Mikä järki on tunkea Kyöstin K-kaupalle jopa 3-4 bussia peräperään 7 min vuorovälillä ruuhka-aikaan. Eikö osa noista busseista voisi kääntyä Tampereelle, koska Härmälänoja on se viimeinen pysäkki, mistä suurin osa menee pois. Tarviiko ajattaa kaikkia ruuhkabusseja Pirkkalaan asti? Ei tuossa ole mitään järkeä.
Vastaukset 2
- Anonyymi
Jos itsekin olet jäänyt Härmälänojalla pois, niin et ehkä tiedä, että seuravalta pysäkiltä tulee kyytiin ihmisiä, jotka matkustavat ainakin Suupalle asti. Myös Nuolialan koululta tulee kyytiin usein koululaisia ja muita ihmisiä.
- Anonyymi
Resurssien hukkaamista kun julkista liikennettä ylipäätään tuollaisen kylään... Ei ne kylän asukkaat (lue: nistit, juopot) kuitenkaan käytä niitä viimeisiä euroja mihinkään bussimatkoihin. 😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493