Pesää antavia naisia on tuossa myymälässä ja paljon. Johannasta Krisseen niin pesää tulee vaikka joka viikonloppu, kunhan vain saa pummittua kännykkänumeron. Nii ja sitten se naisia kopeloiva varastojehu. Heh heh heee, kyllä on mainokset harhaan johtavia TV*:ssä
K.Citymarket Jumbo/käyttötavara
8
2016
Vastaukset
Jos sua rasittaa naida niitä niin anna ne numerot mulle, kyllä mä niitä voin hoidella.
- Ilmoitan
Oletko ajatellut että kunnianloukkaus / herjaus on rikos.
- että...
hänellä on nyrkkikyllikki- unia näistä tytöistä. Kun muuten yksinäistä, omissa kalsareissa ainut liikenne.
- Rane
Tää on mun ja mun tietokoneeni välinen asia, hus vit.... siitä!
- mainontaa
"jos saa pummittua kännykkänumeron".
Ei tainnut käydä vielä flaksi sun kohdalla, pieni? Eihän kenenkään kännykkänumeroa pummita vaan se pyydetään.Kaverilta voi pummia,mutta eihän sulla taida olla niitäkään. - Homo erectus
vittu on toi sun verbaalinen faktoris vähän rajottonu,vai että pesää, miten olis paratiisin puutarhan portit Joonaksesta Urpoon Oskariin?
- kokemusta
sitten niistä kassaneideistä?
- kesä on tullut
menkäähän rannalle!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724969Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164689- 804163
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014087Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33158Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223094- 352828
- 282767
- 372742
- 402733