Jokahisen tehtävä on pitää huolta että ikiaikojen Pitäjä pysyy itsenääsenä. Vaikka vähän verot nousis. Kunnian miehiä tarvitahan joita meillon aina ollu kun on tarvittu.
Ilmajoki on Emäpitäjä
10
799
Vastaukset
- Anonyymi
Entinen emäpitäjä
- Anonyymi
Entinen pitäjä, kohta?
- Anonyymi
Tämä mietityttää.
- Anonyymi
Mä kannatan ainakin verojen laskua, eli liitos Seinäjokeen. Kunnialla on liian kallis hinta, jos tavallisen pulliaisen pitää maksaa sen takia korkeampaa veroa. Mitä mä hyödyn ilmajoen nimestä jossain tilastoissa, en yhtikäs mitään. Mulle riittää kun asun Suomes, ihan sama minkä kunnan sisällä sitä ollaan.
- Anonyymi
Hyvä kommentti edellinen!!! Et varmaan ole ilmajoki- lehden lukija!!! Kun ajattelet itse!!! Seinäjoelle pian päästään!!!
- Anonyymi
Näläkäön raukat kuolisivat jos Seonäjoki ei tarjoaisi yöitä.Tukijusseja täynnä eivätkä edes kunnallisverojakaan maksele.
Raskas taakka duunareiden elättää kepuja - Anonyymi
Siivellä elo on niin mukavaa.
- Anonyymi
Isokyrö on emäpitäjä, siihenhän Ilmajoki on aikaisemmin kuulunut.
- Anonyymi
Onko kuitenkin niin, että olisi viisasta liittyä ennen Lapuaa➡️🏙️🌆🌇🌃 Seinäjoen kaupunkiin. Työpaikat ja palvelut siellä jo on
- Anonyymi
Oispa kaljaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841626Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691541Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2701276Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56867
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781