NHyvää Joulua Suomi24/Pyhä Henki

Näin ilmoitti Jumala jo Moosekselle:
Liha ja veri ei voi olla Henkeni asuinsija ikuisesti.

Näin ilmoitti Pyhä Henki, sen jälkeen, kun Joulun lapsi olin tapettu:

Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta.

Liha haluaa toista kuin Henki, Henki toista kuin liha. Ne sotivat toisiaan vastaan, ja siksi te ette tee mitä tahtoisitte.
Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa.

Saatanalle Golgatalla heitetyt papit eivät näitä tietenkään ole uskoneet, vaan uskollisesti herjaavat Pyhää Henkeä, Jeesuksen verellä ja ruumiilla:

"Herramme Jeesuksen Kristuksen ruumis ja veri kätkeköön teidän ruumiinne ja sielunne iankaikkiseen elämämään.Menkää Herran rauhaan!
Eivätkä ihmisparat tiedä, minkä herran rauhaan he ovat pappiensa johdolla matkalla.

Ei sitä tiedä myöskään nämä keskustelupalstat omakseen omistanut Saatanalle heitetty hoitomies, joka on tehnyt tästä oman veripeltonsa, josta yötä päivää kyntää  Totuutta piiloon nopeudella 30 aloitusta / 30 minuutissa.
Ja tähän on Suomi24 myöskin tyytyväinen.

Minut suljettiin jäähyaition vankeuteen puoleksi vuodeksi, samasta syystä kuin Johannes Patmoksen vankilaan:

Minä, veljenne Johannes, jolla on sama ahdinko, valtakunta ja Jeesukselta tuleva kestävyys kuin teillä, olin joutunut Patmos-nimiselle saarelle, koska olin julistanut Jumalan sanaa ja todistanut Jeesuksesta.

Mutta tämä verihurmoksessa teutaroiva hoitomies saa seisoa verisissä vaatteissa ahtaan portin edessä, kun itse ei päässyt sisälle, tekee kaikkensa ettei enää kukaan muukaan sitä sisälle päääsisi.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3.5 tuntia kesti tämän matka pois ihmisten silmiä.

Ennen juolua totuus piilotettiin parhaimmillaan puolessa tunnissa.

• Anonyymi

Otappa huomioon kuinka iso urakka piilottajalla on, kun joutuu kirjoitteleen tyhjänpäiväisiä kommenttejaan kymmeniin ketjuihin, saadakseen aloituksesi piiloon. Sinähän saat aloituksesi kärkeen yhdellä kommentilla.

• Anonyymi

Siitäpä tulisi yhden sivun mittainen kirja. Muutenkaan lieneekö kyseisen henkilön mielipiteillä laajempaa kiinnostusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Siitäpä tulisi yhden sivun mittainen kirja. Muutenkaan lieneekö kyseisen henkilön mielipiteillä laajempaa kiinnostusta.

Se on kuitenkin Saatanalle heitetyn elämän tehtävä.

Kostaa entiselle ystävälle se, kun ei tullut taluttamaan häntä ahtaasta portisya sisälle.

Vaikka todellisuudessa hän oli Saatanalle heitetty silloin, kun hän ei lähtenyt viemään sitä viestis Oulun piispalle, Paavolan kirkkoherralle, ja rauhanyhdistykselle vuonna 1984, kun minä vielä vihasin Jumalaa.

Ja siitä voitte olla varmat, että yksikään noista, jotka minä kutsuin, ei pääse minun pitopöytääni!

Siksi tekee kaikkensa, ettei kukaan mukaan sinne pääsisi,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläs nyt, onhan sillä se yksi joojoomies, joka myötäilee sen juttuja.

• Anonyymi

No itseähnä tiiraat niitä Hunksejasi

• Anonyymi kirjoitti:

No itseähnä tiiraat niitä Hunksejasi

Vanha on virtesi, jotaa housut kintuissa tiiraat ja veisaat Saatanan veripellolla

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe