Kelpaisiko nainen tällainen treffeillä?

Anonyymi

Itse kävin juuri kaupassa. Ostin minä muutakin. Jotain joutavaa lattian pesuainetta ja suklaata. Mutta ihan uudenvuoden kunniaksi ajattelin oikein kunnolla herkutella ja ostin Atrian 200g:n mikropizzan.

Ai että on hyvää! Gordon Ramsay ja Jyrki Sukulakin olisivat kateudesta vihreänä. Myös Anthony Bourdain olisi, mikäli eläisi vielä. Treffeillä voisin jopa tarjota sinullekin, mikäli se on seksin saamisen edellytys.

Heh. Oikeasti tosiaan ostin sellaisen aamukahvi-motillisen nro. 2 kanssa. Avasin paketin ja repesin nauramaan. Mukavia nuo "pizzat", kun heti aamusta saa niinkin hyvälle tuulelle. Hyvänä puolena sanottakoon, ettei niitä tarvitse edes lämmittää.

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sehän nyt riippuisi ihan siitä, olisikos treffit sinun vai minun luonani.. heh.
      Jos tulisit kotiini valmispizzan kanssa, pitäisin sitä suurena loukkauksena. Tyyliin, että etten pystyisi sinulle parempaa tarjoamaan...

      Jos treffit olisi sinun luonasi ja tarjoaisit valmispizzaa, pitäisin sinua uusavuttomana ja saamattomana. Se pitäisi sitten saada myös todennettua.

      • Anonyymi

        No jos tarjoaisin pizzaa, niin kyllä se olisi ihan itse tehty ja taikina kohotettu jääkaapissa vuorokauden. Hiljaa hyvää tulee.

        Luultavasti tekisin jotain helppoa ja nopeaa. Vaikkapa porrkkanaperunamuusia ja lihamureketta sienillä. Jos sattuisi olemaan pyhäpäivä, niin ruskea kastike kylkeen.

        Karjalanpaisti olisi toinen vaihtoehto murekkeen tilalla, mutta se pitäisi vaan muistaa laittaa heti herätessä uuniin.

        En minä uusavuton ole. Minä olen ihmemies pohjanmaalta: https://www.youtube.com/watch?v=VMTylqfVr0A Lisäksi olen luontoystävällinen ja kierrätin ikivanhan Nokian akun. Laitoin sen kotiteatterin kaukosäätimeen. Yhdellä latauksella näpyttelee vuoden.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jos tarjoaisin pizzaa, niin kyllä se olisi ihan itse tehty ja taikina kohotettu jääkaapissa vuorokauden. Hiljaa hyvää tulee.

        Luultavasti tekisin jotain helppoa ja nopeaa. Vaikkapa porrkkanaperunamuusia ja lihamureketta sienillä. Jos sattuisi olemaan pyhäpäivä, niin ruskea kastike kylkeen.

        Karjalanpaisti olisi toinen vaihtoehto murekkeen tilalla, mutta se pitäisi vaan muistaa laittaa heti herätessä uuniin.

        En minä uusavuton ole. Minä olen ihmemies pohjanmaalta: https://www.youtube.com/watch?v=VMTylqfVr0A Lisäksi olen luontoystävällinen ja kierrätin ikivanhan Nokian akun. Laitoin sen kotiteatterin kaukosäätimeen. Yhdellä latauksella näpyttelee vuoden.

        No eipä minua uusavuttomuuskaan haittaisi. Se olisi vain ominaisuus. Jos ihmisenä muutoin olisi mielenkiintoinen.

        Ja ehdottomasti helppoa ja nopeaa veisi minulta jalat alta, sellainen liiallinen satsaaminen saisi minut tuntemaan itseni vieraantuneeksi.

        Minä kokkaisin puolestani ehkä jotakin pastaa tai jauhelihakastiketta pekonilla ja sipulilla, pussimuussin kera. Siksi pussimuussilla, koska minulla ei ole välineitä tehdä perunamuussia..

