Flättäreille opiskeltavaa

Anonyymi

41

141

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sun kannattaisi päivittää vähä sun maailmankuvaa. Einstein todisti jo 100 vuotta sitten että planeetat ei liiku minnekään, koska kaikki liikkeet on suhteellisia ja aika, tulevaisuus ja menneisyys on olemassa samaan aikaan. "Maapallo" siis oikeastaan näyttää enemmän kiinteältä DNA-kierteeltä kuin pallolta, jos sitä katsoo tästä objektiivisesta näkökulmasta jossa näkyy kaikki menneisyys ja tulevaisuus samassa aika-avaruudessa.

      • Anonyymi

        Tiedän kyllä Einsteinin teoriat erittäin hyvin ja miten kaikki on suhteellista.
        Kuten jos seisot pilvenpiirtäjän katolla, niin vanhenet nopeammin kuin kellarissa painovoiman vaikutuksesta.
        Minun ei tarvitse päivittää siis mitään, olen ajanhermolla tieteen uutisista.


      • Anonyymi

        Einstein taisi olla vankka determinismiin uskoja. Itse luulen, että fysiikan ymmärryksen suurimpia jarruja on ollut aina nimenomaan tuo antiikin filosofien klassinen ymmärrys syy-seuraus suhteesta. Eli Tapahtuma A aiheuttaa tapahtuman B tai tapahtuma B aiheuttaa tapahtuman A. Mitä jos molemmat olisivatkin totta aina ja yhtäaikaa? Kvanttifysiikassa vastaavaa ilmiötä kutsutaan superpositioksi. Kun mittaus tehdään saadaan yksi mahdollisista tiloista.

        Kokeeko kokija siis mahdollisesti aina vain yhden tilan josta seuraa illuusio että kokija uskoo todellisuuden olevan deterministinen vaikka se ei sitä todellisuudessa olekaan. Kokija vain katsoo sumeaa todellisuutta ikäänkuin sellaisten silmälasien läpi jotka tarkentavat yhden olemassa olevan vaihtoehdon sumeasta todellisuudesta jossa vaihtoehtoja on useampia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Einstein taisi olla vankka determinismiin uskoja. Itse luulen, että fysiikan ymmärryksen suurimpia jarruja on ollut aina nimenomaan tuo antiikin filosofien klassinen ymmärrys syy-seuraus suhteesta. Eli Tapahtuma A aiheuttaa tapahtuman B tai tapahtuma B aiheuttaa tapahtuman A. Mitä jos molemmat olisivatkin totta aina ja yhtäaikaa? Kvanttifysiikassa vastaavaa ilmiötä kutsutaan superpositioksi. Kun mittaus tehdään saadaan yksi mahdollisista tiloista.

        Kokeeko kokija siis mahdollisesti aina vain yhden tilan josta seuraa illuusio että kokija uskoo todellisuuden olevan deterministinen vaikka se ei sitä todellisuudessa olekaan. Kokija vain katsoo sumeaa todellisuutta ikäänkuin sellaisten silmälasien läpi jotka tarkentavat yhden olemassa olevan vaihtoehdon sumeasta todellisuudesta jossa vaihtoehtoja on useampia.

        Kvanttifysiikkaa ei olekaan saatu vielä sopimaan suhteellisuusteorian kanssa, ehkä jonain päivänä saamme teorian joka selittää kaiken sopivasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kyllä Einsteinin teoriat erittäin hyvin ja miten kaikki on suhteellista.
        Kuten jos seisot pilvenpiirtäjän katolla, niin vanhenet nopeammin kuin kellarissa painovoiman vaikutuksesta.
        Minun ei tarvitse päivittää siis mitään, olen ajanhermolla tieteen uutisista.

        Et ole ajanhermolla, jos et edes ymmärrä muinaisen pallomaan uskovaisuuden häviämistä.

        Etkä kykene vastaanottamaan meidän lättäreiden esittämiä puolueettomia litteämaa todisteita.


      • Anonyymi
        Lättäpää kirjoitti:

        Et ole ajanhermolla, jos et edes ymmärrä muinaisen pallomaan uskovaisuuden häviämistä.

        Etkä kykene vastaanottamaan meidän lättäreiden esittämiä puolueettomia litteämaa todisteita.

        Niitä ei ole, jatka matkaa vammainen.


      • Anonyymi
        Lättäpää kirjoitti:

        Et ole ajanhermolla, jos et edes ymmärrä muinaisen pallomaan uskovaisuuden häviämistä.

        Etkä kykene vastaanottamaan meidän lättäreiden esittämiä puolueettomia litteämaa todisteita.

        Litteästä maasta ei ole yhtäkään todistetta, me TIEDÄMME asuvamme maaPALLOLLA:.
        Oletko oikeasti noin tyhmä ja henkisesti jälkeenjäänyt?


    • Anonyymi

      Noin se pallopesu menee. Eli lasten aivopesu pallopäiksi!

      • Anonyymi

        Sinusta tieteellisten tosiasioiden kertominen on aivopesua?
        Taisit olla erittäin surkea koulussa nähtävästi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta tieteellisten tosiasioiden kertominen on aivopesua?
        Taisit olla erittäin surkea koulussa nähtävästi?

        Liekkö tuo onneton edes käynyt missään koulussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liekkö tuo onneton edes käynyt missään koulussa?

        Juu täällä pari höperöä tyyppiä meuhkaa jostakin littumaasta ja se saa näinkin paljon juttua aikaan täällä??
        Mitä helvettiä teillä päässä liikkuu? Eihän kukaan järjellä varustettu ala sekoilemaan moisen takia vaan antaa heidän sekoilla keskenään. Mihin teidät normijärkiset on ajettu,, mitä..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu täällä pari höperöä tyyppiä meuhkaa jostakin littumaasta ja se saa näinkin paljon juttua aikaan täällä??
        Mitä helvettiä teillä päässä liikkuu? Eihän kukaan järjellä varustettu ala sekoilemaan moisen takia vaan antaa heidän sekoilla keskenään. Mihin teidät normijärkiset on ajettu,, mitä..?

        Huomiohakuisia pipipäitä. Pitää paskoa ympäriinsä niin saa huomiota. Menepä ripuloimaan Hesburgerin lattialle aukioloaikana. Takuulla saat huomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta tieteellisten tosiasioiden kertominen on aivopesua?
        Taisit olla erittäin surkea koulussa nähtävästi?

        Pallopesua parhaimmillaan. Meidän on taisteltava palloistumista vastaan. Jakaa litteän maan tietoisuutta, eli maatietoisuutta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu täällä pari höperöä tyyppiä meuhkaa jostakin littumaasta ja se saa näinkin paljon juttua aikaan täällä??
        Mitä helvettiä teillä päässä liikkuu? Eihän kukaan järjellä varustettu ala sekoilemaan moisen takia vaan antaa heidän sekoilla keskenään. Mihin teidät normijärkiset on ajettu,, mitä..?

        Ei se höperyyttä oo, että uskaltaa tunnustaa maan litteäksi. Ite oon ylpeästi lättäpää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta tieteellisten tosiasioiden kertominen on aivopesua?
        Taisit olla erittäin surkea koulussa nähtävästi?

        Keskiarvoni oli 8,9 eli en sanois surkeaksi. Liikunta, musiikki, uskonto, kemia ja yhteiskuntaoppi oli kymppejä. Vain yksi kutonen, mutten sano mistä. Filosofisessa ajattelussa olin selvästi muita edellä. Lukion keskeytin, vaikka menestyin ja revin hyviä numeroita. Kutsumus veti minut luonnonlääkinnän pariin ja sillä tiellä ollaan yhä. Nykyisin olen energiahoitaja ja teen ansioituneita etähoitoja, joista paljon tullut myönteistä palautetta. Ja koska olen keskivertoa älykkäämpi, uskalsin kyseenalaistaa pallo-opin. Olen ylpeä flättäri!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskiarvoni oli 8,9 eli en sanois surkeaksi. Liikunta, musiikki, uskonto, kemia ja yhteiskuntaoppi oli kymppejä. Vain yksi kutonen, mutten sano mistä. Filosofisessa ajattelussa olin selvästi muita edellä. Lukion keskeytin, vaikka menestyin ja revin hyviä numeroita. Kutsumus veti minut luonnonlääkinnän pariin ja sillä tiellä ollaan yhä. Nykyisin olen energiahoitaja ja teen ansioituneita etähoitoja, joista paljon tullut myönteistä palautetta. Ja koska olen keskivertoa älykkäämpi, uskalsin kyseenalaistaa pallo-opin. Olen ylpeä flättäri!

        Tuo kertookin jo kaiken. Mitä jos tekisit ihmiskunnalle palveluksen ja parantaisit koronapotilaita vaihtoehtohoidoillasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskiarvoni oli 8,9 eli en sanois surkeaksi. Liikunta, musiikki, uskonto, kemia ja yhteiskuntaoppi oli kymppejä. Vain yksi kutonen, mutten sano mistä. Filosofisessa ajattelussa olin selvästi muita edellä. Lukion keskeytin, vaikka menestyin ja revin hyviä numeroita. Kutsumus veti minut luonnonlääkinnän pariin ja sillä tiellä ollaan yhä. Nykyisin olen energiahoitaja ja teen ansioituneita etähoitoja, joista paljon tullut myönteistä palautetta. Ja koska olen keskivertoa älykkäämpi, uskalsin kyseenalaistaa pallo-opin. Olen ylpeä flättäri!

        Kertoo kaiken sinun älykkyydestä että olet energiahoitaja, etkö saanut oikeita töitä?
        Et selvästikään ole keskivertoa älykkäämpi, päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskiarvoni oli 8,9 eli en sanois surkeaksi. Liikunta, musiikki, uskonto, kemia ja yhteiskuntaoppi oli kymppejä. Vain yksi kutonen, mutten sano mistä. Filosofisessa ajattelussa olin selvästi muita edellä. Lukion keskeytin, vaikka menestyin ja revin hyviä numeroita. Kutsumus veti minut luonnonlääkinnän pariin ja sillä tiellä ollaan yhä. Nykyisin olen energiahoitaja ja teen ansioituneita etähoitoja, joista paljon tullut myönteistä palautetta. Ja koska olen keskivertoa älykkäämpi, uskalsin kyseenalaistaa pallo-opin. Olen ylpeä flättäri!

        Kai ymmärrät, että sinun tekemäsi "etähoidot" ovat huijausta. Sinä olet siis ammattihuijari, joka hyväksikäyttää ja rahastaa epätoivoisia ihmisiä, jotka sairauksiensa takia kääntyvät sinun puoleesi ja luulevat saavansa jotain hoitoa, mutta oikesti vaan viet heidän rahansa ja annat heille tyhjiä puheita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskiarvoni oli 8,9 eli en sanois surkeaksi. Liikunta, musiikki, uskonto, kemia ja yhteiskuntaoppi oli kymppejä. Vain yksi kutonen, mutten sano mistä. Filosofisessa ajattelussa olin selvästi muita edellä. Lukion keskeytin, vaikka menestyin ja revin hyviä numeroita. Kutsumus veti minut luonnonlääkinnän pariin ja sillä tiellä ollaan yhä. Nykyisin olen energiahoitaja ja teen ansioituneita etähoitoja, joista paljon tullut myönteistä palautetta. Ja koska olen keskivertoa älykkäämpi, uskalsin kyseenalaistaa pallo-opin. Olen ylpeä flättäri!

        keskiarvosi oli kirjoitusten perusteella korkeintaan kuuso, älysi ei riittänyt edes lukioon.
        Älyllisesti olet ns. redneck.
        Olet aika paljon keskivertoa tyhmempi, erittin paljon. Olet kehitysvammaisen tasolla.


    • Anonyymi

      Missä se malli oli miten Maa liikkuu?

      Tähdet ovat eri puolilla Aurinkoa samat 6kk välein, vaikka katsomme täysin eri suuntaan.

      Ja miksi sinun tulee siirtää kelloasi joka kuukausi 2 tuntia taaksepäin, jotta ei yö ja päivä vaihda paikkaa kesällä ja talvella?

      Olen myös odotellut tässä puoli vuotta sitä mallia missä Venus näkyy tähtitaivaan puolella, vaikka on Heliocentismi uskonnossasi Maan ja Auringon välissä, eli valon puolella. Tuleeko sitä mallia, vai juoksetteko taas karkuun, niin kuin olette tehneet jo vuodesta 2018.

      Katsoitko edes videota itse? Siinä Maa pyörähti kerran itsensä ympäri samalla kun pyörähti kerran auringon ympäri. Mistä teitä palikoita oikein tulee? Ettekö oikeasti näe kuinka teitä viedään kuin pässiä narussa?

      Vastaus perään kiitos. Ei mitään ringissä runkkaamista vaan pelkät vastaukset.

      • Anonyymi

        "Missä se malli oli miten Maa liikkuu? "

        KVG "aurinkokunta"

        "Tähdet ovat eri puolilla Aurinkoa samat 6kk välein, vaikka katsomme täysin eri suuntaan. "

        Ne tähdet ovat niin kaukana että "täysin eri suuntaan" ei todellakaan ole "täysin eri suuntaan".

        "Ja miksi sinun tulee siirtää kelloasi joka kuukausi 2 tuntia taaksepäin, jotta ei yö ja päivä vaihda paikkaa kesällä ja talvella? "

        Ei tarvitse.

        "Olen myös odotellut tässä puoli vuotta sitä mallia missä Venus näkyy tähtitaivaan puolella, vaikka on Heliocentismi uskonnossasi Maan ja Auringon välissä, eli valon puolella. "

        Venus on harvoin Maan ja Auringon välissä. Silloin sen näkee tummana pisteenä Auringon päällä. Edellisen kerran se tapahtui 2012. Hyvin yksinkertaista geometriaa.

        "Tuleeko sitä mallia, vai juoksetteko taas karkuun, niin kuin olette tehneet jo vuodesta 2018. "

        Se on tullut jo monta kertaa ja olette liian typeriä sen tajuamiseen.

        "Siinä Maa pyörähti kerran itsensä ympäri samalla kun pyörähti kerran auringon ympäri. "

        Se on tehty surkeasti. Maapallon pyörähdysaika on lähes täsmälleen 24h - ei 365 vrk.

        "Mistä teitä palikoita oikein tulee? "

        Arvaan että syrjäytyneistä mielenterveysvaivaisista narsisteista. Omaksutaan idiotismi sairaalloisen huomiohakuisuuden seurauksena.

        "Ettekö oikeasti näe kuinka teitä viedään kuin pässiä narussa? "

        Niinhän sinua viedään. Maksatko muuten vakoilumatkan sinne jäävallille? Sain kuuman vihjeen sen vahtilaivaston paljastamiseksi.


      • Anonyymi

        Sinun viestissäsi on niin paljon virheitä että mistä edes aloittaisi, älä huolehdi niin usein teidän flättärdien kirjoituksissa on.
        Mitäpä jos nyt ensin ottaisit edes hiukan kosmologiasta ja termeistä selvää ja tule sitten ressukka uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Missä se malli oli miten Maa liikkuu? "

        KVG "aurinkokunta"

        "Tähdet ovat eri puolilla Aurinkoa samat 6kk välein, vaikka katsomme täysin eri suuntaan. "

        Ne tähdet ovat niin kaukana että "täysin eri suuntaan" ei todellakaan ole "täysin eri suuntaan".

        "Ja miksi sinun tulee siirtää kelloasi joka kuukausi 2 tuntia taaksepäin, jotta ei yö ja päivä vaihda paikkaa kesällä ja talvella? "

        Ei tarvitse.

        "Olen myös odotellut tässä puoli vuotta sitä mallia missä Venus näkyy tähtitaivaan puolella, vaikka on Heliocentismi uskonnossasi Maan ja Auringon välissä, eli valon puolella. "

        Venus on harvoin Maan ja Auringon välissä. Silloin sen näkee tummana pisteenä Auringon päällä. Edellisen kerran se tapahtui 2012. Hyvin yksinkertaista geometriaa.

        "Tuleeko sitä mallia, vai juoksetteko taas karkuun, niin kuin olette tehneet jo vuodesta 2018. "

        Se on tullut jo monta kertaa ja olette liian typeriä sen tajuamiseen.

        "Siinä Maa pyörähti kerran itsensä ympäri samalla kun pyörähti kerran auringon ympäri. "

        Se on tehty surkeasti. Maapallon pyörähdysaika on lähes täsmälleen 24h - ei 365 vrk.

        "Mistä teitä palikoita oikein tulee? "

        Arvaan että syrjäytyneistä mielenterveysvaivaisista narsisteista. Omaksutaan idiotismi sairaalloisen huomiohakuisuuden seurauksena.

        "Ettekö oikeasti näe kuinka teitä viedään kuin pässiä narussa? "

        Niinhän sinua viedään. Maksatko muuten vakoilumatkan sinne jäävallille? Sain kuuman vihjeen sen vahtilaivaston paljastamiseksi.

        "Tähdet ovat eri puolilla Aurinkoa samat 6kk välein, vaikka katsomme täysin eri suuntaan. "

        Ne tähdet ovat niin kaukana että "täysin eri suuntaan" ei todellakaan ole "täysin eri suuntaan".

        HAHAHAHAHAAH AHHAAHAHAAHHA Toi oli päivän paras. Että te Heliocentristi uskovaiset olette kyllä niin hauskoja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun viestissäsi on niin paljon virheitä että mistä edes aloittaisi, älä huolehdi niin usein teidän flättärdien kirjoituksissa on.
        Mitäpä jos nyt ensin ottaisit edes hiukan kosmologiasta ja termeistä selvää ja tule sitten ressukka uudestaan.

        Miksi minun pitäisi opiskella sinun uskontoasi jotta sinä voisit vastata noihin helppoihin kysymyksiin? Oletko ihan terve?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi opiskella sinun uskontoasi jotta sinä voisit vastata noihin helppoihin kysymyksiin? Oletko ihan terve?

        Ymmärräthän, että vaadit vastauksia oman uskontosi väitteisiin, ja niitä ei tietenkään voi olla olemassakaan, koska tuo uskontosi on täysin valhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun viestissäsi on niin paljon virheitä että mistä edes aloittaisi, älä huolehdi niin usein teidän flättärdien kirjoituksissa on.
        Mitäpä jos nyt ensin ottaisit edes hiukan kosmologiasta ja termeistä selvää ja tule sitten ressukka uudestaan.

        Me lättäpäät tiietään asiat toisun, ku te pallopestyt maatiedottomat impesillit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me lättäpäät tiietään asiat toisun, ku te pallopestyt maatiedottomat impesillit!

        Toisin, kuin te


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärräthän, että vaadit vastauksia oman uskontosi väitteisiin, ja niitä ei tietenkään voi olla olemassakaan, koska tuo uskontosi on täysin valhetta.

        Nyt on sinulla kyllä luetun ymmärtämisessä muutaman lukuvuoden mentävä aukko. Kysymykseni ovat sinun uskontosi sisältä, miten se voi olla noin vaikeata tajuta. Jotta muutkin lukijat pysyvät kärryillä ja estetään sinun ringissä runkkaaminen ja karkuun juokseminen, laitan tähän nyt kysymykset uudestaan;

        Maakeskeinen uskonto
        1. Maa on pallo, mikä pyörii 1000 mailia tunnissa ja kiertää aurinkoa 66.600 mailia tunnissa, loputtomassa -10/17 Tor vakuumissa, Maan ilmanpaineen vieressä ilman fyysistä estettä pintojen välissä. Ja samalla voit nostaa 1 Tor vakuumi-imurilla (pölynimuri) veden lasista. Vakuumi kumottu. Todista että vakuumi voi olla ilmanpaineen vieressä ilman fyysistä estettä.

