Ja hemgellisesti kypsempi ja ehjempi, kuin mitä nyt olen. Olin paremmassa kunnossa myös henkisesti ja fyysisesti. En käyttänyt yhtään alkoholia, enkä syönyt enää mitään klo 18 jälkeen illalla. Tunsin kuuluvani tähän maailmankaikkeuteen ja sain paljon merkkejä ympäristöstäni.
Nyt olen kaukana noista ajoista. Päästäkseni takaisin samaan tilaan, missä olin 6 vuotta sitten, minun pitäisi irtosanoa nykyiset työsuhteeni ja päättää parisuhteeni, myydä omaisuuteni ja lähteä pois, mutta mihin voisin mennä? Olen oikeasti onneton nykyisessä elämässäni. Olen miettinyt myös elämäni päättämistä omin konstein, mutta tiedän, että tekisin vääriin. Lyhyesti, palatakseni alkuun, sain noiden vuosien aikana paljon viestejä ja vahvistuksia siitä, että tämä maailma ei ole mitään tulevaan verrattuna. Tämä on pelkkää kärsimystä monille, valitettavasti, mutta siksi tästä todellisuudesta pitääkin päästä irti, jotta elämästä tulisi edes jotenkin siedettävää.
Kuusi vuotta sitten olin lähempänä Jumalaa
4
91
Vastaukset
- Anonyymi
> ...Tämä on pelkkää kärsimystä monille, valitettavasti, mutta siksi tästä todellisuudesta pitääkin päästä irti,
Kun keskittyy itseensä liikaa, asiat muuttuvat vaikeiksi. Mutta, olisiko mahdollista alkaa tekemään muiden hyväksi asioita? Pystyisitkö tehd muiden elämästä vähemmän kärsimystä. Jon omaa elämää ei voi pelastaa, ehkä miden elämästä voi tehdä vähän parempaa?- Anonyymi
Rikollisia kannattaa tukea niin aiheuttaa tulevaisuuteen suuria kärsimyksiä viattomille 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Silloin kannattaa päättää päivänsä ja mennä sinne jumalansa tykö, jos ei elämää kestä 🤣
- Anonyymi
On täällä tyhmää porukkaa kommentoimassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723560
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851598Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek261307- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941013- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16973Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?62874Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk94817- 62765