Oletteko nähneet valopalloja elämässä?
Kuvannut tai tunteneet?
Orbi,oletteko nähneet?
8
669
Vastaukset
- Anonyymi
Psykoosissa voi nähdä new age palloja.
- Anonyymi
Olen nähnyt kehät niitä oli esim.1 kpl. 1973. Kehän sisällä vanhan naisen kasvot.en halunut unessani katsoa kasvoja.. saapui usein ylöllä sama näky. Oivalsin myöhemmin se oli äitini.Joka oli kulut miutta diki aikaa ei ollut ja tieto hänen kuolemasta kesti tovin.Kuoli sydän kohtaus kadulle H:ki 57 v.Työstään palttua.Olin HUOM! Hänet vasta tuntenut 2 viikoa.Kyllä ja silloin olin 20 vuotias. Tuo kirkas 1 kehä alkoi näkymään aina kuin joku läheltäni kuoli!Mutta hereillä olessani taivaalla. 1976 tytäreni oli vauva ja lähellä kuolemaa sairala soittivat kuolee älkä tulko aamuksi laitavat valmiksi.Kun veljeni äneen rukoili tytäreni elämän puolesta näin ikunasta tällä kerta 3 kehää rengasta.sairala soitti tilanne parempi uusi läke jota testasivat hän pelastui.( elämää siis 3rengasta ja vastaus veljeni rukoukseen..uskoi jumala on meille antanut 3 korttia.3 kertaa merimies voi pytää jumalalta jotain. Hän rukoili ääneen anna 3 kortian tytön hengen pelastamiseksi. Vai oliko ne 3 miekaa.aika tekee tepposen. Legionalaisillahan ,hän veljeni kun oli entinen legionalainenkin.on uskomus 3 miekkaa? Siis ajat yli 46-50 vuotta sitteen? Tarjuja,,Kun elämän matkalla ruhkavudet ja lopulta ikää .vältämättä kadotaa aistinsa,eikä halua nitä käytää joskus 2002? Vimeinen kehä näytäytyi ja taas kuoli lähellä joku.( ps,lukihäiriöisenä en näe tekstini virhet anteksi ne)
- Anonyymi
Olen nähnyt. Yksi lensi takaa läheltä ihan korvan vierestä.
- Anonyymi
Olitko lennon aikaan korkeammassa tietoisuudessa?
- Anonyymi
Kun vakokuvaa auringonnousua kesäaamuisin...orbeja on kuvissa runsaasti...
- Anonyymi
taivaalla näkee joskus välähdyksiä 🤣
- Anonyymi
Kyllä olen nähnyt vessanpytyssä.
Olivat ruskeita mutta palloja kuitenkin. - Anonyymi
Aina näen 3 valo kehää taivaalla kun joku lähelläni kuolee.Nistä tiedän soitto tulee.En tiedä kuitenkaan ketä kuollut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982