        Ja että oikein ihmemies, no sitten minä olen renesanssinainen. Tosin en pohjanmaalta.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No eipä minua uusavuttomuuskaan haittaisi. Se olisi vain ominaisuus. Jos ihmisenä muutoin olisi mielenkiintoinen.

        Ja ehdottomasti helppoa ja nopeaa veisi minulta jalat alta, sellainen liiallinen satsaaminen saisi minut tuntemaan itseni vieraantuneeksi.

        Minä kokkaisin puolestani ehkä jotakin pastaa tai jauhelihakastiketta pekonilla ja sipulilla, pussimuussin kera. Siksi pussimuussilla, koska minulla ei ole välineitä tehdä perunamuussia..

        Ja että oikein ihmemies, no sitten minä olen renesanssinainen. Tosin en pohjanmaalta.

        Kyllä sen perunamuusin voi tehdä hätätapauksessa vaikka pelkällä kauhalla. Jos nyt muutama pikkukokkare (ei Petteri Orpo) jää sinne niin mitä sitten? Vai eikö sinulla ole kattilaa?

        Täytyyhän sinulla olla jos pastaa keität. Mutta saa pussimuusistakin syötävää, kun lorauttaa hieman kermaa keitinveden tilalla ja nyrkillisen voita.

        Raadiossa sanoi äsken, että €:t muuttuvat. Ei ei, ei sitä saa mennä muuttelemaan koko ajan kaiken maailman teitä, rahoja, aukioloaikoja, paikkoja ja kaikkia mahdollista. Aivovammainen ihmemies ei tykkää ollenkaan.

        Voi niitä aikoja, kun olin vielä ihminen. Oli 2 eri ammattia, vakituinen työpaikka, trukki-; turvallisuus-; Palo-; Nosturi-; Jätehuolto- ja ensiapukoulutukset käyty ja kaikki mahdolliset kortit. Firma koulutti. Lisäksi olin osaston luottamusmies.

        Miten olenkin kerinnyt niin paljon, kun nyt (osa)eläkkeellä en kerkeä mitään. Ylineurologi oli sitä mieltä, että kokonaan eläkkeelle, mutta Varman poppamies kaukoparansi sen verran, että ainoastaan osaeläke myönnettiin.

        Sillä mennään. Onhan puolikaskin eläke toki 1150€ käteen, mutta silti. Verohan nousisi, mutta koko eläke olisi kuitenkin noin 1800€ käteen. En ole sille minua näkemättömälle kaukoparantaja eläkeyhtiön lääkärin irvikuvalle vihainen, mutta kuitenkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen perunamuusin voi tehdä hätätapauksessa vaikka pelkällä kauhalla. Jos nyt muutama pikkukokkare (ei Petteri Orpo) jää sinne niin mitä sitten? Vai eikö sinulla ole kattilaa?

        Täytyyhän sinulla olla jos pastaa keität. Mutta saa pussimuusistakin syötävää, kun lorauttaa hieman kermaa keitinveden tilalla ja nyrkillisen voita.

        Raadiossa sanoi äsken, että €:t muuttuvat. Ei ei, ei sitä saa mennä muuttelemaan koko ajan kaiken maailman teitä, rahoja, aukioloaikoja, paikkoja ja kaikkia mahdollista. Aivovammainen ihmemies ei tykkää ollenkaan.

        Voi niitä aikoja, kun olin vielä ihminen. Oli 2 eri ammattia, vakituinen työpaikka, trukki-; turvallisuus-; Palo-; Nosturi-; Jätehuolto- ja ensiapukoulutukset käyty ja kaikki mahdolliset kortit. Firma koulutti. Lisäksi olin osaston luottamusmies.

        Miten olenkin kerinnyt niin paljon, kun nyt (osa)eläkkeellä en kerkeä mitään. Ylineurologi oli sitä mieltä, että kokonaan eläkkeelle, mutta Varman poppamies kaukoparansi sen verran, että ainoastaan osaeläke myönnettiin.

        Sillä mennään. Onhan puolikaskin eläke toki 1150€ käteen, mutta silti. Verohan nousisi, mutta koko eläke olisi kuitenkin noin 1800€ käteen. En ole sille minua näkemättömälle kaukoparantaja eläkeyhtiön lääkärin irvikuvalle vihainen, mutta kuitenkin...

        Ne koulutukset muuten kuuluvat automaattisesti meille kaikille prosessinhoitajille. Toivottavasti teollisuusliitto ei nyt anna kovin helposti periksi, vaikka nettiöyhyt haukkuvatkin.

        >ihmemies<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen perunamuusin voi tehdä hätätapauksessa vaikka pelkällä kauhalla. Jos nyt muutama pikkukokkare (ei Petteri Orpo) jää sinne niin mitä sitten? Vai eikö sinulla ole kattilaa?

        Täytyyhän sinulla olla jos pastaa keität. Mutta saa pussimuusistakin syötävää, kun lorauttaa hieman kermaa keitinveden tilalla ja nyrkillisen voita.

        Raadiossa sanoi äsken, että €:t muuttuvat. Ei ei, ei sitä saa mennä muuttelemaan koko ajan kaiken maailman teitä, rahoja, aukioloaikoja, paikkoja ja kaikkia mahdollista. Aivovammainen ihmemies ei tykkää ollenkaan.

        Voi niitä aikoja, kun olin vielä ihminen. Oli 2 eri ammattia, vakituinen työpaikka, trukki-; turvallisuus-; Palo-; Nosturi-; Jätehuolto- ja ensiapukoulutukset käyty ja kaikki mahdolliset kortit. Firma koulutti. Lisäksi olin osaston luottamusmies.

        Miten olenkin kerinnyt niin paljon, kun nyt (osa)eläkkeellä en kerkeä mitään. Ylineurologi oli sitä mieltä, että kokonaan eläkkeelle, mutta Varman poppamies kaukoparansi sen verran, että ainoastaan osaeläke myönnettiin.

        Sillä mennään. Onhan puolikaskin eläke toki 1150€ käteen, mutta silti. Verohan nousisi, mutta koko eläke olisi kuitenkin noin 1800€ käteen. En ole sille minua näkemättömälle kaukoparantaja eläkeyhtiön lääkärin irvikuvalle vihainen, mutta kuitenkin...

        Säästää täytyy. Eihän tuo 650 per kk ole sulle mitään, mutta köyhän eläkeyhtiön varoissa se jo tuntuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen perunamuusin voi tehdä hätätapauksessa vaikka pelkällä kauhalla. Jos nyt muutama pikkukokkare (ei Petteri Orpo) jää sinne niin mitä sitten? Vai eikö sinulla ole kattilaa?

        Täytyyhän sinulla olla jos pastaa keität. Mutta saa pussimuusistakin syötävää, kun lorauttaa hieman kermaa keitinveden tilalla ja nyrkillisen voita.

        Raadiossa sanoi äsken, että €:t muuttuvat. Ei ei, ei sitä saa mennä muuttelemaan koko ajan kaiken maailman teitä, rahoja, aukioloaikoja, paikkoja ja kaikkia mahdollista. Aivovammainen ihmemies ei tykkää ollenkaan.

        Voi niitä aikoja, kun olin vielä ihminen. Oli 2 eri ammattia, vakituinen työpaikka, trukki-; turvallisuus-; Palo-; Nosturi-; Jätehuolto- ja ensiapukoulutukset käyty ja kaikki mahdolliset kortit. Firma koulutti. Lisäksi olin osaston luottamusmies.

        Miten olenkin kerinnyt niin paljon, kun nyt (osa)eläkkeellä en kerkeä mitään. Ylineurologi oli sitä mieltä, että kokonaan eläkkeelle, mutta Varman poppamies kaukoparansi sen verran, että ainoastaan osaeläke myönnettiin.

        Sillä mennään. Onhan puolikaskin eläke toki 1150€ käteen, mutta silti. Verohan nousisi, mutta koko eläke olisi kuitenkin noin 1800€ käteen. En ole sille minua näkemättömälle kaukoparantaja eläkeyhtiön lääkärin irvikuvalle vihainen, mutta kuitenkin...

