Maataloushaalari/lomittaja

Kokeillaan uudelleen ihan kirjautuneena: kun edellinen ei saanut oikeen hyvää vastaanottoa:D. Itsellä siis aikamoisena kiihokkeena on nuo maatalous työasut. Lypsyhaalari, vihreät dunlop kumisaappaat , kuminen lypsyessu ja kumi/kertakäyttöhanskat. Toki työhousut ja takkikin:) Ja ihan kiinnostaisi tietää onku yksin tämän fantasian kans?

Yhden ketjun löysin jossa oli vastaavanlaisia ajatujsia, että en kai ihan täysin yksin:)? Jos samanlaisia ajatuksia löytyy niin ilmoittaudu ihmeessä:) Tai jos olet maatilalla töissä tai vaikka pyörität sellaista itse, toivoisin myös että ilmoittautuisit jos haluat aiheesta keskustella:) Tai vaikka ehkä tehdä pientä kauppaa;)

167

10617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      jep itsekkin oon maatalous allalla ja käytän kyseisiä vaatteita.. ps lomittaja

      • Millaisia haalareita käytät? Haluaisitko rupatella asiasta enemmän?


      • Anonyymi
        jussi.pasi kirjoitti:

        Millaisia haalareita käytät? Haluaisitko rupatella asiasta enemmän?

        puoli ja kokohaalareita,, yleensä sievin saappaat jalassa,,kertishanskat kädessä...lomittaja


      • Anonyymi kirjoitti:

        puoli ja kokohaalareita,, yleensä sievin saappaat jalassa,,kertishanskat kädessä...lomittaja

        Minkä merkkisiä haalareita? Löytyykö sellaisia Pelma merkkisiä? Sinivihreät.


      • Anonyymi
        jussi.pasi kirjoitti:

        Minkä merkkisiä haalareita? Löytyykö sellaisia Pelma merkkisiä? Sinivihreät.

        jep molempia on,,,, nuo uus selannista tuleet makiat jalassa kanssa lomittaja


      • Anonyymi

        Täällä myös navettakamppeissa viihtyvä. D Dunlopin saappaissa ja kaikenlaisia muita haalareita.


    • Terve. Jaan saman kiinnostuksen sinun kanssa ja työkamppeet päällä päivittäin. Navettahommista myös kokemusta. Et ole ainoa tästä aiheesta kiinnostunut :D

      • Mukava kuulla että ei ihan yksin:) Aika hiljaista täällä kyllä on ollu.:D


    • Voisi myös kiinnostaa ostaa navettatöissä käytettyjä haalareita, että jos sellaisia sattuu löytymään ylimääräisenä, niin laittele viestiä:)

      • Ois mukava keskustella näistä jutuista ;)


      • Vieläkö sua haalarit kiinnostaisi? Voisin ylimääräisistä luopua.


      • Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

        Vieläkö sua haalarit kiinnostaisi? Voisin ylimääräisistä luopua.

        Kerro lisää! Posti toimii?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää! Posti toimii?

        Mulla on sinisiä erilaisia navettahaalareita, joista voisin luopua. Liivihaalareita ja kokohaalareita ainakin


      • Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

        Mulla on sinisiä erilaisia navettahaalareita, joista voisin luopua. Liivihaalareita ja kokohaalareita ainakin

        Posti toimii?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Posti toimii?

        Niin kai? Jos ymmärrän nyt oikein kysymyksen?


      • Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

        Niin kai? Jos ymmärrän nyt oikein kysymyksen?

        Eli nimimerkki at suomi24 piste fi tai com?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli nimimerkki at suomi24 piste fi tai com?

        Noniin. Eipä saa täällä näemmä omaa toista sähköpostia julkaista. Harmillista.

        Jäänyt mulla noita haalareita useampia joista vois olla jollekin iloa.


      • Pitsi1 kirjoitti:

        Vieläkö sua haalarit kiinnostaisi? Voisin ylimääräisistä luopua.

        Vielä kiinnostaa:) Voisitko laittaa vaikka spostia, ni jutellaan lisää:)


      • cowhow kirjoitti:

        Ois mukava keskustella näistä jutuista ;)

        Niin olisi:) Pahoittelut kun on vastaus kestänyt. Luulin jo ettei ketään asia kiinnosta, niin en ole käynyt keskustelua katsomassa. Mutta laita ihmeessä Spostia tulemaan, niin jutellaan lisää:)


      • Laitoin sulla sähköpostia.
        Itsekään en ole joutanut täällä käymään, kun kesäpuuhia ollut muita.


      • Pitsi1 kirjoitti:

        Laitoin sulla sähköpostia.
        Itsekään en ole joutanut täällä käymään, kun kesäpuuhia ollut muita.

        Ei oo tullu perille🫤


      • jussi.pasi kirjoitti:

        Ei oo tullu perille🫤

        Josko nyt olis tullut?


      • Pitsi1 kirjoitti:

        Josko nyt olis tullut?

        Joo nyt tuli posti perille😊


      • jussi.pasi kirjoitti:

        Niin olisi:) Pahoittelut kun on vastaus kestänyt. Luulin jo ettei ketään asia kiinnosta, niin en ole käynyt keskustelua katsomassa. Mutta laita ihmeessä Spostia tulemaan, niin jutellaan lisää:)

        Sun sähköpostin kun löytäisi 😉


      • Anonyymi

        mulla olis myynnissä virolainen lypsy jakkara 38 senttiä korkea 34 mm reikä istuin osassa ..jalo puuta kestää kovempaakin käyttöä. hinta 120 euroa ostaja maksaa posti maksun .terv.. toope salm .viro kuklak


      • cowhow kirjoitti:

        Sun sähköpostin kun löytäisi 😉

        Voin laittaa sullekin viesti jos jonkin osoitteen saan ja kerkeän lukea sen ennen kun joku sen poistaa😄


      • jussi.pasi kirjoitti:

        Voin laittaa sullekin viesti jos jonkin osoitteen saan ja kerkeän lukea sen ennen kun joku sen poistaa😄

        Tosiaan nimimerkillä löytyy Yahoo posti😄


      • cowhow kirjoitti:

        Ois mukava keskustella näistä jutuista ;)

        Nimimerkillä sposti ja kikki löytyy🙂


    • Anonyymi

      Et todenteolla ole ainoa! Meitä on paljon. Itseni luen myös mukaan tähän ryhmään. Olen kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta pukeutuneena navettavaatteisiin; ihanat, siniset haalarit, työkumisaappaat, hanskat... Toki, laitteita pestessä täytyy sitten suojautua kunnolla ja pukeutua asiaankuuluvasti myös essuun. Nuorena tuli oltua aina navetalla lomittajan "apuna" (tietysti ihastelemassa) kun ei muka parempaakaan tekemistä ollut ;) oi niitä aikoja. Oli monenlaista lomittajaa, nuorempaa ja vanhempaa, yleensä aina kaikilla vähintäänkin haalarit ja kumpparit. Joillain sitten oli oman makunsa mukaan hanskat kovempiin lapiohommiin ja pesuhommiin kumiset. Siihenaikaan ei vielä onneksi ollut tämä kertakäyttöhanskabuumi iskenyt ja hanskat olivat poikkeuksetta pitkäkestoisempaan käyttöön soveltuvat. Yksi mieleenpainuvimmista hetkistä oli, kun vanhempi rouvashenkilö oli meillä lomittajana, ensimmäistä päivää. Olin tapani mukaan seurailemassa hänen touhujaan ja hän oli juuri aloittelemassa koneen pesua. Ilmeisesti ei ollut muistanut varustautua toihin tullessaan kaikilla kamppeilla kun juuri ennen märkien hommien aloitusta hän marssi reippaasti auton takakontille (josta hän aina töihin tullessaan otti haalarit ym) ja haki avaamattoman pussin keltaisia kumihanskoja, tuli takaisin tankkihuoneeseen ja kuin kiusoitellen, minua vilkuillen avasi pussin hampaillaan ja veti erittäin varmoin ottein, ammattitaidolla hanskat käsiinsä, napsauttaen käsineen vartta lopuksi ja tokaisi: "nyt ne hommat alkoi sujumaan!" Ja tarttui toimeensa lypsimien pesuun... Huhu, on saattanut nuoren meikäläisen naama olla näkemisen arvoinen.

      • huomannut tään kertakäyttöhanskojen valtauksen,,, itse kyllä käytän paksuja muovikäsineitä lypsyllä, pesutöissä.. joskus jopa sadeasu niissä pääläni silloin,,mukavaa työtä itsestäni


      • Kuulostaa kyllä hyvältä:) Itselläkin tuli mentyä naapuriin kylään aina sopivasti navetta aikaan. Oli emäntä kyllä ihanan näköinen niissä sinivihreissä pelman haalareissa, sievin saappaissa, huivissa ja vielä keltaiset kumihanskat käteen. Kesällä vielä haalarin alla tainnu olla kun pikkarit ja kuumissaan piti sitten melko auki haalaria välillä. Vähän jo hävetti välillä, kun ei meinannut saada silmiä irti:D


    • Anonyymi

      Niin sinulla näyttäisi olevan tuossa profiilikuvassasikin jotku muovikäsineet kivat hihat niihin lisättynä. Muovihanskatkin on erittäin hyvät, kunhan vain eivät ole kertakäyttöiset. Pari kertaa päässyt käymään töiden puolesta paikallisella kunnantalolla, jossa työhuoneet lomittajien "esimiehillä". Heidän kaappivarustus on aika silmiä hivelevää katseltavaa; uusia vihreitä saappaita eri koossa, erilaisia hanskoja moneen hommaan, essuja... Monesti tehnyt mieli alkaa heittämään juttua, ihania naispuoleisia henkilöitä kun ovat olleet, että "teillä sitä on täällä varustetta jos jonkinlaiseen likahommaan... Nuohon kun sonnustautuu oikein viimeisen päälle, niin voi hommien päätteeksi vaikka painepesurilla huuhtasta enimmät roiskeet... ;)"

      • joo niin saadaan työn puolesta käsineet,,, ja saatu myös kunnon suojaessukin,, ja työsämme saadaan käyttää turvasaappaita,,, myös hengitysuojaimet käytössa


      • lomittaja kirjoitti:

        joo niin saadaan työn puolesta käsineet,,, ja saatu myös kunnon suojaessukin,, ja työsämme saadaan käyttää turvasaappaita,,, myös hengitysuojaimet käytössa

        tänään katsellut naista essussa ja tiukoissa kertishanskoissa,,, olipas mukavaa


    • Anonyymi

      Onko teillä mittään kesähommoo?
      Ei oo lommoo eikä hommoo.🤣

    • Anonyymi

      Täältä löytyy myös yksi haalareista kiihottuva! Itseeni vetoavat erityisen paljon juuri liukasta kangasta olevat umpihaalarit, myös heijastimilla varustetut. Näihin tulee yhdisteltyä kumisaappaita, hengityssuojaimia, kumihanskoja yms. Metsurin kypärä on itselle myös erittäin suuri kiihoke :) Myös nämä erilaiset esiliinat yms. ovat kiinnostavia, vaikka tällä hetkellä en sellaista omistakaan. Eli kyllä meitä on.

      • Mulle on jäänyt ylimääräisiä haalareita tarvitseville. Taitaa olla essujakin ja muita navettahommissa tarvittavia vermeitä.


      • Pitsi1 kirjoitti:

        Mulle on jäänyt ylimääräisiä haalareita tarvitseville. Taitaa olla essujakin ja muita navettahommissa tarvittavia vermeitä.

        Kuinka täällä saa laitettua yksityis viestiä?


      • Anonyymi
        Matiasmatias kirjoitti:

        Kuinka täällä saa laitettua yksityis viestiä?

        Samoin kuin ajat humalassa autoa eli rikkomalla sääntöjä.


      • Matiasmatias kirjoitti:

        Kuinka täällä saa laitettua yksityis viestiä?

        Täältä poistuu nuo yhteystiedot niin helposti, ettei niitä aina ehdi näkemään, mutta toistaiseksi näemmä kuitenkin näkyy listattuna.


      • Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

        Täältä poistuu nuo yhteystiedot niin helposti, ettei niitä aina ehdi näkemään, mutta toistaiseksi näemmä kuitenkin näkyy listattuna.

        Mikä sun Gmail oli taikka joku yhteystieto oli poistettu kaikki viestit ennenkuin kerkesin lukemaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sun Gmail oli taikka joku yhteystieto oli poistettu kaikki viestit ennenkuin kerkesin lukemaan

        Se on tuossa tuon anonuumin listan ekana tuo lilja.


      • Anonyymi

        Sama. Enstex -kankaiset navettakamppeet saavat kyllä kovan kiiman aikaan. Takit, olkahaalarit, housut ja tukevat navettaihmiset niissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama. Enstex -kankaiset navettakamppeet saavat kyllä kovan kiiman aikaan. Takit, olkahaalarit, housut ja tukevat navettaihmiset niissä.

        Tukeva navettaihminen täältä töistä ihastellen kuuntelee tuommoista puhetta.


      • Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

        Tukeva navettaihminen täältä töistä ihastellen kuuntelee tuommoista puhetta.

        Täällä kans yks tukevista navettaihmisistä kiihottuva! Kerro vähän lisää sun työasustevalinnoista? Ootko ihan tilallinen vai lomittajanako työskentelet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kans yks tukevista navettaihmisistä kiihottuva! Kerro vähän lisää sun työasustevalinnoista? Ootko ihan tilallinen vai lomittajanako työskentelet?

        Lomittaja olen.

        Tämmöisenä kuumana kesänä kuin nyt oli niin usein olen töissä ollut trikoomekossa, saappaat ja suojaessu. Huivi päässä tietysti.
        Talvea kohti pitää pukea enempi tietysti.


      • Matiasmatias kirjoitti:

        Kuinka täällä saa laitettua yksityis viestiä?

        Vastasin sulle. Oli mennyt viesti roskapostiin, että kesti ennen kuin huomasin sen.


      • Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

        Lomittaja olen.

        Tämmöisenä kuumana kesänä kuin nyt oli niin usein olen töissä ollut trikoomekossa, saappaat ja suojaessu. Huivi päässä tietysti.
        Talvea kohti pitää pukea enempi tietysti.

        Pitsi1, kuulostaa aikas kivalta noi sun viestit. Huhhu! Eilen ku ekaa kertaa luin vastaukses, tuli välitön stoppi 'touhuille' 😉 tiedät varmaan mitä tarkoitan.. on uskomattoman seksikästä, että on olemassa lomittajia, jotka tietävät olevansa kuumintahottia! Ja jos vielä on vähän tukevakin. Aijai kyllä silmä lepäisi sua katsellessa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitsi1, kuulostaa aikas kivalta noi sun viestit. Huhhu! Eilen ku ekaa kertaa luin vastaukses, tuli välitön stoppi 'touhuille' 😉 tiedät varmaan mitä tarkoitan.. on uskomattoman seksikästä, että on olemassa lomittajia, jotka tietävät olevansa kuumintahottia! Ja jos vielä on vähän tukevakin. Aijai kyllä silmä lepäisi sua katsellessa...

        Jokainen on kuuminta hottia jollekiin. Pitää vaan osua kohdakkain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitsi1, kuulostaa aikas kivalta noi sun viestit. Huhhu! Eilen ku ekaa kertaa luin vastaukses, tuli välitön stoppi 'touhuille' 😉 tiedät varmaan mitä tarkoitan.. on uskomattoman seksikästä, että on olemassa lomittajia, jotka tietävät olevansa kuumintahottia! Ja jos vielä on vähän tukevakin. Aijai kyllä silmä lepäisi sua katsellessa...

        Onpa tämä valitettavan hiljentynyt keskustelu.


      • Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

        Onpa tämä valitettavan hiljentynyt keskustelu.

        Kuinka niin hiljentynyt? Hyvinhän tänne viestiä tulee. Itse olen maaseudun poikia ja aikoinaan tuli käytyä navettahommissa lomittajia "auttamassa". Tokihan siinä itsellä oli oma lehmä ojassa kun sai aina silmäillä kuumia lomittajanaisia haalareissaan ja saappaissaan. Mukavia muistoja on kyllä jäänyt näin vanhemmalle iälle mitä muistella. Minkä ikäinen ihminen olet pitsi1?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka niin hiljentynyt? Hyvinhän tänne viestiä tulee. Itse olen maaseudun poikia ja aikoinaan tuli käytyä navettahommissa lomittajia "auttamassa". Tokihan siinä itsellä oli oma lehmä ojassa kun sai aina silmäillä kuumia lomittajanaisia haalareissaan ja saappaissaan. Mukavia muistoja on kyllä jäänyt näin vanhemmalle iälle mitä muistella. Minkä ikäinen ihminen olet pitsi1?

