Ateistit tahtovat kristityille hyvää

Kristityillä on harhainen käsitys teismiä kritisoivista ja pilaa tekevistä ateisteista, että he tahtoisivat tehdä pahaa kristityille, ja että he vihaisivat heitä. Tämä ei pidä paikkaansa ainakaan kaikkien aktiivisten ateistien kohdalla. Minä esimerkiksi tahdon kristityille pelkästään hyvää, että vapautuisivat uskonnon raskaista kahleista ja typeristä säännöistä, ja hyväuskoisesta hölmöydestään.

Myös kristityt sanovat tahtovansa ateisteille hyvää, kun julistavat evankeliumia, nuhtelevat synneistä ja kehottavat parannukseen (mielenmuutokseen ja Jumalan tahdon mukaiseen siveään, raittiiseen ja vanhurskaaseen elämään uuden liiton kirjoitusten mukaan). Siitä huolimatta, että heistä parhaat ihan vilpittömästi näin ajattelevat, on kristinuskoon käännyttäminen paha asia, sillä se johtaa

- epätosien tarujen, Raamatun asiavirheiden ja kristittyjen valheiden totena pitämiseen
- monien kohdalla tieteellisen tutkimustuloksen hylkäämiseen, koska Raamatun tarut kertovat "toisen totuuden"
- sisäänpäin kääntyneiden lahkolaisten kapeanäköiseen ajatteluun, seurusteluun vain kaltaistensa kanssa ja siten erilleen muista "normaaleista" ihmisistä
- lapselliseen ja typerään käytökseen (hurmos, kielillä puhuminen, Jeesuksesta todistaminen, tosiasioiden kiistämiseen, koska uskonnollinen näkemys on niitä vastaan...)
- ja niin edelleen

Myös ateismi voi johtaa pahan tekemiseen, kun antiteistit ja militantit ateistit vaikuttavat muihin ihmisiin (ja tällä palstalla). Ateistit ovat vainonneet ja tappaneet kristittyjä ihan vain sen vuoksi, että nämä uskovat Jumalaan ja Jeesukseen, ja ateistit vihaavat näitä uskovia kristittyjä. (Neuvostoliitto, Albania, Romania, Kiina, Pohjois-Korea, Vietnam, Kamputsea, jne.)

Selvintä antiteistien pahuus on tällä palstalla, kun he nimittelevät jokaista kristittyä ilman poikkeusta mielisairaaksi, rikolliseksi ja vajaaälyiseksi, vaikka tämä arvio ei sovellu jokaiseen heistä. Antiteistit lisäksi valehtelevat ja vääristelevät totuutta, johtavat harhaan ja herjaavat ilman syytä kaikkia tielleen asettuvia, olivatpa nämä sitten ateisteja, agnostikkoja, uskonnottomia tai teistejä.

Ei pidä yleistää väärin ja valehdella. On hyviä ja pahoja ateisteja; sama pätee kristittyihin. Valitettavasti hyvät kristityt luulevat tekevänsä hyvää, kun evankelioivat muita, koska luulevat omistavansa perimmäisen totuuden ja iankaikkisen elämän avaimet, mutta todellisuudessa he levittävät ikivanhaa taikauskoa ja turhaa toivoa elämän jatkumisesta kuoleman jälkeen, mikä toisaalta tuo lohtua niille, jotka pelkäävät kuolemaa.

Ateistit eivät useinkaan pelkää kuolemaa ja sen vuoksi on turhaa tulla tuputtamaan uskoa meille, sillä me olemme tyytyväisiä tähän elämään ja siihen, että se päättyy aikanaan. Asiaa ei voida muuttaa ja se kelpaa meille, sillä pidämme kiinni totuudesta ja hylkäämme uskonnolliset valheet, olivatpa ne mitä tahansa.

10

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totta. Minä en vihaa mitään muuta kuin valehtelua. Turha sitä on yrittää pakottaa tervejärkistä ihmistä uskomaan lapsellisiin juttuihin.

      • Anonyymi

        Minä olen uskova, en ole koskaan tuputtanut uskoani muille, elleivät he ole itse aloittaneet keskustelua tästä aiheesta. Työpaikallani ehkä 15%:a epäiltiin uskoviksi, koska me emme kiroilleet, tupakoineet, emmekä esiintyneet koskaan juopuneina. Yhteistyö sujui hyvin, päin vastaisten arvojen noudattajien kanssa. Uskoviksi epäillyt elivät selvästi siunatumpaa elämää työssään ja kotonaan perheensä kanssa. Lähes kaikki "uskotonta"elämää viettäneet kokivat avioeron. He joutuivat hunningolle ja kuolivat alle 55 vuotiaina Oli sydäntä särkevää katsella heidän perheittensä elämää. Onneksi lapset ymmärsivät irtautua ja aloittaa oman elämänsä rakentamisen, periaatteenaan, ei koskaan enää perhehelvettiä. Minun uskoni järkkymätön. Kukaan maan päällä, alla tai yllä ei sitä järkytä, koska se on moninkartaisesti koeteltu ja oikeata tietä kyselty, jotka Jeesus on selkeästi vahvistanut. Elän auvoista, onnellista, iloista, vapaata ja yltäkylläistä elämää, korkkina elämän aallokossa, mitään pelkäämättä, tietäen , että kun aikani täyttyy, kutsuu Jeesus minut kotiinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen uskova, en ole koskaan tuputtanut uskoani muille, elleivät he ole itse aloittaneet keskustelua tästä aiheesta. Työpaikallani ehkä 15%:a epäiltiin uskoviksi, koska me emme kiroilleet, tupakoineet, emmekä esiintyneet koskaan juopuneina. Yhteistyö sujui hyvin, päin vastaisten arvojen noudattajien kanssa. Uskoviksi epäillyt elivät selvästi siunatumpaa elämää työssään ja kotonaan perheensä kanssa. Lähes kaikki "uskotonta"elämää viettäneet kokivat avioeron. He joutuivat hunningolle ja kuolivat alle 55 vuotiaina Oli sydäntä särkevää katsella heidän perheittensä elämää. Onneksi lapset ymmärsivät irtautua ja aloittaa oman elämänsä rakentamisen, periaatteenaan, ei koskaan enää perhehelvettiä. Minun uskoni järkkymätön. Kukaan maan päällä, alla tai yllä ei sitä järkytä, koska se on moninkartaisesti koeteltu ja oikeata tietä kyselty, jotka Jeesus on selkeästi vahvistanut. Elän auvoista, onnellista, iloista, vapaata ja yltäkylläistä elämää, korkkina elämän aallokossa, mitään pelkäämättä, tietäen , että kun aikani täyttyy, kutsuu Jeesus minut kotiinsa.

        Kaikki ateistit eivät juopottele ja huoraa tai ota avioeroa ja mene uudelleen naimisiin. Jotkut elävät siten, mutta myös monet kristityt tekevät huorin ja menevät uudelleen naimisiin, vaikka eivät alkoholisteja olisikaan.

        Ei pidä syyttää tai yleistää väärin... mikäpäs siinä, jos oma ryhmä ei tekisi mitään väärää. Taitaa se ryhmä jäädä Uuden testamentin apostoleihin ja Jeesukseen, joiden sanoista voitaisiin nykyään sanoa, että eivät ajaneet ihmisoikeuksia joka tilanteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen uskova, en ole koskaan tuputtanut uskoani muille, elleivät he ole itse aloittaneet keskustelua tästä aiheesta. Työpaikallani ehkä 15%:a epäiltiin uskoviksi, koska me emme kiroilleet, tupakoineet, emmekä esiintyneet koskaan juopuneina. Yhteistyö sujui hyvin, päin vastaisten arvojen noudattajien kanssa. Uskoviksi epäillyt elivät selvästi siunatumpaa elämää työssään ja kotonaan perheensä kanssa. Lähes kaikki "uskotonta"elämää viettäneet kokivat avioeron. He joutuivat hunningolle ja kuolivat alle 55 vuotiaina Oli sydäntä särkevää katsella heidän perheittensä elämää. Onneksi lapset ymmärsivät irtautua ja aloittaa oman elämänsä rakentamisen, periaatteenaan, ei koskaan enää perhehelvettiä. Minun uskoni järkkymätön. Kukaan maan päällä, alla tai yllä ei sitä järkytä, koska se on moninkartaisesti koeteltu ja oikeata tietä kyselty, jotka Jeesus on selkeästi vahvistanut. Elän auvoista, onnellista, iloista, vapaata ja yltäkylläistä elämää, korkkina elämän aallokossa, mitään pelkäämättä, tietäen , että kun aikani täyttyy, kutsuu Jeesus minut kotiinsa.

        Minä tunnen paljon uskovia, ketkä juovat, tupakoivat ja tekevät huorin, eikä siinä mitään, se on vain elämää. Mutta kuvottavaa uskonnoissa on tehdä ihmisistä ajattelemattomia robotteja, uskoen uskontojensa antavan heille oikeutuksen tehdä mitä heidän uskontonsa antavat luvan tehdä. Kristinusko ja Islam, sisaruskonnot, ovat pahimpia pedofiliaa suojelevat uskonnot maailmassa. Uskonnot ovat riistäneet lukemattomilta naisilta kaikki ihmisoikeudet tuhansia vuosia, ja sama jatkuu tänäkin päivänä.


    • Anonyymi

      <<<vapautuisivat uskonnon raskaista kahleista ja typeristä säännöistä, ja hyväuskoisesta hölmöydestään.>>>>

      Saada heidät huoruuteen ja rikollisuuteen ja homouteen ja kaikella tavalla keinottelijoiksi. Tämä konteksti on aloittajan aivojen tausta, projisoi saastaisia ajatuksiaan hyveinä. Niin mottipäisiä ajatuksia, että hoitoon ohjaus olisi paikallaan. Sekin on paatumuksen kannalta myöhäistä.
      Kannatta rukoilla, Jumalalle kaikki on mahdollista. Toivoon ikuisesti auki.
      Kiitos Herran! Aamen!

      • Anonyymi

        Suomen pääministeri Sanna Marin on tunnettu ateisti. Onko hän tehnyt huorin tai rikollinen tai edes homoseksuaalinen, mikä ei ole rikos?


    • Anonyymi

      Uskonnon vastustajat Nietzsche ja Markiisi De Sade: Pervojakin mielihaluja on seurattava, ja kyettävä toteuttamaan, se on itsensä ylittämistä ja tuo kunniaa, myös edustaa ateistista vapautta. Eletään aate todeksi. Niihän Jeesus eli ehdottomuudessa siten miten opetti kuolemaan saakka.

      Sadea pidetään valistusfilosofina. Joillekin hän edustaa valistukseen kuuluneen sosiaalisen emansipaation äärimmäistä huipentumaa kirjoittaessaan neuvoja siitä, miten ulostetta voidaan käyttää avuksi seksuaalisessa kanssakäymisessä.
      Vaikea olla ehdoton ateisti, vai kuinka? Onnea matkaan!

    • Anonyymi

      Uskovaisten rikollisten anteeksianto synnyttää niitä lisää !!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      2723
    2. Jos voisit kääntää kelloa taaksepäin

      Mihin hetkeen palaisit?
      Ikävä
      137
      1499
    3. Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen

      Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta
      Maailman menoa
      152
      1393
    4. Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?

      Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei
      Ikävä
      9
      1296
    5. Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle

      Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      157
      1211
    6. Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.

      Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta
      Lappajärvi
      38
      1039
    7. Mukava nainen on

      Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm
      Ikävä
      58
      958
    8. Mikä oli se suurin syy, ettet kertonut tunteistasi?

      Olisitko voinut tai halunnut?
      Ikävä
      65
      896
    9. Pertikki out

      Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall
      70 plus
      209
      890
    10. Lauantai aaumua

      Silmät aukesivat todellisuuteen. Hyvää huomenta. ☕🍁😊❤️
      Ikävä
      148
      863
    Aihe