Hei, olen 11v poika ja oon ihastunut erääseen tyttöön ja minusta tuntuu että sekin tykkää minusta mutta oon liian ujo sanoakseni siitä 😞 tarttisin apuun koska ei mul oo pokkaa sanoa sitä 🤔 Auttakaa plz
11v Ihastunut mutta liian ujo sanoakseen sen.
7
995
Vastaukset
- Anonyymi
Moikka, olen kohta 11v tyttö. Minä sanoin suoraan ihastukselleni että pidin hänestä. Suosittelen kertomaan kasvokkain, mutta voit kirjoittaa kirjeen jonka jätät hänen pulpetille (jos olette samassa koulussa) tai jättää kirjeen postilaatikkoon. Voit myös lähettää henelle viestin mikäli sinulla on hänen numero. Voit pyytää myös jotain kaveriasi kertomaan hänelle.
Oletteko katsonut toisianne suoraan silmiin pitkään tai hän on jutellessa punastunut ja ruvennut puhumaan nopeasti. Onko hän hymyillyt sinulle tai auttanut sinua mielellään.
Vielä näin toisen tytö neuvvo on kertoa kasvokka
T:11v tyttö
tyttö - Anonyymi
hei jäbä sama homma itse olen vain typy rakastan yht leoo joka ob kolmevuotta vanhempi mut just sen takii en kehtaa sanoo sitä en ees mun parhaale ystävälle mut rohkastaa toisia mä sano sille sä sille OKEI
- Anonyymi
älä oo ujo sano vaa
- Anonyymi
Hei olen myös 11 ja samassa tilanteessa. Itse lähetin ihastukselle viestin vaikka olen hyvin ujo, mutta kun vaan uskaltaa vaikka sanoa ihan vaan moi, niin voi saada jo keskustelun käyntiin. Tsemppiä sulle👍
- Anonyymi
Oon itekkin 11v ja ihastunut yhteen meijän luokan poikaan. Tuntuu et se tykkää must. On kattonu monesti silmiin, puhunut ja ja töllää mua aina välil tunnil. Mitä pitäis tehä kun oon suht ujo?
- Anonyymi
Oon 11-v tyttö ja en uskalla kertoa ihastukselleni että tykkään siitä. Mulla on sen puhelin numero ja olen yrittänyt kirjoittaa hänelle jotain mutta se ei onnistu kun en uskalla. Minua pelottaa eniten se että hän ei pidä minusta tai hän kertoo kavereilleen. Auttakaa mua!!!
- Anonyymi
Vähän epäilen ettäkö 11v tämmösiä kirjoittelis. Ihan leikki-iässä vielä. 13 vuotiaasta tän vois uskoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346