MITÄÄN ET OTA MUKAASI,

Anonyymi

kun siirryt ajasta iäisyyteen. Mutta jos sinulla on Jumalan armo Jeesuksessa Kristuksessa, sinulla on kaikki!

31

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saanen huomauttaa: Vihtaanne on kustu.

      • Anonyymi

        Päinvastoin.


      • Anonyymi

        Pyydän: laitapa nesteesi jatkossa omaan pönttöösi. Se on hygieenisempi tapa. Jookosta?
        PS. En edes käytä vihtaa, enkä vastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydän: laitapa nesteesi jatkossa omaan pönttöösi. Se on hygieenisempi tapa. Jookosta?
        PS. En edes käytä vihtaa, enkä vastaa.

        🤣😁🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydän: laitapa nesteesi jatkossa omaan pönttöösi. Se on hygieenisempi tapa. Jookosta?
        PS. En edes käytä vihtaa, enkä vastaa.

        Ja vastaava kierrätys myös uskonnoille, jookosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydän: laitapa nesteesi jatkossa omaan pönttöösi. Se on hygieenisempi tapa. Jookosta?
        PS. En edes käytä vihtaa, enkä vastaa.

        Siitäkö tämä kamala haju tuleekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vastaava kierrätys myös uskonnoille, jookosta.

        Kerro, mistä olet itse kierrätyksen aloittanut?

        Nunnaluostarin nunnista vai Munkkiluostarin munkeista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitäkö tämä kamala haju tuleekin.

        Kyllä uskonnot haisee, vähintään ummehtuneelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro, mistä olet itse kierrätyksen aloittanut?

        Nunnaluostarin nunnista vai Munkkiluostarin munkeista?

        Laitoin raamatun paperinkeräykseen ja Jeesuksen biojätteisiin.
        Elämäni paras päätös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitäkö tämä kamala haju tuleekin.

        Teepä tarkistus omiin paikkoihisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä uskonnot haisee, vähintään ummehtuneelle.

        Joo, uskonnoilla ei tee mitään. Ne ei kelpaa Jumalalle. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä uskonnot haisee, vähintään ummehtuneelle.

        Mitä hyötyä on uskonnoista?
        Vain Jeesus Kristus pelastaa!


    • Anonyymi

      Kyllä näin on!

    • Anonyymi

      Sangen lapsekkaita ovat kuvitelmasi, uskonetko niihin itsekään
      "aikuisten oikeesti." 😁

      • Anonyymi

        Totta pukiset. Lapsenmielisiä ne ovatkin! 😁

        Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.”
        Luuk 10:21


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta pukiset. Lapsenmielisiä ne ovatkin! 😁

        Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.”
        Luuk 10:21

        Entten tentten teelika mentten,
        hissun kissun vaapula vissun.
        Lasten loru, raamatunlauseisiisi verrattava hokema. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entten tentten teelika mentten,
        hissun kissun vaapula vissun.
        Lasten loru, raamatunlauseisiisi verrattava hokema. 😁

        Joo. Sitten, kun olet hädässä, ihan siinä aikuisen oikeassa, päästelepä tuo loru huuliltasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Sitten, kun olet hädässä, ihan siinä aikuisen oikeassa, päästelepä tuo loru huuliltasi.

        Auttaa tasan tarkkaan yhtä paljon, kuin sinun saturaamatusta kopiomasi lorut.
        Ero on vain siinä, että minä tiedän ne molemmat jonninjoutaviksi loruiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entten tentten teelika mentten,
        hissun kissun vaapula vissun.
        Lasten loru, raamatunlauseisiisi verrattava hokema. 😁

        Eipäs kun
        Pallo meni sillan alle ja tuli sieltä pois,
        meni vielä toisen kerran eikä tullut pois.


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Eipäs kun
        Pallo meni sillan alle ja tuli sieltä pois,
        meni vielä toisen kerran eikä tullut pois.

        Eikö sinulla tänäänkään ole mitään tekemistä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulla tänäänkään ole mitään tekemistä?

        Yhtä paljon kuin muillakin palstalaisilla.


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Yhtä paljon kuin muillakin palstalaisilla.

        Ehei! Vain sinä olet tällä aamusta iltaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehei! Vain sinä olet tällä aamusta iltaan.

        Ja sinä myös!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttaa tasan tarkkaan yhtä paljon, kuin sinun saturaamatusta kopiomasi lorut.
        Ero on vain siinä, että minä tiedän ne molemmat jonninjoutaviksi loruiksi.

        Aika tulee näyttämään sinulle totuuden…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika tulee näyttämään sinulle totuuden…

        Hihhulien uhkailu on, kuin hampaattoman koiran luskutusta.


    • Anonyymi

      jos päästää pyhää henkeä koko elämänsä niin montako kertaa on hyväksytty määrä ?

      • Anonyymi

        En osaa sanoa? Sellainen sanonta kuitenkin on, joka pieruaan pidättää, sillä on muutakin salattavaa.


    • Anonyymi

      ARMO on Saatanalta kristityille.

      PYHÄ HENKI Jumalalta valituille.

      • Anonyymi

        En tiedä muita kuin itseni jolla on pyhä henki. A mis vika?


    • Anonyymi

      Mammonaa ovat pakana kansat pakanneet, käärin muumioihinsa ja nyt niitä ihmetellään museoissa pyramidien juurilla!!😇😇

    • Anonyymi

      Minä ainakin otan mukaan pullon sovitusverta, jos siellä joutuu pitkään jonoon.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe