Rubert voittaa

Jee-jee-jee

Mun mielestä Rubertin olis pitäny voittaa jo edellinen selviytyjien kisa, mutta vellihousut päätti toisin ja äänestivät pois ehdottomasti parhaan selviytyjän koko kisojen historiassa. Onneksi Rubert sai uuden mahdollisuuden ja on taas kisassa mukana. Katsokaa vain ja juhlikaa, sillä siinä on tuleva voittaja, symppis, kiltti ja ehdottoman luotettava kaveri, jota ilman ei ressukat saa edes kalaa suuhunsa!!! Jee-Jee, tänään taas telkkari auki klo 21.00:)

13

1682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun..

      ei voita!

      • amdal

        miksi valehtelet, kyllä voittaa miljoonan !!!!


      • ...
        amdal kirjoitti:

        miksi valehtelet, kyllä voittaa miljoonan !!!!

        ei voita kisaa!!!


    • Minä vain

      Rubert ei voita itse Selviytyjät AllStars-kisaa, mutta voittaa katsojien äänestämän selviytyjä-tittelin ja siinä myös palkintona toi miljoona.

      • ???

        Kuka sitten voittaa Selviytyjät-kisan, jos ei Rupert?


      • sss
        ??? kirjoitti:

        Kuka sitten voittaa Selviytyjät-kisan, jos ei Rupert?

        voittaa all stars kilpailun.


      • ???
        sss kirjoitti:

        voittaa all stars kilpailun.

        että Amber voittaa? Olen nimittäin mäkin jostain sivusta löytänyt vastauksen, että Rupert voittaisi tämän skaban. En nyt muista, miltä sivulta sen löysin.


      • rupert EI voita,s
        ??? kirjoitti:

        että Amber voittaa? Olen nimittäin mäkin jostain sivusta löytänyt vastauksen, että Rupert voittaisi tämän skaban. En nyt muista, miltä sivulta sen löysin.

        se saa silti sen millin äänestykses. AMBER voittaa. netis lukee joka kolkas.


      • cocoon81
        ??? kirjoitti:

        että Amber voittaa? Olen nimittäin mäkin jostain sivusta löytänyt vastauksen, että Rupert voittaisi tämän skaban. En nyt muista, miltä sivulta sen löysin.

        että AMBER voittaa ja Rupert saa sellasen bonus palkinnon, ilmeisesti äänestyksen perusteella!
        mene vaikka katsomaan niitten virallisilta sivuilta!


      • Roman.Durak
        cocoon81 kirjoitti:

        että AMBER voittaa ja Rupert saa sellasen bonus palkinnon, ilmeisesti äänestyksen perusteella!
        mene vaikka katsomaan niitten virallisilta sivuilta!

        http://www.cbs.com/primetime/survivor8/


      • cocoon81
        Roman.Durak kirjoitti:

        http://www.cbs.com/primetime/survivor8/

        Rupert Boneham was declared winner of the SECOND one-million dollar prize on SURVIVOR: AMERICA'S TRIBAL COUNCIL.
        ja alapuolella on että : lue juttu Amberin all stars voitosta!!


      • survivor92

      • ChriSsie_93
        sss kirjoitti:

        voittaa all stars kilpailun.

        Niin luin bs:sän sivuilta että AMBER voittaa ja kun katsoin tulevaa amazing race 7:kaa niin bostonin rob ja amber kisailee siinä ja siinä oli että amber voitti selviytyjät all starsin jnejne..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe