Vuokra-asuminen

Anonyymi

Muutin joku aika sitten erääseen uudenkarheaan kerrostaloon vuokralle. Asunto on oikea surmanloukku. Ilmastointi on päin p*****tä. Poistoilma liesituulettimen kautta on ikäänkuin olisi koko ajan tehokas teollisuushallin imuri päällä. Tämä " imuri" hakee korvausilman jokaisesta raosta, mistä saa. Ja kuvitella voi, mitä se tarkoittaa talvella. Sitä paitsi pöly lentää sen vuoksi niin, että joskus tuntuu, että tukehtuu.

Onko niin, ettei nykyisin osata rakentaa. Väkiselläkin tulee mieleen, että halutaan nostaa kiirellä taloja pystyyn ja vetää mahd. kalliit vuokrat/voitot välittämättä asukkaan viihtyvyydestä tai terveydestä.

Olen miettinyt muuttoa, mutta kun ei oikein löydy muita kuin näitä uusia, nähtävästi yhtä alkeellisesti kyhättyjä kalliita loukkuja. Asunnoksi tällaista ei voi kutsua.

5

870

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asun minäkin aika uudessa. Sama juttu, liesituuletin on aina päällä vähän, no niin oli edellisessäkin asunnossa.
      Mutta missä on tuloilma-aukot. Ed.asunnossa oli ikkunoiden yläpuolella joka huoneessa yksi. Niihin vaihdettiin itse suodattimet.
      Täällä ei näy missään. Täytyyhän siihen olla jokin järkevä selitys. Eikö se valkoinen reikäinen kupera värkki ole sekin ulosmeno-aukko.
      Onko todella niin että ulkoa tulee ilma raoista, en meinaa millään uskoa. Paneudun asiaaan.

• Anonyymi

gedessäkö asutteko??.

• Anonyymi

Etkö lukenut että aika uudessa talossa, ei siis Gesterbyssä, ilmeisesti Masalassa.

• Anonyymi

Lisäksi näissä kaupungin vuokrataloissa on se ongelma, että aamuisin ennen klo kymmentä pitää olla hiirenhiljaa, kun ihmiset vielä nukkuvat.

• Anonyymi

Masalassa on tollaiset venttiilit : )

Onneksi olkoon 😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      67
      2801
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2554
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      431
      2217
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1692
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1477
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      26
      1283
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      18
      1165
    Aihe