Halpataksi Yango vie asiakkaat Taksi Tampereelta

Anonyymi

Yango-autoja näkyy entistä enemmän Tampereen katukuvassa. Onko Taksi Tampereella halua vastata haasteeseen?

30

1539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No paljonko hinnassa mukamas eroa 10km matkalla, tänään muuten käytän taxi tampere autoa.

• Anonyymi

6€.

• Anonyymi

Onko taistelu asiakkaista samanlaista kun hesan tolpilla ?

• Anonyymi

Joo lataa venäläisten sovellutus puhelimeesi, enpä ottaisi riskiä.

• Anonyymi

Ottaako taksikeskus tilauksesta lähes kolme €, vai mitä se pölötys tarkoittaa, josta alku jää kuulematta?

• Anonyymi

Juu olispa niin että kunnat ja kaupungit hoitas itse taxikyydit ja ilmoitus avoimesta taxinkuljettajan virasta. Juupa juu tuosta vaan perustetaan taxi firma ja ei sen väliä kuka kuljettaja on.

• Anonyymi

Saako näistä yankkotaxeista raiskauksen kaupanpäälle?

• Anonyymi

Astumalla taxiin olet hyväksynyt sopimuksen raiskaamisesta !

• Anonyymi

Olin eilen taxi tampere ni kyydissä mersun takapenkillä ja taxin kyyditettävä sote asiakas, kuljettajan tuntenut 45 vuotta.Miettikää nyt hieman halpaa hintaa.

• Anonyymi

Oletko huumeissa? Kirjoituksestasi päätellet olet.

• Anonyymi

Mikä se taksitilauksen hinta on?

• Anonyymi

• Anonyymi

Kuljettaja lukitsi Ainon taksiin eikä vienyt kotiin
        Viikko sitten helsinkiläinen Aino*, 22, joutui taksissa uhkaavan tilanteen kohteeksi, kun Yangon kuljettaja lukitsi hänet auton sisälle eikä suostunut viemään häntä kotiinsa.

Aino kertoo olevansa yhä muutama päivä tilanteen jälkeen järkyttynyt ja ahdistunut kokemastaan.

Tapahtumat saivat alkunsa, kun hän oli aamuyöstä matkalla Keravalta takaisin kotiin ja hänen ystävänsä tilasi Yango-sovelluksella hänelle kyydin.

Ongelmat alkoivat, kun kuljettaja huomasi, että kyydin maksutapaa oli muutettu kesken kaiken. Aino oli etukäteen ystävänsä kanssa sopinut, että hän maksaa kyydin itse.

– Olimme tuolloin vielä Keravan puolella. Kuski pysäytti autonsa ja ilmoitti maksutavan muuttuneen. Kerroin hänelle, että soitan ystävälleni ja kysyn asiasta, mutta vakuutin kyllä maksavani hänelle kyydistä käteisellä tai kortilla. Hän hoki minulle, ettei se käy ja laittoi auton ovet lukkoon.

Ainon ystävä oli tuolloin puhelimen päässä kaiuttimella ja kuunteli tapahtumia luurin toisessa päässä.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuljettaja lukitsi Ainon taksiin eikä vienyt kotiin
        Viikko sitten helsinkiläinen Aino*, 22, joutui taksissa uhkaavan tilanteen kohteeksi, kun Yangon kuljettaja lukitsi hänet auton sisälle eikä suostunut viemään häntä kotiinsa.

Aino kertoo olevansa yhä muutama päivä tilanteen jälkeen järkyttynyt ja ahdistunut kokemastaan.

Tapahtumat saivat alkunsa, kun hän oli aamuyöstä matkalla Keravalta takaisin kotiin ja hänen ystävänsä tilasi Yango-sovelluksella hänelle kyydin.

Ongelmat alkoivat, kun kuljettaja huomasi, että kyydin maksutapaa oli muutettu kesken kaiken. Aino oli etukäteen ystävänsä kanssa sopinut, että hän maksaa kyydin itse.

– Olimme tuolloin vielä Keravan puolella. Kuski pysäytti autonsa ja ilmoitti maksutavan muuttuneen. Kerroin hänelle, että soitan ystävälleni ja kysyn asiasta, mutta vakuutin kyllä maksavani hänelle kyydistä käteisellä tai kortilla. Hän hoki minulle, ettei se käy ja laittoi auton ovet lukkoon.

Ainon ystävä oli tuolloin puhelimen päässä kaiuttimella ja kuunteli tapahtumia luurin toisessa päässä.

Kuka tilaa vielä putler taxin ?

• Anonyymi

Venäläinen. Boikottiin!!!

• Anonyymi

Älä tue ukrainen kansanmurhaa !

• Anonyymi

Ahdistelee naisia ja tukee putleria, kiva kombinaatio.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tampereella Yango on yhä hallitsevassa asemassa taksiliikenteessä, mistä lie johtuu ?
      Ajavat vielä komeilla BMV autoilla, kuinka heillä on siihen varaa ?
      Entiset kartellimiehet ovat siirtyneet kia merkkisiin halpis autoihin.

• Anonyymi

Yangot vaan lisääntyy, kyllä kansa tykkää näistä.

• Anonyymi

Onko ne jotain matutakseja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko ne jotain matutakseja?

Yango on niin halpa, muutamalla kolikolla taittuu matka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yango on niin halpa, muutamalla kolikolla taittuu matka.

On harmi kun ei uskalla tilata enää taksia. Ei tiedä mikä "kuski" sattuu olemaan.

• Anonyymi

Yangon voittokulku jatkuu Tampereella, valtava määrä Yango autoja palvelemassa kisaturisteja keskustassa , ovat syöneet muut toimijat pois, uskomatonta.
      Vaikka polttoaineiden hinnat ovat nousseet, Yangon hinnat ovat laskeneet, loistavaa!

• Anonyymi

Vain Yango takseja tolpilla tampereella, missä ovat muut ? Onko Yango ottanut hallitsevan markkina aseman pirkanmaalla ?
      Ajoin rautatie asemalta tesomalle ja kyyti maksoi vähän päälle kympin , käyttäkää näitä autoja, osaavaa, halpaa ja ystävällistä.
      Yango Yango Yango..

• Anonyymi

Eilen menin Yangolla Hervataan ,ei maksanut mitään ja kuski antoi vielä kymmenen ruplaa rahaakin kun sai minua kyyditä. Putin Putin, Putin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eilen menin Yangolla Hervataan ,ei maksanut mitään ja kuski antoi vielä kymmenen ruplaa rahaakin kun sai minua kyyditä. Putin Putin, Putin...

Tulin yangolla kotiin ja kaikki meni hyvin ja kun kaikki meni hyvin niin kaikki meni todella hyvin.
        Jos kaikki olisi mennyt huonosti kaikki olisi mennyt todella huonosti.
        Kun kaikki menee hyvin putin saa rahaa suomesta, onko se sitten hyvin, riiippuu keneltä kysytään.

• Anonyymi

Kaikki taksit ovat nykyään Yango takseja tampereella, mahtava voitto putinille.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      41
      4618
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      53
      2494
    3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1014
    4. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      995
    5. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      68
      879
    6. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      113
      868
    7. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      70
      834
    8. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      137
      795
    9. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      48
      780
    10. Taas mietin että

mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,
      Ikävä
      48
      726
    Aihe