EU-pankkifasistit on jo rokottamassa seuranta-mikrosirut ihmisiin?
AKT- Auto - ja kuljetusalan liitto pisti lakon ja esti merikuljetukset tänään-
ihan oikein, mutta tuo saisi olla påysyvää.
mm HELSINGKI PITÄS PÅISTÄÄ LAKKOON nii kauaks kunnes kaikilla on asunnot.
AKT näyttää mallia- nyt on aika ajaa Eliittikoplan EU-pankkifasismi alas.
12
274
Vastaukset
- Anonyymi
EU-pankkikommunismi on ottamassa valtiot hallintaansa
- Anonyymi
Aivan, nyt kaikki hoitoalan ihmiset myös lakkoon, noita huluja pakkopiikityksiä vastustamaan..
- Anonyymi
pakkopasseja vastustamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pakkopasseja vastustamaan
On aika lopettaa EU-fasistisen EK-Eliittikoplan diktatuuri suomessa!
- Anonyymi
Koko Teollisuusliitto pääsee taas Ilta-Sanomissa pilkattavaksi:
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006386019.html- Anonyymi
Vielä ivallisemmin kirjoitti Iltalehti.
Kaksi nimetöntä lakovahtia nolona selin kuvassa.
https://www.iltalehti.fi/talous/a/f4826248-a9ba-42b9-84de-8664ac05c9b0 - Anonyymi
Mielenkiintoista lakon alkaessa nähdä, suuriko osa Keiteleen työväestä haluaa pari prosenttia palkastaan antaa vasemmiston vaalitukeen ja lihavien ay-pomojen lakkokassaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista lakon alkaessa nähdä, suuriko osa Keiteleen työväestä haluaa pari prosenttia palkastaan antaa vasemmiston vaalitukeen ja lihavien ay-pomojen lakkokassaan.
Voihan ne valita alipalkat ja lähettää puolet palkastaan vielä lihavimmeille EK-eliittikoplan jäsenille ja eliitin ehdokkaiden miljoona-vaalitukiin
- Anonyymi
ihmisten vuokra orja välitys yritykset, eivät ole ehtineet turmelemaan tuota alaa,
- Anonyymi
joo EU tuli mm ruotsissa tyypit meni lakkoon kun maahan alkoi lappaan puollaisia työmiehiä alipalkalla...
EU KIELSI LAKOT!!!
että näin...
- Anonyymi
EU-putinisti-persuja alkaa jo varmaan pelottamaan...
persujen huijaus ja oman kansamme riisto on nyt paljastunut... - Anonyymi
riistäjä-hallitus alas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056