Mitä enemmän Jeesusta pilkataan,

Anonyymi

sitä enemmän ja innokkaammin minä Jeesusta ja Hänen ristin sovitustaan julistan, sillä Perkeleelle en anna periksi!

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinpä!
      Paavali puki saman asian tällaisiin sanoihin:

      ”Sillä siitä, että julistan evankeliumia, ei minulla ole kerskaamista; minun täytyy se tehdä. Voi minua, ellen evankeliumia julista!”
      1 Kor 9:16

      • Anonyymi

        Kyllä. Jeesuksen evankeliumi on totuuden ydintä ja kaikkein pyhintä. Sana rististä ON Jumalan voima.


      • Anonyymi

        Oi Jeesus, yksin laupeus,
        käsittämätön rakkaus
        toi sinut tänne maailmaan
        syntisten tähden kuolemaan.


      • Anonyymi

        ” Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.”


      • Anonyymi

        Ilmoita, Herramme, voimasi meille
        ja valtakuntasi tulla jo suo.
        Johdata kansamme armosi tuntoon
        ja pyhä pelkosi mieliimme luo.
        Herra, me pyydämme siunaustasi,
        Henkesi tulta ja laupeuttasi,
        Henkesi tulta ja laupeuttasi.


    • Anonyymi

      Joskus ajattelee Jeesusta liian yksitotisesti. Hän on Jumala tai Jumalan Poika tai ylipappi tai muu sellainen. Muistaakseni Kolossalaiskirje antaa kuitenkin kuvan laajemman. Kaikki jumalisuus yhdistyi Jeesuksessa tms. Ja onhan vielä käsitys Jumalan Karitsa, viaton ja puhdas.
      Sekä Minä olen se joka minä olen.....
      Kun mainitaan pelkkää Jumalan Poikaa ainoana niin se ei aina oikein mene Jakeluun.

      Hän on myös Daavidin juuriverso ja suku, se kirkas kointähti.

    • Perkeleelle annoit vallan jo silloin, kun ensimmäisen kerran Jeesusta ristille naulasi, jotta sait verenhimosi tyydytetyksi:

      Mahdotontahan on auttaa niitä, jotka kerran ovat päässeet valoon, maistaneet taivaan lahjaa ja tulleet osallisiksi Pyhästä Hengestä, nauttineet Jumalan hyvää sanaa ja kokeneet tulevan maailman voimia mutta luopuneet uskostaan.

      Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!

      • Anonyymi

        Kyllä se viimeisellä tuomiolla selvii, kuka on käyttäytynyt perkeleen lailla!


    • Saatana tappoi Jeesuksen, jotta sai tilalle oman miehensä Paavalin, ja hänen mukana koko ihmiskunnan.

      Joka oli hänelle luvattu jo silloin, kun hävisi taivaassa taistelun:

      Taivaassa syttyi sota. Mikael ja hänen enkelinsä kävivät taisteluun lohikäärmettä vastaan. Lohikäärme enkeleineen teki vastarintaa mutta kärsi tappion, eikä sille ja sen joukolle ollut enää sijaa taivaassa.

      Tuo suuri lohikäärme, tuo muinaisaikojen käärme, jota kutsutaan Paholaiseksi ja Saatanaksi, tuo koko ihmiskunnan eksyttäjä, syöstiin maan päälle, ja samoin syöstiin alas sen enkelit.

      Minä kuulin, kuinka taivaassa sanottiin kovalla äänellä: -- Nyt on pelastus tullut, meidän Jumalallamme on kuninkuus ja mahti ja hänen Voidellullaan valta. Nyt on Syyttäjä syösty alas, tuo, joka meidän Jumalamme edessä syytti veljiämme päivin ja öin.

      He voittivat hänet, Karitsan Henkii ja heidän todistuksensa toivat heille voiton. He eivät säästäneet henkeään vaan olivat valmiit kuolemaankin.

      Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt.

      Sen aika jokaisen ihmisen kohdalla on lyhyt, koska sen on ehdittävä saada heidät omakseen, ennen kuin Jeesus ehtii väliin.

      Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
      Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

      Kuka teille on kiireen antanut, kun ette ole pystyneet noudattamaan edes tätä Jeesuksen käskyä.

      "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

      Jumala ei kiirettä tunne, mutta Saatanalla on jatkuva kiire - helvetin tuli takapuolen alla:

      "Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."

      Sen aika on jokaisen ihmisen kohdalla lyhyt. Koska sen on ehdittävä saada jokainen ihminen omakseen, ennen kuin Jumala ehtii väliin.

      Siksi sillä on koko maailma täynnä eriuskoisten jumalanhuoneita , valtava pappien armeija, pyhäkoulut, rippileirit ja virret:

      "Joutukaa sielut on on aikamme kallis
      Tulkaa kotiin kaikki tulkaa
      Vielä Herra kutsuu meitä
      Kirkkautta kohti kulje
      Kiiruhda kohta jo hetkesi lyö.

      Silloin kun nuori saa papin kädet päänsä päälle, hänen siunauksen ja todistuksen: "Sinä olet nyt Jeesuksen oma."

      Se on siinä.

      Ja siksi minäkin saan jatkuvasti elää omassa kodissa vihollisen rinnalla.

      "Oikeamieliset ovat kadonneet maasta, yhtään rehellistä ei ole ihmisten joukossa.
      Ihmiset vaanivat tilaisuutta veritekoihin, metsästävät toinen toistaan verkkoihinsa.
      He tekevät taitavasti pahaa.
      Virkamies vaatii lahjuksia, tuomari tuomitsee maksun mukaan, mahtimies puhuu omaan pussiinsa.
      Yhtä köyttä he kaikki vetävät.
      Paras heistä on kuin orjantappura, oikeamielisin kuin ohdakepensas. Jerusalem! Koston päivä on tulossa, tähystäjäsi ovat sen ilmoittaneet. Kaikki on kaaosta ja sekasortoa!
      Älä luota naapuriin, älä turvaa parhaaseen ystävään.
      Varo puhumasta mitään vaimolle, joka lepää sylissäsi.
      Poika halveksii isäänsä, tytär nousee äitiään vastaan, miniä anoppiaan vastaan.
      Viholliset ovat oman talon väkeä.

