Tässä kokemuksia Varma eläkevakuutusyhtiöstä:
Tänne saa yhteyden käytännössä vain siinä tapauksessa että aiot ottaa heiltä vakuutuksen. Sen jälkeen sinulle tipahtelee vain laskuja, mutta jos tulisi jotain tarvetta soittaa tai laittaa sähköpostia niin linjat ovat jatkuvasti täysin tukossa ja ruuhkautuneet. Näihin on todella vaikeaa saada mitään yhteyttä.
Jos laitat sähköpostin saat vastauksen ehkä kuukauden päästä. Puhelimella saat yhteyden jos jaksat jonottaa yli tunnin.
Ja tämä toistuu vuodesta ja päivästä toiseen eikä ole ajankohdasta riippuvaista. Olen nyt ollut asiakkaana 3 vuotta ja aina sama juttu. Muka "tilapäinen" ruuhka, pah!
hakusanoja: tyel yel vakuutukset tyel-vakuutus yel-vakuutus kokemuksia varma vakuutusyhtiö
Toivottavasti google löytää nämä hakusanat eikä kukaan erehdy tuonne asiakkaaksi.
Varma eläkevakuutusyhtiö
14
2446
Vastaukset
- Anonyymi
Itse jonotin jälleen kerran 35min linjoilla kunnes automaatti totesi että kukaan ei ole tavoitettavissa. Lähtee yhtiö vaihtoon.
- Anonyymi
Ei kai sinne kannata soitella. Kiittää mielessään ja maksaa laskun
- Anonyymi
Todella huono yhtiö. Pelkkää rahastusta. Surkea asiakaspalvelun tavoitettavuus jos tulee kysyttävää. Onneksi on olemassa hieman pienempiä ja parempia yhtiöitä joihin saa vaihdettua.
- Anonyymi
Mikä yhtiö on hyvä?
- Anonyymi
Täsmälleen samanlaisia kokemuksia, aion vaihtaa yhtiötä.
- Anonyymi
Saan Varmalta eläkkeeni ja tarvittaessa chatista saan aina kiinni asiakaspalvelijan.
- Anonyymi
Höpön höpön en muute usko. Tai sitte olet joku varman palkkaama sutkaus
- Anonyymi
Minä en soittele ,en laita s-postia yhtään mihinkään firman.Ihan posti kirjeen laitan ja saan kyselyyni vastaus postin kautta kaikkialta.Kun vaadin sen enkä lähde dikitaaliseen postiin missään vaihe minkään asian kanssa,mikään firma..Ihan saan terveystietonikin A-nelonen paperi terveyskeskus jos pyydän.Kun tietoinen valinta en oma kanta,en hankinut,en lahjana ottanut vastaan äly Puhelinta. Kaikki sujunut tähän asti ok.
- Anonyymi
Sama kokemus Varmasta, meni työeläkeyhtiö vaihtoon.
Silti on puoli vuotta selvitelty maksetuista laskuista lähetettyjä muistutuslaskuja, muitutuslaskuja jotka ovat tulleet ja eräytyneet ennen alkuperäisen laskun eräpäivää, perintään laitettu lasku jota ei koskaan oltu lähetetty minulle ja viimeisimpänä käänteenä (kun kaikki nämä edelliset oli selvitetty ja lopulta saatu korjatuksi ilman mitään pahoitteluja), vielä viivästyskorkolasku ajallaan maksetusta laskusta.
Ymmärrän, että virheitä voi sattua, mutta Varman laskutus ja asiakaspalvelu ovat aivan käsittämättömässä kaaoksessa, en voi suositella kenellekään. - Anonyymi
Ihan pa....ka laitos. Laskut ja päätökset saapuvat aina eräpäivänä tai sen jälkeen. Vaikka klikkaat sähköisessä palvelussa, että saat viestin kun palveluun tullut muutoksia, niin ei niistä kyllä mitään ilmoituksia tule. Todella huono paikka. Vaihtoon menee laitos.
- Anonyymi
uuuu
- Anonyymi
paska koko firma asiakaspalvelu hidasta mikään ei saada aikaiseksi kun yrittää soittaa viikko kulunut jo
- Anonyymi
Älkää vaan menkö ottamaan vakuutuksia Varmasta.
- Anonyymi
Ei tuolla varmalla ainakaa osata lukea, tai ei ymmärretä luettua, tai siellä on ekaluokkalainen töissä. Hakemuksia laittanu kpl. Eikä muka näy, ny ko ärähin että perkl eikö ne osaa lukea vai käyttää tietokonetta. Tuli että tarviivat hakemukseen B lausunnon. Noh olen laittanu hakemuksen liitteenä B lausunnon, ja lisäksi vielä torppasin viestillä muutaman samanlaisen B lausunnon mutta ei. Varman väki tivaa että tarviivat B lausunnon. Ainoa mikä tossa firmassa on varma että sieltä vaihto toiseen ja nopeasti. Johokki missä osaavat lukea, kirjoittaa, ja käyttää tietokonetta. Voi prkl!#&/&!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1273461- 841805
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151581Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681059
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887