Ohi on Ohisalon odotus, synnytti ihmisen

Anonyymi

53

838

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Ensimmäinen on esikoinen. Enempää sun ei tarvitse tietää

      • Anonyymi

        Minkä vuoksi asiaa pitää salailla? Ensin julistetaan isoon ääneen lehtien palstoilla tulevaa iloista perhetapahtumaa, ja tapahtuman konkretoituessa vedetään kaikki offlineen. Onko lapsi kenties väärän värinen? Ei lainkaan vihreä? Kenties jopa musta?


    • Anonyymi

      Kuten jutusta selviää on lapsi TYTTÖ

      Tärkeintä on että lapsi on kaikintavoin terve.

      • Anonyymi

        Juttua on päivitetty. Alkuperäisessä versiossa vauvan sukupuoli kiistettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttua on päivitetty. Alkuperäisessä versiossa vauvan sukupuoli kiistettiin.

        Vähän esimakua tulevasta. Sukupuoli tullaan vielä kiistämään ja muuttamaan moneen kertaan.


    • Anonyymi

      "Piilotteleeko "lasta",kuten haukio?"!!!

    • Anonyymi

      Mitä eikö se ollutkaan sukupuoleton olio ?

      • Anonyymi

        Luulen, että vauva on päätetty KASVATTAA tytöksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen, että vauva on päätetty KASVATTAA tytöksi!

        Jos noin on, niin silloinhan sen on oltava biologisesti poika.


    • Anonyymi

      Kammottava ihminen.

    • Miksi puolue ei pysy uskollisena ideologialleen, että sukupuolta ei voi nähdä päältäpäin vaan sen tietää vain ihminen itse?
      Ihan looginen ja asiallinen kysymys.
      Et voi käskeä muita vaikenemaan ja kutsua itse lasta tytöksi.

    • Anonyymi

      Sydämellinen onnittelu vauvasta! "Siunaa kättä pikkujalkaa nyt, kun elontaival alkaa."

    • Anonyymi

      Hän ei kanna huolta ilmaston tuhosta kun alentuu tekemään lapsen . Se on pahin ilmaston kuluttaja sillä ihmmisiä on liikaa .

    • Anonyymi

      Toimittaja varmaan on kysellyt muutaman tunnin, että onko se tyttö vai poika, saamatta selkeää vastausta.

      Lopulta päättänyt kirjoittaa, että tyttövauva.

      Näin se meni!

      • Anonyymi

        Ei se tosiaan ainakaan Twitterissä itse sitä sano!


      • Anonyymi

        Juurikin niin.


    • Anonyymi

      No nyt riittää jo! Mennään eteenpäin. Noita on muutenkin liikaa.

      • Anonyymi

        Näen noitia kaikkialla ja pieksen silloin itseäni päähän Raamatulla


    • Anonyymi

      Hienoa - ihana uutinen - PALJON ONNEA Marian perheelle!

      • Anonyymi

        Hallituspuolueiden edustajat näyttävät esimerkkiä. Lapsia tarvitaan Suomeen.
        Onnea!


    • Anonyymi

      Onnea uudelle tulokkaalle myös meidän PerusSuomalaisten puolesta.

    • Anonyymi

      tätä ei voi ei saa oikeanlain nojalla kutsua muutakuin henkilö.

      SINÄ RIKOT LAKIA KUTSUMALLA LUULTUA NÄKEMÄÄSI TYTÖKSI.
      sinun sanomisia kuunnellaan tarkasti.

    • Anonyymi

      Eikö se ole vihreiden arvojen vastaista käyttää ilmaisua "tyttö" . Luulin ettei enää ole sukupuolia

    • Anonyymi

      Joko rokotettiin?

    • Anonyymi

      Typeriä kommentteja, haukkukaa äitiä politiikasta mutta jättäkää lapsi asiasta pois.

    Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe