Milloin otit eka kerran perseeseen?

Anonyymi

Aikanaan yksi tyttöystävä, jonka kanssa peppu oli kovassa käytössä käytti termiä. " koulun asuntolassa yks kundi pani perseen painokuntoon" ja niin se olikin. Tiukka, söpöä ja ihana ja sinne sai tulla aina ja niin paljon kuin halusi.

Itsellä ollut tuuri, että naiset on pääosin jo ajettu sisään tuossa asiassa ja saanut panna pyllyyn ns valmiiksi treenatun naisen kanssa.

Eka kerta tuossa ei ole kumminkaan aina niin hekumallinen ja kaikki ei heti siitä tykkää. Minkä ikäisenä otitte eka kerran perseeseen munaa ja montako kertaa piti harjoitella, että alkoi sujumaan ja aloit pitämään?

118

22818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alta parikymppisenä se kaiketi tapahtui, en muista tarkkaan enää. Silloin siitä tuli nopeasti osa vakiopuuhia, mutta nykyisen kanssa vaan unohtunut.
      Mukava olisi vielä päästä tuoho puuhaa. En usko että on unohtunut vuosien aikana.
      N46

      • Anonyymi

        Miten tuollainen voi unohtua... sehän on tosi kivaa ja vähän sellaista pervon tuntuista puuhaa. Naista pitää välillä panna pyllyynkin, ja siementää syvälle sinne sisälle.

        Olisiko tuo sohvan pehmeä ja leveä käsinoja kiva sellaiseen. Menisit pötköttämään siihen ja levittäisit peppua... tulisin takaa nuolemaan huolella peppureikää märäksi ja rennoksi... kieltä sormea, kieltä sormea, öljyä perään ja varovasti nytkutellen muna suoraan peppuun, varovasti pohjaan asti. Et pääsisi siitä ylöskään, kun jalat ei yllä kunnolla maahan. Otat vaan mitä annetaan... kiidhytän tahtia oikein kunnolla ja annan palaa loppujenlopuksi, että ihan lätisee. Tunnet, että sinua otetaan oikein kunnolla, ja suurella himolla... laukean perseeseen huohottaen ja vetäydyn pois. Spermaa lorahraa hieman ulos. Hetken huohottelen ja alan nuolemaan pilluasi... niin kauan että tulet.

        Olisiko tuollainen hyvä paluu harrastukseen 🤣

        Paha päivä tänään. Ei tule muuta kuin tuollaista juttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuollainen voi unohtua... sehän on tosi kivaa ja vähän sellaista pervon tuntuista puuhaa. Naista pitää välillä panna pyllyynkin, ja siementää syvälle sinne sisälle.

        Olisiko tuo sohvan pehmeä ja leveä käsinoja kiva sellaiseen. Menisit pötköttämään siihen ja levittäisit peppua... tulisin takaa nuolemaan huolella peppureikää märäksi ja rennoksi... kieltä sormea, kieltä sormea, öljyä perään ja varovasti nytkutellen muna suoraan peppuun, varovasti pohjaan asti. Et pääsisi siitä ylöskään, kun jalat ei yllä kunnolla maahan. Otat vaan mitä annetaan... kiidhytän tahtia oikein kunnolla ja annan palaa loppujenlopuksi, että ihan lätisee. Tunnet, että sinua otetaan oikein kunnolla, ja suurella himolla... laukean perseeseen huohottaen ja vetäydyn pois. Spermaa lorahraa hieman ulos. Hetken huohottelen ja alan nuolemaan pilluasi... niin kauan että tulet.

        Olisiko tuollainen hyvä paluu harrastukseen 🤣

        Paha päivä tänään. Ei tule muuta kuin tuollaista juttua.

        Juu ei kiinnostanut


      • Anonyymi

        se on ihanaa tuo kivun jälkeinen nautinto vaimoni iso vibra hänen otteessaan saa minut hurmioon


      • Anonyymi

        alta parikymppisenä miehenä oli mukava antaa kaikille jotka oli panoa vailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuollainen voi unohtua... sehän on tosi kivaa ja vähän sellaista pervon tuntuista puuhaa. Naista pitää välillä panna pyllyynkin, ja siementää syvälle sinne sisälle.

        Olisiko tuo sohvan pehmeä ja leveä käsinoja kiva sellaiseen. Menisit pötköttämään siihen ja levittäisit peppua... tulisin takaa nuolemaan huolella peppureikää märäksi ja rennoksi... kieltä sormea, kieltä sormea, öljyä perään ja varovasti nytkutellen muna suoraan peppuun, varovasti pohjaan asti. Et pääsisi siitä ylöskään, kun jalat ei yllä kunnolla maahan. Otat vaan mitä annetaan... kiidhytän tahtia oikein kunnolla ja annan palaa loppujenlopuksi, että ihan lätisee. Tunnet, että sinua otetaan oikein kunnolla, ja suurella himolla... laukean perseeseen huohottaen ja vetäydyn pois. Spermaa lorahraa hieman ulos. Hetken huohottelen ja alan nuolemaan pilluasi... niin kauan että tulet.

        Olisiko tuollainen hyvä paluu harrastukseen 🤣

        Paha päivä tänään. Ei tule muuta kuin tuollaista juttua.

        Idiootti


      • Anonyymi

        Haluaisin päästä sinua vaikka sieltä nuole




        Mm
        Mm

        Mm

        Sieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        alta parikymppisenä miehenä oli mukava antaa kaikille jotka oli panoa vailla

        nykyinen vaimoni käyttää isoa vibraa pepussani usein kun tietää kuinka voin olla ja tietää myös nuo nuoruuden antamis jutut jotenkin nauttii vibran käyttelystä


    • Anonyymi

      Olin varmaan jotain 17 ja asuin vielä maaseudulla kotona kun naapurin vanha isäntä vonkasi ja vonkasi seksiä. Kerran sitten annoin ja hän ottikin mut takapuoleen. Eka kerran jälkeen oon sitten antanut kulloisillekin poikaystäville peppua. Kaikki ei oo halunneet peppua nussia mutta suurin osa kyllä. Aviomieheni on alusta lähtien halunnut panna perseeseen. Nykyäänkin vielä vähintään kerran viikossa saan mieheni kalua peppuun. Hän tulee huomattavasti nopeammin peppuun kuin pilluun.
      N58

      • Anonyymi

        Nyt kuullostaa hyvältä 🥰. Sinulla on varmaan onnellinen mies kun saa persettä niin paljon kuin haluaa. Sinne tosiaan laukeaa paremmin. On tiukempi kuin pillu.


      • Anonyymi

        Hyvä että ei jäänyt traumaa tuosta, niinkin olisi voinut käydä. Säikähditkö ja sattuiko, vai osasiko vanha pukki olla nätisti? Varmaan ollut ukolle kiihottavaa panna naapurin nuorta tyttöä perseeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että ei jäänyt traumaa tuosta, niinkin olisi voinut käydä. Säikähditkö ja sattuiko, vai osasiko vanha pukki olla nätisti? Varmaan ollut ukolle kiihottavaa panna naapurin nuorta tyttöä perseeseen.

