Tänään eduskunnassa äänestys pakkoruotsituksesta

Anonyymi

Pakkoruotsin aika tulossa päätökseen. Rasistisen jäänteen aika poistua.

5

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Trollollolollooo

• Anonyymi

Pakkoruotsi on rasismin perverssein muoto. Vanha likainen suomenruotsalainen raha sitä ylläpitää voitelullaan.

• UUSI SNÄGÄRIURHOJEN RITARIKUNTA

Svenskfinlandiaan on perustettu uusi Snägäriurhojen ritarikunta. Suurmestari on vasatallan pres Seula Viivasto ja gangsleri on Baja-Maja Henrikdtr. Ritarikunnan perustamisasiakirjoja suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi säilytetään Pohjoismaiden neuvoston ja Pohjoismaiden ministerineuvoston neuvostojohtaja Jan-Erik Ekestamin yhdistetyssä kassakaapissa nimikkeellä ”Onko Pohjolalla kieli solmussa”, ”Talar Norden med kluven tunga”, ” Does the Nordic Region Speak with a forked Tongue?” (2012).
      Ansiomerkkiä jaetaan kolmessa luokassa, kultainen, hopiainen ja pronssinen.
      I gyllene valör merkki myönnetään kolmesta turpiin otosta öisellä nakkikiskalla, silver irtoaa kahdesti turpaansa saaneelle, ja yhdestä turpakeikasta saa pronssisen. Jos palkittava on todistetusti ollut jonossa etuilijalinjan edessä, kunniamerkin nauhaan kiinnitetään ristikkäiset hunajanuijat.

Tässä aivan uusi Pohjoismaiden neuvoston julkaisu siitä, miten vähän nuoret enää ymmärtävät skandikieliä: https://pub.norden.org/nord2021-004/

• Anonyymi

Kaikki muut kielet voit valita ja jättää, mutta ruotsinkieli on ja pysyy. Opiskelet sitä kohta puoliin synnytyslaitokselta alkaen. Maailman kieli, kaikki ruotsia osaa!

• Anonyymi

Tala, toivottavasti tulet edelleen 2023 eduskuntaehokkaaksi maa tarvitsee suomalaisten puolustajan kun hallituksessa on pakkoruotsittajia vanhan tutunrkpn lisäksi Lian Dersson (loppututkinta gradua tekemätön teoreettista suomea osaamaton venäjää opiskellut OPETUSMINISTERINÄ varamihenä koulupudokasJsaramo)

Ei tällaista pelleilyä voi katsella ME TARVITSEMME TALAN ja Järvenpäässähän
      on kova positiivinen meno Suomen puolesta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5076
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2686
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1850
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      34
      1815
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1638
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      153
      1197
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1184
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      43
      984
    Aihe