Arto Lauri

Anonyymi

Väittää olevansa ydinvoima asiantuntija yli 30 vuoden kokemuksella. Mitä tämä asiantuntija on tehnyt nuo 30 vuotta? Onko hän entinen ydinvoimala insinööri vai peräti ydinfyysikko?

12

4982

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Arto oli / on sähköinsinööri, joka työskenteli Olkiluodossa jonkun aikaa. Jotain tapahtui, ehkä mielenterveys järkkyi tai jotain, jonka seurauksena hän päätyi työttömäksi, jolla tiellä on edelleenkin.

Minä en Arto Lauria kuitenkaan lähde pilkkaamaan. Mies on ihan tarpeeksi saanut pilkkaa ja kiusaa osaksensa, monesti jopa toisilta salaliittoteoreetikoilta, jotka on niinkuin joku sairas susilauma joka tappaa toinen toisiaan. Jokaisella meillä on omat vaivat taakkanamme. En Arton teorioihin usko, mutta sen verran kunnioitusta pitää olla, ettei lähde naureskelemaan toisen kurjalle tilanteelle.

• Anonyymi

Arto Laurista tuli ydinvoiman ja erityisesti Olkiluodon vastustaja sen jälkeen, kun oli saanut lähdön Olkiluodosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arto Laurista tuli ydinvoiman ja erityisesti Olkiluodon vastustaja sen jälkeen, kun oli saanut lähdön Olkiluodosta?

En osaa sanoa kumpi tapahtui ensiksi. Tämä kaikki perusteuu pelkkään päättelyyn. Varmasti ainakin mielipiteet vahvistuivat lähdön jälkeen.

Videoiden perusteella vaikuttaa mieheltä, jolla on erikoisia mielipiteitä, joten saattaa olla että jo työpaikalla on joutunut naureskelun kohteeksi, joka on sitten edesauttanut näiden teorioiden muodostumista

• Anonyymi

Arto ei ole minkään sortin insinööri vaan amiksen käynyt sähköasentaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arto ei ole minkään sortin insinööri vaan amiksen käynyt sähköasentaja.

Eli siis kyseessä on tällainen elämäntapa-insinööri.

Niitähän riittää.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Arto onkin koonnut ympärilleen oikean viisasten kerhon, johtajanaan Olli Hakala.

• Anonyymi

Arto on enemmän joo-miehenä Ollin uskovaisten joukossa, mutta vastapalveluna Olli vastustaa ydinvoimaa. Mikäköhän muuten on Ollin puolueen VKK:n kanta ydinvoimaan, flättäreihin ja rappareihin? 😀

• Anonyymi

Ollin VKK- vaalivideon analysointi on katsottavissa Vastapainoyt- kanavalla.

• Anonyymi

Katsoin Arton videota "Turkki paljastui". Kohta videolla (minuutit) 34:50 tai aiemmin. Miksi Arto sanoo että Rauma kieltää aurinkopaneelit Venäjän vuoksi? Mihin se liittyy? En tajua mitään. Eikös Rauma ole länsirannikolla, eikä itärajalla.

• Anonyymi

Kyllä Arto tietää mistä puhuu.

Minä olen kerännyt monta litraa jo sitä sellaista Plutoniumia tuostä seinärasiasta.

Sitä on niin paljon että olen valmistanut myös muutaman pommin.

Jos naapurit jatkossa vittuilee niin sitten kolahtaa!

• Anonyymi

No just joo

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1722
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      42
      1059
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe