Jotta aloitus sopii tälle palstalle, sovitaan että tuo rotisko on salaliittoutunut aaveiden kanssa pantteria vastaan.
https://www.youtube.com/watch?v=RzriJpYiGjw
Laitan aloituksen myös rajatieto kummittelu palstalle :)
Vaaleanpunainen kummitustalo
22
67
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä oli kyllä hauska animaatio :)
Onhan se hauska :) mutta vanhana sarjana kuitenkin piirros, ei animaatio.
Kynäilijöiden aikaa on säästetty esim. Toistamalla muutamia parin sekunnin kohtauksia eri jaksoissa uudestaan.- Anonyymi
Delfine kirjoitti:
Onhan se hauska :) mutta vanhana sarjana kuitenkin piirros, ei animaatio.
Kynäilijöiden aikaa on säästetty esim. Toistamalla muutamia parin sekunnin kohtauksia eri jaksoissa uudestaan.Piirrosanimaatiot ovat myös animaatioita. Erikseen on 3d-animaatio.
Monesti olen ihmetellyt miksei kummitusten metsästäjät mene esim. johonkin Egyptin pyramidiin tai temppeliin tutkimaan sikäläisiä kummituksia.
Samalla saataisiin arvokkaita kielitieteellisiä havaintoja siitä kuinka muinaista egyptiä oikeasti puhuttiin; tämä kun on edelleen arvoitus.
Uskottavaahan ei ole, että muinaisegyptiläiset nykyajassa elävät kummitukset puhuisivat esim. englantia, taikka arabiaa edes, saati koptia sitten.- Anonyymi
Egyptissä ei ole mitään pyramideja, eikä temppeleitä?
- Anonyymi
Kuinka niin? Onhan niillä kummituksilla ollut aikaa opetella muitakin kieliä.
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka niin? Onhan niillä kummituksilla ollut aikaa opetella muitakin kieliä.
Voisihan niille arabiaksi sanoa, että "Puhupa egyptiä!"
Sitten kummitustutkijan kummitusradio säksättäisi egyptiä...Anonyymi kirjoitti:
Pyramideja ei ole olemassa
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Delfine kirjoitti:
No tulihan se sieltä!
- Anonyymi
Delfine kirjoitti:
Aivan todistetusti on olemassa, olet vain niin helvetin tyhmä ja harhainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan todistetusti on olemassa, olet vain niin helvetin tyhmä ja harhainen.
Todista pyramidi, tässä ja nyt.
CGI kuvat ei kelpaa.
Miksei kummitustutkijat myös tutki esim. Hitlerin bunkkeria Berliinissä?
Siellä nyt luulisi olevan mielenkiintoisia kummituksia, kuten Göbbels, Eva Braun ja itse Hitler.
Hitler voisi vaikka sanella postuumit muistelmansa siellä kummitustutkijan säksättimeen.- Anonyymi
Eikö Hitler paennutkaan kuussa sijaitsevaan Valhalla-tukikohtaan?
Olen käynyt Hitlerin bunkkerin paikalla Berliinissä.
Bunkkeri on sodan jälkeen räjäytetty ja täytetty soralla.
Paikan päällä on nykyään tavallisen kerrostaloalueen asfaltoitu parkkialue.
Itse ihmettelen miksi bunkkeria ei hyödynnetä turistikohteena.
Bunkkerin seinät ja lattiat jäi ehjiksi täjäytysten jälkeen.
Paikalla olisi luultavasti mielenkiintoista paranormaalia toimintaa jos Hitlerin haamu siellä yhä kummittelee.
Tosin jos itse olisin Hitler ja eläisin kummiyuksena niin matkustaisin junalla näkymättömät kummituspummina lentokentälle josta samalla taktiikalla vaikka Havaijille kummittelemaan 🤓- Anonyymi
Delfine kirjoitti:
Olen käynyt Hitlerin bunkkerin paikalla Berliinissä.
Bunkkeri on sodan jälkeen räjäytetty ja täytetty soralla.
Paikan päällä on nykyään tavallisen kerrostaloalueen asfaltoitu parkkialue.
Itse ihmettelen miksi bunkkeria ei hyödynnetä turistikohteena.
Bunkkerin seinät ja lattiat jäi ehjiksi täjäytysten jälkeen.
Paikalla olisi luultavasti mielenkiintoista paranormaalia toimintaa jos Hitlerin haamu siellä yhä kummittelee.
Tosin jos itse olisin Hitler ja eläisin kummiyuksena niin matkustaisin junalla näkymättömät kummituspummina lentokentälle josta samalla taktiikalla vaikka Havaijille kummittelemaan 🤓Kummitukset, tai siis häiriintyneet/levottomat henget tmv, eivät kaiketi itse voi valita missä ilmaantuvat, vaan ovat sidoksissa siihen paikkaan jollain tapaa missä henki lähti.
Anonyymi kirjoitti:
Kummitukset, tai siis häiriintyneet/levottomat henget tmv, eivät kaiketi itse voi valita missä ilmaantuvat, vaan ovat sidoksissa siihen paikkaan jollain tapaa missä henki lähti.
Miten se aineeton kummitus osaa sitten pysyä tiukasti planeetan pinnalla yhdessä kohtaa; planeetta kun pyörii ensinnäkin itsensä ympäri, toisekseen auringon ympäri, ja aurinko pyörii rataansa Linnunradan ympäri, ja Linnunratakin vaeltaa johonkin?
- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Miten se aineeton kummitus osaa sitten pysyä tiukasti planeetan pinnalla yhdessä kohtaa; planeetta kun pyörii ensinnäkin itsensä ympäri, toisekseen auringon ympäri, ja aurinko pyörii rataansa Linnunradan ympäri, ja Linnunratakin vaeltaa johonkin?
Hyvä kysymys. Ei se osaisikaan jos maa olisi 1500 kmh pyörivä hyrräpallo. Tämä todistaakin että maa ei pyöri saati liiku mihinkään vaan pysyy paikkallaan ja on litteä.
- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Kuten tuossa sanoin, ovat väitetysti sidottuja siihen paikkaan missä henki lähti.
Jos se paikka on kiinni maapallossa, ja kiertää sen kanssa taivasta perkeleellisellä nopeudela, niin kyllä se levoton henkikin sitten, paikkaan kiinni ollessaan, kiitää sitä taivasta perkeleellisellä nopeudella.
Eikös niin? Anonyymi kirjoitti:
Kuten tuossa sanoin, ovat väitetysti sidottuja siihen paikkaan missä henki lähti.
Jos se paikka on kiinni maapallossa, ja kiertää sen kanssa taivasta perkeleellisellä nopeudela, niin kyllä se levoton henkikin sitten, paikkaan kiinni ollessaan, kiitää sitä taivasta perkeleellisellä nopeudella.
Eikös niin?Miksi henkeen vaikuttaisi painovoima?
Jos henkeen todellakin vaikuttaisi painovoima, niin taitaisipa kristittyjen ylösnousemus olla heidän toiveuntaan vain.
- Anonyymi
Joo, näitähän tuli tv4 kanavaltakin muutama vuosi sitten. Mutta miten liittyy salaliittoihin?
No henkilöt joiden päässä pyörii paranormaali, kuuluu terveydenhoidossa samalle suljetulle osastolle kuin salaliittoteorioita päissään pyörittelevät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397790Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde391989Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5929Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812