Vaaleanpunainen kummitustalo

Jotta aloitus sopii tälle palstalle, sovitaan että tuo rotisko on salaliittoutunut aaveiden kanssa pantteria vastaan.

https://www.youtube.com/watch?v=RzriJpYiGjw

Laitan aloituksen myös rajatieto kummittelu palstalle :)

22

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä oli kyllä hauska animaatio :)

      • Onhan se hauska :) mutta vanhana sarjana kuitenkin piirros, ei animaatio.

        Kynäilijöiden aikaa on säästetty esim. Toistamalla muutamia parin sekunnin kohtauksia eri jaksoissa uudestaan.


      • Anonyymi
        Delfine kirjoitti:

        Onhan se hauska :) mutta vanhana sarjana kuitenkin piirros, ei animaatio.

        Kynäilijöiden aikaa on säästetty esim. Toistamalla muutamia parin sekunnin kohtauksia eri jaksoissa uudestaan.

        Piirrosanimaatiot ovat myös animaatioita. Erikseen on 3d-animaatio.


    • Monesti olen ihmetellyt miksei kummitusten metsästäjät mene esim. johonkin Egyptin pyramidiin tai temppeliin tutkimaan sikäläisiä kummituksia.

      Samalla saataisiin arvokkaita kielitieteellisiä havaintoja siitä kuinka muinaista egyptiä oikeasti puhuttiin; tämä kun on edelleen arvoitus.

      Uskottavaahan ei ole, että muinaisegyptiläiset nykyajassa elävät kummitukset puhuisivat esim. englantia, taikka arabiaa edes, saati koptia sitten.

      • Anonyymi

        Egyptissä ei ole mitään pyramideja, eikä temppeleitä?


      • Anonyymi

        Kuinka niin? Onhan niillä kummituksilla ollut aikaa opetella muitakin kieliä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka niin? Onhan niillä kummituksilla ollut aikaa opetella muitakin kieliä.

        Voisihan niille arabiaksi sanoa, että "Puhupa egyptiä!"

        Sitten kummitustutkijan kummitusradio säksättäisi egyptiä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Egyptissä ei ole mitään pyramideja, eikä temppeleitä?

        Pyramideja ei ole olemassa


      • Delfine
        Anonyymi kirjoitti:

        Egyptissä ei ole mitään pyramideja, eikä temppeleitä?

        Pyramideja ei ole olemassa


      • Anonyymi
        Delfine kirjoitti:

        Pyramideja ei ole olemassa

        No tulihan se sieltä!


      • Anonyymi
        Delfine kirjoitti:

        Pyramideja ei ole olemassa

        Aivan todistetusti on olemassa, olet vain niin helvetin tyhmä ja harhainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan todistetusti on olemassa, olet vain niin helvetin tyhmä ja harhainen.

        Todista pyramidi, tässä ja nyt.

        CGI kuvat ei kelpaa.


    • Miksei kummitustutkijat myös tutki esim. Hitlerin bunkkeria Berliinissä?

      Siellä nyt luulisi olevan mielenkiintoisia kummituksia, kuten Göbbels, Eva Braun ja itse Hitler.

      Hitler voisi vaikka sanella postuumit muistelmansa siellä kummitustutkijan säksättimeen.

      • Anonyymi

        Eikö Hitler paennutkaan kuussa sijaitsevaan Valhalla-tukikohtaan?


      • Olen käynyt Hitlerin bunkkerin paikalla Berliinissä.
        Bunkkeri on sodan jälkeen räjäytetty ja täytetty soralla.
        Paikan päällä on nykyään tavallisen kerrostaloalueen asfaltoitu parkkialue.

        Itse ihmettelen miksi bunkkeria ei hyödynnetä turistikohteena.

        Bunkkerin seinät ja lattiat jäi ehjiksi täjäytysten jälkeen.
        Paikalla olisi luultavasti mielenkiintoista paranormaalia toimintaa jos Hitlerin haamu siellä yhä kummittelee.

