Pesää antavia naisia on tuossa myymälässä ja paljon. Johannasta Krisseen niin pesää tulee vaikka joka viikonloppu, kunhan vain saa pummittua kännykkänumeron. Nii ja sitten se naisia kopeloiva varastojehu. Heh heh heee, kyllä on mainokset harhaan johtavia TV*:ssä
Vastaukset 8
Jos sua rasittaa naida niitä niin anna ne numerot mulle, kyllä mä niitä voin hoidella.
- Ilmoitan
Oletko ajatellut että kunnianloukkaus / herjaus on rikos.
- että...
hänellä on nyrkkikyllikki- unia näistä tytöistä. Kun muuten yksinäistä, omissa kalsareissa ainut liikenne.
- Rane
Tää on mun ja mun tietokoneeni välinen asia, hus vit.... siitä!
- mainontaa
"jos saa pummittua kännykkänumeron".
Ei tainnut käydä vielä flaksi sun kohdalla, pieni? Eihän kenenkään kännykkänumeroa pummita vaan se pyydetään.Kaverilta voi pummia,mutta eihän sulla taida olla niitäkään. - Homo erectus
vittu on toi sun verbaalinen faktoris vähän rajottonu,vai että pesää, miten olis paratiisin puutarhan portit Joonaksesta Urpoon Oskariin?
- kokemusta
sitten niistä kassaneideistä?
- kesä on tullut
menkäähän rannalle!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70889
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22872- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha554789- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23610- 57561