä verihurmoksessa teutaroiva hoitomies saa seisoa verisissä vaatteissa ahtaan portin edessä, kun itse ei päässyt sisälle, tekee kaikkensa ettei enää kukaan muukaan sitä sisälle päääsisi.

7

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3.5 tuntia kesti tämän matka pois ihmisten silmiä.

Ennen juolua totuus piilotettiin parhaimmillaan puolessa tunnissa.

• Anonyymi

Otappa huomioon kuinka iso urakka piilottajalla on, kun joutuu kirjoitteleen tyhjänpäiväisiä kommenttejaan kymmeniin ketjuihin, saadakseen aloituksesi piiloon. Sinähän saat aloituksesi kärkeen yhdellä kommentilla.

• Anonyymi

Siitäpä tulisi yhden sivun mittainen kirja. Muutenkaan lieneekö kyseisen henkilön mielipiteillä laajempaa kiinnostusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Siitäpä tulisi yhden sivun mittainen kirja. Muutenkaan lieneekö kyseisen henkilön mielipiteillä laajempaa kiinnostusta.

Se on kuitenkin Saatanalle heitetyn elämän tehtävä.

Kostaa entiselle ystävälle se, kun ei tullut taluttamaan häntä ahtaasta portisya sisälle.

Vaikka todellisuudessa hän oli Saatanalle heitetty silloin, kun hän ei lähtenyt viemään sitä viestis Oulun piispalle, Paavolan kirkkoherralle, ja rauhanyhdistykselle vuonna 1984, kun minä vielä vihasin Jumalaa.

Ja siitä voitte olla varmat, että yksikään noista, jotka minä kutsuin, ei pääse minun pitopöytääni!

Siksi tekee kaikkensa, ettei kukaan mukaan sinne pääsisi,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläs nyt, onhan sillä se yksi joojoomies, joka myötäilee sen juttuja.

• Anonyymi

No itseähnä tiiraat niitä Hunksejasi

• Anonyymi kirjoitti:

No itseähnä tiiraat niitä Hunksejasi

Vanha on virtesi, jotaa housut kintuissa tiiraat ja veisaat Saatanan veripellolla

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      34
      3444
    2. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      2648
    3. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2595
    4. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      73
      2567
    5. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      120
      2251
    6. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      41
      1418
    7. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      391
      1102
    8. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      47
      971
    9. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      888
    10. Kaikkea hyvää kaikki

Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa
      Ikävä
      6
      830
    Aihe