Pakkoruotsin aika tulossa päätökseen. Rasistisen jäänteen aika poistua.
Tänään eduskunnassa äänestys pakkoruotsituksesta
5
58
Vastaukset
- Anonyymi
Trollollolollooo
- Anonyymi
Pakkoruotsi on rasismin perverssein muoto. Vanha likainen suomenruotsalainen raha sitä ylläpitää voitelullaan.
UUSI SNÄGÄRIURHOJEN RITARIKUNTA
Svenskfinlandiaan on perustettu uusi Snägäriurhojen ritarikunta. Suurmestari on vasatallan pres Seula Viivasto ja gangsleri on Baja-Maja Henrikdtr. Ritarikunnan perustamisasiakirjoja suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi säilytetään Pohjoismaiden neuvoston ja Pohjoismaiden ministerineuvoston neuvostojohtaja Jan-Erik Ekestamin yhdistetyssä kassakaapissa nimikkeellä ”Onko Pohjolalla kieli solmussa”, ”Talar Norden med kluven tunga”, ” Does the Nordic Region Speak with a forked Tongue?” (2012).
Ansiomerkkiä jaetaan kolmessa luokassa, kultainen, hopiainen ja pronssinen.
I gyllene valör merkki myönnetään kolmesta turpiin otosta öisellä nakkikiskalla, silver irtoaa kahdesti turpaansa saaneelle, ja yhdestä turpakeikasta saa pronssisen. Jos palkittava on todistetusti ollut jonossa etuilijalinjan edessä, kunniamerkin nauhaan kiinnitetään ristikkäiset hunajanuijat.
Tässä aivan uusi Pohjoismaiden neuvoston julkaisu siitä, miten vähän nuoret enää ymmärtävät skandikieliä: https://pub.norden.org/nord2021-004/- Anonyymi
Kaikki muut kielet voit valita ja jättää, mutta ruotsinkieli on ja pysyy. Opiskelet sitä kohta puoliin synnytyslaitokselta alkaen. Maailman kieli, kaikki ruotsia osaa!
- Anonyymi
Tala, toivottavasti tulet edelleen 2023 eduskuntaehokkaaksi maa tarvitsee suomalaisten puolustajan kun hallituksessa on pakkoruotsittajia vanhan tutunrkpn lisäksi Lian Dersson (loppututkinta gradua tekemätön teoreettista suomea osaamaton venäjää opiskellut OPETUSMINISTERINÄ varamihenä koulupudokasJsaramo)
Ei tällaista pelleilyä voi katsella ME TARVITSEMME TALAN ja Järvenpäässähän
on kova positiivinen meno Suomen puolesta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804