Härmän Areenasta

Anonyymi

Tehtii tahallaan liian pieni ny ei Härmän Siskojen telineet mahdu kaikki sisään ja mikä pahinta joutuu siirtään kun tulee ne kansainväliset turnaukset lentopalloon.
Heti lisää pituutta niinkuin Lapinlahden linnutkin on laulanut.

29

1385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suksi ny sanonko minne, yksien kinkereiden takia yli suurta Kauhava areenaa kannata rakentaa.

    • Anonyymi

      Miksi pitää olla ylisuuri rakennus jonkun yksittäisen turnauksen vuoks,i lisäksi mikä ihmeen selkävamma estää voimistelijoita tai lentopallon pelaajia siirtämään tiellä olevat laitteet sivummalle.

      • Anonyymi

        Paree tehdä pieni kouluki


      • Anonyymi

        onhan ylihärmäs anssin jussin areena sinne olis voinu keskittää myös korona rokotukset


    • Anonyymi

      Niin ja opettajilla ei paikkaa missä vaihtaa vaatteita, joutuvat nyt käymään Anssin Jussin areenan pukuhuoneissa vaihtamassa kamppeensa. Kärnällä oli lentopallo väärin päin kädessä, todellinen arvosana oli kuutonen eikä ysi niinkuin kuvasnäytti.

      • Anonyymi

        Mitä uutta tuossa nyt oli turha juttu


      • Anonyymi

        Näytti asianomainen lentopallon pitäjä odotelleen Kisan lentopallohallia Härmän siskojen kanssa 30 vuotta sitten ei tullut heidän kriteerien mukainen koululle tehty halli.
        Ihmettelen miksi eivät rakentaneet sinä 30 vuoden aikana mieluistaan itse silloin saisi sitä mitä haluaa,


      • Anonyymi

        Täällä sitä mietitään koska jäähalli puretaan? Kalliiksi tulee parin nulikan jääkiekkoharrastus. Kaupunki pönkää joka vuosi 80 000 euron tietämillä. Jonka lisäksi koulutoimesta ohjataan varoja toimintaan.


      • Anonyymi

        Siis ylihärmään vaatteita vaihtamaan? Nyt ei ihan avaudu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ylihärmään vaatteita vaihtamaan? Nyt ei ihan avaudu

        Näin Kärnä lehdes totesi että tilat ovat niin ahtaat ettei opettajilla ole vaatteen vaihto tilakaan, lähin liikuntavatteiden vaihto tilahan löytyy Ylihärmästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin Kärnä lehdes totesi että tilat ovat niin ahtaat ettei opettajilla ole vaatteen vaihto tilakaan, lähin liikuntavatteiden vaihto tilahan löytyy Ylihärmästä.

        Kai koululla nyt sosiaalitilat on opettajille


    • Anonyymi

      mussun mussun, voi v*ttu että joka asiasta pitää valittaa niinkun pikkukakarat! Olisit tyytyväinen että yhteiskunta on kalliilla verorahoilla tehnyt ison hallin. prkl voimistella voi ulkonakin kun pukee päälle. Lumihankeen on hyvä hyppiä, niin ennenki tehtiin. Ei mitään hehtaarihalleja ihmisillä ollut. Puretaan pois koko paska jos ei kelpaa!

      • Anonyymi

        On niin että lajeilla on erityis tarpeita ja ne ajat on ohi kun vaan ollaan hippaa ulkona ja odotellaan koska käsketään syömään
        Siitä samaa mieltä jotta juttu olisi voinu olla terävämpi. Jäi hämäräksi mitä siinä yritettiin sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niin että lajeilla on erityis tarpeita ja ne ajat on ohi kun vaan ollaan hippaa ulkona ja odotellaan koska käsketään syömään
        Siitä samaa mieltä jotta juttu olisi voinu olla terävämpi. Jäi hämäräksi mitä siinä yritettiin sanoa.

        "ne ajat on ohi kun vaan ollaan hippaa ulkona ja odotellaan koska käsketään syömään"

        Kerrotko vielä missä niin on määrätty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niin että lajeilla on erityis tarpeita ja ne ajat on ohi kun vaan ollaan hippaa ulkona ja odotellaan koska käsketään syömään
        Siitä samaa mieltä jotta juttu olisi voinu olla terävämpi. Jäi hämäräksi mitä siinä yritettiin sanoa.

        Vai on "lajeilla" erityistarpeita? Tarve on eri asia kun mielihalu.


    • Anonyymi

      Häjyjen puukkohippasia taitaa tarkoittaa.

      • Anonyymi

        Lie kantiksille ylempää matematiikkaa. Ollaanko vielä tasolla käpylehmät ja kartun peluu


    • Anonyymi

      Tuolla valitetaan opettajien vaatteidenvaihtoa eikös koulun sisällä ole opettajilla sosiaalitiloja kai siellä hallissakin on pukuhuoneita jossa niitä vaatteita voi vaihdella.
      Ei kai ne Härmän siskot tai lentopalloilijat tule ja mene Köykkärin periltä treenikamppeissa.

      • Anonyymi

        Muissa kaupunginosis oltais kiitollisia ja tyytyväisiä kun on saatu uudet tilat harrastus käyttöön, mutta näköjään Alahärmän tapoihihin kuuluu vain purnata ja etsiä mahdollisia puutteita ja virheitä. Jos joskus sattuisi sellainen tilanne että kolmatta lentopallo kenttääkin tarvitaan, niin eikö mahdollinen välineiden siirto kävisi hyvästä alkulämmittelystä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muissa kaupunginosis oltais kiitollisia ja tyytyväisiä kun on saatu uudet tilat harrastus käyttöön, mutta näköjään Alahärmän tapoihihin kuuluu vain purnata ja etsiä mahdollisia puutteita ja virheitä. Jos joskus sattuisi sellainen tilanne että kolmatta lentopallo kenttääkin tarvitaan, niin eikö mahdollinen välineiden siirto kävisi hyvästä alkulämmittelystä??

        Koko aloitus on katntakauhavalaisen provosointia ja härmäläisten Ei kannata reagoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko aloitus on katntakauhavalaisen provosointia ja härmäläisten Ei kannata reagoida.

        Komiat lehdessähän tämä oli luettavissa, Juha Kärnän ja Tiia Huhtalan sanomana, ei siinä ketään kantakauhavalaista ollut.


      • Anonyymi

        "Treenivatteet"... treeni ja treeni! Mikä helevetin "treeni"? Onko ne jotain kilpavinttikoiria?


    • Anonyymi

      Odottakaa 5 vuotta niin sopu tilaa antaa kun lukio ikäiset loppuvat Alahärmästä, sitten on tilaa juosta vaikka pitkin seiniä.

    • Anonyymi

      Pitääshän sen olla tarpeeksi iso ,kun budjettikin ylitetty roimasti. 2,3 miljoonaan oli urakkasopimus ja lehden mukaan hinta oli lähes 2,7 miljoonaa.

    • Anonyymi

      Eihän sitä ole tehtykään Kisaa eikä Härmän Siskoja varten vaan koulua varten.

    • Anonyymi

      Toisekseen ei sinne mitään isoja lentopallorurnauksia saada se liian mataa.. Se on 8 tai 9 metriä korkia pitääs olla 10 metriä, ettäm saisi isoja lentopallo otteluja.

    • Anonyymi

      tämä perhe netti, härmä nivala aloittaa Kopolan Härmän jatkot

      • Anonyymi

        Pahasti tuntuu viiraavan päässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahasti tuntuu viiraavan päässä

        Hyvinhän sinne sopii ja kerta on Härmä saliki


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe