Ja niin syntyi vauva Ohisalojen sukuun. Olisiko nyt lopetettava piristeiden ja kannapiksen käyttö ajatellen vauvan terveyttä, ettei joutui heti vieroitukseen. Olisiko hyvä palkata sijaisimettäjä esim. Ministeri Haavisto.
Ja niin syntyi
5
<50
Vastaukset
Jos minulta kysytään, pitäisi lopettaa tämmöinen lapsellisten miesten jutustelu.
Ja heti!- Anonyymi
Oikeassa olet, mutta miten hyypiön saa hiljaiseksi?
- Anonyymi
Seuraava tuleva vihree mninisteri.
Vihree aivopesu on jo alkanut heti kapaloiässä.Meillä on vain yksi aivopesupuolue ja se on Persut. Suomessa pahin ongelma ei ole Korona, ei ilmasto tai talous. Meidän ongelma on tämä Persujoukko jonka tyhmyys on vaaraksi koko kansakunnalle.
Samoin viha, joka kohdistuu ihan suomalaisiin. Sehän alkaa aina vieraasta kansasta tai ulkomaalaisvihasta ja siirtyy sitten omaan kansaan, kuten Persuilla, joiuen kohteena on usea eri taho. Vihreät, Vasemmisto, ruotsinkieliset, homot ja lesbot ja yleisesti vaan naiset.
Näin Persujen vihan kohteena on jo yli puolet Suomen väestöstä.
Näin taisi olla myös 1930-luvun Saksassa.
Että se on se ongelma.
- Anonyymi
Abortti olisi ollut ainoa oikea ympäristöteko Maria Ohisalolta! Voi mitä tekopyhää itsekeskeisyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2277550
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454990- 594772
- 753438
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301890- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371609
- 1481357