Niin läpinäkyvää on äärioikeiston, populistiporvareiden Veroparatiisi-Sveitsin pisalänkytys, että hohhoijaa.
Samoin koronapakkojen VALEVASTUSTAMINEN.
Jokainen täysjärkinen käsittää, että olisi tullut hirvittävä määrä, täysin käsittämättömiä korona- ym PAKKOJA vielä enemmän, jos äärioikeiston populistiporvarit, olisivat olleet hallituksessa, onneksi eivät koskaan enää ole.
Veroparatiisirikkaiden korkeakoulutus - Lisää ERIARVOISTAMISTA, totesi tutkimus
4
752
Vastaukset
- Anonyymi
Sanan-mielipiteiden- ja kokoontumisen vapauksia, estetään EU-valtioissa.
https://www.bild.de/regional/muenchen/muenchen-aktuell/in-muenchen-350-festnahmen-bei-impfgegner-aufmarsch-78678708.bild.html
Oppikaa erottamaan koronapakkoja aidosti vastustavat, tavalliset kansalaiset, niitä VALEVASTUSTAVASTA äärioikeistosta. - Anonyymi
https://yle.fi/uutiset/3-12175567
800€/kk orjuuttamis-ihmiskauppaeläkkeillä, on vaikea puolustautua, taloudellista, fyysistä, seksuaalista ja henkistä väkivaltaa vastaan. - Anonyymi
Äärioikeiston PetosKokPersRkpKrdkesinliike-eilisillä, näyttää olevan hinku, "koulutuksen" verukkeella, eriarvoistamiseen, eli veroparatiisirikkaille pitäisi saada ilmainen kaikki koulutus, vaikka niillä on kansalta varastettua rahaa, millä kustantaa itse yksityiskoulunsa.
- Anonyymi
Köyhimpien koulutusta lisäisi, 1 500€/kk minimieläkkeiden toteuttaminen.
Niin on käynyt kaikissa muissa Pohjoismaissa, niin tulisi käymään Suomessakin.
Kieltäydymme äänestämästä korruptiovaaleissa - kun yksikään poliittinen puolue Suomessa, ei ole köyhyyteen pakotettujen, oikeusturvattomiksi ihmiskaupan moderniin orjuuttamiseen pakotettujen puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099