Suomeen tarttis saada lisää maahanmuuttajia persumaista kuten: Unkarista, Venäjältä, Afganistanista ja Jemenistä. Saisimme tällöin ryhdikkään pontevaa väestönvaihtoa haittasuomalaisten sijaan.
Kantapersut eivät ole niin korkean moraalin omaavia, kuin mitä ovat kansainvälisen persuliiton muiden jäsenmaiden kansalaiset. Ajatelkaa nyt tätä ihmeellisyyttä kun kaikissa muissa persumaissa on jämäkkäämpiä persuja kuin mitä on Persulandiassa. Suomen persut ovat löllöjä kun heitä verrataan ryhdikkäänä seisoviin Pohjois-Korean persuihin.
Suomen persuista ei ole mihinkään muuhun kuin shöshöttämään maahanmuutosta.
Lisää persuja
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä eikös persut ole aivan persiistä?
Pitkästä aikaa hieno avaus!!!
Tosiaan, eikös Persuja voi tuoda vaikka Talebaneista. Akkavalta kun tuntuu ottavan meidän Persuja aivoon?
Kehitän vielä ideaa, että eikö pitäis perustaa jonnenkin Persuvaltio? Niinku juutalaisille tehtiin Israel? Saisivat siellä tankata dieselautojaan, lopettaa ruotsinkieli, poistaa maasta lesbot ja homot, eikä viisumeja ainakaan vihervsemmistolle ,eikä nyt tietenkään feministeille tai sateenkaariporukalle??
Olisko onnellinen kansa ja johtajana Fuher Halla!- Anonyymi
Persulandia on samanlainen utopistinen ihannevaltio kuin mitä on Avalon tai Neuvostoliitto. Se on olemassa ainoastaan jokaisen ihmisen omassa sydämmessä.
Anonyymi kirjoitti:
Persulandia on samanlainen utopistinen ihannevaltio kuin mitä on Avalon tai Neuvostoliitto. Se on olemassa ainoastaan jokaisen ihmisen omassa sydämmessä.
Kyllä! Unohdin "markan", sekä "rajat kiinni", koska jokainen vähänkin tummempi olento pysäytetään rajalle!
Hei, eikös nämä tarvitse myös "muurit"? Ympäri sitä autuasta maata?
- Anonyymi
Venäläissyntyisethän ovat jo useamman vuoden ajan olleet suurin maahanmuuttajaryhmä Suomessa.
- Anonyymi
Viime aikoina tullu paljon Irakin, Somalian ja Afganistanin persuja. Sosialistihallitus ei halua palauttaa näitä persuja.
- Anonyymi
Itse asiassa melko vähän. Top 3 maahanmuuttajamaat ovat Venäjä, Viro ja Ruotsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147334
- 594712
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434654- 753388
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 311789
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271776Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441637- 361537
- 1431297