Suunnittelen muuttoa pääkaupunkiseudulle.
Mitkä työpaikat on vanhustenhoitoalalla parhaita työpaikkoja Helsingin kantakaupungin alueella? Siis nimenomaan keskustaa lähinnä olevat palvelutalot, laitokset yms.. En tarkoita siis kotihoitoa, jossa kierretään päivän aikana talosta taloon. Ja mielellään myös perustelut, minkä takia mainitsemasi paikat ovat parhaita.
Vanhustenhoito Helsingissä
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä onko hyviä paikkoja lähihoitajalla olemassa, itse nähnyt vain paikkoja, joissa asiat ei toimi (henkilökunnan sisällä tai johdossa ongelmia). Monessa työpaikalla on ongelma, että lähihoitajat ovat ilkeitä toisiaan tai potilaita kohti. Tämä on erittäin valitettavaa ja tälläistä ei saisi ollenkaan tapahtua. En suostu työskentelemään lähihoitaja, koska asioihin ei tehdä selkeästi muutosta. Työpaikalla tulisi olla mukava olla. Jos on huono päivä, niin sitä pitäisi purkaa jossain muualla kuin asiakkaiden edessä. Huonot työntekijät pitäisi suoraan sanottuna potkia pois alalta. Jo joulun työharjoitteluajalta sain todella huonon näkemyksen alalta. Kertokaa toki muut, jos on paikkoja olemassa, jotka ovat oikeasti mukavia.
- Anonyymi
Heti kun lähdet nykimään naisvaltaiselta alalta niin alat viihtymään työpaikallasi.
Naiset itse sanovat niin, että työpaikat, joissa on pelkästään naisia, ovat kauheita työpaikkoja. Naiset ei tule edes työpaikalla toimeen keskenään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heti kun lähdet nykimään naisvaltaiselta alalta niin alat viihtymään työpaikallasi.
Naiset itse sanovat niin, että työpaikat, joissa on pelkästään naisia, ovat kauheita työpaikkoja. Naiset ei tule edes työpaikalla toimeen keskenään.Itse on kokemusta työpaikoista jossa yksi ainut mies. Työpaikka aivan hirveä.Kukko haluaa olla valtias ja silloin alkaa sinpututs että valla vertaa. uhkailua ja kiristystä. Heikonpaa aivan hirvittää.Katsotaan miten paljon sairaslomia on työpaikalla niin päästään sorvin ääreen. Miten todistat. Kaikki yhtä vastaa on hyvä konsti.Esimies ei auta vaan työterveys.
- Anonyymi
Helsinki tax-kuskit ainaskin kantavat autojensa eteen heinä tolpalla
- kun tax-seilta hävis kyytit
TÄTÄ SORTTIA ON NYKYINEN HESA KAIKESSA - Anonyymi
Hesalainen luulee olevansa ikuinen maalistumisissaan
Ja suvakit täyttää paikkaa autettavilla johin kaikki tuet työnnetään- Anonyymi
Valterit ovat huuvossa ajaen koulumailman ales
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valterit ovat huuvossa ajaen koulumailman ales
Mitenkä jos takseissa kulkisi mukana kaunis ja estoton rahastaja, joka jakaisi takapenkin asiakkaan kanssa?
Olisiko hänestä vetonaulaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921393Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841360Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761155- 891096
- 82941
- 81935
- 36889
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66855Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61825Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5821