Olen asumuserossa oleva 55v mies. Vaimo ja kaksi lastamme asuvat toisella paikkakunnalla, koska suhteemme ajautui kriisiin ja päätimme ottaa etäisyyttä asioiden selvittämiseksi.
Hirveä panetus sekoitti pääni ja pokasin oikeastaan vahingossa 27v naikkosen kirjastosta. Vein kahville ja parille lasillselle.
Erinäisten vaiheiden jälkeen panin sitä eilen edestä ja takaa, neiti otti syväkurkkumeiningillä poskeen ja niin edelleen.
Nyt kärsin huonosta omastatunnosta, mutta taidan nussia tuota naista uudelleen lähipäivinä. Kyllä kaksseiska neljäkasin voittaa, ei epäilystäkään.
Tiukka runko, käteen sopivat terhakat tissit, upea vyötärö ja vielä upeampi perse yhdistettynä sileään, pehmeään, virheettömään ihoon ja kirkkaisiin silmiin/valkoisiin hampaisiin.
Ei ole nuoren lihan voittanutta.
Oikeastaan ainoa "miinus" hänessä on, että orkun hetkellä huutaa niin, että koko talo raikaa.....
Olen huono ihminen, tiedän ja kärsin siitä. En kuitenkaan enää suostu pihtaavan vaimon ehdoilla elämiseen....
Panin 27v naista
Anonyymi
1
1263
Vastaukset
- Anonyymi
Kunnes aamulla heräsin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1527103
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505956- 1335155
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484707Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554038- 713234
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553150Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252922- 472457
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182339