        Tosin jos itse olisin Hitler ja eläisin kummiyuksena niin matkustaisin junalla näkymättömät kummituspummina lentokentälle josta samalla taktiikalla vaikka Havaijille kummittelemaan 🤓


      • Anonyymi
        Delfine kirjoitti:

        Olen käynyt Hitlerin bunkkerin paikalla Berliinissä.
        Bunkkeri on sodan jälkeen räjäytetty ja täytetty soralla.
        Paikan päällä on nykyään tavallisen kerrostaloalueen asfaltoitu parkkialue.

        Itse ihmettelen miksi bunkkeria ei hyödynnetä turistikohteena.

        Bunkkerin seinät ja lattiat jäi ehjiksi täjäytysten jälkeen.
        Paikalla olisi luultavasti mielenkiintoista paranormaalia toimintaa jos Hitlerin haamu siellä yhä kummittelee.

        Tosin jos itse olisin Hitler ja eläisin kummiyuksena niin matkustaisin junalla näkymättömät kummituspummina lentokentälle josta samalla taktiikalla vaikka Havaijille kummittelemaan 🤓

        Kummitukset, tai siis häiriintyneet/levottomat henget tmv, eivät kaiketi itse voi valita missä ilmaantuvat, vaan ovat sidoksissa siihen paikkaan jollain tapaa missä henki lähti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kummitukset, tai siis häiriintyneet/levottomat henget tmv, eivät kaiketi itse voi valita missä ilmaantuvat, vaan ovat sidoksissa siihen paikkaan jollain tapaa missä henki lähti.

        Miten se aineeton kummitus osaa sitten pysyä tiukasti planeetan pinnalla yhdessä kohtaa; planeetta kun pyörii ensinnäkin itsensä ympäri, toisekseen auringon ympäri, ja aurinko pyörii rataansa Linnunradan ympäri, ja Linnunratakin vaeltaa johonkin?


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Miten se aineeton kummitus osaa sitten pysyä tiukasti planeetan pinnalla yhdessä kohtaa; planeetta kun pyörii ensinnäkin itsensä ympäri, toisekseen auringon ympäri, ja aurinko pyörii rataansa Linnunradan ympäri, ja Linnunratakin vaeltaa johonkin?

        Hyvä kysymys. Ei se osaisikaan jos maa olisi 1500 kmh pyörivä hyrräpallo. Tämä todistaakin että maa ei pyöri saati liiku mihinkään vaan pysyy paikkallaan ja on litteä.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Miten se aineeton kummitus osaa sitten pysyä tiukasti planeetan pinnalla yhdessä kohtaa; planeetta kun pyörii ensinnäkin itsensä ympäri, toisekseen auringon ympäri, ja aurinko pyörii rataansa Linnunradan ympäri, ja Linnunratakin vaeltaa johonkin?

        Kuten tuossa sanoin, ovat väitetysti sidottuja siihen paikkaan missä henki lähti.

        Jos se paikka on kiinni maapallossa, ja kiertää sen kanssa taivasta perkeleellisellä nopeudela, niin kyllä se levoton henkikin sitten, paikkaan kiinni ollessaan, kiitää sitä taivasta perkeleellisellä nopeudella.

        Eikös niin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten tuossa sanoin, ovat väitetysti sidottuja siihen paikkaan missä henki lähti.

        Jos se paikka on kiinni maapallossa, ja kiertää sen kanssa taivasta perkeleellisellä nopeudela, niin kyllä se levoton henkikin sitten, paikkaan kiinni ollessaan, kiitää sitä taivasta perkeleellisellä nopeudella.

        Eikös niin?

        Miksi henkeen vaikuttaisi painovoima?

        Jos henkeen todellakin vaikuttaisi painovoima, niin taitaisipa kristittyjen ylösnousemus olla heidän toiveuntaan vain.


    • Anonyymi

      Joo, näitähän tuli tv4 kanavaltakin muutama vuosi sitten. Mutta miten liittyy salaliittoihin?

      • No henkilöt joiden päässä pyörii paranormaali, kuuluu terveydenhoidossa samalle suljetulle osastolle kuin salaliittoteorioita päissään pyörittelevät.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe