Vanhustenhoito Helsingissä

Anonyymi

Suunnittelen muuttoa pääkaupunkiseudulle.

Mitkä työpaikat on vanhustenhoitoalalla parhaita työpaikkoja Helsingin kantakaupungin alueella? Siis nimenomaan keskustaa lähinnä olevat palvelutalot, laitokset yms.. En tarkoita siis kotihoitoa, jossa kierretään päivän aikana talosta taloon. Ja mielellään myös perustelut, minkä takia mainitsemasi paikat ovat parhaita.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä onko hyviä paikkoja lähihoitajalla olemassa, itse nähnyt vain paikkoja, joissa asiat ei toimi (henkilökunnan sisällä tai johdossa ongelmia). Monessa työpaikalla on ongelma, että lähihoitajat ovat ilkeitä toisiaan tai potilaita kohti. Tämä on erittäin valitettavaa ja tälläistä ei saisi ollenkaan tapahtua. En suostu työskentelemään lähihoitaja, koska asioihin ei tehdä selkeästi muutosta. Työpaikalla tulisi olla mukava olla. Jos on huono päivä, niin sitä pitäisi purkaa jossain muualla kuin asiakkaiden edessä. Huonot työntekijät pitäisi suoraan sanottuna potkia pois alalta. Jo joulun työharjoitteluajalta sain todella huonon näkemyksen alalta. Kertokaa toki muut, jos on paikkoja olemassa, jotka ovat oikeasti mukavia.

• Anonyymi

Heti kun lähdet nykimään naisvaltaiselta alalta niin alat viihtymään työpaikallasi.
        Naiset itse sanovat niin, että työpaikat, joissa on pelkästään naisia, ovat kauheita työpaikkoja. Naiset ei tule edes työpaikalla toimeen keskenään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heti kun lähdet nykimään naisvaltaiselta alalta niin alat viihtymään työpaikallasi.
        Naiset itse sanovat niin, että työpaikat, joissa on pelkästään naisia, ovat kauheita työpaikkoja. Naiset ei tule edes työpaikalla toimeen keskenään.

Itse on kokemusta työpaikoista jossa yksi ainut mies. Työpaikka aivan hirveä.Kukko haluaa olla valtias ja silloin alkaa sinpututs että valla vertaa. uhkailua ja kiristystä. Heikonpaa aivan hirvittää.Katsotaan miten paljon sairaslomia on työpaikalla niin päästään sorvin ääreen. Miten todistat. Kaikki yhtä vastaa on hyvä konsti.Esimies ei auta vaan työterveys.

• Anonyymi

Helsinki tax-kuskit ainaskin kantavat autojensa eteen heinä tolpalla
      - kun tax-seilta hävis kyytit

TÄTÄ SORTTIA ON NYKYINEN HESA KAIKESSA

• Anonyymi

Hesalainen luulee olevansa ikuinen maalistumisissaan
      Ja suvakit täyttää paikkaa autettavilla johin kaikki tuet työnnetään

• Anonyymi

Valterit ovat huuvossa ajaen koulumailman ales

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valterit ovat huuvossa ajaen koulumailman ales

Mitenkä jos takseissa kulkisi mukana kaunis ja estoton rahastaja, joka jakaisi takapenkin asiakkaan kanssa?
        Olisiko hänestä vetonaulaksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5151
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      45
      2724
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2458
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      22
      1730
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1600
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1324
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1228
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1187
    Aihe