        2. Uskossasi kierrämme aurinkoa, ja silti näet samat tähdet yöllä talvella ja kesällä, vaikka olemme eri puolella aurinkoa ja katsomme näin TÄYSIN eri suuntiin. Selitä miten tämä on mahdollista filosofisessa uskonnossasi?

        3. Uskot myös että sinun tarvitsee siirtää kelloasi 2 tuntia joka kuukausi, kompensoidaksesi liikkeen auringon ympäri, jotta yöstä ei tulisi päivä ja päivästä yö. Jos sinun ei tarvitse siirtää, myönnät että kyseessä on uskonto, eikä reaalimaailmaan sijoittuva todellisuus. Elät siis fiktiivisessä maailmassa.

        Nyt jos jo unohdit, lopeta se ringissä runkkaaminen ja vastaa vain kysymyksiin. Mielellään jonkun tason älykkyydellä, tosin kuin moni sinua ennen.

        Esimerkki vastaus ylhäältä; "Tähdet ovat eri puolilla Aurinkoa samat 6kk välein, vaikka katsomme täysin eri suuntaan. "

        Ne tähdet ovat niin kaukana että "täysin eri suuntaan" ei todellakaan ole "täysin eri suuntaan".

        Ei siis näin. Haluat antaa hyvän vaikutelman uskonnostasi, et tehdä itsestäsi aasia ja samalla koko uskonnostasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on sinulla kyllä luetun ymmärtämisessä muutaman lukuvuoden mentävä aukko. Kysymykseni ovat sinun uskontosi sisältä, miten se voi olla noin vaikeata tajuta. Jotta muutkin lukijat pysyvät kärryillä ja estetään sinun ringissä runkkaaminen ja karkuun juokseminen, laitan tähän nyt kysymykset uudestaan;

        Maakeskeinen uskonto
        1. Maa on pallo, mikä pyörii 1000 mailia tunnissa ja kiertää aurinkoa 66.600 mailia tunnissa, loputtomassa -10/17 Tor vakuumissa, Maan ilmanpaineen vieressä ilman fyysistä estettä pintojen välissä. Ja samalla voit nostaa 1 Tor vakuumi-imurilla (pölynimuri) veden lasista. Vakuumi kumottu. Todista että vakuumi voi olla ilmanpaineen vieressä ilman fyysistä estettä.

        2. Uskossasi kierrämme aurinkoa, ja silti näet samat tähdet yöllä talvella ja kesällä, vaikka olemme eri puolella aurinkoa ja katsomme näin TÄYSIN eri suuntiin. Selitä miten tämä on mahdollista filosofisessa uskonnossasi?

        3. Uskot myös että sinun tarvitsee siirtää kelloasi 2 tuntia joka kuukausi, kompensoidaksesi liikkeen auringon ympäri, jotta yöstä ei tulisi päivä ja päivästä yö. Jos sinun ei tarvitse siirtää, myönnät että kyseessä on uskonto, eikä reaalimaailmaan sijoittuva todellisuus. Elät siis fiktiivisessä maailmassa.

        Nyt jos jo unohdit, lopeta se ringissä runkkaaminen ja vastaa vain kysymyksiin. Mielellään jonkun tason älykkyydellä, tosin kuin moni sinua ennen.

        Esimerkki vastaus ylhäältä; "Tähdet ovat eri puolilla Aurinkoa samat 6kk välein, vaikka katsomme täysin eri suuntaan. "

        Ne tähdet ovat niin kaukana että "täysin eri suuntaan" ei todellakaan ole "täysin eri suuntaan".

        Ei siis näin. Haluat antaa hyvän vaikutelman uskonnostasi, et tehdä itsestäsi aasia ja samalla koko uskonnostasi.

        Se ilmakehää paikallaan pitävä "fyysinen este" on painovoima. Jos sitä ei olisi vaan eläisimme jossain kuplassa, miksi ilmanpaine laskisi korkeammalle mennessä?


    • Tietosi ja linkkiä on fiktiota. Ei ole olemassa mitään väitettyä pallomaata josta voisi tehdä yhtään mitään laskelmia

      Kaikki OIKEAT TODISTEET osoittavat maan olevan litteä.

      • Anonyymi

        Kyllä. Me lättäpäät tiietään tää fakta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Me lättäpäät tiietään tää fakta!

        Ettehän te mitään tiedä, kunhan väitätte ilman minkäänlaisia todisteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettehän te mitään tiedä, kunhan väitätte ilman minkäänlaisia todisteita.

        Kyllä tiietään. Voin laittaa vaikka lättäpääni pantiks! Ansioituneet nerot tietävät järkiään kaikki, että maa on litta! Ja näitä neroja ei ole monta! Minä olen onneksi yksi heistä 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tiietään. Voin laittaa vaikka lättäpääni pantiks! Ansioituneet nerot tietävät järkiään kaikki, että maa on litta! Ja näitä neroja ei ole monta! Minä olen onneksi yksi heistä 😊

        Iteki voin laittaa itteni pantiksi tässä asiassa. Koen erittäin vahvasti, että maa on litteä. Koska se On!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tiietään. Voin laittaa vaikka lättäpääni pantiks! Ansioituneet nerot tietävät järkiään kaikki, että maa on litta! Ja näitä neroja ei ole monta! Minä olen onneksi yksi heistä 😊

        Olet sie aika pökö jätkät


    • Olen jo riittävän oppinut ja se riittää mulle. Tiedän enemmän, ku valtaosa palloluuloisista. Litteän maan tietoisuus vapauttaa minut ajatusten kankeudelta ja mielen jumittumilta. Kun tajunta virtaa vapaammin, kykenee ajattelemaan vapaammin ja voi myös kokonaisvaltaisesti paremmin. Sen vain kokee joka solulla tämän vapautuneen olon... maatietoisuus tekee siis mieleni vapaaksi. Kykenen hahmottaa täten kokonaisuuksia paremmin. Tunnen hyvin vahvasti, että maa on litteä!

      • Anonyymi

        Käytätkö päihteitä ihan päivittäin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käytätkö päihteitä ihan päivittäin?

        Tuo on ala-arvoinen reagointi tapa maatietoiseen puheeseen. Kun argumentit loppuu, aletaan heti takertuu johonkin päihdeongelmiin tms. Kuule, sen voi sinulle sanoa, että päihteet vain tyhmentävät ihmistä ja vie maatietoisuudesta pois. Joku umpituiterissa ollut luuli, että maa olisi keinulauta tai hyrrä. Ei päihteet ihmisiä selvennä, vaan pistää entistä enemmän sekaisin. Aidosti maatietoinen haluaa pysyä päihteistä erossa! Toki maatietoinenkin voi juoda kohtuudella, mutta itse pysyn vesilinjalla.


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Tuo on ala-arvoinen reagointi tapa maatietoiseen puheeseen. Kun argumentit loppuu, aletaan heti takertuu johonkin päihdeongelmiin tms. Kuule, sen voi sinulle sanoa, että päihteet vain tyhmentävät ihmistä ja vie maatietoisuudesta pois. Joku umpituiterissa ollut luuli, että maa olisi keinulauta tai hyrrä. Ei päihteet ihmisiä selvennä, vaan pistää entistä enemmän sekaisin. Aidosti maatietoinen haluaa pysyä päihteistä erossa! Toki maatietoinenkin voi juoda kohtuudella, mutta itse pysyn vesilinjalla.

        Ei, se oli reaktio tuohon kirjoitukseesi joka kuulostaa siltä kuin olisit ottanut jotain mieltä laajentavaa ainetta.

        Tunsin aikoinaan muutaman LSD käyttäjän, ja he puhuvat tuolla tapaa.

        Ylipäätään, nuo lauseesi oli suoraan kuin jostain Hippien epistolasta sovellettuna Litteään Maahan.

        Mitä tulee Maatietoisuuteen, tänäänkin Aurinko nousi täällä Sydneyssä kaakosta, ja laskee noin 14 tunnin yhdensuuntaisen 15 astetta tunnissa sivusuuntaan matkan jälkeen lounaaseen. Tätä ei pitäisi tapahtua Litteässä Maassa, mutta näen sen omin silmin taas tänään, ja näin sen eilen. Olen lähestulkoon varma että tulen näkemään sen myös huomenna, mikäli mikään kosminen ilmiö ei tilannetta muuta.

        Esität asiassi mitenkä tapahsa, koska omin silmin näen päivittäin asioita jotka on sanomasi vastaista en vain voi ottaa juttujasi vakavasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei, se oli reaktio tuohon kirjoitukseesi joka kuulostaa siltä kuin olisit ottanut jotain mieltä laajentavaa ainetta.

        Tunsin aikoinaan muutaman LSD käyttäjän, ja he puhuvat tuolla tapaa.

        Ylipäätään, nuo lauseesi oli suoraan kuin jostain Hippien epistolasta sovellettuna Litteään Maahan.

        Mitä tulee Maatietoisuuteen, tänäänkin Aurinko nousi täällä Sydneyssä kaakosta, ja laskee noin 14 tunnin yhdensuuntaisen 15 astetta tunnissa sivusuuntaan matkan jälkeen lounaaseen. Tätä ei pitäisi tapahtua Litteässä Maassa, mutta näen sen omin silmin taas tänään, ja näin sen eilen. Olen lähestulkoon varma että tulen näkemään sen myös huomenna, mikäli mikään kosminen ilmiö ei tilannetta muuta.

        Esität asiassi mitenkä tapahsa, koska omin silmin näen päivittäin asioita jotka on sanomasi vastaista en vain voi ottaa juttujasi vakavasti.

        Keskustelutapasi on todella ikävä. Esität käsittämättömiä syytöksiä. En tiedä, miksi haluat mustamaalata maatietoiset aineiden käyttäjiksi? Onko tämä jotain ajojahtia vai mitä?
        Itse olen henkilökohtaisista syistä tällä hetkellä sen verran maassa, että minun täytyy pitää taukoa täältä keskusteluista. En vain jaksa tätä lynkkausmentaliteettia ja ikävän tapaista keskustelukulttuuria, jossa toisen päälle voidaan hyökätä ikävin sanankääntein ja inttelymielellä. Eikö meidän maatietoisten näkemystä voisi kunnioittaa? Missä on siis lähimmäisen kunnioitus?
        Koska keskustelu on tätä ja tuntuu, että ajojahti jatkuu, joudun surullisena toteamaan, että lähden toistaiseksi tauolle täältä. En tiedä, milloin palaan. Ehkä sitten, kun olen saanut koottua itseni taas kasaan.


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Keskustelutapasi on todella ikävä. Esität käsittämättömiä syytöksiä. En tiedä, miksi haluat mustamaalata maatietoiset aineiden käyttäjiksi? Onko tämä jotain ajojahtia vai mitä?
        Itse olen henkilökohtaisista syistä tällä hetkellä sen verran maassa, että minun täytyy pitää taukoa täältä keskusteluista. En vain jaksa tätä lynkkausmentaliteettia ja ikävän tapaista keskustelukulttuuria, jossa toisen päälle voidaan hyökätä ikävin sanankääntein ja inttelymielellä. Eikö meidän maatietoisten näkemystä voisi kunnioittaa? Missä on siis lähimmäisen kunnioitus?
        Koska keskustelu on tätä ja tuntuu, että ajojahti jatkuu, joudun surullisena toteamaan, että lähden toistaiseksi tauolle täältä. En tiedä, milloin palaan. Ehkä sitten, kun olen saanut koottua itseni taas kasaan.

        En esitä mitään syytöstä yllä, esitin kysymyksen, ja sitten selitin miksi sen tein.

        Kannattaa pysähtyä tosiaan ja miettiä miksi koet tilanteen ajojahdiksi.

        Ja kuka täällä inttää?

        Sinä intät että maa on litteä vaikka sitä vastaan on esitetty silminnähtäviä todisteita.

        Mutta hienoa jos osaat pysyä poissa, ei sua kukaan jää kaupaamaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      200
      2214
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      293
      1731
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      146
      1413
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      85
      1287
    5. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1157
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1136
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1062
    8. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      31
      1059
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      1019
    10. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      904
    Aihe