Maataloushaalari/lomittaja

Kokeillaan uudelleen ihan kirjautuneena: kun edellinen ei saanut oikeen hyvää vastaanottoa:D. Itsellä siis aikamoisena kiihokkeena on nuo maatalous työasut. Lypsyhaalari, vihreät dunlop kumisaappaat , kuminen lypsyessu ja kumi/kertakäyttöhanskat. Toki työhousut ja takkikin:) Ja ihan kiinnostaisi tietää onku yksin tämän fantasian kans?

Yhden ketjun löysin jossa oli vastaavanlaisia ajatujsia, että en kai ihan täysin yksin:)? Jos samanlaisia ajatuksia löytyy niin ilmoittaudu ihmeessä:) Tai jos olet maatilalla töissä tai vaikka pyörität sellaista itse, toivoisin myös että ilmoittautuisit jos haluat aiheesta keskustella:) Tai vaikka ehkä tehdä pientä kauppaa;)

90

4758

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

jep itsekkin oon maatalous allalla ja käytän kyseisiä vaatteita.. ps lomittaja

• Millaisia haalareita käytät? Haluaisitko rupatella asiasta enemmän?

• Anonyymi
        jussi.pasi kirjoitti:

Millaisia haalareita käytät? Haluaisitko rupatella asiasta enemmän?

puoli ja kokohaalareita,, yleensä sievin saappaat jalassa,,kertishanskat kädessä...lomittaja

• Anonyymi kirjoitti:

puoli ja kokohaalareita,, yleensä sievin saappaat jalassa,,kertishanskat kädessä...lomittaja

Minkä merkkisiä haalareita? Löytyykö sellaisia Pelma merkkisiä? Sinivihreät.

• Anonyymi
        jussi.pasi kirjoitti:

Minkä merkkisiä haalareita? Löytyykö sellaisia Pelma merkkisiä? Sinivihreät.

jep molempia on,,,, nuo uus selannista tuleet makiat jalassa kanssa lomittaja

• Anonyymi

Täällä myös navettakamppeissa viihtyvä. D Dunlopin saappaissa ja kaikenlaisia muita haalareita.

• Terve. Jaan saman kiinnostuksen sinun kanssa ja työkamppeet päällä päivittäin. Navettahommista myös kokemusta. Et ole ainoa tästä aiheesta kiinnostunut :D

• Mukava kuulla että ei ihan yksin:) Aika hiljaista täällä kyllä on ollu.:D

• Voisi myös kiinnostaa ostaa navettatöissä käytettyjä haalareita, että jos sellaisia sattuu löytymään ylimääräisenä, niin laittele viestiä:)

• Ois mukava keskustella näistä jutuista ;)

• Vieläkö sua haalarit kiinnostaisi? Voisin ylimääräisistä luopua.

• Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

Vieläkö sua haalarit kiinnostaisi? Voisin ylimääräisistä luopua.

Kerro lisää! Posti toimii?

• Anonyymi kirjoitti:

Kerro lisää! Posti toimii?

Mulla on sinisiä erilaisia navettahaalareita, joista voisin luopua. Liivihaalareita ja kokohaalareita ainakin

• Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

Mulla on sinisiä erilaisia navettahaalareita, joista voisin luopua. Liivihaalareita ja kokohaalareita ainakin

Posti toimii?

• Anonyymi kirjoitti:

Posti toimii?

Niin kai? Jos ymmärrän nyt oikein kysymyksen?

• Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

Niin kai? Jos ymmärrän nyt oikein kysymyksen?

Eli nimimerkki at suomi24 piste fi tai com?

• Anonyymi kirjoitti:

Eli nimimerkki at suomi24 piste fi tai com?

Noniin. Eipä saa täällä näemmä omaa toista sähköpostia julkaista. Harmillista.

Jäänyt mulla noita haalareita useampia joista vois olla jollekin iloa.

• Pitsi1 kirjoitti:

Vieläkö sua haalarit kiinnostaisi? Voisin ylimääräisistä luopua.

Vielä kiinnostaa:) Voisitko laittaa vaikka spostia, ni jutellaan lisää:)

• cowhow kirjoitti:

Ois mukava keskustella näistä jutuista ;)

Niin olisi:) Pahoittelut kun on vastaus kestänyt. Luulin jo ettei ketään asia kiinnosta, niin en ole käynyt keskustelua katsomassa. Mutta laita ihmeessä Spostia tulemaan, niin jutellaan lisää:)

• jussi.pasi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Laitoin sulla sähköpostia.
        Itsekään en ole joutanut täällä käymään, kun kesäpuuhia ollut muita.

