Yango-autoja näkyy entistä enemmän Tampereen katukuvassa. Onko Taksi Tampereella halua vastata haasteeseen?
Halpataksi Yango vie asiakkaat Taksi Tampereelta
30
1539
Vastaukset
- Anonyymi
No paljonko hinnassa mukamas eroa 10km matkalla, tänään muuten käytän taxi tampere autoa.
- Anonyymi
6€.
- Anonyymi
Onko taistelu asiakkaista samanlaista kun hesan tolpilla ?
- Anonyymi
Joo lataa venäläisten sovellutus puhelimeesi, enpä ottaisi riskiä.
- Anonyymi
Ottaako taksikeskus tilauksesta lähes kolme €, vai mitä se pölötys tarkoittaa, josta alku jää kuulematta?
- Anonyymi
Juu olispa niin että kunnat ja kaupungit hoitas itse taxikyydit ja ilmoitus avoimesta taxinkuljettajan virasta. Juupa juu tuosta vaan perustetaan taxi firma ja ei sen väliä kuka kuljettaja on.
- Anonyymi
Saako näistä yankkotaxeista raiskauksen kaupanpäälle?
- Anonyymi
Astumalla taxiin olet hyväksynyt sopimuksen raiskaamisesta !
- Anonyymi
Olin eilen taxi tampere ni kyydissä mersun takapenkillä ja taxin kyyditettävä sote asiakas, kuljettajan tuntenut 45 vuotta.Miettikää nyt hieman halpaa hintaa.
- Anonyymi
Oletko huumeissa? Kirjoituksestasi päätellet olet.
- Anonyymi
Mikä se taksitilauksen hinta on?
- Anonyymi
Kuljettaja lukitsi Ainon taksiin eikä vienyt kotiin
Viikko sitten helsinkiläinen Aino*, 22, joutui taksissa uhkaavan tilanteen kohteeksi, kun Yangon kuljettaja lukitsi hänet auton sisälle eikä suostunut viemään häntä kotiinsa.
Aino kertoo olevansa yhä muutama päivä tilanteen jälkeen järkyttynyt ja ahdistunut kokemastaan.
Tapahtumat saivat alkunsa, kun hän oli aamuyöstä matkalla Keravalta takaisin kotiin ja hänen ystävänsä tilasi Yango-sovelluksella hänelle kyydin.
Ongelmat alkoivat, kun kuljettaja huomasi, että kyydin maksutapaa oli muutettu kesken kaiken. Aino oli etukäteen ystävänsä kanssa sopinut, että hän maksaa kyydin itse.
– Olimme tuolloin vielä Keravan puolella. Kuski pysäytti autonsa ja ilmoitti maksutavan muuttuneen. Kerroin hänelle, että soitan ystävälleni ja kysyn asiasta, mutta vakuutin kyllä maksavani hänelle kyydistä käteisellä tai kortilla. Hän hoki minulle, ettei se käy ja laittoi auton ovet lukkoon.
Ainon ystävä oli tuolloin puhelimen päässä kaiuttimella ja kuunteli tapahtumia luurin toisessa päässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lataa soveus niin lähettävät https://yango.yandex.com/fi_fi/
Minä tilaisin Uberin , vaikka se ei Tampereella toimikkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuljettaja lukitsi Ainon taksiin eikä vienyt kotiin
Viikko sitten helsinkiläinen Aino*, 22, joutui taksissa uhkaavan tilanteen kohteeksi, kun Yangon kuljettaja lukitsi hänet auton sisälle eikä suostunut viemään häntä kotiinsa.
Aino kertoo olevansa yhä muutama päivä tilanteen jälkeen järkyttynyt ja ahdistunut kokemastaan.
Tapahtumat saivat alkunsa, kun hän oli aamuyöstä matkalla Keravalta takaisin kotiin ja hänen ystävänsä tilasi Yango-sovelluksella hänelle kyydin.
Ongelmat alkoivat, kun kuljettaja huomasi, että kyydin maksutapaa oli muutettu kesken kaiken. Aino oli etukäteen ystävänsä kanssa sopinut, että hän maksaa kyydin itse.
– Olimme tuolloin vielä Keravan puolella. Kuski pysäytti autonsa ja ilmoitti maksutavan muuttuneen. Kerroin hänelle, että soitan ystävälleni ja kysyn asiasta, mutta vakuutin kyllä maksavani hänelle kyydistä käteisellä tai kortilla. Hän hoki minulle, ettei se käy ja laittoi auton ovet lukkoon.
Ainon ystävä oli tuolloin puhelimen päässä kaiuttimella ja kuunteli tapahtumia luurin toisessa päässä.Kuka tilaa vielä putler taxin ?
- Anonyymi
Venäläinen. Boikottiin!!!
- Anonyymi
Älä tue ukrainen kansanmurhaa !
- Anonyymi
Ahdistelee naisia ja tukee putleria, kiva kombinaatio.
- Anonyymi
Stadissa Yangon taksarit häpeävät ryssäomisteisuutta.
https://yle.fi/uutiset/3-12344334 - Anonyymi
Tampereella Yango on yhä hallitsevassa asemassa taksiliikenteessä, mistä lie johtuu ?
Ajavat vielä komeilla BMV autoilla, kuinka heillä on siihen varaa ?
Entiset kartellimiehet ovat siirtyneet kia merkkisiin halpis autoihin. - Anonyymi
Yangot vaan lisääntyy, kyllä kansa tykkää näistä.
- Anonyymi
Onko ne jotain matutakseja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ne jotain matutakseja?
Yango on niin halpa, muutamalla kolikolla taittuu matka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yango on niin halpa, muutamalla kolikolla taittuu matka.
On harmi kun ei uskalla tilata enää taksia. Ei tiedä mikä "kuski" sattuu olemaan.
- Anonyymi
Yangon voittokulku jatkuu Tampereella, valtava määrä Yango autoja palvelemassa kisaturisteja keskustassa , ovat syöneet muut toimijat pois, uskomatonta.
Vaikka polttoaineiden hinnat ovat nousseet, Yangon hinnat ovat laskeneet, loistavaa! - Anonyymi
Vain Yango takseja tolpilla tampereella, missä ovat muut ? Onko Yango ottanut hallitsevan markkina aseman pirkanmaalla ?
Ajoin rautatie asemalta tesomalle ja kyyti maksoi vähän päälle kympin , käyttäkää näitä autoja, osaavaa, halpaa ja ystävällistä.
Yango Yango Yango..- Anonyymi
Eilen menin Yangolla Hervataan ,ei maksanut mitään ja kuski antoi vielä kymmenen ruplaa rahaakin kun sai minua kyyditä. Putin Putin, Putin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilen menin Yangolla Hervataan ,ei maksanut mitään ja kuski antoi vielä kymmenen ruplaa rahaakin kun sai minua kyyditä. Putin Putin, Putin...
Tulin yangolla kotiin ja kaikki meni hyvin ja kun kaikki meni hyvin niin kaikki meni todella hyvin.
Jos kaikki olisi mennyt huonosti kaikki olisi mennyt todella huonosti.
Kun kaikki menee hyvin putin saa rahaa suomesta, onko se sitten hyvin, riiippuu keneltä kysytään.
- Anonyymi
Kaikki taksit ovat nykyään Yango takseja tampereella, mahtava voitto putinille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414618Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532494Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391014Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161995Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh68879- 113868
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70834- 137795
- 48780
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48726