      Mutta minä kohotan katseeni Herraan, odotan pelastusta Jumalaltani. Jumalani kuulee minua!"

    • Anonyymi

      Pilkkaajista Jeesus sanoi Isälle: ” He eivät tiedä, mitä he tekevät”.
      Samoin on tänäänkin.

    • Anonyymi

      ”On työsi, Jeesus, päätetty
      ja kaikki on jo täytetty,
      se minkä kerran kertoivat
      edeltä suuret profeetat.”

      • Et tiedä sinäkään, kenen lauluja laulat.

        Ne suuret profeetat olivat Saatanalle heitetty Paavali ja Jeesuksesta luopuneet opetuslapset:

        KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS‎

        ‎SEN laati Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.‎‎ ‎

        ‎"Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.‎‎ ‎
        ‎Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.‎‎ ‎

        ‎Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.‎‎ ‎

        ‎Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä ‎‎perimästänne‎‎ tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."‎‎ ‎

        ‎Tällä Pyhän Hengen ‎‎herjauksella‎‎ laki saatettiin voimaan:‎

        ‎"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.‎‎ ‎
        ‎Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.‎‎ ‎
        ‎Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.‎‎ ‎
        ‎Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.‎‎ ‎
        ‎Julistipa‎‎ kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän ‎‎julistamaamme‎‎ -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.‎‎ ‎
        ‎Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."‎‎ ‎

        ‎Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.‎‎

        ‎Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.‎‎ ‎
        ‎"Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."‎


    • Anonyymi

      Me emme anna Perkeleelle periksi.

    • Anonyymi

      Kyllä jämpti on niin!

    • Anonyymi

      Raamattu on totuuden järkäle, joka on monesti kirkolliskokouksissa patriarkkojen toimesta vahvistettu, Jumalan inspiroimaan muotoon. Mitä me olemme muuttamaan Pyhää sanomaa, joka ilmoittaa Jumalan erehtymättömän sanoman. Arvioikaa sanomaa, älkääkä yksin sanoja. Ihmisten profetiat ovat vajavaisia, ne pitää koetella Raamatun sanomalla ja pyytää Jeesusta vahvistamaan selkeästi saamansa profetia. En uskaltaisi kirjoittaa tätäkään tarinaa, ellei Jeesus olisi jo aiemmin, monta kertaa, vahvistanut omilla tavoillaan käsitykseni todeksi. Selkokielellä ja käytännöllisesti.

    • Anonyymi

      Oikea asenne.

    • Anonyymi

      Jeesusta pilkataan nykyisin varmasti enemmän kuin koskaan.
      Suomi on hyljännyt Jeesuksen.

      • Anonyymi

        Jeesus on hyljännyt maailman, koska lupaamansa tulo on noin 2000 vuotta myöhässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on hyljännyt maailman, koska lupaamansa tulo on noin 2000 vuotta myöhässä

        NS. Jeesuksen jutut nyt on mitä on, ei niitä kannata noteerata.😁


    • Anonyymi

      Näin on!

    • Anonyymi

      Vihollinen riehuu vain aikansa!

    • Anonyymi

      Olemme hengellisessä sodassa Saatanaa vastaan!

    • Anonyymi

      Me emme anna Perkeleelle periksi!

      • Anonyymi

        Ei Perkele, kyllä jämpti on. Ei helevetissä anneta periksi, saatana!


      • Anonyymi

        Pitkä poika se taistelee perkelettä vastaan. Voin kertoa sinulle, että joulupukkia, perkelettä, eikä muitakaan satuolentoja ole olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä poika se taistelee perkelettä vastaan. Voin kertoa sinulle, että joulupukkia, perkelettä, eikä muitakaan satuolentoja ole olemassa.

        Perkele on, valitettavasti.


    • Anonyymi

      Ja sen perkeleen niin kuin Jeesuksenkin olet luonut itse omissa pimeissä mielesi syövereissä.

      Ihan tervettä ihmistä ei perkeleet eikä saatanat kiinosta eikä kiusaa. Eikä sen puoleen jumalatkaan. Jeesuskin koki niitä vain kannabispsykooseissaan.

      • Anonyymi

        Tule vaan mieleen, että montako tälle palstalle aktiivisesti kirjoittelevla on mieleltään terveitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule vaan mieleen, että montako tälle palstalle aktiivisesti kirjoittelevla on mieleltään terveitä?

        En tiedä, mutta toivottavasti sulla on sopivat rohdot. 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, mutta toivottavasti sulla on sopivat rohdot. 🤣🤣🤣

        Kyllä nykyisin. 🤔


    • Anonyymi

      Niinpä! Pahaa vastaan taistellaan. Vastustetaan Per-ke-let-tä!

      • Anonyymi

        Taistele sinä vaan "per-ke-lei-tä-si" vastaan, vaan älä yritä saada mieleltään tasapainoisia ihmisiä mukaan kahjoiluihisi.


    • Anonyymi

      Kuka nyt satuolentoja pilkkaa? Enemmän pilkataan varmaan heitä jotka uskovat satuolentoihin. Joulupukki on toinen vastaava satuolento.

    • Anonyymi

      Niinpä! Jeesuksen sovitustyön pilkkaajat nousevat pilkkaamaan tasaisin välein Per-ke-leen käskystä.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe