Kylällä rallaa sama mersu päivisin ja sitte viä yötki onhan siä valo katollaki et näkee.Poliisit oli kylällä just äsken mut osasivat vandaalit häipyä.
Autoralli jatkuu
38
1815
Vastaukset
- Anonyymi
Katsos kun pojilla on puhelin seuranta sitä varten
- Anonyymi
Ei taida olla noilla valittajilla omaa elämää kun täytyy muita kytätä.
- Anonyymi
Taitaapa kuitenki olla ihan oma elämä, ei vain yleisesti haluta enää ikäviä onnettomuuksia näiden tyhjäpäitten takia. Aivan sama jos ittensä teloo, tuppaa vaan aina sivulliset näitten takia enemmän saavan siipeensä.
- Anonyymi
onko poliisille ilmoitettu
- Anonyymi
Poliisilla asia tiedossa ja muutama videokin toimitettuna "epäasiallisesta ajelusta". Kannattaa muistaa, että omatkin kaverit osaavat pettää pikkusummasta. ;)
- Anonyymi
Toivotaan pojilla rahojen riittävän ajeluun.
- Anonyymi
Kylällä joku ruosteinen alitehoinen mersu yritti vähä luistatella. Ensi kaasu pohjaan kymmeneksi sekunniksi, sitte kytkin äkkiä ylös. Voi pojat, sehän kuopaisi siinä jäisellä tiellä.
- Anonyymi
Täytyy tyytyä mersuun kun naisten seuraa eivät saa.
- Anonyymi
Ovat ujoja peräkammarinpoikia, kännissä ollaan moottoriturpia, selvänä ei sanaa suusta ulos tule.
- Anonyymi
Kateellisten valitusta . On näköjää jo mersulla ajokin rikollista toimintaa.
- Anonyymi
Vähän löysempi pipo päähän niin ei kiristä .
- Anonyymi
Kuka karehtis 150 euron ruostekasaa.
- Anonyymi
On se sitten puolet kalliimpi kuin valittajan.
- Anonyymi
Eipä noilla etuveto kipoilla oikein kunnon kyytiä tahdo saada. Siihen tarvitaan mese.
- Anonyymi
Mesen miehillä on viä pienempi, kuin bemarikuskeilla. Ei näi ilman suurennuslasia🤣🤣
- Anonyymi
Ja näillä poikasilla joista puhutaan, lienee kassit vielä laskeutumatta😁😁
- Anonyymi
Siitä puhe mistä puute.
- Anonyymi
Onko rekkari VYI-85x? Ajelee täällä tippavaarassakin kuin päätön m ulkku.
- Anonyymi
täs taas nähdään parkanon jutut P.P.P. perättömin puheiden pitäjä
- Anonyymi
Ehkäpä kuskista joskus kasvaa mies ja hän alkaa ymmärtää, että rahansa voi käyttää viisaamminkin, kuin ajaa ne tiehen.
- Anonyymi
Ceto saapuu kavereineen tammikuussa Parkanoon, niin silloin tämä ajo-asia selvitetään.
- Anonyymi
Lisää hanaa pojat.
- Anonyymi
Tutustukaa mieluummin naisiin.
- Anonyymi
Ceto kavereineen tuleekin jo perjantaina.
- Anonyymi
Naisiin ei kannata tutustua tuloo vaan lissää saman näköisiä.
- Anonyymi
Tehän olettekin homppeleita, siksi Ceto kavereineen tulee naisten seuraksi.
- Anonyymi
Ei naiset viitti astua noihin öljyltä haiseviin ruostekasoihin. Niis likaa vaan vaatteensa. Ajellaan vain keskenänne.
- Anonyymi
Kateellisten puheita. Kuka sitä tojo miesten kyyttiin menisi.
- Anonyymi
Johtotähti se pitää olla.
- Anonyymi
Siihen sammui johtotähti, jätkä kävelemään lähti.
- Anonyymi
pistäkää ne mersunrotiskonne jo paaliin
- Anonyymi
Tojo miehet siellä huutelee. Eihän japanin kippoa voi paalata kun on muovia. Se viedään muovin kierrätykseen.
- Anonyymi
Kyllä kai toi ajelu lähtee kotoa vanhempien suhtautumisesta lapsien tekemisiin.On ilmeisesti ongelmia itsensä ja muita ihmisiä kohtaan.
- Anonyymi
kortti pois ja miettiin minkä takia kävin autokoulun
- Anonyymi
Kyläpoliisit vauhdissa.
- Anonyymi
Kattoin auton omistajat. En enää yhtään ihmettele.
Kurkatkaa tekin ,yllätytte .!!- Anonyymi
Eikö ole muuta tekemistä kuin vahdata toisten autojen rekkareita. Olisko aika hankkia oma elämä.
- Anonyymi
Älä ny. Laita vähä jotain vihjettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529