        Onkohan vika luurissa, luurin käyttäjässä vai tähtien asennossa, kun vastaukset menee minne sattuu?
        Toki tällainen maalainen on helposti epätekninen.


      • Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

        Tukeva navettaihminen täältä töistä ihastellen kuuntelee tuommoista puhetta.

        Hyvä kuulla. Olisi mukava jatkaa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kuulla. Olisi mukava jatkaa..

        Ketjusta löytyy tieto miten tavoitat.


      • Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

        Ketjusta löytyy tieto miten tavoitat.

        Missä päin vaikutat? Itse nytkin kamppeissa. Olen yli 50v maalaisjuntti ja kovasti kiinnostunut navettakamppeissa kulkevista, tukevista ihmisistä. En saanut oikein selvää yv, miten tämä forum toimii.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin vaikutat? Itse nytkin kamppeissa. Olen yli 50v maalaisjuntti ja kovasti kiinnostunut navettakamppeissa kulkevista, tukevista ihmisistä. En saanut oikein selvää yv, miten tämä forum toimii.

        Varsinais-Suomesta olen. Mulla ei ole tämän foorumin maksullista sähköpostia ja jos sen tänne laittaa niin ne poistetaan, kun semmoinen yhteystietojen jako on kiellettyä.
        Niin olen kuitenkin mennyt tekemään ja jos katsot tuolta ylempää niin sen löydät.
        Olen lilja


      • Pitsi1 kirjoitti:

        Mulle on jäänyt ylimääräisiä haalareita tarvitseville. Taitaa olla essujakin ja muita navettahommissa tarvittavia vermeitä.

        minkälaisia ylimääräisiä... kiinnostaa


      • lomittaja kirjoitti:

        minkälaisia ylimääräisiä... kiinnostaa

        Liivihaalareita ja kokohaalareita. Kunto on hyvin käytetyistä hyvä kuntoisiin. Materiaalina perus puuvillasta vettähylkiviin.


      • Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

        Varsinais-Suomesta olen. Mulla ei ole tämän foorumin maksullista sähköpostia ja jos sen tänne laittaa niin ne poistetaan, kun semmoinen yhteystietojen jako on kiellettyä.
        Niin olen kuitenkin mennyt tekemään ja jos katsot tuolta ylempää niin sen löydät.
        Olen lilja

        Ok. Minulla taas virallinen sp pelkästään, täytyy laittaa joku ilmoitus jonnekin. Onko sulla liukaspintaisia käytettyjä liivihaalareita? Entäs saappaita, käytettyjä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Minulla taas virallinen sp pelkästään, täytyy laittaa joku ilmoitus jonnekin. Onko sulla liukaspintaisia käytettyjä liivihaalareita? Entäs saappaita, käytettyjä?

        Kyllä mulla saattaa olla haalareita. Saappaista en ole ihan varma...
        Mitäpä jo ottaisit jonkun gmailin millä lie nimellä ja laittaisit mulle suoraan sähköpostia. Olis helpompaa jutustelu.


    • Anonyymi

      Onko tänään luvassa haalarileikkejä ihmisillä? Itse ajattelin tässä kohta puolin livauttaa pepputapin sisääni, heijastinhaalarit päälle, kumisaappaat jalkaan, metsurin kypärän päähän ja ehkä myös kaasunaamarin kasvoilleni :) luvassa mukava ja rentouttava lauantaiaamu ilman kiirettä :)

      • Anonyymi

        Ja sitten nautit tupsluurit.


      • Muihin hommiin ryhdyin, mutta pistin lateksihanskat. Kiva kontrasti töihin.


      • Ehkä olen vain malttamaton.
        Ihan olen reippaassa ylemmässä keski-iässä. Lomitellut kaaaauan.


      • Anonyymi

        Kyllä on


      • Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

        Ehkä olen vain malttamaton.
        Ihan olen reippaassa ylemmässä keski-iässä. Lomitellut kaaaauan.

        Jaah, onkos sattunut pitkän työuran ajalle mitään kuumotustilanteita navetalla? Talon isännän kanssa tai muuten? Ilmeisen hyvin tunnut tietävän kuitenkin miespuolisten(?) kuumotukset kumisiin ym. navetta-asuuhin sonnustautuneita karjakkoja kohtaan 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaah, onkos sattunut pitkän työuran ajalle mitään kuumotustilanteita navetalla? Talon isännän kanssa tai muuten? Ilmeisen hyvin tunnut tietävän kuitenkin miespuolisten(?) kuumotukset kumisiin ym. navetta-asuuhin sonnustautuneita karjakkoja kohtaan 😉

        Eipä mitää kovin kummallisia juttuja. Toki muutamia kuitenkin.
        Olen sen sortin ihminen, että minua arkaillaan helposti. Muutama rohkea on kohdalle silti sattunut.
        Katselusta on jäänyt useampikin kiinni, tosin aina ei kyse ole tilan isännästä. Käymämiehiä navetalla on muitakin.


      • Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

        Eipä mitää kovin kummallisia juttuja. Toki muutamia kuitenkin.
        Olen sen sortin ihminen, että minua arkaillaan helposti. Muutama rohkea on kohdalle silti sattunut.
        Katselusta on jäänyt useampikin kiinni, tosin aina ei kyse ole tilan isännästä. Käymämiehiä navetalla on muitakin.

        Oletko huomannut että ihan seisokkia olisi miehillä kun ovat sinua katselleet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko huomannut että ihan seisokkia olisi miehillä kun ovat sinua katselleet?

        En ole.
        Tietysti voi olla, etten ole asianlaitaa tajunnut.


      • Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

        En ole.
        Tietysti voi olla, etten ole asianlaitaa tajunnut.

        Huhu! Pidähän jatkossa tarkemmin silmällä käymämiehiä ja katselijoita. Tiedä vaikka näkisit jotain jännää 😉 kannattaa vähän lisätä kierroksia mukaan jos paikalle sattuu joku potentiaalinen tuijottelija; hommaat jo ennakkoon hieman liian pientä kokoa olevat käsineet. Otat suoraan pussista uudet, keltaiset vaikkapa sinin kumihanskat ja kiusoittelet hieman. Vedät ne käsiisi ja alat vaikka essun tai saappaiden pesuun tuijottelijan katsellessa touhujas 😉 taatusti jää tuijottelija kiinni kun alkaa punastella...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huhu! Pidähän jatkossa tarkemmin silmällä käymämiehiä ja katselijoita. Tiedä vaikka näkisit jotain jännää 😉 kannattaa vähän lisätä kierroksia mukaan jos paikalle sattuu joku potentiaalinen tuijottelija; hommaat jo ennakkoon hieman liian pientä kokoa olevat käsineet. Otat suoraan pussista uudet, keltaiset vaikkapa sinin kumihanskat ja kiusoittelet hieman. Vedät ne käsiisi ja alat vaikka essun tai saappaiden pesuun tuijottelijan katsellessa touhujas 😉 taatusti jää tuijottelija kiinni kun alkaa punastella...

        Valitettavasti nykyisillä paikoilla tuskin käy juuri ketään.
        Ei edes siementäjiä enää, kun nekin hommat on kotiutettu.
        Eikä navettaan oikein sais ulkopuoliset tulla.

        Toisaalta katselkoot, en minä siitä kulu.


      • Pitsi1 kirjoitti:

        Valitettavasti nykyisillä paikoilla tuskin käy juuri ketään.
        Ei edes siementäjiä enää, kun nekin hommat on kotiutettu.
        Eikä navettaan oikein sais ulkopuoliset tulla.

        Toisaalta katselkoot, en minä siitä kulu.

        kiinnostaakos pitsi1 stä miehet jotka pukeutuvat navetassa essuun ja kumikäsineisiin,,,, ja jos vielä lomitajalla on hengitys suojain kasvoilla...? Millaisia turvasaappaita käytät....
        Itselläni on sievit,bekinat navetassa


      • lomittaja kirjoitti:

        kiinnostaakos pitsi1 stä miehet jotka pukeutuvat navetassa essuun ja kumikäsineisiin,,,, ja jos vielä lomitajalla on hengitys suojain kasvoilla...? Millaisia turvasaappaita käytät....
        Itselläni on sievit,bekinat navetassa

        Valehtelisin, jos väittäisin, ettei kiinnosta miehet. Essuissa tai ilman.
        Ja kumikäsineet hmm... ne tuntuvat iholla ihanilta.
        Saappaina navetalla käytön Dunloppeja. Turvakärjellä ja ilman. Onpa minulla keltaiset Dunlop Protomaster Full Safetyt, muuten ihanat mutta painavat.


      • Pitsi1 kirjoitti:

        Valehtelisin, jos väittäisin, ettei kiinnosta miehet. Essuissa tai ilman.
        Ja kumikäsineet hmm... ne tuntuvat iholla ihanilta.
        Saappaina navetalla käytön Dunloppeja. Turvakärjellä ja ilman. Onpa minulla keltaiset Dunlop Protomaster Full Safetyt, muuten ihanat mutta painavat.

        joo tämmöiset ois kiva laitaa jalkaan navetassa, https://www.dunlopboots.com/fi/product/view/5139 oisko liian räikeät miehellä?



      • Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

        Miksi olisi?
        Hyväthän nuo olis kenen vaan koipeen.

        Kyllä passaisi sinisen haalarin kaveriksi nuo keltaiset Dunlopit. Pisteenä iin päälle vielä vetäistä keltaiset kumikäsineet käteen. Kyllä maistuisi navettatyöt sen jälkeen 😉 itseasiassa niistä navettatöistä ei tulisi kyllä mitään tuommosen varustautumisen jälkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä passaisi sinisen haalarin kaveriksi nuo keltaiset Dunlopit. Pisteenä iin päälle vielä vetäistä keltaiset kumikäsineet käteen. Kyllä maistuisi navettatyöt sen jälkeen 😉 itseasiassa niistä navettatöistä ei tulisi kyllä mitään tuommosen varustautumisen jälkeen.

        Jaa? Meinaat, että lehmäressukat jäisi hoitoa vaille ja heitteille? Olis paha juttu semmoinen.
        Ensin työ ja sitten hupi 😉


      • lomittaja kirjoitti:

        joo tämmöiset ois kiva laitaa jalkaan navetassa, https://www.dunlopboots.com/fi/product/view/5139 oisko liian räikeät miehellä?

        Omaa silmää kyllä miellyttää kaikista eniten ne ihan "perus" dunlopit😊 Vihreät purofortit. Mutta kyllä muutkin ihan kelpaa😄 Paitsi
        mustat kontiot😄



      • Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

        Jaa? Meinaat, että lehmäressukat jäisi hoitoa vaille ja heitteille? Olis paha juttu semmoinen.
        Ensin työ ja sitten hupi 😉

        Tietysti, työt ensin... 😉 Olisi kyllä vaan pitkät, tuskaiset tunnit kun odottais, milloin esileikki loppuu, ja pääsisi käsiksi itse asiaan, eli rehevän karjakon hoiteluun 😉 ensin haalarit kinttuun, ja kieltä peliin reilusti, ihan orgasmin rajalle. Sitten voisi vähän kiusoitella ja pukea sulle haalarit takas ja ojentaa kunnon työhanskat, jotka vetäsisit käsiis tottunein ottein. Pakottaisin sut touhuamaan vähän kiusallisen kauan täysissä pukeissa mun kimpussa ennen ku taas repisin haalarit auki ja hoitelisin sut loppuun takaapäin ihan perinteisin menoin. Sitte lopuksi vaatteet päälle ja vähän navettahommia posket punaisina... 😆😉


      • Anonyymi
        jussi.pasi kirjoitti:

        Omaa silmää kyllä miellyttää kaikista eniten ne ihan "perus" dunlopit😊 Vihreät purofortit. Mutta kyllä muutkin ihan kelpaa😄 Paitsi
        mustat kontiot😄

        Uuh, mustat tai mitkätahansa kontiot karjakolla on ♥️♥️♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti, työt ensin... 😉 Olisi kyllä vaan pitkät, tuskaiset tunnit kun odottais, milloin esileikki loppuu, ja pääsisi käsiksi itse asiaan, eli rehevän karjakon hoiteluun 😉 ensin haalarit kinttuun, ja kieltä peliin reilusti, ihan orgasmin rajalle. Sitten voisi vähän kiusoitella ja pukea sulle haalarit takas ja ojentaa kunnon työhanskat, jotka vetäsisit käsiis tottunein ottein. Pakottaisin sut touhuamaan vähän kiusallisen kauan täysissä pukeissa mun kimpussa ennen ku taas repisin haalarit auki ja hoitelisin sut loppuun takaapäin ihan perinteisin menoin. Sitte lopuksi vaatteet päälle ja vähän navettahommia posket punaisina... 😆😉

        Että ensin lypsetään ja sitten astutaan?
        Mukavastihan ne kuluis päivät ja työt noin. Hienoa kuvailua sinulla 😍


      • Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

        Että ensin lypsetään ja sitten astutaan?
        Mukavastihan ne kuluis päivät ja työt noin. Hienoa kuvailua sinulla 😍

        Kiitos kehuista 😀 mukavalta tuntuu kirjootella kun kuulostaa vastaanottajana olevan henkilö, jolle tekstit uppoaa. Kyllä se työjärjestys näin vaan menee että ensin lypsy ja sitten astuminen 🤣 lopuksi sitten laitteiden pesu... Mitenkäs on, millaisia varusteita Pitsi1llä päällä kosteemmimms hommissa, esim kun aletaan lypsykoneita pesemään tai pitääkait sitä navettaakin joskus vähän siivoilla? 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kehuista 😀 mukavalta tuntuu kirjootella kun kuulostaa vastaanottajana olevan henkilö, jolle tekstit uppoaa. Kyllä se työjärjestys näin vaan menee että ensin lypsy ja sitten astuminen 🤣 lopuksi sitten laitteiden pesu... Mitenkäs on, millaisia varusteita Pitsi1llä päällä kosteemmimms hommissa, esim kun aletaan lypsykoneita pesemään tai pitääkait sitä navettaakin joskus vähän siivoilla? 😉

        "Kirjootella" sinoot Pohojammaalta.

        Lypsimet ja aseman mää pesen samoissa vetimissä, kuin lypsän. Nykyisin mun hommiini ei enää kuulu navetan pesu, mutta ennen mulla oli siihen ihana kokoessu. Semmoinen kuin siementäjät ja eläinlääkärit käyttää. Vihreä ja suojaa yltympäri.


      • Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

        "Kirjootella" sinoot Pohojammaalta.

        Lypsimet ja aseman mää pesen samoissa vetimissä, kuin lypsän. Nykyisin mun hommiini ei enää kuulu navetan pesu, mutta ennen mulla oli siihen ihana kokoessu. Semmoinen kuin siementäjät ja eläinlääkärit käyttää. Vihreä ja suojaa yltympäri.

        Noissa meidän "vehkeitten" pesuhommissa olisi vihreä yltympäri suojaava essu just eikä melekeen omiaan! Passais hyvin samaan settihi vihreet purofortit ja jotku kunnon kumiset työkäsineet 😉 Ps. Tälläkin hetkellä oon ulkohommissa, kumisaappaissa (piiitkävarsihunterit)jalassa ja keltapunaiset kumikäsineet kädessä.


      • Pitsi1 kirjoitti:

        "Kirjootella" sinoot Pohojammaalta.

        Lypsimet ja aseman mää pesen samoissa vetimissä, kuin lypsän. Nykyisin mun hommiini ei enää kuulu navetan pesu, mutta ennen mulla oli siihen ihana kokoessu. Semmoinen kuin siementäjät ja eläinlääkärit käyttää. Vihreä ja suojaa yltympäri.

        Sellainen kokonaisuus että sopiva haalari, vihreät dunlopit, tuollainen kokoessu ja kumikinttaat vielä, kuulostaa kyllä todella upealta yhdistelmältä😋🤤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noissa meidän "vehkeitten" pesuhommissa olisi vihreä yltympäri suojaava essu just eikä melekeen omiaan! Passais hyvin samaan settihi vihreet purofortit ja jotku kunnon kumiset työkäsineet 😉 Ps. Tälläkin hetkellä oon ulkohommissa, kumisaappaissa (piiitkävarsihunterit)jalassa ja keltapunaiset kumikäsineet kädessä.

        Vehkeitten pesu on vaativaa hommaa. Mulla edessä huomenna semmoista puuhaa. Ja keli, kun on sateinen niin varusteet sen mukaan.


      • Pitsi1 kirjoitti:

        Vehkeitten pesu on vaativaa hommaa. Mulla edessä huomenna semmoista puuhaa. Ja keli, kun on sateinen niin varusteet sen mukaan.

        pääsetkö käyttämään kunnon sadeasuja..... itse en pääse olenkaa työssä pukeutumaan niihin


      • lomittaja kirjoitti:

        pääsetkö käyttämään kunnon sadeasuja..... itse en pääse olenkaa työssä pukeutumaan niihin

        En töissä, mutta kotona omissa hommissani kyllä. Usein kuitenkin käy niin, että ryhdyn puuhiin ja vasta, kun huomaan vaatteiden kastuneen muistan, että olishan mulla muitakin suojavaatteita kuin essu.


      • Pitsi1 kirjoitti:

        En töissä, mutta kotona omissa hommissani kyllä. Usein kuitenkin käy niin, että ryhdyn puuhiin ja vasta, kun huomaan vaatteiden kastuneen muistan, että olishan mulla muitakin suojavaatteita kuin essu.

        samoin täälläkin...enemmän tullut käytettyä pyöräilessäni sadeasua,,,, mutta nuo renkaidenpesussa ollut kanssa sadeasu päälläni,,, essu hankale pesutyössä


      • lomittaja kirjoitti:

        samoin täälläkin...enemmän tullut käytettyä pyöräilessäni sadeasua,,,, mutta nuo renkaidenpesussa ollut kanssa sadeasu päälläni,,, essu hankale pesutyössä

        Painepesurilla, jos vetelee niin essu on todellakin vain häiriöksi. Lisäksi ne ovat aina liian pitkiä ja pitää lyhentää itselle sopivaksi.


    • Anonyymi

      Täällä myös maalaismies navettakamppeissa viihtyvä ja niiden perään kuolaava. Dunlopit, haalarit, lypsyhanskat ym. Nuo Pelman kamppeet kiihottaa, juuri ne sinivihreät, takki, siniset enstexhuosut, lippalakit jne.

      • Mukavaa kuulla.
        Näin syksyllä sitä ruvetaankin pistämäön enemmän vaatetta ylle, kun kesä on liehuttu mekossa.


      • Pitsi1 kirjoitti:

        Mukavaa kuulla.
        Näin syksyllä sitä ruvetaankin pistämäön enemmän vaatetta ylle, kun kesä on liehuttu mekossa.

        Ja mukava huomata, että vähän on saatu keskusteluakin aikaan🙂 Ei ookkaan ihan itsekseen näiden ajatusten kans.


      • jussi.pasi kirjoitti:

        Ja mukava huomata, että vähän on saatu keskusteluakin aikaan🙂 Ei ookkaan ihan itsekseen näiden ajatusten kans.

        Porukat piilottelee ajatuksiaan. Luulisin.
        Olihan tuolla joku toinenkin ketju, jossa juteltiin muistakin ammattivarusteista.


      • Anonyymi
        jussi.pasi kirjoitti:

        Ja mukava huomata, että vähän on saatu keskusteluakin aikaan🙂 Ei ookkaan ihan itsekseen näiden ajatusten kans.

        Et todella ole yksin ajatustesi kanssa. Itsellä kyllä top yks kuumotus on nimenomaan lomittaja ja hänen työkamppeensa. Eläinlääkäri navetalla on ajatuksissa kans kiva, mutta jotenkin se navettatyöskentely ja ihastuttava lomittaja viehättää enemmän... Pitsi1 on muuten sattuneesta syys viimeaikoina seikkaillut mielessä erityisen paljon 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et todella ole yksin ajatustesi kanssa. Itsellä kyllä top yks kuumotus on nimenomaan lomittaja ja hänen työkamppeensa. Eläinlääkäri navetalla on ajatuksissa kans kiva, mutta jotenkin se navettatyöskentely ja ihastuttava lomittaja viehättää enemmän... Pitsi1 on muuten sattuneesta syys viimeaikoina seikkaillut mielessä erityisen paljon 😉

        Kiva kuulla, että olen ollut mielessäsi ja mitä ilmeisemmin oikein hyvällä tavalla.
        Huomenna menen navetalle ja kylmä sää vaatii päälle vähän enemmän kuin kesällä. Olen jo pakannut mukaan haalarit. Saappaat, essu ja hanskojakin on navetalla odottamassa.
        Ehkä voit ajatella minua hetken lypsypuuhissa asemalla ja sitten kun pesen aseman lypsyn jälkeen.


      • Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

        Kiva kuulla, että olen ollut mielessäsi ja mitä ilmeisemmin oikein hyvällä tavalla.
        Huomenna menen navetalle ja kylmä sää vaatii päälle vähän enemmän kuin kesällä. Olen jo pakannut mukaan haalarit. Saappaat, essu ja hanskojakin on navetalla odottamassa.
        Ehkä voit ajatella minua hetken lypsypuuhissa asemalla ja sitten kun pesen aseman lypsyn jälkeen.

        Ajattelenpa hyvinkin. Aika paljon itseasiassa ja toki hyvällä tavalla 😉 ihanaa pakkailupuuhaa sulla. Tuollaisen peräkontin kun avaisi kanssasi, niin voisi pienehkö puna nousta kasvoille ja sanat alkas yhtäkkii tarkertelees 😍😉😅 mihinkähän hommiin komentaisit mut jos lähtisin tuosta tilanteesta sun mukaas navetalle? 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelenpa hyvinkin. Aika paljon itseasiassa ja toki hyvällä tavalla 😉 ihanaa pakkailupuuhaa sulla. Tuollaisen peräkontin kun avaisi kanssasi, niin voisi pienehkö puna nousta kasvoille ja sanat alkas yhtäkkii tarkertelees 😍😉😅 mihinkähän hommiin komentaisit mut jos lähtisin tuosta tilanteesta sun mukaas navetalle? 😉

        Olispa mukavaa jutustella privaatimmin...

        Jos olisit hommissa mukana niin ensin saisit työnnellä rehuja lähemmäs ruokintapöydällä ja sitten pääsisit ajamaan lehmiä kokooma-alueelle ja kolaamaan parsia.
        Ja sitten lypsetään... sinä voit miettiä kenet ensin.


      • Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

        Olispa mukavaa jutustella privaatimmin...

        Jos olisit hommissa mukana niin ensin saisit työnnellä rehuja lähemmäs ruokintapöydällä ja sitten pääsisit ajamaan lehmiä kokooma-alueelle ja kolaamaan parsia.
        Ja sitten lypsetään... sinä voit miettiä kenet ensin.

        Lehmät, tietysti. Sehän tuli jo selväksi tuolla ylempänä 😉 ja siinä menee kaaaaaaaauan... Nooh, hyvä et on silmänruokaa mitä kattella siinä ootellessa vuoroansa 😉 vois olla lehmipojalla kyllä haalarin etumus aika pinkeänä ku sun puuhia siinä taustalla seurailis. Omat hommani tekisin ennätysajas, että pääsisin sua "auttelee" 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lehmät, tietysti. Sehän tuli jo selväksi tuolla ylempänä 😉 ja siinä menee kaaaaaaaauan... Nooh, hyvä et on silmänruokaa mitä kattella siinä ootellessa vuoroansa 😉 vois olla lehmipojalla kyllä haalarin etumus aika pinkeänä ku sun puuhia siinä taustalla seurailis. Omat hommani tekisin ennätysajas, että pääsisin sua "auttelee" 😉

        Vai olisit ennätys nopea? Olen näppärä keksimään lisätöitä ettet kyllä laiskottelemaan pääse.
        Ja ahkerat palkitaan tietysti. Saattaisin jopa hanskat käsissä pikkuisen lypsää sinua, jotta pysyisit innokkaana lehmipoikana...


      • Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

        Vai olisit ennätys nopea? Olen näppärä keksimään lisätöitä ettet kyllä laiskottelemaan pääse.
        Ja ahkerat palkitaan tietysti. Saattaisin jopa hanskat käsissä pikkuisen lypsää sinua, jotta pysyisit innokkaana lehmipoikana...