• Pitsi1 kirjoitti:

Laitoin sulla sähköpostia.
        Itsekään en ole joutanut täällä käymään, kun kesäpuuhia ollut muita.

Ei oo tullu perille🫤

• jussi.pasi kirjoitti:

Ei oo tullu perille🫤

Josko nyt olis tullut?

• Pitsi1 kirjoitti:

Josko nyt olis tullut?

Joo nyt tuli posti perille😊

• jussi.pasi kirjoitti:

Niin olisi:) Pahoittelut kun on vastaus kestänyt. Luulin jo ettei ketään asia kiinnosta, niin en ole käynyt keskustelua katsomassa. Mutta laita ihmeessä Spostia tulemaan, niin jutellaan lisää:)

Sun sähköpostin kun löytäisi 😉

• Anonyymi

mulla olis myynnissä virolainen lypsy jakkara 38 senttiä korkea 34 mm reikä istuin osassa ..jalo puuta kestää kovempaakin käyttöä. hinta 120 euroa ostaja maksaa posti maksun .terv.. toope salm .viro kuklak

• cowhow kirjoitti:

Sun sähköpostin kun löytäisi 😉

Voin laittaa sullekin viesti jos jonkin osoitteen saan ja kerkeän lukea sen ennen kun joku sen poistaa😄

• jussi.pasi
        jussi.pasi kirjoitti:

Voin laittaa sullekin viesti jos jonkin osoitteen saan ja kerkeän lukea sen ennen kun joku sen poistaa😄

Tosiaan nimimerkillä löytyy Yahoo posti😄

• cowhow kirjoitti:

Ois mukava keskustella näistä jutuista ;)

Nimimerkillä sposti ja kikki löytyy🙂

• Anonyymi

Et todenteolla ole ainoa! Meitä on paljon. Itseni luen myös mukaan tähän ryhmään. Olen kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta pukeutuneena navettavaatteisiin; ihanat, siniset haalarit, työkumisaappaat, hanskat... Toki, laitteita pestessä täytyy sitten suojautua kunnolla ja pukeutua asiaankuuluvasti myös essuun. Nuorena tuli oltua aina navetalla lomittajan "apuna" (tietysti ihastelemassa) kun ei muka parempaakaan tekemistä ollut ;) oi niitä aikoja. Oli monenlaista lomittajaa, nuorempaa ja vanhempaa, yleensä aina kaikilla vähintäänkin haalarit ja kumpparit. Joillain sitten oli oman makunsa mukaan hanskat kovempiin lapiohommiin ja pesuhommiin kumiset. Siihenaikaan ei vielä onneksi ollut tämä kertakäyttöhanskabuumi iskenyt ja hanskat olivat poikkeuksetta pitkäkestoisempaan käyttöön soveltuvat. Yksi mieleenpainuvimmista hetkistä oli, kun vanhempi rouvashenkilö oli meillä lomittajana, ensimmäistä päivää. Olin tapani mukaan seurailemassa hänen touhujaan ja hän oli juuri aloittelemassa koneen pesua. Ilmeisesti ei ollut muistanut varustautua toihin tullessaan kaikilla kamppeilla kun juuri ennen märkien hommien aloitusta hän marssi reippaasti auton takakontille (josta hän aina töihin tullessaan otti haalarit ym) ja haki avaamattoman pussin keltaisia kumihanskoja, tuli takaisin tankkihuoneeseen ja kuin kiusoitellen, minua vilkuillen avasi pussin hampaillaan ja veti erittäin varmoin ottein, ammattitaidolla hanskat käsiinsä, napsauttaen käsineen vartta lopuksi ja tokaisi: "nyt ne hommat alkoi sujumaan!" Ja tarttui toimeensa lypsimien pesuun... Huhu, on saattanut nuoren meikäläisen naama olla näkemisen arvoinen.

• huomannut tään kertakäyttöhanskojen valtauksen,,, itse kyllä käytän paksuja muovikäsineitä lypsyllä, pesutöissä.. joskus jopa sadeasu niissä pääläni silloin,,mukavaa työtä itsestäni

• Kuulostaa kyllä hyvältä:) Itselläkin tuli mentyä naapuriin kylään aina sopivasti navetta aikaan. Oli emäntä kyllä ihanan näköinen niissä sinivihreissä pelman haalareissa, sievin saappaissa, huivissa ja vielä keltaiset kumihanskat käteen. Kesällä vielä haalarin alla tainnu olla kun pikkarit ja kuumissaan piti sitten melko auki haalaria välillä. Vähän jo hävetti välillä, kun ei meinannut saada silmiä irti:D

• Anonyymi

Niin sinulla näyttäisi olevan tuossa profiilikuvassasikin jotku muovikäsineet + kivat hihat niihin lisättynä. Muovihanskatkin on erittäin hyvät, kunhan vain eivät ole kertakäyttöiset. Pari kertaa päässyt käymään töiden puolesta paikallisella kunnantalolla, jossa työhuoneet lomittajien "esimiehillä". Heidän kaappivarustus on aika silmiä hivelevää katseltavaa; uusia vihreitä saappaita eri koossa, erilaisia hanskoja moneen hommaan, essuja... Monesti tehnyt mieli alkaa heittämään juttua, ihania naispuoleisia henkilöitä kun ovat olleet, että "teillä sitä on täällä varustetta jos jonkinlaiseen likahommaan... Nuohon kun sonnustautuu oikein viimeisen päälle, niin voi hommien päätteeksi vaikka painepesurilla huuhtasta enimmät roiskeet... ;)"

• joo niin saadaan työn puolesta käsineet,,, ja saatu myös kunnon suojaessukin,, ja työsämme saadaan käyttää turvasaappaita,,, myös hengitysuojaimet käytössa

• lomittaja kirjoitti:

joo niin saadaan työn puolesta käsineet,,, ja saatu myös kunnon suojaessukin,, ja työsämme saadaan käyttää turvasaappaita,,, myös hengitysuojaimet käytössa

tänään katsellut naista essussa ja tiukoissa kertishanskoissa,,, olipas mukavaa

• Anonyymi

Onko teillä mittään kesähommoo?
      Ei oo lommoo eikä hommoo.🤣

• Anonyymi

Täältä löytyy myös yksi haalareista kiihottuva! Itseeni vetoavat erityisen paljon juuri liukasta kangasta olevat umpihaalarit, myös heijastimilla varustetut. Näihin tulee yhdisteltyä kumisaappaita, hengityssuojaimia, kumihanskoja yms. Metsurin kypärä on itselle myös erittäin suuri kiihoke :) Myös nämä erilaiset esiliinat yms. ovat kiinnostavia, vaikka tällä hetkellä en sellaista omistakaan. Eli kyllä meitä on.

• Mulle on jäänyt ylimääräisiä haalareita tarvitseville. Taitaa olla essujakin ja muita navettahommissa tarvittavia vermeitä.

• Pitsi1 kirjoitti:

Mulle on jäänyt ylimääräisiä haalareita tarvitseville. Taitaa olla essujakin ja muita navettahommissa tarvittavia vermeitä.

Kuinka täällä saa laitettua yksityis viestiä?

• Anonyymi
        Matiasmatias kirjoitti:

Samoin kuin ajat humalassa autoa eli rikkomalla sääntöjä.

• Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Lilja.Spets@gmail.com
        pinjein@gmail.com
        jp0945@proton.me
        Women91@meiliboksi.fi RockQukko
        henumaho@gmail.com
        tapsa1966@meiliboxi.fi62
        dominahousewife86@gmail.com
        sofia.n.2010@proton.me Kik: suukkuun
        jalkafettari2@gmail.com Kik: didiehh
        pikkaritytto01@gmail.com
        nuolijamies@mail.com Kik: flavorfullpanty
        radikaalisopantytar@protonmail.com
        filth123@jippii.fi Kik: Luka1bd

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lilja.Spets@gmail.com
        pinjein@gmail.com
        jp0945@proton.me
        Women91@meiliboksi.fi RockQukko
        henumaho@gmail.com
        tapsa1966@meiliboxi.fi62
        dominahousewife86@gmail.com
        sofia.n.2010@proton.me Kik: suukkuun
        jalkafettari2@gmail.com Kik: didiehh
        pikkaritytto01@gmail.com
        nuolijamies@mail.com Kik: flavorfullpanty
        radikaalisopantytar@protonmail.com
        filth123@jippii.fi Kik: Luka1bd

Lisää mainontaa!!! 👍

• Matiasmatias kirjoitti:

Täältä poistuu nuo yhteystiedot niin helposti, ettei niitä aina ehdi näkemään, mutta toistaiseksi näemmä kuitenkin näkyy listattuna.

• Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

Täältä poistuu nuo yhteystiedot niin helposti, ettei niitä aina ehdi näkemään, mutta toistaiseksi näemmä kuitenkin näkyy listattuna.

Mikä sun Gmail oli taikka joku yhteystieto oli poistettu kaikki viestit ennenkuin kerkesin lukemaan

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä sun Gmail oli taikka joku yhteystieto oli poistettu kaikki viestit ennenkuin kerkesin lukemaan

Se on tuossa tuon anonuumin listan ekana tuo lilja.

• Anonyymi

Sama. Enstex -kankaiset navettakamppeet saavat kyllä kovan kiiman aikaan. Takit, olkahaalarit, housut ja tukevat navettaihmiset niissä.

• Anonyymi kirjoitti:

Sama. Enstex -kankaiset navettakamppeet saavat kyllä kovan kiiman aikaan. Takit, olkahaalarit, housut ja tukevat navettaihmiset niissä.

Tukeva navettaihminen täältä töistä ihastellen kuuntelee tuommoista puhetta.

• Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

Täällä kans yks tukevista navettaihmisistä kiihottuva! Kerro vähän lisää sun työasustevalinnoista? Ootko ihan tilallinen vai lomittajanako työskentelet?

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä kans yks tukevista navettaihmisistä kiihottuva! Kerro vähän lisää sun työasustevalinnoista? Ootko ihan tilallinen vai lomittajanako työskentelet?

Lomittaja olen.

Tämmöisenä kuumana kesänä kuin nyt oli niin usein olen töissä ollut trikoomekossa, saappaat ja suojaessu. Huivi päässä tietysti.
        Talvea kohti pitää pukea enempi tietysti.

• Matiasmatias kirjoitti:

Vastasin sulle. Oli mennyt viesti roskapostiin, että kesti ennen kuin huomasin sen.

• Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

Lomittaja olen.

Tämmöisenä kuumana kesänä kuin nyt oli niin usein olen töissä ollut trikoomekossa, saappaat ja suojaessu. Huivi päässä tietysti.
        Talvea kohti pitää pukea enempi tietysti.

Pitsi1, kuulostaa aikas kivalta noi sun viestit. Huhhu! Eilen ku ekaa kertaa luin vastaukses, tuli välitön stoppi 'touhuille' 😉 tiedät varmaan mitä tarkoitan.. on uskomattoman seksikästä, että on olemassa lomittajia, jotka tietävät olevansa kuumintahottia! Ja jos vielä on vähän tukevakin. Aijai kyllä silmä lepäisi sua katsellessa...

• Anonyymi kirjoitti:

Pitsi1, kuulostaa aikas kivalta noi sun viestit. Huhhu! Eilen ku ekaa kertaa luin vastaukses, tuli välitön stoppi 'touhuille' 😉 tiedät varmaan mitä tarkoitan.. on uskomattoman seksikästä, että on olemassa lomittajia, jotka tietävät olevansa kuumintahottia! Ja jos vielä on vähän tukevakin. Aijai kyllä silmä lepäisi sua katsellessa...

Jokainen on kuuminta hottia jollekiin. Pitää vaan osua kohdakkain.

• Anonyymi kirjoitti:

Onpa tämä valitettavan hiljentynyt keskustelu.

• Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

Onpa tämä valitettavan hiljentynyt keskustelu.

Kuinka niin hiljentynyt? Hyvinhän tänne viestiä tulee. Itse olen maaseudun poikia ja aikoinaan tuli käytyä navettahommissa lomittajia "auttamassa". Tokihan siinä itsellä oli oma lehmä ojassa kun sai aina silmäillä kuumia lomittajanaisia haalareissaan ja saappaissaan. Mukavia muistoja on kyllä jäänyt näin vanhemmalle iälle mitä muistella. Minkä ikäinen ihminen olet pitsi1?

• Anonyymi kirjoitti:

Kuinka niin hiljentynyt? Hyvinhän tänne viestiä tulee. Itse olen maaseudun poikia ja aikoinaan tuli käytyä navettahommissa lomittajia "auttamassa". Tokihan siinä itsellä oli oma lehmä ojassa kun sai aina silmäillä kuumia lomittajanaisia haalareissaan ja saappaissaan. Mukavia muistoja on kyllä jäänyt näin vanhemmalle iälle mitä muistella. Minkä ikäinen ihminen olet pitsi1?

Onkohan vika luurissa, luurin käyttäjässä vai tähtien asennossa, kun vastaukset menee minne sattuu?
        Toki tällainen maalainen on helposti epätekninen.

• Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

Hyvä kuulla. Olisi mukava jatkaa..

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kuulla. Olisi mukava jatkaa..

Ketjusta löytyy tieto miten tavoitat.

• Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

Ketjusta löytyy tieto miten tavoitat.

Missä päin vaikutat? Itse nytkin kamppeissa. Olen yli 50v maalaisjuntti ja kovasti kiinnostunut navettakamppeissa kulkevista, tukevista ihmisistä. En saanut oikein selvää yv, miten tämä forum toimii.

• Anonyymi kirjoitti:

Missä päin vaikutat? Itse nytkin kamppeissa. Olen yli 50v maalaisjuntti ja kovasti kiinnostunut navettakamppeissa kulkevista, tukevista ihmisistä. En saanut oikein selvää yv, miten tämä forum toimii.

Varsinais-Suomesta olen. Mulla ei ole tämän foorumin maksullista sähköpostia ja jos sen tänne laittaa niin ne poistetaan, kun semmoinen yhteystietojen jako on kiellettyä.
        Niin olen kuitenkin mennyt tekemään ja jos katsot tuolta ylempää niin sen löydät.
        Olen lilja

• Pitsi1 kirjoitti:

Mulle on jäänyt ylimääräisiä haalareita tarvitseville. Taitaa olla essujakin ja muita navettahommissa tarvittavia vermeitä.

minkälaisia ylimääräisiä... kiinnostaa

• lomittaja kirjoitti:

minkälaisia ylimääräisiä... kiinnostaa

Liivihaalareita ja kokohaalareita. Kunto on hyvin käytetyistä hyvä kuntoisiin. Materiaalina perus puuvillasta vettähylkiviin.

• Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

Varsinais-Suomesta olen. Mulla ei ole tämän foorumin maksullista sähköpostia ja jos sen tänne laittaa niin ne poistetaan, kun semmoinen yhteystietojen jako on kiellettyä.
        Niin olen kuitenkin mennyt tekemään ja jos katsot tuolta ylempää niin sen löydät.
        Olen lilja

Ok. Minulla taas virallinen sp pelkästään, täytyy laittaa joku ilmoitus jonnekin. Onko sulla liukaspintaisia käytettyjä liivihaalareita? Entäs saappaita, käytettyjä?

• Anonyymi kirjoitti:

Ok. Minulla taas virallinen sp pelkästään, täytyy laittaa joku ilmoitus jonnekin. Onko sulla liukaspintaisia käytettyjä liivihaalareita? Entäs saappaita, käytettyjä?

Kyllä mulla saattaa olla haalareita. Saappaista en ole ihan varma...
        Mitäpä jo ottaisit jonkun gmailin millä lie nimellä ja laittaisit mulle suoraan sähköpostia. Olis helpompaa jutustelu.

• Anonyymi

Onko tänään luvassa haalarileikkejä ihmisillä? Itse ajattelin tässä kohta puolin livauttaa pepputapin sisääni, heijastinhaalarit päälle, kumisaappaat jalkaan, metsurin kypärän päähän ja ehkä myös kaasunaamarin kasvoilleni :) luvassa mukava ja rentouttava lauantaiaamu ilman kiirettä :)

• Anonyymi

Ja sitten nautit tupsluurit.

• Muihin hommiin ryhdyin, mutta pistin lateksihanskat. Kiva kontrasti töihin.

• Ehkä olen vain malttamaton.
        Ihan olen reippaassa ylemmässä keski-iässä. Lomitellut kaaaauan.

• Anonyymi

Kyllä on

• Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

Ehkä olen vain malttamaton.
        Ihan olen reippaassa ylemmässä keski-iässä. Lomitellut kaaaauan.

Jaah, onkos sattunut pitkän työuran ajalle mitään kuumotustilanteita navetalla? Talon isännän kanssa tai muuten? Ilmeisen hyvin tunnut tietävän kuitenkin miespuolisten(?) kuumotukset kumisiin ym. navetta-asuuhin sonnustautuneita karjakkoja kohtaan 😉

• Anonyymi kirjoitti:

Jaah, onkos sattunut pitkän työuran ajalle mitään kuumotustilanteita navetalla? Talon isännän kanssa tai muuten? Ilmeisen hyvin tunnut tietävän kuitenkin miespuolisten(?) kuumotukset kumisiin ym. navetta-asuuhin sonnustautuneita karjakkoja kohtaan 😉

Eipä mitää kovin kummallisia juttuja. Toki muutamia kuitenkin.
        Olen sen sortin ihminen, että minua arkaillaan helposti. Muutama rohkea on kohdalle silti sattunut.
        Katselusta on jäänyt useampikin kiinni, tosin aina ei kyse ole tilan isännästä. Käymämiehiä navetalla on muitakin.

• Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

Eipä mitää kovin kummallisia juttuja. Toki muutamia kuitenkin.
        Olen sen sortin ihminen, että minua arkaillaan helposti. Muutama rohkea on kohdalle silti sattunut.
        Katselusta on jäänyt useampikin kiinni, tosin aina ei kyse ole tilan isännästä. Käymämiehiä navetalla on muitakin.

Oletko huomannut että ihan seisokkia olisi miehillä kun ovat sinua katselleet?

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko huomannut että ihan seisokkia olisi miehillä kun ovat sinua katselleet?

En ole.
        Tietysti voi olla, etten ole asianlaitaa tajunnut.

• Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

En ole.
        Tietysti voi olla, etten ole asianlaitaa tajunnut.

Huhu! Pidähän jatkossa tarkemmin silmällä käymämiehiä ja katselijoita. Tiedä vaikka näkisit jotain jännää 😉 kannattaa vähän lisätä kierroksia mukaan jos paikalle sattuu joku potentiaalinen tuijottelija; hommaat jo ennakkoon hieman liian pientä kokoa olevat käsineet. Otat suoraan pussista uudet, keltaiset vaikkapa sinin kumihanskat ja kiusoittelet hieman. Vedät ne käsiisi ja alat vaikka essun tai saappaiden pesuun tuijottelijan katsellessa touhujas 😉 taatusti jää tuijottelija kiinni kun alkaa punastella...

• Anonyymi kirjoitti:

Huhu! Pidähän jatkossa tarkemmin silmällä käymämiehiä ja katselijoita. Tiedä vaikka näkisit jotain jännää 😉 kannattaa vähän lisätä kierroksia mukaan jos paikalle sattuu joku potentiaalinen tuijottelija; hommaat jo ennakkoon hieman liian pientä kokoa olevat käsineet. Otat suoraan pussista uudet, keltaiset vaikkapa sinin kumihanskat ja kiusoittelet hieman. Vedät ne käsiisi ja alat vaikka essun tai saappaiden pesuun tuijottelijan katsellessa touhujas 😉 taatusti jää tuijottelija kiinni kun alkaa punastella...

Valitettavasti nykyisillä paikoilla tuskin käy juuri ketään.
        Ei edes siementäjiä enää, kun nekin hommat on kotiutettu.
        Eikä navettaan oikein sais ulkopuoliset tulla.

Toisaalta katselkoot, en minä siitä kulu.

• Pitsi1 kirjoitti:

Valitettavasti nykyisillä paikoilla tuskin käy juuri ketään.
        Ei edes siementäjiä enää, kun nekin hommat on kotiutettu.
        Eikä navettaan oikein sais ulkopuoliset tulla.

Toisaalta katselkoot, en minä siitä kulu.

kiinnostaakos pitsi1 stä miehet jotka pukeutuvat navetassa essuun ja kumikäsineisiin,,,, ja jos vielä lomitajalla on hengitys suojain kasvoilla...? Millaisia turvasaappaita käytät....
        Itselläni on sievit,bekinat navetassa

• lomittaja kirjoitti:

kiinnostaakos pitsi1 stä miehet jotka pukeutuvat navetassa essuun ja kumikäsineisiin,,,, ja jos vielä lomitajalla on hengitys suojain kasvoilla...? Millaisia turvasaappaita käytät....
        Itselläni on sievit,bekinat navetassa

Valehtelisin, jos väittäisin, ettei kiinnosta miehet. Essuissa tai ilman.
        Ja kumikäsineet hmm... ne tuntuvat iholla ihanilta.
        Saappaina navetalla käytön Dunloppeja. Turvakärjellä ja ilman. Onpa minulla keltaiset Dunlop Protomaster Full Safetyt, muuten ihanat mutta painavat.

• Pitsi1 kirjoitti:

Valehtelisin, jos väittäisin, ettei kiinnosta miehet. Essuissa tai ilman.
        Ja kumikäsineet hmm... ne tuntuvat iholla ihanilta.
        Saappaina navetalla käytön Dunloppeja. Turvakärjellä ja ilman. Onpa minulla keltaiset Dunlop Protomaster Full Safetyt, muuten ihanat mutta painavat.

joo tämmöiset ois kiva laitaa jalkaan navetassa, https://www.dunlopboots.com/fi/product/view/5139 oisko liian räikeät miehellä?

• Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

Miksi olisi?
        Hyväthän nuo olis kenen vaan koipeen.

Kyllä passaisi sinisen haalarin kaveriksi nuo keltaiset Dunlopit. Pisteenä iin päälle vielä vetäistä keltaiset kumikäsineet käteen. Kyllä maistuisi navettatyöt sen jälkeen 😉 itseasiassa niistä navettatöistä ei tulisi kyllä mitään tuommosen varustautumisen jälkeen.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä passaisi sinisen haalarin kaveriksi nuo keltaiset Dunlopit. Pisteenä iin päälle vielä vetäistä keltaiset kumikäsineet käteen. Kyllä maistuisi navettatyöt sen jälkeen 😉 itseasiassa niistä navettatöistä ei tulisi kyllä mitään tuommosen varustautumisen jälkeen.

Jaa? Meinaat, että lehmäressukat jäisi hoitoa vaille ja heitteille? Olis paha juttu semmoinen.
        Ensin työ ja sitten hupi 😉

• lomittaja kirjoitti:

joo tämmöiset ois kiva laitaa jalkaan navetassa, https://www.dunlopboots.com/fi/product/view/5139 oisko liian räikeät miehellä?

Omaa silmää kyllä miellyttää kaikista eniten ne ihan "perus" dunlopit😊 Vihreät purofortit. Mutta kyllä muutkin ihan kelpaa😄 Paitsi
        mustat kontiot😄

• Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

Jaa? Meinaat, että lehmäressukat jäisi hoitoa vaille ja heitteille? Olis paha juttu semmoinen.
        Ensin työ ja sitten hupi 😉

Tietysti, työt ensin... 😉 Olisi kyllä vaan pitkät, tuskaiset tunnit kun odottais, milloin esileikki loppuu, ja pääsisi käsiksi itse asiaan, eli rehevän karjakon hoiteluun 😉 ensin haalarit kinttuun, ja kieltä peliin reilusti, ihan orgasmin rajalle. Sitten voisi vähän kiusoitella ja pukea sulle haalarit takas ja ojentaa kunnon työhanskat, jotka vetäsisit käsiis tottunein ottein. Pakottaisin sut touhuamaan vähän kiusallisen kauan täysissä pukeissa mun kimpussa ennen ku taas repisin haalarit auki ja hoitelisin sut loppuun takaapäin ihan perinteisin menoin. Sitte lopuksi vaatteet päälle ja vähän navettahommia posket punaisina... 😆😉

• Anonyymi
        jussi.pasi kirjoitti:

Omaa silmää kyllä miellyttää kaikista eniten ne ihan "perus" dunlopit😊 Vihreät purofortit. Mutta kyllä muutkin ihan kelpaa😄 Paitsi
        mustat kontiot😄

Uuh, mustat tai mitkätahansa kontiot karjakolla on ♥️♥️♥️

• Anonyymi kirjoitti:

Tietysti, työt ensin... 😉 Olisi kyllä vaan pitkät, tuskaiset tunnit kun odottais, milloin esileikki loppuu, ja pääsisi käsiksi itse asiaan, eli rehevän karjakon hoiteluun 😉 ensin haalarit kinttuun, ja kieltä peliin reilusti, ihan orgasmin rajalle. Sitten voisi vähän kiusoitella ja pukea sulle haalarit takas ja ojentaa kunnon työhanskat, jotka vetäsisit käsiis tottunein ottein. Pakottaisin sut touhuamaan vähän kiusallisen kauan täysissä pukeissa mun kimpussa ennen ku taas repisin haalarit auki ja hoitelisin sut loppuun takaapäin ihan perinteisin menoin. Sitte lopuksi vaatteet päälle ja vähän navettahommia posket punaisina... 😆😉

Että ensin lypsetään ja sitten astutaan?
        Mukavastihan ne kuluis päivät ja työt noin. Hienoa kuvailua sinulla 😍

• Anonyymi
        UUSI
        Pitsi1 kirjoitti:

Että ensin lypsetään ja sitten astutaan?
        Mukavastihan ne kuluis päivät ja työt noin. Hienoa kuvailua sinulla 😍

Kiitos kehuista 😀 mukavalta tuntuu kirjootella kun kuulostaa vastaanottajana olevan henkilö, jolle tekstit uppoaa. Kyllä se työjärjestys näin vaan menee että ensin lypsy ja sitten astuminen 🤣 lopuksi sitten laitteiden pesu... Mitenkäs on, millaisia varusteita Pitsi1llä päällä kosteemmimms hommissa, esim kun aletaan lypsykoneita pesemään tai pitääkait sitä navettaakin joskus vähän siivoilla? 😉

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kehuista 😀 mukavalta tuntuu kirjootella kun kuulostaa vastaanottajana olevan henkilö, jolle tekstit uppoaa. Kyllä se työjärjestys näin vaan menee että ensin lypsy ja sitten astuminen 🤣 lopuksi sitten laitteiden pesu... Mitenkäs on, millaisia varusteita Pitsi1llä päällä kosteemmimms hommissa, esim kun aletaan lypsykoneita pesemään tai pitääkait sitä navettaakin joskus vähän siivoilla? 😉

"Kirjootella" sinoot Pohojammaalta.

Lypsimet ja aseman mää pesen samoissa vetimissä, kuin lypsän. Nykyisin mun hommiini ei enää kuulu navetan pesu, mutta ennen mulla oli siihen ihana kokoessu. Semmoinen kuin siementäjät ja eläinlääkärit käyttää. Vihreä ja suojaa yltympäri.

• Anonyymi

Täällä myös maalaismies navettakamppeissa viihtyvä ja niiden perään kuolaava. Dunlopit, haalarit, lypsyhanskat ym. Nuo Pelman kamppeet kiihottaa, juuri ne sinivihreät, takki, siniset enstexhuosut, lippalakit jne.

• Mukavaa kuulla.
        Näin syksyllä sitä ruvetaankin pistämäön enemmän vaatetta ylle, kun kesä on liehuttu mekossa.

• Anonyymi

He­­­i! Ku­­­ts­um­me sinu­­­t kä­­ym­ään u­­­udess­­­a cha­tis­­­sa! Mei­­­tä on yl­­­i miljo­ona! 👉 http://6453777.com/H/Yd8x 👈

Ketjusta on poistettu 389 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Siivooja Auri Kananen ei hätkähdä "mörskäkoteja": Tuhohyönteisiä, tiskit likoamassa pari vuotta...

Kananen siivoaa järkyttävään kuntoon päässeitä koteja - ja elättää itsensä somesisällöillä. Vastaan on tullut kaikkea maan ja taivaan väliltä: vuosien
      Maailman menoa
      35
      1811
    2. Ok. Hyvä sait mut vihaamaan itseäsi

Oletko nyt tyytyväinen . Hyvästi
      Ikävä
      204
      1689
    3. En oikein tiedä mitä mun pitäisi tehdä

Mies, auttaisitko minua? Sinä olet ihana, mutta toisinaan aiheutat minulle ahdistusta. Olen niin sekaisin ja se on sun syy. Miksi tämä on niin vaikeet
      Ikävä
      94
      1389
    4. Persut erotti rokotekriitikon

Turun ”korona­paasaaja” heitettiin ulos perus­suomalaisten ryhmästä: https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000009111451.html?share=b969f2bb00583cc8f0a2
      Maailman menoa
      200
      1212
    5. Onko sinulla ja hänellä

kuinka paljon ikäeroa?
      Ikävä
      82
      1207
    6. Ensitreffit alttarilla: Otto ja Assi hörppivät viiniä - Otto harmistuu Assin reaktiosta: "Mikä..."

Otto ja Assi viettävät ekaa juhannusta yhdessä. Yhteinen viinihetki ei suju ihan kuin strömsössä… Tsemii Otolle, oot symppis! Varo juonipaljastuksi
      Ensitreffit alttarilla
      5
      1099
    7. Mitä luulet muiden ajattelevan jos näkisi

käsipuolessas hänen, sen ihmisen jota täällä ikävöit?
      Ikävä
      76
      1036
    8. Nyt ei enää kantaverkon siirtokyky kestä tuulivoiman lisäystä

Uudet tuulivoimalat joutuvat seisomaan tyhjän panttina. Tuliko ongelma taas yllättäen ja pyytämättä. Mitä siellä Fingridissä on nämä vuodet puuhailtu,
      Maailman menoa
      103
      872
    9. Se on mies nyt niin, että sydämeni ei kestä tätä

Kaipuuta, eikä tätä radiohiljaisuutta. Voitko tehdä jotain?
      Ikävä
      53
      828
    Aihe