Puolueen tavoille uskollisena ei tiedä onko toukka mitä sorttia. Tietää ainoastaan sen olevan esikoinen.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008513917.html
Ohi on Ohisalon odotus, synnytti ihmisen
53
801
Vastaukset
- Anonyymi
Ensimmäinen on esikoinen. Enempää sun ei tarvitse tietää
- Anonyymi
Minkä vuoksi asiaa pitää salailla? Ensin julistetaan isoon ääneen lehtien palstoilla tulevaa iloista perhetapahtumaa, ja tapahtuman konkretoituessa vedetään kaikki offlineen. Onko lapsi kenties väärän värinen? Ei lainkaan vihreä? Kenties jopa musta?
- Anonyymi
Kuten jutusta selviää on lapsi TYTTÖ
Tärkeintä on että lapsi on kaikintavoin terve.- Anonyymi
Juttua on päivitetty. Alkuperäisessä versiossa vauvan sukupuoli kiistettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juttua on päivitetty. Alkuperäisessä versiossa vauvan sukupuoli kiistettiin.
Vähän esimakua tulevasta. Sukupuoli tullaan vielä kiistämään ja muuttamaan moneen kertaan.
- Anonyymi
"Piilotteleeko "lasta",kuten haukio?"!!!
- Anonyymi
Mitä eikö se ollutkaan sukupuoleton olio ?
- Anonyymi
Luulen, että vauva on päätetty KASVATTAA tytöksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen, että vauva on päätetty KASVATTAA tytöksi!
Jos noin on, niin silloinhan sen on oltava biologisesti poika.
- Anonyymi
Kammottava ihminen.
Miksi puolue ei pysy uskollisena ideologialleen, että sukupuolta ei voi nähdä päältäpäin vaan sen tietää vain ihminen itse?
Ihan looginen ja asiallinen kysymys.
Et voi käskeä muita vaikenemaan ja kutsua itse lasta tytöksi.- Anonyymi
Sydämellinen onnittelu vauvasta! "Siunaa kättä pikkujalkaa nyt, kun elontaival alkaa."
- Anonyymi
Hän ei kanna huolta ilmaston tuhosta kun alentuu tekemään lapsen . Se on pahin ilmaston kuluttaja sillä ihmmisiä on liikaa .
- Anonyymi
Toimittaja varmaan on kysellyt muutaman tunnin, että onko se tyttö vai poika, saamatta selkeää vastausta.
Lopulta päättänyt kirjoittaa, että tyttövauva.
Näin se meni!- Anonyymi
Ei se tosiaan ainakaan Twitterissä itse sitä sano!
- Anonyymi
Juurikin niin.
- Anonyymi
No nyt riittää jo! Mennään eteenpäin. Noita on muutenkin liikaa.
- Anonyymi
Näen noitia kaikkialla ja pieksen silloin itseäni päähän Raamatulla
- Anonyymi
Hienoa - ihana uutinen - PALJON ONNEA Marian perheelle!
- Anonyymi
Hallituspuolueiden edustajat näyttävät esimerkkiä. Lapsia tarvitaan Suomeen.
Onnea!
- Anonyymi
Onnea uudelle tulokkaalle myös meidän PerusSuomalaisten puolesta.
- Anonyymi
tätä ei voi ei saa oikeanlain nojalla kutsua muutakuin henkilö.
SINÄ RIKOT LAKIA KUTSUMALLA LUULTUA NÄKEMÄÄSI TYTÖKSI.
sinun sanomisia kuunnellaan tarkasti. - Anonyymi
Eikö se ole vihreiden arvojen vastaista käyttää ilmaisua "tyttö" . Luulin ettei enää ole sukupuolia
- Anonyymi
Joko rokotettiin?
- Anonyymi
Typeriä kommentteja, haukkukaa äitiä politiikasta mutta jättäkää lapsi asiasta pois.
Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3504077Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1293635Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku82363- 1171754
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181698Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei81540Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241379Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1291098Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1481010Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79905