        Minkäslaaset hanskat karjakolla ois käsissä lehmipojan lypsypuuhissa? Olisin kyllä superahkera, notta palkinto ois sitte sitäki ruhtinaallisempi 😉 pääpalkinto vois olla sitte juuri pesty, kaikkiin mahollisiin kumivaatteisiin sonnustautunu karjakko... Sitä ois ihana alkaa riisumaan 😉 privailu ois kyllä kivaa, mut koitin kirjautua vanhalle yahoon sähköpostille, mut oon vissihinki unohtanu salasanan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkäslaaset hanskat karjakolla ois käsissä lehmipojan lypsypuuhissa? Olisin kyllä superahkera, notta palkinto ois sitte sitäki ruhtinaallisempi 😉 pääpalkinto vois olla sitte juuri pesty, kaikkiin mahollisiin kumivaatteisiin sonnustautunu karjakko... Sitä ois ihana alkaa riisumaan 😉 privailu ois kyllä kivaa, mut koitin kirjautua vanhalle yahoon sähköpostille, mut oon vissihinki unohtanu salasanan.

        Vaaleansiniset ja ohuet lateksiset. Niillä on paras lypsää...
        Laittaisin silikonista liukkaria runsaasti ja sitten hommiin. Ensin lämmitellään hieromalla rivakasti joka puolelta lypsyaluetta ja sitten rytmikästä vetelyä ylhäältä alas.

        Pyydä uus salasana tai hommaa gmail vaikka nimellä lehmipoika. Olis mukavampaa jutustelu.


      • Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

        Vaaleansiniset ja ohuet lateksiset. Niillä on paras lypsää...
        Laittaisin silikonista liukkaria runsaasti ja sitten hommiin. Ensin lämmitellään hieromalla rivakasti joka puolelta lypsyaluetta ja sitten rytmikästä vetelyä ylhäältä alas.

        Pyydä uus salasana tai hommaa gmail vaikka nimellä lehmipoika. Olis mukavampaa jutustelu.

        Ohh ja ohhhh!! Kuulostaapas kyllä siltä, et karjakolla on kokemusta karttunu! Ei kestääs kauaa tuollaasta touhua liukkareitten kanssa. Sun kattelu jo noissa navetta tamineis ois ehkä mulle liikaa 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ohh ja ohhhh!! Kuulostaapas kyllä siltä, et karjakolla on kokemusta karttunu! Ei kestääs kauaa tuollaasta touhua liukkareitten kanssa. Sun kattelu jo noissa navetta tamineis ois ehkä mulle liikaa 😉

        Mitä, mitä? Äläs nyt höpsi. Kai nyt jotain kestät? Oletan, ettet ihan poikanen ole. Niillä on kuulemma tapana roiskia ennenaikaisesti.
        Siinähän saattaa lipsahtaa essulle kermaa, jos varomattomasti päästelee. Toisaalta onhan niitä temppuja, jolla estää semmoinen touhu...


      • Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

        Mitä, mitä? Äläs nyt höpsi. Kai nyt jotain kestät? Oletan, ettet ihan poikanen ole. Niillä on kuulemma tapana roiskia ennenaikaisesti.
        Siinähän saattaa lipsahtaa essulle kermaa, jos varomattomasti päästelee. Toisaalta onhan niitä temppuja, jolla estää semmoinen touhu...

        On vain niin super kuumoottavs ajatus tuo sinun kuvailemasi, että ei varmana kestäisi. Poikonen en ole, mutta rajansa kaikella 😉 olen sen luokan sottapytty, että valuu kirkkaita nesteitä melko rutkasti jo ennen ku päästään ees varsinaasesti roiskimaan 😉 siinä on hyvä olla essut ja muut tamineet valmiina. Täytyy kyllä sanoa, että oot kuumottavan olonen karjakko 😉😉😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        On vain niin super kuumoottavs ajatus tuo sinun kuvailemasi, että ei varmana kestäisi. Poikonen en ole, mutta rajansa kaikella 😉 olen sen luokan sottapytty, että valuu kirkkaita nesteitä melko rutkasti jo ennen ku päästään ees varsinaasesti roiskimaan 😉 siinä on hyvä olla essut ja muut tamineet valmiina. Täytyy kyllä sanoa, että oot kuumottavan olonen karjakko 😉😉😉

        Se on näin lypsyn jälkeen mukavaa lukea, että on kuumottava. Ja onpa tuo ajatuksena perin kuumottavaa, että saan näin tekstin välityksellä sinuun vipinää. 😉
        Just huuhtelin essun ja saappaat, mutta vielä täytyy asemaa huljutella. Harmi vaan, ettei täällä nyt ole ketään seurana...

        Vai valuttelet sinä jo etukäteen? Mielenkiintoinen ajatus.


      • Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

        Se on näin lypsyn jälkeen mukavaa lukea, että on kuumottava. Ja onpa tuo ajatuksena perin kuumottavaa, että saan näin tekstin välityksellä sinuun vipinää. 😉
        Just huuhtelin essun ja saappaat, mutta vielä täytyy asemaa huljutella. Harmi vaan, ettei täällä nyt ole ketään seurana...

        Vai valuttelet sinä jo etukäteen? Mielenkiintoinen ajatus.

        On kyllä minustakin todella kuumottava ajatus päästä karjakon lypsettäväksi... Ei siinä kauaa kestäisi kun olis kassit tyhjänä


      • Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä minustakin todella kuumottava ajatus päästä karjakon lypsettäväksi... Ei siinä kauaa kestäisi kun olis kassit tyhjänä

        Lypsyt suoritetaan yleensä aamuin illoin. Joissakin paikoin kolmesti vuorokaudessa, että siinähän se menee samalla yks lehmipoikakin.


      • Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

        Se on näin lypsyn jälkeen mukavaa lukea, että on kuumottava. Ja onpa tuo ajatuksena perin kuumottavaa, että saan näin tekstin välityksellä sinuun vipinää. 😉
        Just huuhtelin essun ja saappaat, mutta vielä täytyy asemaa huljutella. Harmi vaan, ettei täällä nyt ole ketään seurana...

        Vai valuttelet sinä jo etukäteen? Mielenkiintoinen ajatus.

        Essun ja saappaiden huuhtelu... Voi pojat! 😉 Näitä tekstejä kun ajatuksen kanssa lueskelee, niin pääsee kyllä kivasti siihen fiilikseen, että melekehen jo voi tuntee sen fiiliksen siellä navetalla 😉 ja mitä nesteitten valutteluun tuloo, niin kyllä, kirkasta valuu jo, vaikken oo ehtiny ku pariin otteeseen lukee noita sun uusimpia kirjootuksias. Enkä oo ehtiny vielä edes koskettaa... Huh ja huh! Jos tekasen sen meilin, ni oisko mitään mahdollista saada jokunen kuva sun työntouhuistas? Silleen tietty ettei siitä voi ketään tai mitään tunnistaa.. 😉 uskaltaisitko laittaa?


      • Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

        Lypsyt suoritetaan yleensä aamuin illoin. Joissakin paikoin kolmesti vuorokaudessa, että siinähän se menee samalla yks lehmipoikakin.

        Lehmipojankin jos kolme kertaa päivässä lypsää niin pahimmat paineet helpottaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Essun ja saappaiden huuhtelu... Voi pojat! 😉 Näitä tekstejä kun ajatuksen kanssa lueskelee, niin pääsee kyllä kivasti siihen fiilikseen, että melekehen jo voi tuntee sen fiiliksen siellä navetalla 😉 ja mitä nesteitten valutteluun tuloo, niin kyllä, kirkasta valuu jo, vaikken oo ehtiny ku pariin otteeseen lukee noita sun uusimpia kirjootuksias. Enkä oo ehtiny vielä edes koskettaa... Huh ja huh! Jos tekasen sen meilin, ni oisko mitään mahdollista saada jokunen kuva sun työntouhuistas? Silleen tietty ettei siitä voi ketään tai mitään tunnistaa.. 😉 uskaltaisitko laittaa?

        Totta toki sulle jotain kuviakin voisin laittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Essun ja saappaiden huuhtelu... Voi pojat! 😉 Näitä tekstejä kun ajatuksen kanssa lueskelee, niin pääsee kyllä kivasti siihen fiilikseen, että melekehen jo voi tuntee sen fiiliksen siellä navetalla 😉 ja mitä nesteitten valutteluun tuloo, niin kyllä, kirkasta valuu jo, vaikken oo ehtiny ku pariin otteeseen lukee noita sun uusimpia kirjootuksias. Enkä oo ehtiny vielä edes koskettaa... Huh ja huh! Jos tekasen sen meilin, ni oisko mitään mahdollista saada jokunen kuva sun työntouhuistas? Silleen tietty ettei siitä voi ketään tai mitään tunnistaa.. 😉 uskaltaisitko laittaa?

        Tuossa lypsyn jälkeen nappasin muutamia kuvia kamppeitten huuhtelusta, jos sua vielä kiinnostaa? 😉😉😉


      • Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

        Tuossa lypsyn jälkeen nappasin muutamia kuvia kamppeitten huuhtelusta, jos sua vielä kiinnostaa? 😉😉😉

        Voih, kyllä kiinnostaa! En vain ole ehtinyt touhuta se meilin kans ollenkaan. Täytyy se täs jossain välis hoitaa niin pääsöö kuvia vilkuilee 😍 kivaa sekin, kun käy täällä harvakseltaan, niin jännittää ja kuumottaa aina yhtäpaljon 😉


      • Pitsi1 kirjoitti:

        Tuossa lypsyn jälkeen nappasin muutamia kuvia kamppeitten huuhtelusta, jos sua vielä kiinnostaa? 😉😉😉

        vaihdetaakos kuvia... voin laitaa sinulle omia?


      • lomittaja kirjoitti:

        vaihdetaakos kuvia... voin laitaa sinulle omia?

        Vaihdellaan vaan, mutta mun on tylsän tavallisia ja oon huono kuvaamaan 😄😄


      • Pitsi1 kirjoitti:

        Vaihdellaan vaan, mutta mun on tylsän tavallisia ja oon huono kuvaamaan 😄😄

        no en pro mutta aina on tullut kuvattua,,, eihän niissä tarvitse tärkeää näkyä


    • Olin omenatarhalla töissä. Olivat värkänneet mulle sellaiset luukkuhousut työasuksi. Siis siinä takana oli avatta luukku. Isäntä kävi välillä avaisemassa sitä. Välillä kouri ja puristeli mun pakaroita.
      Toisinaan sitten pani.

      • Siinäpä kätevä työasu, jos siis katsoo tuollaisen sopivaksi työajalla. Ilmeisesti sinä sallit isännälle tuollaiset vapaudet?


      • Pitsi1 kirjoitti:

        Siinäpä kätevä työasu, jos siis katsoo tuollaisen sopivaksi työajalla. Ilmeisesti sinä sallit isännälle tuollaiset vapaudet?

        Kyllä minä sallin. Se olikin se syy miksi sinne menin. Valitin kyllä kokoajan "ei nyt, ei kun toiset näkee" mutta se kuului leikkiin.


      • virtasenposti kirjoitti:

        Kyllä minä sallin. Se olikin se syy miksi sinne menin. Valitin kyllä kokoajan "ei nyt, ei kun toiset näkee" mutta se kuului leikkiin.

        Olipa melkoinen työsuhde-etu. Mitäs toiset oli siitä mieltä, jos näkivät? Vai näkivätkö?


    • Anonyymi

      Onks tää ketju tullu täyteen tai jotai, ku tonne alas, uusimpiin viesteihin ei pysty vastaamaan? Aina tulee sama ilmoitus "jotain meni vikaan yritä myöhemmin uudelleen"

      • Mistä näistä tekniikan ihmeistä tietää miks toimii kehnosti? Eilen huomasin sama ongelman toisaalla.
        Eihän tää kyllä mitenkään voi "täynnä" olla.


    • Anonyymi

      VOI LEHMÄN RÄKÄ.

      • Älä huua!!!


    • Anonyymi
    • Oli vähän kylmempi aamu niin sai lypsylle pukea enempi suojavarusteita.
      Vähän siinä hymyilytti, kun vilkaisin aikaansaannosta peilistä ja teitä kaikkia juttuseuralaisia muistelin ennen kuin siirryin asemalle töihin.

      • Anonyymi

        Vähän meinaa jäykkyyttä aiheuttaa lypsyvalmiin karjakon ajatteleminen..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähän meinaa jäykkyyttä aiheuttaa lypsyvalmiin karjakon ajatteleminen..

        Vain vähän vaan???
        😉


      • Anonyymi
        Pitsi1 kirjoitti:

        Vain vähän vaan???
        😉

        No itseasiassa aika paljonkin 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        No itseasiassa aika paljonkin 🙂

        Mukavaa. 😉😉😉😉


    • Hyvin jo oli juttua täälä, mutta taas hieman hiljaisempaa😊 Toivottavasti löytyy lisää innokkaita jutustelemaan.

      Ja alkuperäiseen tekstiin palaten, niin edelleen kiinnostaa käytetyt haalarit ostaa😊 Tai miksei mahdollisesti muitakin työkamppeita. Tai muutakin😊

      Rohkeasti vaan viestiä tulemaan.

      • Eikö tosiaan yhtään mitään😅


      • Anonyymi
        jussi.pasi kirjoitti:

        Eikö tosiaan yhtään mitään😅

        Kyllähän toi Pitsi1 vielä hengissä,ja lypselee amuleita edelleen😉


    • Halojata halloota. Joko täältä löytäisi etsimänsä?😄 Hiljaista ollut....

      • Anonyymi

        MITEN OLISI LEHMÄN JA VASIKAN KANSSA PANOHOMMAT? XD


    • Anonyymi

      KÄYTHÄN VASIKALLA IMETTÄMÄSSÄ ITSEÄSI JA LEHMÄÄ PANET MIHIN PANET! XD

      • Anonyymi

        Muista laittaa jakkara alle kun lykit menemään 😂🤡


    • Anonyymi

      Lehmät laitumella, niin pääsee vähä helpommalla navettahommissa. Navetan pesu vielä edessä. Siinä saa käyttää taas kunnon pesukamppeita ja paska saa kyytiä. Ja hiki irtoaa.

      • oispa mukava olla kaverina pesu töissä


      • lomittaja kirjoitti:

        oispa mukava olla kaverina pesu töissä

        Mua ei nuo pesu hommat niin innosta. Muuten voisin kyllä navetta hommissa kaverina olla.


      • Anonyymi
        lomittaja kirjoitti:

        oispa mukava olla kaverina pesu töissä

        KÄYTHÄN VASIKALLA IMETTÄMÄSSÄ ITSEÄSI JA LEHMÄÄ PANET MIHIN PANET!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aikaisemmin tulikin täällä mainittua, että täältä löytyy yksi haalarifetisisti, joka on lisäksi kiinnostunut mm. metsurin kypäristä ym. Nyt keväällä tuli toteutettua yksi pitkäaikainen haave ja hankittua kokonaan punaiset haalarit ja punaiset kumisaappaat. Tämä yhdistettynä kypärään, hengityssuojaimeen ym. kamppeisiin on itselle sellainen kiihoke, että lasti lentää alta aikayksikön! Tuntuu hyvältä laittaa kondomi näiden kamppeiden alle ja hieroa kankaan läpi työkäsineet kädessä :)

      • Itsellekin on kyllä nuo haalari ja saappaat on melkoinen kiihoke. Aika äkkiä lasti lähtee,kun niihin pukeutuu😅 Haaveena olis vielä saada hankittua sellaiset käytetyt kunnon lypsyhaalarit hajuineen ja tahroineen ja mielellään vielä sellaiset joissa vois avata vetoketjuja myös alhaalta päin🙂 Nuita pelmoja oon etsinyt,kun se kangas tuntuu hyvältä iholla, mutta kyllä joku muukin kävisi. Sellaiset Snellmanin siniset haalarit ainakin näyttää hyvältä. Ehkä jos joku joskus haluisin mulle sellaiset sopivat haalarit myydä😅


      • Anonyymi
        jussi.pasi kirjoitti:

        Itsellekin on kyllä nuo haalari ja saappaat on melkoinen kiihoke. Aika äkkiä lasti lähtee,kun niihin pukeutuu😅 Haaveena olis vielä saada hankittua sellaiset käytetyt kunnon lypsyhaalarit hajuineen ja tahroineen ja mielellään vielä sellaiset joissa vois avata vetoketjuja myös alhaalta päin🙂 Nuita pelmoja oon etsinyt,kun se kangas tuntuu hyvältä iholla, mutta kyllä joku muukin kävisi. Sellaiset Snellmanin siniset haalarit ainakin näyttää hyvältä. Ehkä jos joku joskus haluisin mulle sellaiset sopivat haalarit myydä😅

        Joo. Itse en ole noista tuoksuista kiinnostunut, kaikki on minulla puhdasta. Uudessa haalarissani vetoketju aukeaa myös alhaalta, eli käyttäminen esim. fleshlightin kanssa onnistuu myös!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Itse en ole noista tuoksuista kiinnostunut, kaikki on minulla puhdasta. Uudessa haalarissani vetoketju aukeaa myös alhaalta, eli käyttäminen esim. fleshlightin kanssa onnistuu myös!

