Kannattas pitäytyä Mitsubisin 2000 n. Euron ilmalämpöpumpus ennenku ostaa sen Teslalta hintaan 55000 e. Tosin saahan siihen Teslan pumppuun 5 donaa yhteiskunnan tukea.
Teslan ilmalämpöpumppu
Anonyymi
5
1728
Vastaukset
- Anonyymi
Onko Teslan ilmalämpöpumppu akkukäyttöinen?
Sittenhän se olisi täysin päästötön ilman mitään ympäristöhaittoja.
Akkukäyttöisenä se kyllä tienaisi pian hintansa.- Anonyymi
Niin eihän akun lataus tarvitse kuin tuulta ja aurinkoa. Akku tarvitee pieniä mustia lapsia kaivamaan mineraalit.
- Anonyymi
Ei tarvitse olla huolissaan Teslan ilmalämpöpumpuista enää. Vika tulee korjatuksi seuraavassa ohjelmapäivityksessä.
- Anonyymi
Räjäyttääkö se teslan, sitten ei ole mitään huolia enää, varsinkaan jos sattuu olemaan itse sisällä :)
- Anonyymi
Oikein hyvällä tuurilla se Tesla polttaa koko kämpän....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle471956- 321943
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2931755- 961326
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71258Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101117Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko141106- 221067
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661006- 36970