muuten itken ja kiukuttelen koko viikonlopun ensi vuoteen asti.
Sano ettet ala kartella mua tahallas
33
720
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi niin tekisin?
- Anonyymi
Jos et halua että rakastan sua? Mistä minä tiedän miksi sä tekisit niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekö tunnette toisenne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekö tunnette toisenne?
Aha, tällä asenteella. Unohda.
- Anonyymi
Ehkä karttelet samasta syystä miksi kuvittelet, että tuo aloitus liittyisi sinuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet hän, miehistä ihanin, niin tottakai haluan että rakastat minua. Miksi en haluaisi, outo kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet hän, miehistä ihanin, niin tottakai haluan että rakastat minua. Miksi en haluaisi, outo kysymys.
En ole mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mies.
No etpä tietenkään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ihana mies ei ikävä kyllä ole sinun! Jos on tuotodisteet! Ja tuusanoon se tänne hänelle! Sit uskotaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ihana mies ei ikävä kyllä ole sinun! Jos on tuotodisteet! Ja tuusanoon se tänne hänelle! Sit uskotaan!
Hus siitä. Ihania miehiä riittää kaikille, ilmeisesti hoitopaikkoja ei.
- Anonyymi
En karttele..
- Anonyymi
Kiitos rakas. Luin tuon jo aiemmin pikaisesti ja heti helpotti. Ajattelin että hän oot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos rakas. Luin tuon jo aiemmin pikaisesti ja heti helpotti. Ajattelin että hän oot.
Hyvä👍😉
- Anonyymi
Kartella? Ei tulis mieleenkään. Nainenhan on aivan ihana.
- Anonyymi
Mies on ihan uskomattoman ihana. Sellaisen perään voikin kiukutella pari päivää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies on ihan uskomattoman ihana. Sellaisen perään voikin kiukutella pari päivää.
Kiitos sanoistasi ihana nainen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos sanoistasi ihana nainen!
Sinä olet se kaikista ihanin.
- Anonyymi
Alan kartella tahallani.
- Anonyymi
Omin jonkin toisen kommentin mieluummin, sun ei ole riittävän kiva.
Juu, dum di dum dum, di di dum, di dum dum...
https://www.youtube.com/watch?v=qlWBKFJd-BI- Anonyymi
Mietin klikkaisinko, mutta klikkasin kuitenkin. Kiva.
Anonyymi kirjoitti:
Mietin klikkaisinko, mutta klikkasin kuitenkin. Kiva.
Kiva että rohkenit, kun tarkoituksella jätin mainitsematta mitä linkin takaa löytyy. Kolmas nainen on hyvää settiä 👍
- Anonyymi
Ikään kun tietäis missä toinen liikkuu ja menee 🤔
- Anonyymi
Voihan sillä olla seitsemäs aisti ja arvaa.
- Anonyymi
Kolmas nainen kartat mua https://youtu.be/qlWBKFJd-BI
- Anonyymi
Itke ja kiukuttele vaikka koko vuosi. Ei se mitään muuta
- Anonyymi
9trolli esiintyy miehenä janaisena, kumpi lienee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
9trolli esiintyy miehenä janaisena, kumpi lienee?
Meepä troIIi kaltaistesi seuraan. Tää on kivoille.
- Anonyymi
Miksi karttelisin?
- Anonyymi
Jos et tykkää ja huomaat miten tykkään. Vaikka siksi.
- Anonyymi
Kun ajattelee ettei ole turvallinen vaihtoehto tähän tilanteeseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et tykkää ja huomaat miten tykkään. Vaikka siksi.
Mitäs jos tykkääki takasi ja siks karttelee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs jos tykkääki takasi ja siks karttelee?
No sehän on hyvä asia, jos tykkää. Mutta ei silloin pidä kartella, koska toinen voi tykätä myös takasi. Turvallisuushakuinen oli sivusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803