Motiiveista

Anonyymi

Tulee mieleen, että mikähän milloinkin on takana, kun jotain kovin mollataan. Vaikkapa nyt kristinuskoa tai raamattua. Siinä voi olla jokin henkilökohtainen syy, vaikkapa se, että Raamattu suhtautuu nuivasti sodomiaan.
Voihan kyseessä olla jonkin toisen lahkon agitaattorikin. Pitänee kuitenkin muistaa, että vaikka kristinuskosta ja raamatusta ei pitäisikään, niin niiden kanssa Suomessa vielä pärjätään hyvin. Mutta jos tilalle tulee islamismi kiihkoiluineen, niin silloin kyllä mennään ojasta pitkälle allikkoon. Tämäkin on hyvä tiedostaa.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sananl.15:29 Jumalattomista on Herra kaukana, mutta vanhurskasten rukouksen hän kuulee. Joh.9:31 Me tiedämme, ettei Jumala kuule syntisiä; vaan joka on jumalaapelkääväinen ja tekee hänen tahtonsa, sitä hän kuulee.

• Anonyymi

Job.33:13 Miksi olet riidellyt häntä vastaan, jos hän ei vastaa kaikkiin ihmisten sanoihin. Jes.1:12-15 Kun te tulette minun kasvojeni eteen, kuka sitä teiltä vaatii - minun esikartanoitteni tallaamista? Älkää enää tuoko minulle turhaa ruokauhria; suistsutus on minulle kauhistus. En karsi uuttakuuta enkä sapattia, en kokousten kuuluttamista, en vääryyttä ynnä juhlakokousta. Minun sieluni vihaa teidän uusikuitanne ja juhla-aikojanne; ne ovat käyneet minulle kuormaksi, jota kantamaan olen väsynyt. Kun te ojennatte käsiänne, minä peitän silmäni teiltä; vaikka kuinka paljon rukoilisitte, minä en kuule: teidän kätenne ovat verta täynnä. Jer.11:10-11 He ovat kääntyneet takaisin ensimmäisten esi- isiensä pahoihin tekoihin, niiden, jotka eivät tahtoneet kuulla minun sanojani, ja he ovst seuranneet muita jumalia ja palvelleet niitä. Israelin heimo ja Juudan heimo ovat rikkoneet minun liittoni, jonka minä tein heidän isiensä kanssa. Sentähden, näin sanoo Herra: Katso, minä tuotan heille onnettomuuden, josta heillä ei ole pääsyä; ja kun he minua huutavat, en minä kuule heitä.Jer.14:11-17

• Anonyymi

Hes.8:15-18 Ja hän sanoi minulle: Näetkö, ihmislapsi? Vieläkin sinä saat nähdä kauhistuksia, vielä suurempia kuin tämä. Ja hän vei minut Herran huoneen sisimmälle esipihalle, ja katso: Herran temppelin ovella, eteisen ja alttarin välillä, oli noin kaksikymmentä viisi miestä. Heillä oli selät Herran temppeliin päin ja kasvot itään päin, ja päin itää he kumarsivat aurinkoa. Ja hän sanoi minulle: Näikö, ihmislapsi? Eikö ole Juudan heimolle kylliksi, että he tekevat kauhistuksia, joita täällä on tehty, koska he täyttävät maan väkivallalla ja niin aina uudelleen vihoittavat minut? Katso, kuinka he vievät viiniköynnöksen lehvää nenänsä eteen! Mutta minäkin teen, minkä teen, vihassani; en sääli enkä armahda; ja vaikka he huutavat minun korviini suurella äänellä, minä en heitä kuule.

• Anonyymi

Edellä olevista kirjoituksista näemme, että Jumala on ankara pahalle, mutta hyvälle Hän antaa siunatun, rauhallisen,iloisen ja yltäkylläisen elämän. Nykyisin on Jumalan pilkka yleistynyt yhä enemmän. Kymmentä käskyäkin halveksitaan yleisesti. Mutta näin Raamatussa ennustetaankin käyvän lopun aikoina. Olemme menossa kohti ilmestyskirjan tapahtumia. Saatanalla on hätä, koska hänen tuhonsa lähestyy. Hän käy sotaa Jeesuksen omia vastaan, kaikin keinoin.

• Anonyymi

Suomessa on parempi pysyä siinä, mihin Suomessa on totuttu. Ei se ainakaan vaihtamalla parane, mitä nyt noita uutisointejakin katselee, vaikkapa afganistanista ja lähi-idästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa on parempi pysyä siinä, mihin Suomessa on totuttu. Ei se ainakaan vaihtamalla parane, mitä nyt noita uutisointejakin katselee, vaikkapa afganistanista ja lähi-idästä.

on olemassa myös järjestö Uskonnon Uhrit.ry, lahkoista enemmistönä, ja lahkotyyppisistä yhdistyksistä.

uskonnon harhaopeissa ja valheissa monet uupuu, tms.

• Anonyymi

Tuo on totta. Kristinuskoa ja Jeesukseen uskovia pilkataan nykyisin tosi härskisti. No, se tavallaan kuuluu Raamatun mukaan asiaan, koska pahat ovat oman herransa riepoteltavina. Mutta, entä kun tilalle tulee ajan myötä islam kaikkinensa, niin mitenkäs sitten ollaan?
      Sekin on totta, että näillä palstoilla liikkuu ihmisiä, joilla voi olla ja hyvin usein onkin traumoja uskon asioista ja kenties taitamattomista uskovista. Ymmärrän heidän käytöksensä, mutta heille olisi parasta, jos he pääsisivät hoidattamaan ongelmansa asiallisesti.

• Anonyymi

Pitää paikkansa. Moni on vapaan, liberaalin kasvatuksen uhri, kun mitään ei enää pidetä pyhänä.
        Lapsetkaan eivät enää tiedä, kumpia ovat, tyttöjä vai poikia ja heitä Seta rohkaisee vaihtamaan sukupuolta. Huumeet menevät ennätysmäisen hyvin kaupaksi, niitä saa tilattua nätisti kotiovelle saakka. Jos joku kuulee vahingossa Jeesuksen nimen koulussa, hän voi jopa saada siitä reilun korvauksen. Lapset ovat lisäksi hyvin addiktoituneet kännyköihinsä ja saavat raivareita kun opettajat pyytävät niitä oppituntien ajaksi pois. Ei ihme, että Suomen koulujen oppimistaso on romahtanut.
        Herra Jeesus, armahda meitä ja palauta viisaus lasten kasvatukseen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe