Muutin joku aika sitten erääseen uudenkarheaan kerrostaloon vuokralle. Asunto on oikea surmanloukku. Ilmastointi on päin p*****tä. Poistoilma liesituulettimen kautta on ikäänkuin olisi koko ajan tehokas teollisuushallin imuri päällä. Tämä " imuri" hakee korvausilman jokaisesta raosta, mistä saa. Ja kuvitella voi, mitä se tarkoittaa talvella. Sitä paitsi pöly lentää sen vuoksi niin, että joskus tuntuu, että tukehtuu.
Onko niin, ettei nykyisin osata rakentaa. Väkiselläkin tulee mieleen, että halutaan nostaa kiirellä taloja pystyyn ja vetää mahd. kalliit vuokrat/voitot välittämättä asukkaan viihtyvyydestä tai terveydestä.
Olen miettinyt muuttoa, mutta kun ei oikein löydy muita kuin näitä uusia, nähtävästi yhtä alkeellisesti kyhättyjä kalliita loukkuja. Asunnoksi tällaista ei voi kutsua.
Vuokra-asuminen
5
885
Vastaukset
- Anonyymi
Asun minäkin aika uudessa. Sama juttu, liesituuletin on aina päällä vähän, no niin oli edellisessäkin asunnossa.
Mutta missä on tuloilma-aukot. Ed.asunnossa oli ikkunoiden yläpuolella joka huoneessa yksi. Niihin vaihdettiin itse suodattimet.
Täällä ei näy missään. Täytyyhän siihen olla jokin järkevä selitys. Eikö se valkoinen reikäinen kupera värkki ole sekin ulosmeno-aukko.
Onko todella niin että ulkoa tulee ilma raoista, en meinaa millään uskoa. Paneudun asiaaan. - Anonyymi
gedessäkö asutteko??.
- Anonyymi
Etkö lukenut että aika uudessa talossa, ei siis Gesterbyssä, ilmeisesti Masalassa.
- Anonyymi
Lisäksi näissä kaupungin vuokrataloissa on se ongelma, että aamuisin ennen klo kymmentä pitää olla hiirenhiljaa, kun ihmiset vielä nukkuvat.
- Anonyymi
Masalassa on tollaiset venttiilit : )
Onneksi olkoon 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024218
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463778Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat883142Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431589Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191428Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251375Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58321357Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271341Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161130Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151053