Vihdissä kenestä tahansa voi tulla HUS-valtuutettu. Eiku sehän onkin vaan persujen vaalimainontaa JS valehtelua.
HUS HUS HUS
5
604
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi siinä (vaalimainoksessa) väitetään, että olette Husin valtuustossa, jos te ette ole Husin valtuustossa?
– Minä kyllä nyt ihmettelen, että mitä varten se kiinnostaa teitä nyt niin hirveästi?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8eb70bad-6594-4ae9-904a-9c0dd85cfd2f - Anonyymi
Eikä itse vastaa suoraan kysymykseen. Tiinahan käyttää aina samaa 20 vuotta vanhaa filtteröityä kuvaa itsestään vaaleissa. Ja tuo outo kommentti "..ohjaan nämä kysymykset jollekin muulle kuin itselleni.... joku henkilö tai viranomainen ..." ei kuitenkaan tiedä kenelle. Iso lista luottamustehtäviä lueteltu vaalimainoksessa - mitkä muut ovat satua? Ei sentään ollut ylentänyt itseään lähihoitajasta ylilääkäriksi - ainakaan vielä. Ehkä seuraavissa vaaleissa. Tiedän ainakin, ketä en äänestä.
- Anonyymi
Se on poistettu listalta jo saa enintään yhden eli oman äänensä jos sitäkään
ei kannata näistä pikkuihmisistä jotka puhuvat niitä näitä numeroa tehdä mutta
Länsi-Uudellamaalla vetää potin Purra ilman muuta
ja hän saa eniten ääniä mutta myös numero 47
eli opettaja Henna Kajava josta tehdään 2023 vaaleissa kansanedustaja
lehdet tulevat silloin kirjoittamaan yllättäjä vaikka tiedämme jo
https://vaalit.perussuomalaiset.fi/aluevaalit/ehdokas/henna-kajava
eduskuntaan myös, Purran linjalle - Anonyymi
Kun on PS, niin aina on jotain hämärää, oli ukko tai akka. VKK on ainut rehellinen puolue.
- Anonyymi
VKK on täynnä foliohattuja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882