Ostin itsekin muutaman raketin ja menen ampumaan ne jonnekin sivummas ystävien kanssa.Harmittaa kun jotkut nuoremmat(ja miksei ne vanhemmatkin) ilotulitteista nauttivat ymmärrä että sitä voi mennä kauemmaksi toisten kodeista ampumaan.Meillä on taas lemmikit vauhkona kun jotkut älynjättiläiset ampuvat parkkipaikalla kiinni meidän tontissamme,kun tilaa olisi koko parkkipaikka .(kaikkea pauketta ei pysty peittämään musiikilla.)Huvittavaa kun järjenkäyttö ei tunnu onnistuvan sitten millään. :) Tehkää palvelus lemmikinomistajille ja niille jotka haluavat viettää oman pihan suojissa rauhassa uuttavuotta ja katsokaa että on syrjäisempi paikka missä ampua raketit ja tukea ne kunnolla-ettei ne taas menisi jonkun pihalle.Vituttaa joutua siivoamaan muitten jälkiä mahdollisista vahingoista puhumattakaan. Hyvää uuttavuotta ja pitäkää järki päässä :)
Ilotulitus on kiva asia
Anonyymi
1
113
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvät uudetvuodet vaan sinullekkin. Nyt on pakko kysyä, miksi olet aaton kotona? Voisi kannattaa ottaa koira autoon ja ajelulle... Näin meillä monet vuodet, paukuttelu kun on sallittua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694702
- 1053515
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383276- 492713
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262678Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52149- 232041
- 1991960
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981571Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91468