James Webb

Anonyymi

Nyt ihmiskunta odottaa mielenkiinnolla mitä Universumin salaisuuksia se saakaan selville. Eikö Universumin ihmeellisyyksien tutkiminen, kosmologia, olisikin paljon antoisampaa kuin uskonnollinen hörhöily joka on turhaa ajan haaskausta.
Mieti tätä.

5

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Dan.4:1-6 Minä Nebukadnessar elin rauhassa huoneessani ja onnellisena palatsissani. Minä näin unen, ja se pelästytti minut; ja unikuvat, joita minulla oli vuoteessani, minun pääni näyt, kauhistuttivat minut. Niin minä annoi käskyn tuoda eteeni kaikki Baabelin viisaat, että he ilmoittaisivat minulle unen selityksen. Silloin tulivat tietäjät, noidat, kaldealaiset ja tähtienselittäjät, ja minä kerroin heille unen, mutta he eivät voineet ilmoittaa minulle sen selitystä. Mutta viimein tuli minun eteeni Daniel, jonka nimi on minun jumalani nimen mukaan Beltsassar ja jossa on pyhien jumalien henki; ja minä kerron hänelle unen: Beltsassar, sinä tietäjäin päämies, jossa minä tiedän olevan pyhien jumalien hengen ja jolle mikään salaisuus ei ole liian vaikea! Sano, mitä ovat ne näyt, jotka minä unessani näin, ja mikä on sen selitys. Hes.28:3-18

• Anonyymi

James Webb ei tule selvittämään näitä Nebukatnessarin unia. Niillä ei ole mitään merkitystä.
      Teleskooppi työntää uskovien Jumalan yhä kauemmaksi.
      Aukkojen Luojajumalalalle on yhä vähemmän piilopaikkoja.

• Anonyymi

Ei sitä teleskooppia ole olemassakaan.
      Huijausta koko homma. Teatteria yksinkertaisille.

• Anonyymi

Israelissa on osattu deittihuijaukset jo 2000 vuotta sitten.
      Seuraa johtajaa- leikkiä on ollut siitä asti.
      Nykyisin sellainen kuuluisuus on huijannut myös suomalaisten naisten rahoja. On nykyisin vapaalla jalalla siellä Pyhällä maalla. Lehdissä on äijästä kerrottu.

Raamatun kirjoittajat eivät käsitäneet mikä avaruus on. Puhuivat taivaan kannesta, mieleen tulee kattilan kansi. Siinä on kiinni tähdet. Aurinko kiertää maata ja kuu tekee samaa. Planeetat kieppuvat " epäpyhiä" ratojaan miten sattuu. Jumala piti hyrrästä huolen. Kiviäkin tuli taivaasta
      silloin tällöin. Järkevä selitys oli Luojan pillastuminen jostain ihmisen teosta.
      James Webb avaa ihmisten silmät näkemään sen todellisuuden, millainen universumi on.
      Uskoville se ikävä tieto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      317
      7424
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2146
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1362
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1231
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1210
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1146
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe