Autoralli jatkuu

Anonyymi

Kylällä rallaa sama mersu päivisin ja sitte viä yötki onhan siä valo katollaki et näkee.Poliisit oli kylällä just äsken mut osasivat vandaalit häipyä.

38

1815

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Katsos kun pojilla on puhelin seuranta sitä varten

• Anonyymi

Ei taida olla noilla valittajilla omaa elämää kun täytyy muita kytätä.

• Anonyymi

Taitaapa kuitenki olla ihan oma elämä, ei vain yleisesti haluta enää ikäviä onnettomuuksia näiden tyhjäpäitten takia. Aivan sama jos ittensä teloo, tuppaa vaan aina sivulliset näitten takia enemmän saavan siipeensä.

• Anonyymi

onko poliisille ilmoitettu

• Anonyymi

Poliisilla asia tiedossa ja muutama videokin toimitettuna "epäasiallisesta ajelusta". Kannattaa muistaa, että omatkin kaverit osaavat pettää pikkusummasta. ;)

• Anonyymi

Toivotaan pojilla rahojen riittävän ajeluun.

• Anonyymi

Kylällä joku ruosteinen alitehoinen mersu yritti vähä luistatella. Ensi kaasu pohjaan kymmeneksi sekunniksi, sitte kytkin äkkiä ylös. Voi pojat, sehän kuopaisi siinä jäisellä tiellä.

• Anonyymi

Täytyy tyytyä mersuun kun naisten seuraa eivät saa.

• Anonyymi

Ovat ujoja peräkammarinpoikia, kännissä ollaan moottoriturpia, selvänä ei sanaa suusta ulos tule.

• Anonyymi

Kateellisten valitusta . On näköjää jo mersulla ajokin rikollista toimintaa.

• Anonyymi

Vähän löysempi pipo päähän niin ei kiristä .

• Anonyymi

Kuka karehtis 150 euron ruostekasaa.

• Anonyymi

On se sitten puolet kalliimpi kuin valittajan.

• Anonyymi

Eipä noilla etuveto kipoilla oikein kunnon kyytiä tahdo saada. Siihen tarvitaan mese.

• Anonyymi

Mesen miehillä on viä pienempi, kuin bemarikuskeilla. Ei näi ilman suurennuslasia🤣🤣

• Anonyymi

Ja näillä poikasilla joista puhutaan, lienee kassit vielä laskeutumatta😁😁

• Anonyymi

Siitä puhe mistä puute.

• Anonyymi

Onko rekkari VYI-85x? Ajelee täällä tippavaarassakin kuin päätön m ulkku.

• Anonyymi

täs taas nähdään parkanon jutut P.P.P. perättömin puheiden pitäjä

• Anonyymi

Ehkäpä kuskista joskus kasvaa mies ja hän alkaa ymmärtää, että rahansa voi käyttää viisaamminkin, kuin ajaa ne tiehen.

• Anonyymi

Ceto saapuu kavereineen tammikuussa Parkanoon, niin silloin tämä ajo-asia selvitetään.

• Anonyymi

Lisää hanaa pojat.

• Anonyymi

Tutustukaa mieluummin naisiin.

• Anonyymi

Ceto kavereineen tuleekin jo perjantaina.

• Anonyymi

Naisiin ei kannata tutustua tuloo vaan lissää saman näköisiä.

• Anonyymi

Tehän olettekin homppeleita, siksi Ceto kavereineen tulee naisten seuraksi.

• Anonyymi

Ei naiset viitti astua noihin öljyltä haiseviin ruostekasoihin. Niis likaa vaan vaatteensa. Ajellaan vain keskenänne.

• Anonyymi

Kateellisten puheita. Kuka sitä tojo miesten kyyttiin menisi.

• Anonyymi

Johtotähti se pitää olla.

• Anonyymi

Siihen sammui johtotähti, jätkä kävelemään lähti.

• Anonyymi

pistäkää ne mersunrotiskonne jo paaliin

• Anonyymi

Tojo miehet siellä huutelee. Eihän japanin kippoa voi paalata kun on muovia. Se viedään muovin kierrätykseen.

• Anonyymi

Kyllä kai toi ajelu lähtee kotoa vanhempien suhtautumisesta lapsien tekemisiin.On ilmeisesti ongelmia itsensä ja muita ihmisiä kohtaan.

• Anonyymi

kortti pois ja miettiin minkä takia kävin autokoulun

• Anonyymi

Kyläpoliisit vauhdissa.

• Anonyymi

Kattoin auton omistajat. En enää yhtään ihmettele.
      Kurkatkaa tekin ,yllätytte .!!

• Anonyymi

Eikö ole muuta tekemistä kuin vahdata toisten autojen rekkareita. Olisko aika hankkia oma elämä.

• Anonyymi

Älä ny. Laita vähä jotain vihjettä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      112
      5825
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3927
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3332
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2946
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      1997
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1963
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      39
      1685
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1529
    Aihe