        Ei siitä mitään traumoja jäänyt. Päinvastoin. Muistan pelänneeni että vanha isäntä saa sydärin kesken aktin. Niin kiihottunut oli että ihan tärisi kun työntyi tiukkaan peräaukkooni. Olin ajatellut että akti ei kauaa voi vanhalla isännällä kestää kun jo sylkee siemenet sisään. Mutta mitä vielä. Sessio otti ihan kunnolla aikaa kunnes viimein tunsin lämpimät nesteet pepussani.

        Enkä muuten ollut ainoa perheeni naispuolinen mitä vanha isäntä kävi polkemassa. Olin aiemmin jo tiennyt ja nähnyt kuinka äitini harrasti silloin tällöin seksiä vanhan isännän kannssa. Mutta sitä en kenelläkään paljastanut.
        N58


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siitä mitään traumoja jäänyt. Päinvastoin. Muistan pelänneeni että vanha isäntä saa sydärin kesken aktin. Niin kiihottunut oli että ihan tärisi kun työntyi tiukkaan peräaukkooni. Olin ajatellut että akti ei kauaa voi vanhalla isännällä kestää kun jo sylkee siemenet sisään. Mutta mitä vielä. Sessio otti ihan kunnolla aikaa kunnes viimein tunsin lämpimät nesteet pepussani.

        Enkä muuten ollut ainoa perheeni naispuolinen mitä vanha isäntä kävi polkemassa. Olin aiemmin jo tiennyt ja nähnyt kuinka äitini harrasti silloin tällöin seksiä vanhan isännän kannssa. Mutta sitä en kenelläkään paljastanut.
        N58

        Hah, en tiedä, minkä ikäinen "vanha isäntä" on tuolloin ollut, mutta voisi äkkiä kuvitella, että se on tuolloin 40v sitten ollut abouttiarallaa saman ikäinen kuin olet itse nyt. Itse vähän nuorempi, mutta varmaan menisin siihen kategoriaan "vanha isäntä", jos puhutaan jostain 80 luvun alusta. En ihmettele, että ukko oli kiimassa ja huohotti, kun panni nuorta tyttöä perseeseen. Olisin itsekin. Itse olen tuosta nuorten tyttöjen haaveesta jo lopunut, mutta olisihan se kiva, päästä vielä edes kerran. En kiistä.

        On se varmaan aika jäärä ollut, kun käynyt äitiä ja tytärtä polkemassa. Ilmeisen charmikas ukko ollut, kun naiset noin on antautuneet? Kai se ennenkin tuo meininki ollut aikalailla vapaata, vaikka niistä ei silloin aikoinaan ehkä niin paljon puhuttu. Täällä pystyy anonyyminä niistä kertomaan helpommin ja tietenkin kun hommista alkaa olemaan 40v, niin "rikoskin" on vanhentunut.

        Peräaukosta saa kyllä tiukat kyydit aina, vaikka naapurissa olisikin jo vähän rennompi meininki. Nuorilla tytöillä se vaan meinaa olla harjaantumaton, ja sinne joutuu lämmitteleen, kauan. Varttuneilla naisilla homma on hallussa ihanasti, ja sinne sujahtaa nopeammallakin lämmittelyllä vaikka suoraan perseeseen liukkarin kanssa. Se on nannaa.


      • Anonyymi

        nussitko myös miestäsi sauvalla


      • Anonyymi

        tuohan on pelkkää nautintoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siitä mitään traumoja jäänyt. Päinvastoin. Muistan pelänneeni että vanha isäntä saa sydärin kesken aktin. Niin kiihottunut oli että ihan tärisi kun työntyi tiukkaan peräaukkooni. Olin ajatellut että akti ei kauaa voi vanhalla isännällä kestää kun jo sylkee siemenet sisään. Mutta mitä vielä. Sessio otti ihan kunnolla aikaa kunnes viimein tunsin lämpimät nesteet pepussani.

        Enkä muuten ollut ainoa perheeni naispuolinen mitä vanha isäntä kävi polkemassa. Olin aiemmin jo tiennyt ja nähnyt kuinka äitini harrasti silloin tällöin seksiä vanhan isännän kannssa. Mutta sitä en kenelläkään paljastanut.
        N58

        parhaimpia mitä olen kuullut


      • Anonyymi

        nautitko myös itse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siitä mitään traumoja jäänyt. Päinvastoin. Muistan pelänneeni että vanha isäntä saa sydärin kesken aktin. Niin kiihottunut oli että ihan tärisi kun työntyi tiukkaan peräaukkooni. Olin ajatellut että akti ei kauaa voi vanhalla isännällä kestää kun jo sylkee siemenet sisään. Mutta mitä vielä. Sessio otti ihan kunnolla aikaa kunnes viimein tunsin lämpimät nesteet pepussani.

        Enkä muuten ollut ainoa perheeni naispuolinen mitä vanha isäntä kävi polkemassa. Olin aiemmin jo tiennyt ja nähnyt kuinka äitini harrasti silloin tällöin seksiä vanhan isännän kannssa. Mutta sitä en kenelläkään paljastanut.
        N58

        Tässä vaiheessa viimeistään paljastui feikiksi. Kukaan ei todellakaan tunne lämpimiä nesteitä pepussaa. Ei siellä suolenseinämillä ole sellaista tuntoaistia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä vaiheessa viimeistään paljastui feikiksi. Kukaan ei todellakaan tunne lämpimiä nesteitä pepussaa. Ei siellä suolenseinämillä ole sellaista tuntoaistia.

        kyllä tuntee kuuman liemen ja sykähtelyt reiällä vai onko sulla tunnoton ja venynyt pilalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siitä mitään traumoja jäänyt. Päinvastoin. Muistan pelänneeni että vanha isäntä saa sydärin kesken aktin. Niin kiihottunut oli että ihan tärisi kun työntyi tiukkaan peräaukkooni. Olin ajatellut että akti ei kauaa voi vanhalla isännällä kestää kun jo sylkee siemenet sisään. Mutta mitä vielä. Sessio otti ihan kunnolla aikaa kunnes viimein tunsin lämpimät nesteet pepussani.

        Enkä muuten ollut ainoa perheeni naispuolinen mitä vanha isäntä kävi polkemassa. Olin aiemmin jo tiennyt ja nähnyt kuinka äitini harrasti silloin tällöin seksiä vanhan isännän kannssa. Mutta sitä en kenelläkään paljastanut.
        N58

        Pelkkä feikki olet 😂🤡


      • Anonyymi

        Voi ihmettä! Saisimpa minäkin vaimoni antamaan peppua!! Hän ei kertakaikkiaan halua antaa sitä, ei edes puhua siitä!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siitä mitään traumoja jäänyt. Päinvastoin. Muistan pelänneeni että vanha isäntä saa sydärin kesken aktin. Niin kiihottunut oli että ihan tärisi kun työntyi tiukkaan peräaukkooni. Olin ajatellut että akti ei kauaa voi vanhalla isännällä kestää kun jo sylkee siemenet sisään. Mutta mitä vielä. Sessio otti ihan kunnolla aikaa kunnes viimein tunsin lämpimät nesteet pepussani.

        Enkä muuten ollut ainoa perheeni naispuolinen mitä vanha isäntä kävi polkemassa. Olin aiemmin jo tiennyt ja nähnyt kuinka äitini harrasti silloin tällöin seksiä vanhan isännän kannssa. Mutta sitä en kenelläkään paljastanut.
        N58

        Voisitko kertoa kuinka monta minuuttia äijä pani ennen kuin se lankesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, en tiedä, minkä ikäinen "vanha isäntä" on tuolloin ollut, mutta voisi äkkiä kuvitella, että se on tuolloin 40v sitten ollut abouttiarallaa saman ikäinen kuin olet itse nyt. Itse vähän nuorempi, mutta varmaan menisin siihen kategoriaan "vanha isäntä", jos puhutaan jostain 80 luvun alusta. En ihmettele, että ukko oli kiimassa ja huohotti, kun panni nuorta tyttöä perseeseen. Olisin itsekin. Itse olen tuosta nuorten tyttöjen haaveesta jo lopunut, mutta olisihan se kiva, päästä vielä edes kerran. En kiistä.

        On se varmaan aika jäärä ollut, kun käynyt äitiä ja tytärtä polkemassa. Ilmeisen charmikas ukko ollut, kun naiset noin on antautuneet? Kai se ennenkin tuo meininki ollut aikalailla vapaata, vaikka niistä ei silloin aikoinaan ehkä niin paljon puhuttu. Täällä pystyy anonyyminä niistä kertomaan helpommin ja tietenkin kun hommista alkaa olemaan 40v, niin "rikoskin" on vanhentunut.

        Peräaukosta saa kyllä tiukat kyydit aina, vaikka naapurissa olisikin jo vähän rennompi meininki. Nuorilla tytöillä se vaan meinaa olla harjaantumaton, ja sinne joutuu lämmitteleen, kauan. Varttuneilla naisilla homma on hallussa ihanasti, ja sinne sujahtaa nopeammallakin lämmittelyllä vaikka suoraan perseeseen liukkarin kanssa. Se on nannaa.

        En usko . Valheita


      • Anonyymi

        Haluaisin nuolla sinua!


      • Anonyymi

        Mistä saisi tuollaisen naisen! olisi hehkäeää panna peppuun tai ihan sinne pimmppiin, se tuntuisi hyvältä!

        Minun saiseni eivät ole antaneet peppuun. Annatteko te naise jotka olette täällä?


      • Anonyymi

        Tuo tarina kuuluu enemmänkin seksinovelli puolelle, koska tuota ei ole tapahtunut 😂 naapurin vanha ukko, jotain uutta keksiä Välillä!


    • Anonyymi

      Muistan toki.
      Vaimo sai eka kerran kokeilla vierasta miestä. Jouduin katsomaan vierestä kuinka vaimo sai isoa kullia nuorelta mieheltä.touhu oli erittäin rajua ja vaimo pyysi päästä päälle että sai pidettyä edes pikkuisen tahtia omassa kontrollissa.
      Ja pyrstö oli pystyssä ja perseeseen estoon näky.
      Hain vaimon mieli jellyn ,katsoin himoitsee pylly reikää kun se supisteti samaan tahtiin kun kulli meni pilluun.
      Mies katseli hymyillen kun laitoin liukkaria jellyyn. Arvasi mun aikeet ja otti vaimon tiukasti kiinni. Menin vaimon taakse ,Vaimolla alkoi pää pyörimään.
      Parkausi että ei sinne,en tykkää. Nuori mies yllytti vaa että pane vaan.
      Kun dildo kosketti pylly reikää alkoi vasta ime Rimpiläinen ja alkoi tärisee.
      Sinne se uppoa neitsyt pylly reikään.
      Vaimo meni ihan tanssiin, tärisee orkku saa, pojan ei tarvinnut tehdä juurikaan mitään,vaimon perseeseen teki tahdotonta liikettä.
      Vedin dildo pois ja menin pylly taakse ja aloin ujuttaa kyrpää sisään,ja sinne se upposi.
      Meno oli hurjaa,vaimo voihki ettei enää,pliis.
      Sai kunnon orkku niin että nesteet roiskuu, vieraalla miehellä tuli spermat pilluun,ja muutama raju työntö ja Siemensin vaimon perseeseen, ,se oli mun eka kerta.
      Sitä herkkua tuli sitten joka kerta kun Vaimolla oli vieras kalusteet käytössä.

      • Anonyymi

        Just niin hei hölmö, kyllä sun juttuja joku saattaa uskoakin?


    • Anonyymi

      En ole vielä munaa perseeseeni saanut mutta haluaisin kyllä kokeilla ;)
      t: Utelias-mies

      • Anonyymi

        En ole varma mutta tuntuu ihanalta että nuolen naisen peppua!!


    • Anonyymi

      Välillä palkitsen mieheni odottamalla peppu pystyssä kun tulee töistä kotiin. Olin noin 20 kun ekaa kertaa mies pääsi koeajamaan peppuni

      • Samasta palkinnosta saanut aika-ajoin nauttia. Tuon palkinnon jälkeen odottava IKEA:n reissukin sujuu vislaillen, toki saattaa olla, jos on oikein rankka, että tarve saada vielä illalla jälkiperintää.


      • Anonyymi

        nautitko oliko miehesi hellä


    • Anonyymi

      Yläkoulua edeltävänä kesänä. Annoin kavereille kun ne sanoivat sen olevan tapana sielä koulussa missä ne olivat.

    • Anonyymi

      minä mies sain eka kerta peppuun intissä kun oltiin vkl kiinni alkoi ihan runkkailulla mutta kun näin tuon ison kalun varmaan yli 20cm halusin sen heti sisääni mahtava tunne mut ei kestänyt kauan sitte haki 6 kaveria paikalle olipahan täytetty olo sperma valui ulos vielä aamulla silloin sain suurta ainakin 30min olin tullut jo monesti puoli kova kalu liikkui pepussa aloin puristelun ja taas kovaa hitaasti varmaan 60min olin täysin saanut ja antanut

    • Anonyymi

      Peppuseksi tosiaan vaatii harjoittelua. Kun oma vaimo vihdoin suostui kokeilemaan, edettiin hyvin hitaasti: hän kävi vatsalleen makaamaan, aluksi vain koskettelin ja hieroin peppureikää kalun päällä, varovasti painelua, vähän terskaa sisälle, sitten pari senttiä, edestakas liikkumista vähän kerrallaan syvemmälle kunnes sain kalun kokonaan sisään ja sitten hyvin rauhallisin työnnöin laukeamiseen saakka. Toisella kerralla yhtä rauhallisesti, mutta kun olin kokonaan sisällä, aloin pikkuhiljaa liikkua nopeammin työnnöin. Kolmannella kerralla ehdotin, että kokeillaan eri asentoja, jolloin vaihdettiin makuuasennosta lusikkaa kyljelleen, ratsastukseen ja lopuksi doggy. Nykyään asentona oikeastaan ainostaan doggy siten, että vaimo kontillaan sängyllä ja itse seison sängyn kulmalla.

    • Anonyymi

      Osaat homman, sit sisään mällitkö

    • Anonyymi

      todella kiihottaa lukea

    • Anonyymi

      onks jäykk ny

    • Anonyymi

      Olin 19v, kun poikakaverini kärtti persettä. Molemmat nuoria ja kokemattomia ja ähellykseksi se meni, sai juuri ja juuri sisään, kun mällit jo lensi peppuun. Kokeiltiin muutamia kertoja, mutta se jäi siihen ja erosinkin poikaystävästä. Ei jäänyt mitään sen kummempaa intoa asiaan.

      Tapasin sitten hieman myöhemmin nykyisen aviomieheni, olin 24v. Heti ensimmäisenä yhteisenä yönä hän vaan yhtäkkiä tuli perseeseen sen kummempia kyselemättä. Hänellä on kookas kalu, ja olin aluksi vähän kauhuissani. Taitavasti ujutellen hän sai sen kumminkin sisään ja alkoi rauhallisesti työntelemään. Ai että se teki nannaa. Koko alapää oli kuin liekeissä. Vauhtia kiihdyttäen hän laukesi sisään i ja vetäytyi pois.

      Sen jälkeen tuo jäi meille ohjelmaan. Alkuvuosina hän pani minua joka yhdynnäööä perseeseen, aina lopuksi laueten sinne. Kun piti alkaa tekeen lapsia, piti laueta pilluunkin.

      Nykyään jäänyt vähemmälle mutta edelleenkin saa panna aina pyllyyn, jos haluaa. N46

    • Anonyymi

      15 -16 otin kavereilta suihin annoin myös peppua kun pyysivät ei minusta homoa tullut mutta kyllä suuri kulli sai minut laukeamaan rannalla otin syvälle kyllä oli ihanaa pitkään kesti

    • Anonyymi

      annoin kerran yhelle ukkomiehelle peppuani tuntu hyvältä vaikka olin naimisissa nykyinen vaimoni osaa hyvin straon työt myös vaki gay kundi mukana

    • Anonyymi

      Noin reilu vuosi sitten, olen 54v nainen. Tapasin kivan 15 nuoremman miehen, jonka kanssa asiasta keskusteltiin. Hän on peppuseksifani ja en itse ollut koskaan ennen sitä harrastanut, kun mieheni ei sitä vongannut.

      Hän tuli luokseni käymään ja sanoi, että tänään pannaan perseeseen. Minua jännitti kovasti, vaikka muuten mies oli hellä ja kiva. Hänen kalunsa oli kookas ja pelkäsin, miten se sattuu.

      Hän nuoli ensin jalkoväliäni huolellisesti, kielen käydessä peppureiällä useammankin kerran. Hän kellahti selälleen Ja aloin imemään hänen kaluaan pyllistäen samalla hänelle. Hän hieroi öljyisellä kädellä peppuani, hieroi ja runkutti. Yksi sormi, kaksi sormea, tunsin kun peppuni aukesi ja rentoutui. Hän käski kääntymään kyljelleen. Olin niin kiimassa, että tärisin. Iso mela meni kerralla peppuun, se oli niin hyvin voideltu ja huolehdittu. Ei sattunut yhtään.

      Mies huohotti ja sanoi, kuinka ihanalta tuntuu, ja toden totta se tuntui kivalta. Käännyin asentoon, jossa saatoin hieroa klitoristani ja laukesin pian täristen. Aika nopeaan mies laukesi sisääni huohottaen ja spermat levisi peppuun.

      Minusta tuli kerralla fani. Olemme nähneet silloin tällöin ja peppuni on saanut hyvää hoitoa myöhemminkin. Ainoa mikä harmittaa, ettei tullut aloitettua nuorempana.

    • Anonyymi

      itse annoin n. 15 kun kaverit halus ja minä valmiina 5kaveria nussi ja lopuksi yks otti multa suihin ihanaa teini aikaa

    • Anonyymi

      Yksi tapaus jäi mieleen jostain vuosien takaa, kun olin sellainen kaksvitonen. Tultiin tytön kanssa meille jatkoille aika hyvässä hiprakassa kaupungilta. Siinä sitten aika hyvässä tuubassa paneskeltiin menemään, oli kiimaista ja ihanaa. Tyttö kiemurteli satulassa päällä ja nautti selvästi olotilasta. Nuorena kun kyrpä seisoo tanassa vaikka koko yön. Äkkiarvaamatta mitään sen kummempia selittelemättä, hän nousee,ottaa yöpöydältä käsirasvapurkin ja spruittaa siitä käteen. Ja kääntyy ympäri. Revittää persettään nenän edessä ja laittaa rasvaa pyllynreikään... ja alkaa pakittamaan sisään. Jeesus, muistan kuin riettaalta se silloin tuntui. Pikkuhiljaa muna upposi pyllyyn ja tyttö alkoi pyörittämään ja vatkaamaan sitä. Olin niin onnesta soikea, että en voinut kuin voihkia ja huohottaa. Enhän minä sitä kauaa kestänyt vaan spruittasin lastit perseeseen. Hän nousi päältä pois ja spermaa lorahti sieltä nivusilleni. Hän levitti spermattua pyllyään edessäni. Ai kuinka kaunis se oli.

      Kysyin, että ei tainnut olla eka kerta... Ei sanoi tyttö. Samaa toistettiin vielä aamulla uudelleen eri asennossa. Häntä sai panna peppuun mielin määrin, joka silloin oli uutta ja ihanaa.

      Päätin tuona viikonloppuna että tästä tulee vaimoni... ja niin tulikin. Tästä aikaa nyt yli 20v

      Tytöt. Jos haluatte hyviä vinkkejä, millä sa iskettyä ukkoja, on tuossa yksi hyvä keino lisää. Eihän mua perseellä ostettu. Koko pakkaus on mitä ihanin.

    • Anonyymi

      16-v olin koulukaverin mökillä viikon ja jo ekana iltana kaveri pani kikkelinsä suuhuni ja sain niellä spermaa.
      Seuraavana iltana kaverini tuli päälleni käskevästi.
      Nyt raimo saat olla mun panopuu.
      Kaveri nussi minua perseeseeni useasti viikon aikana.
      Mökkiviikon jälkeen olin Hannun panopuuna säännöllisesti.

      • Anonyymi

        Mä oli viistoista ja pääsin kesäksi kaverin mökille. Sen vanhemmat kävi töissä sieltä ja monesti oltiin ihan pennut keskenään. 
        Kaveri imetti heti eka sauna jutun jälkeen. Se ei välittänyt vaikka sen pikkusisko katsoi vierestä. 
        Juhannuksesta tuli pari sen kaveria lisäksi sinne.

        Kun syksyllä täytyin 16 ja koulut alko niin luulin että se homma olis loppunut. Mutta se kaveri oli antanut mun yhteys tiedot parille vanhemmalle kaverilleen.


    • Anonyymi

      Vaimo oli 19v ( nykyään 43v) kun sai eka kerran peppuun. Pääsin siis korkkaamaan sen puolen. Ollut se jälkeen vaki ohjelmassa säännöllisesti n. kerran pari viikossa.
      Viime vuosina alkanut kiinnostaa ajatusta saada itsekin kalua peppuun. Vainoakin kiinnostaisi nähdä kyseinen toimenpide.

      • Anonyymi

        meillä vaimo tilas straponin kun minä pyysin myöhemmin toi erään työ-kaverin joka ei saanut vaimoltaan peppua annoin tietenkin olin aloittanut antamisen jo 16v aina kun joku pyysi


    • Anonyymi

      kavereille annoin runkkupiirissä yks otti samaan aikaan suihin olin n.15v

    • Anonyymi

      Mun vaimon Pepun rassasi auki kaks nuorta miestä.
      Minulle ei antanut mutta tuli tilanne että miehet ei Vaimolta kyselleet haluaako vain ei.
      Kyllähän siinä taistelu käytiin,minäkin pidin vaimoa aloillaan että kulli saatiin pylly reikään eka kerran. Sen jälkeen on joka kerta miehet l auenneet pyllyynkin.

    • Anonyymi

      Itse olen nyt aikuinen mies, mutta ihan alakouluikäisenä sain ekan kerran munaa peppuuni. Se oli sellainen parin vuoden mittainen juttu. Ei siinä ollut mitään ongelmaa mille se tuntui. Se kun oli muna pepussa oli ihan kivan tuntuista ja kun se oli pari kertaa viikossa joskus kolmekin, niin sen oppi. Se loppui kun pyhdynnän jälkeen sain munaa suuhun ja tilanne oli huono. Suihinkin se olisi onnistunut jos tilanne olisi ollut toinen. Sellainen kuin ne normistojen oli!

      Olen kuullut yhden naisen kertomana kuinka hän oli ala-asteikäisenä alkanut oikean toiminnan ja oppinut myös ”kakkosen” kun oli sopinut että ekasta tai toisesta kerrasta ei saa lannistua jos tuntuu huonolle! Hänen ekat kerrat oli huonoja mutta useamman kerran jälkeen asia vaan napsahti kohdalle ja asiasta alkoi nauttimaan!

      Mitä tekisin nyt kymmeniä vuosia myöhemmin! En tiedä! Vaikka se asia on hieno, niin ihmisten välisiin kemioihin se ainakin vaikutti viilentäen!

      • Anonyymi

        Olin n. 13v kun kaverin isä yllätti meidät katselemassa Pornovideoita. Omalle pojalleen äijä huusi ja uhkasi selkäsaunalla. Minut hän uhkasi viedä kotiin ja kertoa vanhemmille. Äijä otti minut autoonsa ja lähti viemään kotia kohti. Matkalla jouduin isällisen puhutteluun joka päättyi syrjäiseen tienhaaraan jossa äijä alkoi riisumaan minua. Homma johti siihen että äijä nai minua perseeseen auton konepellin päällä. Eka kerta sattui ja huusin suoraa huutoa kun äijä pani innoissaan. Ilmeisesti huutoni vain kiihotti sitä, tahti vain kiihtyi. Äijä ei kauaa kestänyt vaan laukesi melko nopeasti. Homma ei jäänyt siihen kertaan vaan jatkui muutaman vuoden, välillä jouduin pukeutumaan tytöksi, sukkanauhat ja muut vermeet oli käytössä. Muutaman kerran jouduin äijien saunailtaan missä minua nai useampi tyyppi, yksi tai kaksi nai samaa aikaan, muut katseli vieressä. Useimmiten naitiin paljaalla, spermat ruiskittiin perseeseen, suuhun tai naamalle.
        Valokuvia otettiin, uhattiin näyttää niitä jos kertoisin jollekin touhuista.


    • Anonyymi

      Turha klisee on että naiset rakastuu renttuihin. Kun se on juuri toisinpäin. Rentut ja raukkikset jää ilman erinomaista seksiä ja ilman hyvää perseseksiä, koska raukkikset vaan pelaa ja teeskentelee ja ovat pellenä elämän sirkuksessa ja jäävät ilman upeaa naista. Siis ihanaa ehtaa naista. Kunnon miehet saavat parhaat palat eli ihanimmat naiset ja tulevat oikeesti onnelliseksi ja elämä hymyilee. Saavat parasta seksiä, usein ja sitä persettä! Rentut tyytyvät jämiin, tylsiin naisiin jolla ei äly leikkaa ja näiden raukkisten seksiasiat on huonosti eikä saa hyvää, vaan jämäpillua joka ei tyydytä muuten kun tyhjentää kyllä kassit. Kun siihen seksiin tarvitaan myös älyä jotta siitä saa enemmän. Kunnolliset miehet siis perii hyvän elämän. Karmaako? Mun toinen gradu sivuaa aihetta, joten faktatietoa löytyy.

      • Anonyymi

        Sinä jatkuvasti kirjoittelet täällä katkerana typeriä olet monesti haukkunut muita narsisteiksi ja miten joku menettänyt elämänsä rakkaan ja muuta typerää sontaa.


    • Anonyymi

      Mä annoin persettä ekan kerran kun olin 13 v

      • Anonyymi

        Kenelle?


    • 3-kymppisenä, yhdessä 2m n kimpassa sen pariskunnan mies pani minua. Se oli eka kerta.

      • Anonyymi

        Tuon kun vielä kokisin... olla pariskunnan miehen naitavana samalla kun rouvaa nuolisin... ;)


      • Anonyymi

        mun vaimo sanoi että saan peppua vaan jos itte annan kiimoissani suostuin toi kaverin baarista kauhu iski kun näin kullin n.25cm mutta hitaasti liukui sisään voi mikä nautinto niin minusta tuli innokas antaja ja saaja myös vaimolta


    • Parikymmentä vuotta sitten olin uimassa ja menin puuvessaan käymään. Siinä pönttöön kustessani taakseni tuli todella iso mies. Hän painautui pakaroihini kiinni ja tunsin valtavan kalun kovana. Hän painoi minut kumaraan ja alkoi työntymään sisääni. Sylkeä lisäten hän sai kalun kokonaan sisään ja alkoi naimaan. Se tuntui hyvältä. Aikansa naituaan hän laukesi murahtaen ja poistui. Jäin pöntölle istumaan ja miettimään tapahtunutta.

    • Anonyymi

      4 vuotta sitten shemale otti neitsyyteni. Oli ihanaa.

    • Anonyymi

      Eka kerta oli vajaa kolmekymppisenä aviomieheni kanssa. Baari-illan jälkeen harrastettiin seksiä, makasin vatsallani ja mies tuli sisääni takaapäin, kun yllättäen mitään sanomatta alkoi työntyä peppuuni. Lauettuaan kysyi, olenko aiemmin harrastanut peppuseksiä ja kun kerroin että en, niin sanoi, että hienoa kun sai viedä peppuneitsyyteni.

      • Anonyymi

        Tuo mahallaan olevan naisen perseeseen paneminen on 😍.

        Miten koit tuon, säikähditkö vai totesitko vaan, että Ahaa, tuolta tulee, antaa mennä...


    • Anonyymi

      13v eka kerran runkkailin kynttilällä persettäni.Sitä jatkui eri välineillä kunnes noin 45v nuori aasialaispoika Tikkurilassa hieronnan yhteydessä nussi pienellä kullillaan minua.Hyvältä tuntui aito.Tuon jälkeen ei homma ole edennyt kuin molemminpuoliseen suihinottoon yhden pariskunnan miehen kanssa,ei pannut vaikka tarjosin.
      Mies 64

    • Anonyymi

      nuoruudessa tyttöystäväni vaati myös minua ottamaan peppuun toiselta mieheltä jotta tietäisin miltä tuntuu sain sitten ja ymmärsin varovaisuuden ja vauhdin hitauden

    • Anonyymi

      Kymmenen avioliittovuoden jälkeen tiuskaisin riidellessä miehelleni, että saisinpa joskus edes peppuun. Kuukauden harkittuaan hän oli rohkaissut mielensä ja kokeilimme hänen sormillaan ja leluilla. Toisen kuukauden jälkeen sain vihdoin munaa, joka oli kyllä parasta seksiä ikinä. Vakijuttua tästä ei ole tullut, kuulemma ykkönen tuntuu paremmalta. Mutta välillä hän huomioi mielikseni myös peppuani. Joudun sitä kuitenkin aina erikseen pyytämään, mikä hieman latistaa tunnelmaa.

      Ja aiheesta todellakin on ihan laadukasta suomalaista tutkimustietoa. Väestöliitto on tehnyt FINSEX tutkimusta jo 40 vuotta. Löytyy googlaamalla.

      "FINSEX: Seksitapojen muutos

      Anaaliyhdyntä ja sidontaleikit kokeilujen kohteena

      Suhteellisesti vielä suu- ja käsiseksiä enemmän on lisääntynyt suomalaisten halu kokeilla anaaliyhdyntää. Kiinnostus sitä kohtaa on kasvanut hyvin vahvasti 1990-luvun alusta 2000- ja 2010-luvuille. 2010-luvulla vähän yli puolet keski-ikäisistä kertoi kokeilleensa joskus anaaliyhdyntää. 1990-luvun alussa vastaava osuus oli vasta noin neljäsosa. Anaaliyhdynnöissä on hyvin usein kyse kertakokeiluista, sillä noin joka toinen kertoi kokeilleensa anaaliyhdyntää vain kerran, loput (noin neljäsosa kaikista) siis useampia kertoja. Näitä kokeiluja oli tehty nuoruuden lisäksi melko usein myös keski-iässä. Tästä kertoo sekin, että tietyillä sukupolvilla oli ollut 2010-luvulla merkittävästi enemmän kokemusta anaaliyhdynnästä kuin samoilla sukupolvilla vielä 1990-luvulla."

    • Anonyymi

      Olin parikymppinen kun silloinen poikaystävä tunki puoliväkisin isohkon kyrpänsä peppuuni. Se oli molemmille eka kerta. Kun olimme saaneet kyrvän pohjaan asti niin jo poikaystävä ähkäisi ja ruiski siemenet pyllyyn.

      Tämän jälkeen poikaystävä työntyi säännöllisesti peppuuni ja sessio kesti jo pidempään.

      Nykyinen mieheni tulee säännöllisesti peppuuni. Olen huomannut että miehet ruiskivat spermat peppuun nopeammin kun pilluun.

      N58

      • Anonyymi

        Peppu yleensä kireempi ku pillu😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peppu yleensä kireempi ku pillu😊

        Kai se siitä kireydestä ja vähän riettaudestakin johtuu. Tyttöystävällä oli todella tiukka ja ihana pillu jonne kyllä oli mukava ruiskia ja tarjosi ehdottoman hyvän tyydytyksen. Silti pantiin melkein joka kerta lopuksi perseeseen. Molemmat tykkäsi ja sinne on mukava laskea sisään. Pillu pysyi mukavampaa nuoltavana sen jälkeen . Nykyinen ei enää anna panna kakkoseen, joten ne kokemukset sitten muualta.


    • Anonyymi

      Ei ihan suoraa aiheeseen liity, mutta olisipa ihana saada naida jotain nuorta tiukkaa, vähän kokematontakin naista perseeseen. Itse olen pannut kaikkia naisiani kakkoseen se jälkeen, kun asiaan pääsln käsiksi joskus kaksvitosena. Haluaisin kokea vielä sen nuoren, ehkä kainon naisen tärisevän jännityksen kun vanhempi kokenut mies alkaa upottamaan jäntevää suonikasta kyrpää perseeseen... Toki ensin huolellisen nuolemisen saatuaan niin, että olisi mahallaan perse esillä revittäen tarjoamassa sitä nuoltavaksi.

      Ensin varoen, lopuksi kunnolla nylkyttäen lastit syvälle ähkien... ja nainen lopuksi tyydyttäen nuollen.

      Kelpaisiko?

    • Anonyymi

      Haluun höylätä Junnilaa syvälle suoleen.

    • Anonyymi

      Eka kerta oli niinkin myöhään kuin kolmikymppisenä. Annoin tussua kahdelle teinille ja he halusivat kokea myös peppupuolen. Peräjälkeen pojat työntyivät peppuun. Toinen toki helpommin kun pääsei liukkaille. Aika nopeasti pojat purkautuivat ja ampuivat lastit peppuun.

      • Anonyymi

        Jäikö tavaksi sen jälkeen?


    • Anonyymi

      minä mies eka kerta ex tyttiksen pyynnöstä koska sitä pitää kaikkien kokeilla sen jälkeen aina kun oolut 3pyörä myös minua on saanut

    • Anonyymi

      Miehenä voin vastata, että vaimo oli 27-vuotias, kun ekan kerran harrastettiin peppuseksiä, itse olin 38-vuotias ja toisin kuin vaimoni, olin aiemmin harrastanut peppuseksiä. Ekat pari kertaa meni tosi varovaisesti, vaimo makasi vatsallaan ja minä hoidin hommat rauhallisesti edeten. Taisi olla kolmas tai neljäs kerta, kun kokeiltiin doggy-asennossa, missä vaimoa vähän sattui. Tämän jälkeen oli myös pidempi sessio, jossa kokeiltiin eri asentoja, aluksi vatsallaan, sitten lähetyssaarnaaja, kyljellään lusikassa, vaimo päällä ja lopuksi varovaisesti doggy, joka sujui vähän edelliskertaa paremmin. Pikkuhiljaa meno muuttunut rajummaksi ja nykyään saa paukutella ihan samalla tavalla kuin pillun puolelle. Parhaiten sujuu siten, että vaimo kontillaan sängyn kulmalla ja itse seison sängyn päässä ja panen takaapäin.

    • Anonyymi

      Meillä Rva oli 17 v kun antoi vanhempiensa mökillä tansseista mukaan lähteneelle pojalle peppua, kun ei uskaltanut ilman kumia antaa pilluun. On kuulemma harrastantu peppuun joidenkin kanssa ja pitää siitä edelleen. Saa hyviä orgasmeja pelkästä peppunainnista joka kerta. Nyt rva jo 54. Itse sain peppua 19 v. kiun olin 40 parin luona kolamtena pyöränä. Oma miehensä ei halunnut harrastaa peppuseksiä ja vaimo käski minun naida häntä peppuun. Tuntui molemmista tosi hyvältä ja rouvakin sai orgasminsa kädellään auttaen. Yön ajan harrastimme kolmisin panoja kaikista asennoista, rouva tykkästi eniten takaapäin ja toinen kalu suussa. Hänen oma miehensä nai viimeiseksi rouvaa pilluun ja nukahdimme heidän sänkyynsä. Aamulla heräsin kun rouva hieroo pakaroitaan jo kovana seisovaa kaluani vasten. Pikkuhiljaa hän ohjailee kädellää kulliani peppureiän suulle ja toteaa että paina. yritimme olla hiljaa miehen vielä nukkuessa, mutta kun sain kalun kokonaan pepuun ja aloin hilajkseen naida koko ajan tahtia kiihdytten alkoi rouva huohottamaan kunnolla ja mies heräsi sekä huohotukseen että sängyn nitinään. Kysyi että ette kai taas nussi perseeseen... rouva vastasi et kyllä. Mies tuli mahdollisimman lähelle katssomaan kun kullini työntyy tiukkkaa peppuun ja runkkasi itseään samalla. Hän laukesi laskien spermansa minun ulosvedetylle kullilleni ja minä käski naida ne rouvan perseeseen. Se oli aikas kiihottavaaa saada kullilleen llämpimät spermat ja työnnellä niiä rouvaan. Itekin tuli aika äkkiä. kävin saman parin luona noin vuoden ajan kunnes itse vakiinnuin. Uudelta tyttöystävältäni sain myös peppua heti alusta lähtien, hänkän ei ollut ensikertaa asialla sen suhteen.

    • Aikoinaan (-83) silloisen tyttöystävää ja nykyistä vaimoa nussin eka kerran perseeseen, kun ei ollut ehkäisyä sillä hetkellä. Yhteisestä halusta se tehtiin ja edettiin rauhassa. Siitä asti ollaan peppupanoja harrastettu melkein joka kerta kun sekstaillaan. Ihan eka kerran sain peppua kaverilta, jonka kanssa opeteltiin seksihommia 16-17 vuotiaana. Hänen kans nussittiin ahkerasti aikansa.

    • Anonyymi

      Olin vanha leidi jo, kun sain pyllyyni ekan kerran. Samainen mies oli saanut myös pimppineitsyyteni. Ei se syvällä käynyt, mutta silti mies laukesi rajusti pyllyyni. Ihanaa oli.

    • Anonyymi

      Naisystäväni oli nuorena tyttönä menevää sorttia. Oli hiljattain täyttänyt 18v kun koki anaalipanon ekaa kertaa. Kohdalle osui tuolloin yhden illan panojuttu joka halusi panna kankkujen väliin. Vähän oli kipeää tehnyt, koska ei osannut rentoutua mutta tykkäsi kuitenkin.

    • Anonyymi

      se siina oli kun aamulla oli petissa ripulin ja sperman sotkuinen karmeen nakonen transu mies. hyi saatana.

    • Anonyymi

      Itse miehenä ekan kerran 23-vuotiaana silloisen tyttöystävän kanssa, joka oli 28-vuotias. Oltiin seurusteltu jotain pari kuukautta, seksi sujui, olin välillä hyväillyt sormella hänen peppureikää, kun kerran sitten työnsin sormea sisälle. Hän kysyi, haluaisinko joskus työntyä sinne. Ajatus tuntui jännittävältä, sillä olin kyllä katsonut anaalipornoa ja miettinyt, miltä peppuun paneminen tuntuisi varsinkin, kun sormella kokeiltuna reikä tuntui tiukalta. Kun vielä tyttöystävä kertoi, ettei ollut koskaan kokeillut, vaikka oli ennen minua seurustellut pitkään ja exänsä oli peppuseksiä ehdottanut, niin innostuin entisestään, että hän tällaista olisi minulle tarjoamassa. Eka kerta sujui vielä hienosti, aluksi vatsallaan ja kun olin päässyt kokonaan sisälle, niin lusikassa kyljellään samalla pilluun sormettaen ja lopuksi tyttöystävä kontallaan ja laukesin sisään. Harrastettiin peppuseksiä muistaakseni kerran toiste kännissä vähän pidempi sessio, mutta sen jälkeen hän ei enää halunnut enkä usko, että on tulevalle miehelleen enää persettä antanut.

    • Anonyymi

      Olin 85v mummo kun otin perseeseen.

    • Anonyymi

      18 vuotiaana pistin kolme vuotta nuorempaa tyttöystävää peppuun, ihan kivaa oli.

    • Anonyymi

      Oon vielä neitsyt mut tekis mieli antaa molempia jollekki vanhemmalle miehelle. T20, kik; nainen19vuotias

    • Anonyymi

      29-vuotiaana ekan kerran peppuun. Ei harjoiteltu, kun jäi pitkäksi ajaksi ainoaan kertaan. Vuosia myöhemmin alettiin vasta peppusekstailemaan kunnolla. Kaipa siinä jokunen kerta meni, ennen kuin mies sai kokonaan kalunsa peppuuni.
      - Mimmi +40

    • Anonyymi

      Perseeseen pannaan nykyään aina, pillu on jäänyt ihan sammaloitumaan, olin tämän suhteen alussa varattu mutta ajattelin että persepano ei ole pettämistä.
      Paskakin tulee paremmin kun suolta hoonataan tämän tästä.

    • Anonyymi

      olen mies ja eka kerralla sain niin suurta ettei pienemmät sen jälkeen tuntunut kipeeltä vaimoni myös käyttää hyväkseen straponilla

    • Anonyymi

      En tiedä olenko järjissäni lainkaan?? Mielessäni pyörii että juotan siskoni sammuksiin ja sitten alan nuolemaan sen peppua ja myös tietenkin myös etupuolesrmmm

      M.

    • Anonyymi

      Tiedät itsekin että kaikki ymmärtävät sinun valehtevan. Ä nolaa itseäsi enempää

    • Anonyymi

      Häviä helvetissä?

    • Anonyymi

      Mieheni ei saa pillua ennen kuin on nuollut peppuani! Saan ainoastaan silloin otgas5!!

    • Anonyymi

      Olin kait jotain 15vuotias kun mun boyfrendi halus sitä ja mä annoin. Ihan kivalta se tuntus mut ei se lauennu mun sisään vaan autoin sitä sit jälkeen päin kädellä nin se laukes. Sen jälkeen aina silloin tällöin haluan munaa myös peppuun. Jotain jännää siinä on.

    • Anonyymi
    • Alakoulussa. Ikäkaveri oli saanut jostain vinkin että sellaista voi tehdä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      minä mies eka kerran intissä 80-luvulla siitä asti tykännyt kun annoin nykyään naimisissa mutta jos joku haluaa niin kyllä annan

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Olin 40 silloin

    • Anonyymi

      Olin itäsuomessa kaivos amiksessa kun suonenveto ajoi hierojalle.
      Olin 18v sain numeron varasin ajan.
      Menin kerrostaloon ja soitin kelloa.
      Vanhempi 50mies avasi.
      Hieronta tapahtui laverilla mies haastoi paljon ja multa jännitys katosi.
      Mulla oli uikkarit jalassa mahalla i patjalla.
      Mies laski housut alas ja sanoi että tässä on naisetkin housuitta olleet.
      No seisomaan rupesi. Mies hieroi kipeetä jalkaa ja pakaraa.
      Yllättäin se viipyi anuksen ympärillä laitteli öljyä vaseliinia.. Sit työnsi sormen.. Ei pukamat Kireellä..
      Sit käsi palleilla ja seisovan kullinini
      Päätä silitti patjan päällä.
      Sit taas vaseliinia anukseen ja kaksi sormea nussi mua multa laukesi.
      Sit tunsin kuinka hieroja nousi ja viskasi housunsa tunsin kalun reiällä ekana luulin nyrkiksi sit tajusin kullin pääksi.
      Eero painoi terska sisään tiukasti
      Se tuntui kivalta sit varren ja alkoi naida mua.
      Kesken panon sain toisen siemen syöksyn.. Ihanaa.. Hieroja painautui koko painollaan päälleni otti rintani kopriin ja sanoi nyt tyty saat kyydit ja sain juurta myöten isoa kullia.. Sit tuli lasti ja iso sekin.
      Sit hyppäsi pois jatkoi hierontaa.. Tosin ei maksana kuin 10markkaa.
      Kolmesti kävin sen pantavana sut sillä ei oikein seisona enää.. Bii musta tuli..

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Luokkakaverini Hannu pani minua suuhuni ja perseeseeni kun olin 16-v,
      Nyt raimo olet mun panopuu.
      Kaveri nussi minua useita vuosia säännöllisesti ja alistaa minut nussittavaksi vieläkin aina kun tapaamme.

      • Anonyymi

        Sullahan sitten oikein kiva kaveri onkin ;)
        M49Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullahan sitten oikein kiva kaveri onkin ;)
        M49Tre

        Tällainen kaveri olisi oikein kiva itsekin löytää ;)
        M49Tre


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aika vanha olin, kun ekan kerran pantiin peppuun. Nykyään pukeudun naiseksi ja annan perusteellisesti, sekä suuhun että peppuun.

    • Anonyymi

      Onkohan näistä tarinoista yksikään tosi, epäilen ainakin itse kovasti 🎅

    • Anonyymi

      Olin suhteessa erään itseäni lähes 20 vuotta vanhemman naisen kanssa kun olin neljäkymppinen. Hän oli eronnut suhteesta missä ei ollut seksiä vuosiin ja jhalusi kokeilla kaikkea. Kun kokeilimme peppu juttuja hän nautti siitä niin että sain sen jälkeen todella harvoin pillua. Hänestä oli ihanaa kun otin hänet seisaaltaan peppun ja hän hieroi rajusti klitoristaan.

      • Anonyymi

        Vähän saman tyyppinen kokemus itsellä. Sain korkata erään itseäni muutaman vuoden vanhemman, reilu viisikymppisen opettajarouvan anaalineisyyden joku vuosi sitten ja hän alkoi pitämään siitä välittömästi ja sen eläimellisyydestä. Kävin häntä usein panemassa perseeseen ja laskemassa lastit sisälle miehen ollessa töissä. Teki nannaa. Liukastepurkki oli aina valmiina odottamassa kun menin. Sai lykkiä oikein olan takaa ja hän ulisi ja voihki perse pystyssä.


    • Anonyymi

      Ite haluaisin kahta eri tyttöä. Toisen oon tuntenu aika pitkään jo ja sillä on iso perse ja on ysillä. Ja se toinen on mun ihastus. Hän on ihana ja samalla luokalla mun kaa. Hän on tosi lyhyt, mutta hänen ihana peppunsa on mahtava. Tiukka, levee ja suht isoki. Sinne ku työntäs!
      Poika, seiskaluokalla

      • Anonyymi

        Kuullostaa hyvältä ajatukselta


    • Anonyymi

      0v kun meillä tyttiksen kans kolmas mukana ihmettelin miten voi tuntua niin hyvälle tyttis käski kokeileen kyllä tuntukin hyvältä sen jälkeen kaveri nussi meitä kumpaakin peppuun nuoruuden ihanuuksia 2kymppisenä

    • Anonyymi

      Olin jotain 16-17v kun kärtin tädiltäni seksiä. Viimein hän antoi ja antoikin peppua. En kovinkaan syvälle saanut kyrpääni työnnettyä kun jo purkauduin. Tuntui mahtavalta kun kyrpä sykki kireässä peräsuolessa. Tyhjensin koko lastin sinne.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oltiin tyttöystävän kanssa viihteellä ja tultiin hyvässä humalassa kotiin. Nussin spermat pilluun ja huilattiin puoliksi unten mailla lusikassa. Räpläsin liukasta pillua ja koko perä liukkaana pillusta valuneesta spermasta. Kulli koveni ja aloin hinkkaaman pitkin vakoa, tökkäsi peppureiän kohdalle. Pysäytin siihen ja otin paremman suunnan. Lisäsin hitaasti painetta ja räpläsin klittaa samalla. Meni aikaa ja lopulta luiskahti sisään. Hiljakseen nussin suolta ja lopulta laukesin. Ajattelin että tyttöystävä oli unten mailla. Mutta totesi, en olisi selvin päin antanut mitenkään kokeilla, kun oli nuorena saanut perseen todella kipeäksi sen aikaisen panokaverin voimalla yrityksestä kuivana sisään. Hyvä humala vei pelon pepun kivusta kun tulin vielä hellästi sisään. Siitä lähtien vaati aina välillä panemaan myös peppuun ja kun oli jo tottunut, sai lopulta painaa ihan kunnolla menemään peppuun pohjia myöten.

    Ketjusta on poistettu 310 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe