11v Ihastunut mutta liian ujo sanoakseen sen.

Anonyymi

Hei, olen 11v poika ja oon ihastunut erääseen tyttöön ja minusta tuntuu että sekin tykkää minusta mutta oon liian ujo sanoakseni siitä 😞 tarttisin apuun koska ei mul oo pokkaa sanoa sitä 🤔 Auttakaa plz

9

1318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moikka, olen kohta 11v tyttö. Minä sanoin suoraan ihastukselleni että pidin hänestä. Suosittelen kertomaan kasvokkain, mutta voit kirjoittaa kirjeen jonka jätät hänen pulpetille (jos olette samassa koulussa) tai jättää kirjeen postilaatikkoon. Voit myös lähettää henelle viestin mikäli sinulla on hänen numero. Voit pyytää myös jotain kaveriasi kertomaan hänelle.

Oletteko katsonut toisianne suoraan silmiin pitkään tai hän on jutellessa punastunut ja ruvennut puhumaan nopeasti. Onko hän hymyillyt sinulle tai auttanut sinua mielellään.

Vielä näin toisen tytö neuvvo on kertoa kasvokka
      T:11v tyttö

tyttö

• Anonyymi

hei jäbä sama homma itse olen vain typy rakastan yht leoo joka ob kolmevuotta vanhempi mut just sen takii en kehtaa sanoo sitä en ees mun parhaale ystävälle mut rohkastaa toisia mä sano sille sä sille OKEI

• Anonyymi

älä oo ujo sano vaa

• Anonyymi

Hei olen myös 11 ja samassa tilanteessa. Itse lähetin ihastukselle viestin vaikka olen hyvin ujo, mutta kun vaan uskaltaa vaikka sanoa ihan vaan moi, niin voi saada jo keskustelun käyntiin. Tsemppiä sulle👍

• Anonyymi

Oon itekkin 11v ja ihastunut yhteen meijän luokan poikaan. Tuntuu et se tykkää must. On kattonu monesti silmiin, puhunut ja ja töllää mua aina välil tunnil. Mitä pitäis tehä kun oon suht ujo?

• Anonyymi

Oon 11-v tyttö ja en uskalla kertoa ihastukselleni että tykkään siitä. Mulla on sen puhelin numero ja olen yrittänyt kirjoittaa hänelle jotain mutta se ei onnistu kun en uskalla. Minua pelottaa eniten se että hän ei pidä minusta tai hän kertoo kavereilleen. Auttakaa mua!!!

• Anonyymi

Vähän epäilen ettäkö 11v tämmösiä kirjoittelis. Ihan leikki-iässä vielä. 13 vuotiaasta tän vois uskoa.

• Anonyymi

Mut se on niin söpö ja sen nimi on Miika ja se sano et se vois olla munkaa yhdessä
      Jos oon 5luokalla kun oon jääny luokalle t.ninni

• Anonyymi

Onko aloittaja feikki? Mutta oli miten oli itselläkin oli tunteita tuonikäisenä, vastakkainen sukupuoli elit työt tai tyttö herätti mielenkiintoani. Silloin tuli kuunneltua radioa tosi paljon, ehkä toi biisi poika varjoisiltakukilta oli mieleinen silloin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      66
      2382
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1367
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      65
      1115
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1077
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      77
      803
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      650
    8. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      648
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      23
      615
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      27
      571
    Aihe