        No kattila löytyy.. mutta ei sellaista kauhaa millä survoa.
        Olen kai tottunut että se muusi pitää olla hienoa..
        Kai tuo on jonkinasteista laiskuuttakin näin nykyään. Minulla on todella pieni keittiö ja rajallisesti säilytystilaa, joten on vemputtimet jäänyt ostamatta.
        Saisinhan minä vehkeet lainattua aina naapurista exältä, mutta kai sitä yrittää tulla itsekseen toimeen.

        Vai on pohjolan ihmemiestä kusettanut vakuutusyhtiön lääkäri.. no et ole ainoa. Noita tarinoita on Suomi pullollaan. Ne on kummallista väkeä ne. Äitemuoria kusettivat vuosikausia, ennenkuin päästivät eläkkeelle.
        Siinä olisi aihetta nykyajan Karpolle, Armandille vaikka ja kuinka tv-sarjaksi asti.

        No kovasti olet ollut ahkera ja toimelias ennen vammaasi. Minä taasen pidän hullta omista aivovammoistani ja lepään riittävästi. Se tuntuu toimivan. Viidessä vuodessa tullut vain yksi aivovauriopesäke. Se on vähän.

        Kuis sulla uusivuosi? Joko on paukut ostettuna? Minä ostin koskenkorvaa ja lantrinkeja. Lupasin tarjota illan naapurissa. On vähän vodkaa, mansikkakossua, rommia ja likööriä. Eiköhän niillä pärjää yhden illan.
        Lisäksi menen tekemään ruoat ja sitten illalla jutustelua ja pelaamista. Kaupungilla oli ylimääräiset 20 000 egee laittaa taivaan tuuliin tuossa naapurissa, niin sitä käyn takapihalla katsomassa. Eli sellaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne koulutukset muuten kuuluvat automaattisesti meille kaikille prosessinhoitajille. Toivottavasti teollisuusliitto ei nyt anna kovin helposti periksi, vaikka nettiöyhyt haukkuvatkin.

        >ihmemies<

        Kyllä uskoisin että lakko tulee. Itsekin kuulun teknologiateollisuuteen ja liiton naisia. Tietenkin.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kyllä uskoisin että lakko tulee. Itsekin kuulun teknologiateollisuuteen ja liiton naisia. Tietenkin.

        Työnantajat kuuluvat teknologiateollisuuteen ja työmiehet teollisuusliittoon. Sinulla ei voi olla pieni keittiö, koska kuulut ilmeisesti varakkaaseen ryhmittymään?

        Ihan normaalin päivän vietän, paitsi tietenkin ilotulitusta katson. Kossit kuitenkin pommittelevat heti, kun äiskä antaa luvan, niin pitää mennä parvekkeelle heristämään nyrkkiä.👹

        Tjoo, niin varmaan menenkin.

        -96 Tuli pommiteltua vähän isommilla paukuilla, joten eipä tuo nyt niin sytytä. Pelkkä hävityspanos telamiina aiheutti melkoisen paineaallon kilometrinkin päähän, missä olimme. Siinä oli yhteensä 30Kg TNT:ä ei sen enempää, mutta hyvin riitti.

        Jäipähän käteen kuitenkin räjäyttäjän paperit. Heh, tämä ei ole leuhkimista, mutta sehän tosiaan unohtui edellisestä listasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Työnantajat kuuluvat teknologiateollisuuteen ja työmiehet teollisuusliittoon. Sinulla ei voi olla pieni keittiö, koska kuulut ilmeisesti varakkaaseen ryhmittymään?

        Ihan normaalin päivän vietän, paitsi tietenkin ilotulitusta katson. Kossit kuitenkin pommittelevat heti, kun äiskä antaa luvan, niin pitää mennä parvekkeelle heristämään nyrkkiä.👹

        Tjoo, niin varmaan menenkin.

        -96 Tuli pommiteltua vähän isommilla paukuilla, joten eipä tuo nyt niin sytytä. Pelkkä hävityspanos telamiina aiheutti melkoisen paineaallon kilometrinkin päähän, missä olimme. Siinä oli yhteensä 30Kg TNT:ä ei sen enempää, mutta hyvin riitti.

