RKPn hallitsemassa Suomessa on aina syrjitty rotusyrjinnäälisesti 'suomenheimoa' eliitin toimesta?
Salaseuramainen eliittinvalta on tuhonnut monet elämät ja siirtänyt vallan ja omaisuudet tälle vieraskieliselle valta-eliitille (joka on jopa määrännyt oman kielensä maamme viralliseksi kieleksi)?
Mm. rotupuhtaus-opilliset opt määrää tämän eliitin toimintaa ja yhteiskuntaa ja elämiä ohjaillaan sen perusteella.
https://keskustelu.suomi24.fi/haku?keyword=rkp rasismi rotu
RKP-läinen rasistinen rotusyrjintä-rikokset Suomessa- lisääntynyt vaarallisesti
4
149
Vastaukset
- Anonyymi
nhan
tääkin
että suom24 on RKP24-
Tällaset RKP-rasismia arvotelevat aloitukset häiåyy aina...
tästäkin oli jo hyvä keskustelu- poistettiin... - Anonyymi
koko EU aika on tätä ollut-
mutta joidenkin suomalaisten yksilöiden elämät tuhottu jo kai kautta suomen historian?
nuosta rikoksista ei kerrota missään suomen virallisessa historiassa-
vain venäläisten rikokset mainitaan.... - Anonyymi
MONET RUOTSINKIELISET ON ihan ok- mutta se 'parempi kansa' - rotu-oppi saattaa silti vaikuttaa?
ja on totta että jo niiden kulttuuripiiri on koko pohjoismaat- ja englanninkieli helppo oppia (=laajempi kulttuuripiiri) suomessa heillä valta ja valtapiirien tuki siten = tekee heistä ihan eri luokan kansalaisia monella tapaa kuin tavan suomalaisista?
ja tästä aiheesta ei koskaan suomessa puhua.
ja kielipolitiikka on ongelmallinen. - Anonyymi
Etäläafrikassa oli vähän samanlainen tilanne pitkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762634Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2912342Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1611277Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �581023Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano28941- 70908
- 72874
- 76850
- 110835
- 65827