Nyt se on täs, saa laitella jokka tiätää asiasta jotaki.
Minä alooton
Tuakkola
Taipalus
.
.
AP-V Jääkiekon Hall of Fame !
19
1138
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sää sekoilet
- Anonyymi
Se tarkottaa parhaita pelaajia jokka pelas joukkueessa, siis kautta aikojen.
- Anonyymi
Parhaita APV:ssä pääsääntöisesti pelanneita, vaiko hyvissä ajoissa eteenpäin lähteneet, mutta 7 vuotiaana APV:n kiekkokoulussa käyneet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parhaita APV:ssä pääsääntöisesti pelanneita, vaiko hyvissä ajoissa eteenpäin lähteneet, mutta 7 vuotiaana APV:n kiekkokoulussa käyneet?
No laittele ny jotaki jokka miälehe tuloo. Naisiaki on ollu aika hyviä ja on viäläki.
- Anonyymi
Paavo ja Aulis
- Anonyymi
Kyllä sä Rami oot sitte hauska. Kirjoita vaikka pikkutytöille sopiva näytelmä työväenopistoon.
- Anonyymi
Tuon sukunimisiä on monta.....
- Anonyymi
Saari. Se likka on Suomen kovimpia..
- Anonyymi
Samaa mieltä. Teppo oli kans hyvä.
- Anonyymi
Montulta kuului traktorin ääni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Teppo oli kans hyvä.
Mites Matti ja Seppo ?
- Anonyymi
Pekingis oli tuotu hokinaitille kylmää pitsaa!!
- Anonyymi
Menkää kaikki kotiinne , huh.
- Anonyymi
Jylli , se vain jakso.
- Anonyymi
Tuokkola voitti sm-kultaa.
- Anonyymi
pekka. ihan paras ku pelas.
- Anonyymi
Paras pakki ?
- Anonyymi
Miksi mun lista poistettiin.
Lingvisti.Rämö.Pulla Isokangas - Anonyymi
No se Ja äi tuokkolat
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005