        Jäipähän käteen kuitenkin räjäyttäjän paperit. Heh, tämä ei ole leuhkimista, mutta sehän tosiaan unohtui edellisestä listasta.

        Niin siis tarkoitin, että työskentelen teknologiateollisuuden alalla ja kuulun teollisuusliittoon.
        En ollut ihan selkeä ulosannissani. Ihan tavallinen teollisuusduunari olen.

        Tuliko heristeltyä kosseille tarpeeksi koko vuoden edestä? Oletko oikeasti äreä vanha ukkeli vai onko se vain esitystä naapureille?
        Luulen, että osa siitä on vaan esitystä.

        Sä olet sitten isoa paukkua päässyt tussauttelemaan jos noin isoja räjähdemääriä on kyseessä. Jokaisen pojan unelma.. päästä räjäyttelemään jotakin. Ei tosin vetoa meihin naisiin samalla tavalla kuin suurimpaan osaan miehistä. Pojat ja poikien leikit nääs...

        Hyvää kuluvaa vuotta 2022 sinulle. Kun se nyt pitänee kaikille toivottaa. Ja mielellänihän sitä sinulle toivoisin.. hyvää vuotta. Itselläni on hyvä vuosi tiedossa, jos terveenä saa olla. Olen vieläkin onnellinen sinkkuudestani, vaikka siitä tuli jo reilu vuosi täyteen. Näillä mennään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen perunamuusin voi tehdä hätätapauksessa vaikka pelkällä kauhalla. Jos nyt muutama pikkukokkare (ei Petteri Orpo) jää sinne niin mitä sitten? Vai eikö sinulla ole kattilaa?

        Täytyyhän sinulla olla jos pastaa keität. Mutta saa pussimuusistakin syötävää, kun lorauttaa hieman kermaa keitinveden tilalla ja nyrkillisen voita.

        Raadiossa sanoi äsken, että €:t muuttuvat. Ei ei, ei sitä saa mennä muuttelemaan koko ajan kaiken maailman teitä, rahoja, aukioloaikoja, paikkoja ja kaikkia mahdollista. Aivovammainen ihmemies ei tykkää ollenkaan.

        Voi niitä aikoja, kun olin vielä ihminen. Oli 2 eri ammattia, vakituinen työpaikka, trukki-; turvallisuus-; Palo-; Nosturi-; Jätehuolto- ja ensiapukoulutukset käyty ja kaikki mahdolliset kortit. Firma koulutti. Lisäksi olin osaston luottamusmies.

        Miten olenkin kerinnyt niin paljon, kun nyt (osa)eläkkeellä en kerkeä mitään. Ylineurologi oli sitä mieltä, että kokonaan eläkkeelle, mutta Varman poppamies kaukoparansi sen verran, että ainoastaan osaeläke myönnettiin.

        Sillä mennään. Onhan puolikaskin eläke toki 1150€ käteen, mutta silti. Verohan nousisi, mutta koko eläke olisi kuitenkin noin 1800€ käteen. En ole sille minua näkemättömälle kaukoparantaja eläkeyhtiön lääkärin irvikuvalle vihainen, mutta kuitenkin...

        Jamie Oliver teki kerran perunamuusin vain ravistelemalla kattilaa kansi päällä ja taisi olla kuoretkin perunoissa mukana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jamie Oliver teki kerran perunamuusin vain ravistelemalla kattilaa kansi päällä ja taisi olla kuoretkin perunoissa mukana.

        No mun ja Jamien kokkaustaidoissa on hienon hieno ero..
        Kyllähän mä oikeasti saisin vatkaimen milloin tahansa käyttööni.. kun vain menen lainaamaan naapurilta.

        Kunhan esitän uusavutonta.. oikeasti ei huvita nähdä sitä vaivaa yhden annoksen takia. Tosin muussi säilyy kyllä päivän tai pari..eli kai mä olen laiska ja teen mielummin pastaa tai riisiä. Couscouskin käy. Niitä pystyy helpolla tekemään pieniä annoksia.
        En ole koskaan ollut kiinnostunut ruoanlaitosta, se on mulle niitä inhokkihommia.


      • Anonyymi

        Mielenkiintoista. Asetan sulle lisähaastetta. Keittimenä on käytettävissä vain spriikeitin. Jääkaapissa erittäin rajalliset tilat. Millaista ruokaa siis saisit aikaiseksi spriikeittimellä? Paistinpannu, sekä kattila molemmat ovat käytettävissä.
        uunia ei ole, eikä mikro uunia. (paitsi jos ei olla merellä).
        Vaihtoehdot ovat vain ja ainoastaan kun ollaan merellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Asetan sulle lisähaastetta. Keittimenä on käytettävissä vain spriikeitin. Jääkaapissa erittäin rajalliset tilat. Millaista ruokaa siis saisit aikaiseksi spriikeittimellä? Paistinpannu, sekä kattila molemmat ovat käytettävissä.
        uunia ei ole, eikä mikro uunia. (paitsi jos ei olla merellä).
        Vaihtoehdot ovat vain ja ainoastaan kun ollaan merellä.

        Minulla ei ole kokemusta spriikeittimestä.. mutta kai se toimii samoin kuin mikä tahansa lämmönlähde.

        Nyt menee ihan hatusta heittämällä...

        Kananmunat säilyvät huonelämpötilassa ties kuinka kauan.. joten niitä olisi. Niitä voisi paistaa pannulla .. en ehkä menisi keittämään niitä, sillä vesivarannotkin olisivat rajallisia. Kyytipojaksi pekonia. Siinä olisi aamupala.

        Lounaaksi tarvittaisiin jo hiilareita.. säilyke vihanneksia ja couscousia. Molemmat tuotteet säilyvät lämpimässä. Säilykevihannesten liemen voisi hyödyntää couscousin keittämisessä, toisi hieman makua.

        Välipalaksi säilykehedelmiä.

        Illalliseksi.. mummonmuusia ja kuivaa tankometvurstia.. sellaista ilmakuivattua. Ja jälkkäriksi lettuja hillolla. Lettutaikina pussista.

        Iltapalaksi olisi tähteitä. Eli kaikkea mitä on päivän aikana jäänyt syömättä.

        Yksikään ruoka ei tarvitse jääkaappia ja paistamiseen kävisi voin makuinen öljy. Vettäkin kuluisi litran verran.

        Joten kelpaako?


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Minulla ei ole kokemusta spriikeittimestä.. mutta kai se toimii samoin kuin mikä tahansa lämmönlähde.

        Nyt menee ihan hatusta heittämällä...

        Kananmunat säilyvät huonelämpötilassa ties kuinka kauan.. joten niitä olisi. Niitä voisi paistaa pannulla .. en ehkä menisi keittämään niitä, sillä vesivarannotkin olisivat rajallisia. Kyytipojaksi pekonia. Siinä olisi aamupala.

        Lounaaksi tarvittaisiin jo hiilareita.. säilyke vihanneksia ja couscousia. Molemmat tuotteet säilyvät lämpimässä. Säilykevihannesten liemen voisi hyödyntää couscousin keittämisessä, toisi hieman makua.

        Välipalaksi säilykehedelmiä.

        Illalliseksi.. mummonmuusia ja kuivaa tankometvurstia.. sellaista ilmakuivattua. Ja jälkkäriksi lettuja hillolla. Lettutaikina pussista.

        Iltapalaksi olisi tähteitä. Eli kaikkea mitä on päivän aikana jäänyt syömättä.

        Yksikään ruoka ei tarvitse jääkaappia ja paistamiseen kävisi voin makuinen öljy. Vettäkin kuluisi litran verran.

        Joten kelpaako?

        Kelpaa. Jatkossa tulee kaasugrilli ulkotiloihin. Sen avulla mahdollisuudet vähän laajenee.
        Vesivarantojen kanssa on tutkinnassa ns evaporaattori, joita on nykyään kelpo kokoisia ja tehoisia. Muuntavat merivedestä makeaksi vedeksi, mutta tuskin niin hyvää vettä että juoda viitsisi jos ei pakko hätätila ole. Keitinvesiksi voi toimia.
        Tosin kanamunia keitellessäni ihan täällä maissa, laitan kraanaveteen suolaa keitinveteen.
        Tuossa mielessä miksipä ei voisi merivesi toimia kanamunille valmiiksi suolaisena keitinvedeksi. Eipä ole koskaan tullut ajateltua.


    • Haluaisitko jakaa pizzasi nuoren tytön kanssa?

      • Anonyymi

        Olenhan minä jo yhden tyttären kasvattanut reilu parikymppiseksi, niin kait se onnistuisi.


    • Anonyymi

      Olen kaikkiruokainen, joten kelpaisi. Tosin enemmän merkitsisi se millainen sinä olet, ei niinkään ruoka.

      • Anonyymi

        Minähän olen kiistattomasti ja todistettavasti aivovammainen, sekä osa-aika työtön, mutta en ole työnhakijana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minähän olen kiistattomasti ja todistettavasti aivovammainen, sekä osa-aika työtön, mutta en ole työnhakijana.

        Mutta osa-aika työssä...


      • Anonyymi
        marisari kirjoitti:

        Mutta osa-aika työssä...

        Ei, vaan osa-aika eläkkeellä.


    • Anonyymi

      Teen aina ruokaa itse. En osta valmis pizzaa enkä valmis lihapullia mutta naiset ei tunnu arvostavan että mies kokkaa.

      • Anonyymi

        Ei se Atrian "pizza" oikea pizza ole. Se oli vain sellainen aamupala ja kylmänä vetäsin kahvin kanssa.


      • Anonyymi

        Sivusta ...

        Riippuu pitkälti siitä mitä sillä arvostuksella tarkoitat. Itse esimerkiksi on olen tyytyväinen ja onnellinen ja kiitollinen, kun (huomautus ei JOS) mies on kokannut ruoan valmiiksi. On ihanaa tulla myös valmiiseen pöytään.

        Vaan siis en nosta kokkaavaa miestä millekään jalustalle. Mulle on itsestänselvää, että myös miehen pitää osata kokata sekä sitä taitoaan käyttää. Kokkaaminen ei ole kovin kummoinen "erikoiskyky", vaan ihan perusedellytys.


    • Anonyymi

      Ei kelpaisi, jos koko jutun pointti olisi kerta "seksin saaminen".

      • Anonyymi

        Samaa mietin. Pitsa pitsana ja seksi seksinä kiitos. Mä en oikeastaan montaa muuta asiaa enempää inhoa kuin tollasia taustalla olevia motiiveja. Tykkään reilusta ja suorasta ajattelutavasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mietin. Pitsa pitsana ja seksi seksinä kiitos. Mä en oikeastaan montaa muuta asiaa enempää inhoa kuin tollasia taustalla olevia motiiveja. Tykkään reilusta ja suorasta ajattelutavasta.

        Siis hei, mitä ihmettä!? Eikö kaikilla miehillä ole aina seksi mielessä treffeillä? Siis vaikka sitä ei olisi tarkoitus harjoittaakaan, niin silti ajatuskuitenkin karkaa miettimään asiaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis hei, mitä ihmettä!? Eikö kaikilla miehillä ole aina seksi mielessä treffeillä? Siis vaikka sitä ei olisi tarkoitus harjoittaakaan, niin silti ajatuskuitenkin karkaa miettimään asiaa?

        No ei ole, luojan kiitos.


    • Anonyymi

      hmm mums 🍕mums 🍕 muns, kyllä maistuvat
      Ripustanko teille divaaniverhoja :) Entäpä taideteoksia?

    • Anonyymi

      Opettele kirjoittamaan paremmin kuin päiväkotilainen lapsi.

    • Anonyymi

      Mua jäi häiritsemään aloituksen micropizza, miksi et kertonut millä täytteellä se oli? Tonnikala menettelee, muut ei?

      • Anonyymi

        Se oli J-lihaa. Ei siitä nauttia tarvitse, kunhan hengissä pysyy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1685
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1332
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      283
      1237
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      112
      1072
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      917
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      865
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      229
      824
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      20
      749
    9. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      739
    10. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      39
      722
    Aihe