Kyseisessä dieselmoottorissa tuntuu olevan ongelmana katkeilevat kampiakselit.
Uusi kone usein ylittää auton arvon, paaliin siis.
Moniin muihin autoihin saa käytettyjä vaihtokoneita, subaruun ei, vika on niin yleinen.
Kun veivi menee koneesta tulee usein korjauskelvoton
Maailmalla on kuitenkin ratkaisu: https://www.youtube.com/watch?v=wUB7dUjFGIM
Subaru diesel
8
762
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kait dieseleitä ole enää valmistettu moniin vuosiin?
- Anonyymi
Olisiko ollut 2018 kun tekivät viimeiset varastoon.
Sen jälkeen niitä on myyty ilmeisesti vain Australiassa jonkun aikaa.
Tietysti maksaa aika piristi alkaa niitä sieltä rahtaamaan. - Anonyymi
Noihin saa kampiakseleita ja lohko ei useimmiten hajoa joten kyllä nuo pääsääntöisesti on korjattavissa.
Kampiakselilla on hintaa noin 640 euroa.- Anonyymi
Kampiakseli katkeaa koska lohkon alumiiniset laakeripesät ovat antaneet periksi.
Kaikki lohkot on menneet romuksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kampiakseli katkeaa koska lohkon alumiiniset laakeripesät ovat antaneet periksi.
Kaikki lohkot on menneet romuksi.Asiahan on juuri noin. Tarkistin googlettamalla ja lohkothan niistä oikeasti hajoaa. En tiedä mistä tuo väärä käsitys itselleni oli tullut.
Kiitos oikaisusta.
- Anonyymi
Oispa kiva tuommonen Outback 2.5l turbokoneella.
- Anonyymi
Vaivanen moottori oli vuoteen 2010 asti ja sen jälkeen kone on huomattavasti parempi kampiakselia myöten.. Itelläni vuoden 2008 Forester ja konepellin alla -2011 moottori.. Kilometrejä uus moottori menny alle 200thk.. Huippu auto näin perheelliselle ja näille leveyspiireille.. 🙂👍
- Anonyymi
Toyotalla ei ole mitään osaa noissa koneissa oisko jotain EU alihankintaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36901Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50786Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37720Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37690