Puolueen tavoille uskollisena ei tiedä onko toukka mitä sorttia. Tietää ainoastaan sen olevan esikoinen.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008513917.html
Ohi on Ohisalon odotus, synnytti ihmisen
53
721
Vastaukset
- Anonyymi
Ensimmäinen on esikoinen. Enempää sun ei tarvitse tietää
- Anonyymi
Minkä vuoksi asiaa pitää salailla? Ensin julistetaan isoon ääneen lehtien palstoilla tulevaa iloista perhetapahtumaa, ja tapahtuman konkretoituessa vedetään kaikki offlineen. Onko lapsi kenties väärän värinen? Ei lainkaan vihreä? Kenties jopa musta?
- Anonyymi
Kuten jutusta selviää on lapsi TYTTÖ
Tärkeintä on että lapsi on kaikintavoin terve.- Anonyymi
Juttua on päivitetty. Alkuperäisessä versiossa vauvan sukupuoli kiistettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juttua on päivitetty. Alkuperäisessä versiossa vauvan sukupuoli kiistettiin.
Vähän esimakua tulevasta. Sukupuoli tullaan vielä kiistämään ja muuttamaan moneen kertaan.
- Anonyymi
"Piilotteleeko "lasta",kuten haukio?"!!!
- Anonyymi
Mitä eikö se ollutkaan sukupuoleton olio ?
- Anonyymi
Luulen, että vauva on päätetty KASVATTAA tytöksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen, että vauva on päätetty KASVATTAA tytöksi!
Jos noin on, niin silloinhan sen on oltava biologisesti poika.
- Anonyymi
Kammottava ihminen.
Miksi puolue ei pysy uskollisena ideologialleen, että sukupuolta ei voi nähdä päältäpäin vaan sen tietää vain ihminen itse?
Ihan looginen ja asiallinen kysymys.
Et voi käskeä muita vaikenemaan ja kutsua itse lasta tytöksi.- Anonyymi
Sydämellinen onnittelu vauvasta! "Siunaa kättä pikkujalkaa nyt, kun elontaival alkaa."
- Anonyymi
Hän ei kanna huolta ilmaston tuhosta kun alentuu tekemään lapsen . Se on pahin ilmaston kuluttaja sillä ihmmisiä on liikaa .
- Anonyymi
Toimittaja varmaan on kysellyt muutaman tunnin, että onko se tyttö vai poika, saamatta selkeää vastausta.
Lopulta päättänyt kirjoittaa, että tyttövauva.
Näin se meni!- Anonyymi
Ei se tosiaan ainakaan Twitterissä itse sitä sano!
- Anonyymi
Juurikin niin.
- Anonyymi
No nyt riittää jo! Mennään eteenpäin. Noita on muutenkin liikaa.
- Anonyymi
Näen noitia kaikkialla ja pieksen silloin itseäni päähän Raamatulla
- Anonyymi
Hienoa - ihana uutinen - PALJON ONNEA Marian perheelle!
- Anonyymi
Hallituspuolueiden edustajat näyttävät esimerkkiä. Lapsia tarvitaan Suomeen.
Onnea!
- Anonyymi
Onnea uudelle tulokkaalle myös meidän PerusSuomalaisten puolesta.
- Anonyymi
tätä ei voi ei saa oikeanlain nojalla kutsua muutakuin henkilö.
SINÄ RIKOT LAKIA KUTSUMALLA LUULTUA NÄKEMÄÄSI TYTÖKSI.
sinun sanomisia kuunnellaan tarkasti. - Anonyymi
Eikö se ole vihreiden arvojen vastaista käyttää ilmaisua "tyttö" . Luulin ettei enää ole sukupuolia
- Anonyymi
Joko rokotettiin?
- Anonyymi
Typeriä kommentteja, haukkukaa äitiä politiikasta mutta jättäkää lapsi asiasta pois.
Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 942103
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141711- 991708
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931336Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31176Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1731125- 64916
- 56896
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123858