        Juu sen fleshligtin takia just😄 Mukava laite. Itse pidän tosiaan, että on sitä navetan tuoksuakin kunnolla. Nykyisissä ei ole, kun ihan puhtaat, mutta jospa joku päivä olis ihan aidot työkamppeet.


      • Anonyymi
        jussi.pasi kirjoitti:

        Juu sen fleshligtin takia just😄 Mukava laite. Itse pidän tosiaan, että on sitä navetan tuoksuakin kunnolla. Nykyisissä ei ole, kun ihan puhtaat, mutta jospa joku päivä olis ihan aidot työkamppeet.

        Toivottavasti löydät sellaiset jostain! :) Käytätkö muuten pepputappia tai vastaavaa hommissasi? Itse olen koukuttunut niihin vuosikausia sitten. Taivaallinen tunne sujauttaa hyvin voideltu tappi tai eturauhaskiihotin ensin kunnolla liukastettuun takamukseen ja sen jälkeen alkaa hitaasti nautiskellen laittaa kamppeita päälle, tietäen että sitä ei sieltä haalarin sisältä enää oteta pois ennen kuin leikki loppuu... :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti löydät sellaiset jostain! :) Käytätkö muuten pepputappia tai vastaavaa hommissasi? Itse olen koukuttunut niihin vuosikausia sitten. Taivaallinen tunne sujauttaa hyvin voideltu tappi tai eturauhaskiihotin ensin kunnolla liukastettuun takamukseen ja sen jälkeen alkaa hitaasti nautiskellen laittaa kamppeita päälle, tietäen että sitä ei sieltä haalarin sisältä enää oteta pois ennen kuin leikki loppuu... :)

        Toivotaan niin🙂 Toivoa että jos vaikka täältä joku innokas löytyisi joka lähettäisi.

        Joskus kokeilin tuota eturauhaskiihotinta kyllä,, mutta ei se oikeen ollut minun juttu kuitenkaan. En saanut sillä oikeen mitään kunnollista tuntumaa. Ehkä harjoituksen puute, en tiedä😄


      • Anonyymi
        jussi.pasi kirjoitti:

        Toivotaan niin🙂 Toivoa että jos vaikka täältä joku innokas löytyisi joka lähettäisi.

        Joskus kokeilin tuota eturauhaskiihotinta kyllä,, mutta ei se oikeen ollut minun juttu kuitenkaan. En saanut sillä oikeen mitään kunnollista tuntumaa. Ehkä harjoituksen puute, en tiedä😄

        Ok! En minäkään ole kyllä mitään eturauhasorgasmeja sillä saanut, mutta tykkään peppuhommista muutenkin, joten se toimii tavallista anustappia parempana kiihokkeena :) ja onhan se mahtavaa, kun orgasmin aikana se vain "lypsää" edestakaisin peräaukon supistellessa ja voimistaa tuntemuksia entisestään...siinä sitten haalarit ja muut kamppeet päällä vain voihkii voimattomana samalla, kun lämmin sperma pumppaa kondomiin tai fleshlightiin... :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok! En minäkään ole kyllä mitään eturauhasorgasmeja sillä saanut, mutta tykkään peppuhommista muutenkin, joten se toimii tavallista anustappia parempana kiihokkeena :) ja onhan se mahtavaa, kun orgasmin aikana se vain "lypsää" edestakaisin peräaukon supistellessa ja voimistaa tuntemuksia entisestään...siinä sitten haalarit ja muut kamppeet päällä vain voihkii voimattomana samalla, kun lämmin sperma pumppaa kondomiin tai fleshlightiin... :)

        Täytyy varmaan ottaa uudelleen kokeiluun, kun kuulostaa ihan hyvältä tuo😄


      • Anonyymi
        jussi.pasi kirjoitti:

        Täytyy varmaan ottaa uudelleen kokeiluun, kun kuulostaa ihan hyvältä tuo😄

        Kannattaa, ainakin itseeni iskee kovaa tuo, ja rauhallinen pepun kiusoittelu, voitelu liukkarilla ja lopulta tapin tai kiihottimen työntäminen sisään toimivat haalarileikkien "esileikkinä" ;)


    • Anonyymi
    • Mitähän pitäisi luvata, että joku haluaisi haalarit minulle lähettää? Alkaa tuntua jo kerjäämiseltä😅😄 . Spostia voi laittaa asiasta🙂

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nostetaanpa tätä keskustelua taas hieman :) itsellä on tarkoitus leikkiä haalareissa taas viikonloppuna, ja uutena hankintana näiden kanssa käytettäväksi ovat kumiset shortsit. Ajattelin laittaa pepputapin paikoilleen, kumishortsit jalkaan, paljon liukkaria sisään, jotta kivikova kaluni saa liukua mukavasti kumia vasten, sitten haalarit päälle ja saappaat jalkaan...ehkä pieni ulkolenkki näissä varusteissa? :) mahdanko kestää kotiin asti, vai tuleeko lasti itsekseen...?

    • Vieläkö täälä joku muukin haalareista kiinnostunut käy lueskelemassa?😄 Ja ehkä vielä elättelee toiveita, että tulisi yhteyden ottoja?😄 Samoilla linjoilla tässä itse yhäkin, että saa olla rohkea ja ottaa yhteyttä mikäli kiinnostelee.

      • Anonyymi

        Täällähän sitä lueskellaan kyrpä kovana!


      • Anonyymi

        Kyllä sitä tulee satunnaisesti luettua, ja itse olen tänne kirjoitellutkin leikeistäni. Ei ihmeellisempää uutta kerrottavaa, haalarit ovat olleet kovassa käytössä pitkin syksyä ja talvea... Tällä viikolla varmasti tulee taas leikittyä joku ilta, varusteina varmaan punaiset haalarit ja punaiset kumisaappaat, metsurin kypärä ja hengityssuojain tai suupallo...Jos päästäisi ensimmäisen lastin kondomiin haalarin sisälle ja sitten pieni tauko ja uudestaan hommiin fleshlightin kanssa. Eturauhaskiihotin mukana tietysti koko ajan :)


      • Anonyymi

        Juu, täällä lueskellaan myös ja mietitään lomittajia navetassa ja kamppeissaan. Semmosta kuin saisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, täällä lueskellaan myös ja mietitään lomittajia navetassa ja kamppeissaan. Semmosta kuin saisi.

        No on täälä sentään jotain höpinää😄 Hyvä niin. Kyllä näitä on tullut mietittyä itselläkin😊 Lomittaaja naisia ja emäntiä molempia hommissaan. Vielä on ne omat käytetyt lypsy kamppeet löytämättä. Ehkä sitä joku päivä vielä ,kun ahkerasti etsii ja kyselee😄


      • jussi.pasi kirjoitti:

        No on täälä sentään jotain höpinää😄 Hyvä niin. Kyllä näitä on tullut mietittyä itselläkin😊 Lomittaaja naisia ja emäntiä molempia hommissaan. Vielä on ne omat käytetyt lypsy kamppeet löytämättä. Ehkä sitä joku päivä vielä ,kun ahkerasti etsii ja kyselee😄

        Ja vielä, että jos haluaa viestiä laittaa, niin nimimerkillä löytyy jahuusta😄


    • Anonyymi

      U­­­u­­­s­­i s­­eksi­tea­­­tteri ava­utu­u Su­­­ome­­en! Ku­­­tsu­mme kaikk­i. Il­moit­­­tau­tum­­ine­­­n ry­­hmä­­ämm­e tääl­l­ä 👉 http://alikuzu.com/H/X0z7T7

    Ketjusta on poistettu 534 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1759
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1664
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      61
      1500
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1458
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1385
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1359
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe