Niin läpinäkyvää on äärioikeiston, populistiporvareiden Veroparatiisi-Sveitsin pisalänkytys, että hohhoijaa.
Samoin koronapakkojen VALEVASTUSTAMINEN.
Jokainen täysjärkinen käsittää, että olisi tullut hirvittävä määrä, täysin käsittämättömiä korona- ym PAKKOJA vielä enemmän, jos äärioikeiston populistiporvarit, olisivat olleet hallituksessa, onneksi eivät koskaan enää ole.
Veroparatiisirikkaiden korkeakoulutus - Lisää ERIARVOISTAMISTA, totesi tutkimus
4
737
Vastaukset
- Anonyymi
Sanan-mielipiteiden- ja kokoontumisen vapauksia, estetään EU-valtioissa.
https://www.bild.de/regional/muenchen/muenchen-aktuell/in-muenchen-350-festnahmen-bei-impfgegner-aufmarsch-78678708.bild.html
Oppikaa erottamaan koronapakkoja aidosti vastustavat, tavalliset kansalaiset, niitä VALEVASTUSTAVASTA äärioikeistosta. - Anonyymi
https://yle.fi/uutiset/3-12175567
800€/kk orjuuttamis-ihmiskauppaeläkkeillä, on vaikea puolustautua, taloudellista, fyysistä, seksuaalista ja henkistä väkivaltaa vastaan. - Anonyymi
Äärioikeiston PetosKokPersRkpKrdkesinliike-eilisillä, näyttää olevan hinku, "koulutuksen" verukkeella, eriarvoistamiseen, eli veroparatiisirikkaille pitäisi saada ilmainen kaikki koulutus, vaikka niillä on kansalta varastettua rahaa, millä kustantaa itse yksityiskoulunsa.
- Anonyymi
Köyhimpien koulutusta lisäisi, 1 500€/kk minimieläkkeiden toteuttaminen.
Niin on käynyt kaikissa muissa Pohjoismaissa, niin tulisi käymään Suomessakin.
Kieltäydymme äänestämästä korruptiovaaleissa - kun yksikään poliittinen puolue Suomessa, ei ole köyhyyteen pakotettujen, oikeusturvattomiksi ihmiskaupan moderniin orjuuttamiseen pakotettujen puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762391Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2782063Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi70983Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58933- 70868
- 68799
- 71785
- 54784
- 106778
- 65777