Hei, olen 11v poika ja oon ihastunut erääseen tyttöön ja minusta tuntuu että sekin tykkää minusta mutta oon liian ujo sanoakseni siitä 😞 tarttisin apuun koska ei mul oo pokkaa sanoa sitä 🤔 Auttakaa plz
11v Ihastunut mutta liian ujo sanoakseen sen.
7
1006
Vastaukset
- Anonyymi
Moikka, olen kohta 11v tyttö. Minä sanoin suoraan ihastukselleni että pidin hänestä. Suosittelen kertomaan kasvokkain, mutta voit kirjoittaa kirjeen jonka jätät hänen pulpetille (jos olette samassa koulussa) tai jättää kirjeen postilaatikkoon. Voit myös lähettää henelle viestin mikäli sinulla on hänen numero. Voit pyytää myös jotain kaveriasi kertomaan hänelle.
Oletteko katsonut toisianne suoraan silmiin pitkään tai hän on jutellessa punastunut ja ruvennut puhumaan nopeasti. Onko hän hymyillyt sinulle tai auttanut sinua mielellään.
Vielä näin toisen tytö neuvvo on kertoa kasvokka
T:11v tyttö
tyttö - Anonyymi
hei jäbä sama homma itse olen vain typy rakastan yht leoo joka ob kolmevuotta vanhempi mut just sen takii en kehtaa sanoo sitä en ees mun parhaale ystävälle mut rohkastaa toisia mä sano sille sä sille OKEI
- Anonyymi
älä oo ujo sano vaa
- Anonyymi
Hei olen myös 11 ja samassa tilanteessa. Itse lähetin ihastukselle viestin vaikka olen hyvin ujo, mutta kun vaan uskaltaa vaikka sanoa ihan vaan moi, niin voi saada jo keskustelun käyntiin. Tsemppiä sulle👍
- Anonyymi
Oon itekkin 11v ja ihastunut yhteen meijän luokan poikaan. Tuntuu et se tykkää must. On kattonu monesti silmiin, puhunut ja ja töllää mua aina välil tunnil. Mitä pitäis tehä kun oon suht ujo?
- Anonyymi
Oon 11-v tyttö ja en uskalla kertoa ihastukselleni että tykkään siitä. Mulla on sen puhelin numero ja olen yrittänyt kirjoittaa hänelle jotain mutta se ei onnistu kun en uskalla. Minua pelottaa eniten se että hän ei pidä minusta tai hän kertoo kavereilleen. Auttakaa mua!!!
- Anonyymi
Vähän epäilen ettäkö 11v tämmösiä kirjoittelis. Ihan leikki-iässä vielä. 13 vuotiaasta tän vois uskoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742502Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721802Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461467Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2671465- 851292
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3921255Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3431232Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3681208- 1281185